Dus ?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je word niet gearresteerd voor wildplassen, er lijkt meer gebeurt te zijn.
Er staat al een politiebusje bij en tig agenten, dus wie weet wat die al heeft uitgevreten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef torentje het volgende:
Die politieagent ontspoorde om het minste geringste. Terwijl men eigenlijk van politieagenten mag verwachten dat die evenwichtig zijn omdat zij het geweldsmonopolie hebben.
'ongeforceerd'quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:39 schreef Sjemmert het volgende:
hij staat ongeforceerd met zijn handen tegen de muur.
Maakt geen zak uit. Op dat moment was er geen reden om hem op z’n bek te slaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat al een politiebusje bij en tig agenten, dus wie weet wat die al heeft uitgevreten.
In ieder geval iets om wat extra agenten op te trommelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:43 schreef capricia het volgende:
Ik kan helemaal niet zien wat er aan vooraf gegaan is?
Geen idee of dit enkel wildplassen is.
Hij WORDT ook helemaal niet op zijn bek geslagenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Op dat moment was er geen reden om hem op z’n bek te slaan.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In ieder geval iets om wat extra agenten op te trommelen.
Dus kan er net zo goed meer aan de hand zijn dan wildplassen.quote:
Die man is een kopje kleiner als die politieagent, als een politieagent van een kleinere man niks hebben kan, had hij nooit bij justitie moeten gaan werken. Toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat al een politiebusje bij en tig agenten, dus wie weet wat die al heeft uitgevreten.
Er staat dat die was uitgepakt voor wildplassen, lekker als dat stuk vreten elke dag je portier volpist.
Hij zal zich wel vervelend gedragen hebben en geweigerd hebben zich te identificeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus kan er net zo goed meer aan de hand zijn dan wildplassen.
Er was ook meer politie, ze komen echt niet met zoveel om alleen maar een boete voor wildplassen te geven.
Agenten hebben zich simpelweg aan de wet te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als je je niet kunt gedragen, volgt de correctie vanzelf. Dit soort figuren blijft zieken en zuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Wat heeft dát er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Die man is een kopje kleiner als die politieagent, als een politieagent van een kleinere man niks hebben kan, had hij nooit bij justitie moeten gaan werken. Toch?
Wat zou er volgens jou nog meer aan de hand kunnen zijn dat, mbt de wet- en regelgeving, dergelijk fysiek geweld zou kunnen rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er was ook meer politie, ze komen echt niet met zoveel om alleen maar een boete voor wildplassen te geven.
Je hebt een stoma?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van.
Waarom overkomt mij toch nooit zoiets?!
Komt alleen maar want je bent ... blank, man, hetero, cis oh en niet actief en continu opzoek naar een pak slaagquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van.
Waarom overkomt mij toch nooit zoiets?!
Als ik zijn reactie zie dan ga ik er niet vanuit dat hij vrijwillig met zijn handen tegen de muur is gaan staan, anders hadden ze ook geen versterking nodig gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zal zich wel vervelend gedragen hebben en geweigerd hebben zich te identificeren.
Ze komen niet voor de lol met zoveel man.
Je wilt dat iemand jou het Wetboek van Strafrecht voorleest ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou nog meer aan de hand kunnen zijn dat, mbt de wet- en regelgeving, dergelijk fysiek geweld zou kunnen rechtvaardigen?
Ik vermoed dat dit filmpje begint vlak na de 35e keer dat hem verteld is om mee te gaan werken bij zijn aanhouding en dat de heer Flimpje! Flimpje! al een paar minuten aan het zuigen was.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:43 schreef capricia het volgende:
Ik kan helemaal niet zien wat er aan vooraf gegaan is?
Geen idee of dit enkel wildplassen is.
Nog maar een keer dan, wat maakt het uit? Is het vergrijp bepalend voor of er geweld wordt toegepast? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verzet bij arrestatie, waarschuwingen negeren, dan volgt er een ruwere arrestatie en daar kunnen klappen bij vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou nog meer aan de hand kunnen zijn dat, mbt de wet- en regelgeving, dergelijk fysiek geweld zou kunnen rechtvaardigen?
Het is al een aanname dat dat bedoeling was.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan, wat maakt het uit. Is het vergrijp bepalend voor of er geweld wordt toegepast? Lijkt me niet.
Op het moment van filmen werkt meneer fysiek mee aan zijn aanhouding door zijn handen netjes tegen de muur te houden. Zodra hij zijn handen weg haalt of zich omdraait is geweld gepast. Zo lang hij gewoon zijn handen tegen de muur houd niet. Zo simpel is het.
Als agent over wou gaan tot aanhouding had hij gewoon zijn arm kunnen pakken en hem in de boeien kunnen slaan. Als verdachte daar bij tegen stribbelt is geweld weer gepast.
Zo moelijk is het allemaal niet hoor.
Dat is dan ook precies wat er in het filmpje gebeurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als agent over wou gaan tot aanhouding had hij gewoon zijn arm kunnen pakken en hem in de boeien kunnen slaan. Als verdachte daar bij tegen stribbelt is geweld weer gepast.
