En maar blijven reagerenquote:
Jij bent dus liever een vriend van mannen met losse handjes?quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij heeft geheel conform protocol bij aanhouding gehandeld, volgens het boekje.
Oh, meneer schreeuwt? Nou geef 'm gauw een prent mee en laat hem maar gaan, voor we weer op Dumpert komen
Rare gevolgtrekkingquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent dus liever een vriend van mannen met losse handjes?
Welke periode doel je precies op?quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als iemand vroeger een klap op je hassus kreeg van de politie dan zei iedereen eigen schuld dan had je maar moeten luisteren.
Maar wanneer iedereen zomaar eigen schuld zegt tegen degene die klappen krijgt, zonder te weten wie echt fout zit, dan vind je dit wel opeens top? Is dat niet een beetje krom?quote:Tegenwoordig worden mensen gelijk neergezet als slachtoffer, zonder dat ze weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Niemand krijgt hier klappen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke periode doel je precies op?
[..]
Maar wanneer iedereen zomaar eigen schuld zegt tegen degene die klappen krijgt, zonder te weten wie echt fout zit, dan vind je dit wel opeens top? Is dat niet een beetje krom?
Je snapt volgens mij best wat ik bedoel:quote:
gewoon mensen die van aanpakken wetenquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat een rare reacties in dit topic zeg.
Volgens deze mensen willen we Amerikaanse taferelen? Niet op tijd je ID laten zien? Is het bekopen met een rits kogels?
Zijn dit mensen die dan de hele dag thuis zitten en denken van "ik een kut leven, iedereen een kut leven"
...quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
van mij hadden ze hem in zijn hoofd mogen schieten mis je toch niks aan
weet niet of 3 keer nou echt nodig isquote:
Je moeder.quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:21 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
En waarom laat je dit filmpje zien?
Omdat er in belgie een witte jongen wordt mishandeld door zwarten??
Is dat niet het zelfde als filmpje hiervoor zonder context, kun je dan ook stellen zoals boven werd gesteld wellicht verdiende onze witte vriend deze aframmeling
Toen ik jong was, eind vorige eeuw.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke periode doel je precies op?
[..]
Maar wanneer iedereen zomaar eigen schuld zegt tegen degene die klappen krijgt, zonder te weten wie echt fout zit, dan vind je dit wel opeens top? Is dat niet een beetje krom?
Het Sadeck effectquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:12 schreef Marrije het volgende:
Voor zover ik kan zien is het een schrikreactie van de agent. De man beweegt opeens zijn linkerarm/hand en daarop reageert de agent. Volgens mij uit reflex.
Ik verdedig mensen die onterecht ergens van beschuldigd worden wat ze niet gedaan hebben. Of dat nou politieagenten of burgers zijn, is mij volstrekt wurst.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Hoezo? Jij verdedigde toch de politieagenten die zonder noodzaak verdachten slaan.
Waar doe ik dat?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:15 schreef KreKkeR het volgende:
Aan de ene kant aangeven dat mensen te snel als slachtoffer worden weggezet, zonder dat men weet wat er echt heeft plaatsgevonden.
Hoezo onterecht? Die politieagent sloeg die verdachte toch zonder noodzaak?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik verdedig mensen die onterecht ergens van beschuldigd worden wat ze niet gedaan hebben. Of dat nou politieagenten of burgers zijn, is mij volstrekt wurst.
Dat heb ik nou al een paar keer weersproken: die agent sloeg 'm helemaal niet op z'n harses maar grijpt naar z'n linkerarm.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Hoezo onterecht? Die politieagent sloeg die verdachte toch zonder noodzaak?
quote:Onodige politie geweld
Hi kan deze posten a.u.b Want dit is zwaare politie geweld voor voor niks jongen wordt staande gehouden voor wildplassen zegt tegen de agent ik verdien meer dan jou en krijgt gewoon een vuist op zijn hoofdt terwel hij zijn handen tegen de muur hebt
Leugens moeten vaak herhaald worden als je wil dat mensen ze gaan geloven.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat heb ik nou al een paar keer weersproken: die agent sloeg 'm helemaal niet op z'n harses maar grijpt naar z'n linkerarm.
Ik blijf niet herhalen.
Jij snapt het helemaalquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Leugens moeten vaak herhaald worden als je wil dat mensen ze gaan geloven.
Dus als een agent het helemaal zat is mag hij maar gaan slaan? Hoevaak per jaar vindt je dat een agent dat mag ? 1 keer per wacht, week, maand, jaar ?quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:49 schreef The-BFG het volgende:
Misschien is het eens tijd dat bepaalde lui uit de politiek, de media en hell zelfs de usual suspects hier; gewoon eens een maandje mee gaan lopen als agent. Is kijken of ze dan nog zo durven te zeiken op een agent die het terecht een keer helemaal zat is.
Te beginnen met S. Simons en de klagers van DENK.
Wat denk jij dan? Vertel ons je wilde fantasieën wat dit politie geweld rechtvaardigd.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
En klaar?![]()
![]()
Ik denk niet dat "belediging" het strafbare feit was waarom meneer met zijn handen tegen de muur stond en met een half bataljon agenten om 'm heen
Goed bezig jonguhquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Vertel ons je wilde fantasieën wat dit politie geweld rechtvaardigd.
quote:
Welk geweldquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Vertel ons je wilde fantasieën wat dit politie geweld rechtvaardigd.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welk geweld![]()
Hij slaat hem helemaal niet.
Ja. Duidelijkquote:
Gewoon een aanhoudingstechniek, als jij dit slaan vindt wat ben je dan voor mietje?quote:
Nog 1 keer in slomo speciaal voor jou omdat je nogal traag ben.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja. Duidelijk
Blijf 'm vooral herhalen![]()
Wow! Wat een skills. Impressedquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog 1 keer in slomo speciaal voor jou omdat je nogal traag ben.
[ afbeelding ]
Dit is toch duidelijk ... gewoon een vuist op zijn hoofdt terwel hij zijn handen tegen de muur hebt, is zwaare politie geweld voor voor niks jongenquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon een aanhoudingstechniek, als jij dit slaan vindt wat ben je dan voor mietje?
Ik zie een aai over de bol.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog 1 keer