Ah jij weet al wat er voordat het filmpje begon is gebeurd en gezegd, dat meneer braaf meewerkte om een boete in ontvangst te nemen zich, niet agressief gedroeg, geen dreigementen uitte en dat er helemaal onnodig versterking is opgeroepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan, wat maakt het uit? Is het vergrijp bepalend voor of er geweld wordt toegepast? Lijkt me niet.
Op het moment van filmen werkt meneer fysiek mee aan zijn aanhouding door zijn handen netjes tegen de muur te houden. Zodra hij zijn handen weg haalt of zich omdraait is geweld gepast. Zo lang hij gewoon zijn handen tegen de muur houd niet. Zo simpel is het.
Zo moelijk is het allemaal niet hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:05 schreef capricia het volgende:
6 agenten. Twee busjes.
Heel normaal bij een gevalletje 'wildplassen'.
Egnie, hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop dan pas pakt hij zijn arm.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat er in het filmpje gebeurt.
Dat lijkt mij wel een heel erg inefficiënte manier om mijn vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Je wilt dat iemand jou het Wetboek van Strafrecht voorleest ofzo?
Nee hoor, hij grijpt naar z'n linkerarm.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop.
[ afbeelding ]
Hè gelukkigquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een heel erg inefficiënte manier om mijn vraag te beantwoorden.
Gelukkig heeft de user waar ik op reageerde mijn vraag op een efficiëntere manier beantwoord
Je kan er al je fantasie op los laten maar de beelden spreken voor zich.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee hoor, hij grijpt naar z'n linkerarm.
Doordat de arrestant in een reflex 'duckt', LIJKT het alsof hij voor z'n kop wordt geslagen. Dan was-ie echt wel 'out' naar de grond gegaan hoor maar nee
Voor jou ja (met behulp van wat suggestieve titels en knip- en plakwerk. En veel fantasie idd)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je kan er al je fantasie op los laten maar de beelden spreken voor zich.
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Egnie, hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop dan pas pakt hij zijn arm.
[ afbeelding ]
Ik fantaseer niet wat er allemaal voor gebeurd zou zijn of dat iemand ducked en wat er gebeurt zou zijn als hij niet had geducked...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor jou ja (met behulp van wat suggestieve titels en knip- en plakwerk. En veel fantasie idd):')
Dus kleine mannen mogen meer dan grote mannen? Of wat probeer je nu te zeggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Die man is een kopje kleiner als die politieagent, als een politieagent van een kleinere man niks hebben kan, had hij nooit bij justitie moeten gaan werken. Toch?
Dat mag jij vinden, maar gelukkig bepaal jij de regels nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:31 schreef Sjemmert het volgende:
Hier zal geen ophef over komen. Gek hoe dat werkt. Deze agent gaat namelijk werkelijk het boekje te buiten terwijl moslima trapper perfect politie optreden was.
Wat er gezegd wordt intereseert me werkelijk geen reet. Het gaat allemaal om je daden. Sta je aan een agent te trekken verdien een knuppel, sta je met je handen tegen de muur, dan niet.
Niemand hier. Topic maar op slot dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar gelukkig bepaal jij de regels niet
Ik ook, maar dat verandert niks aan de zaak dat dit niet hoort.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, dit krijg je er nu van als je geen gekkenhuizen meer hebt.
Snap de sentimenten van die agent wel.
Met haar antwoord: ja.quote:
Ik ook niet. Maar het woord 'context' is je vreemd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik fantaseer niet wat er allemaal voor gebeurd zou zijn
Dat ducken zie je gebeuren, dat-ie na de 'fatale klap' (quote:of dat iemand ducked en wat er gebeurt zou zijn als hij niet had geducked...
Het antwoord zal niet van de filmert / uploadert komenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:21 schreef KreKkeR het volgende:
Eerst moeten we inderdaad exact weten wat eraan vooraf is gegaan.
Eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:20 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat verandert niks aan de zaak dat dit niet hoort.
Als dat zo is dan is het optreden weer helemaal prima wmb. Maar dat is een grote aanname. Ik oordeel op basis van beschikbare informatie. Meer kan ik ook niet doen he. Als later uit nieuwe informatie andere feiten blijken dan gaan we het weer herzien. Willen wachten op meer informatie is wel fair imo.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah jij weet al wat er voordat het filmpje begon is gebeurd en gezegd, dat meneer braaf meewerkte om een boete in ontvangst te nemen zich, niet agressief gedroeg, geen dreigementen uitte en dat er helemaal onnodig versterking is opgeroepen.
Knap van je.![]()
Ik hou het erop dat ik graag wil weten wat er van tevoren gebeurde en weiger erin mee te gaan dat de agent zomaar sloeg aan de hand van een filmpje die hierop uit lijkt te zijn.
Wat als ze al 6 keer geprobeerd hebben hem normaal te boeien en hij totaal niet meewerkte?
Op basis van de voorgeselecteerde informatie die de filmer/uploader graag wil dat je ziet (en vooral niet meer).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:35 schreef Sjemmert het volgende:
Ik oordeel op basis van beschikbare informatie
Nog altijd beter dan zelf verzonnen informatie en suggesties.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Op basis van de voorgeselecteerde informatie die de filmer/uploader graag wil dat je ziet (en vooral niet meer).
Bewust suggestieve beeldvorming dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |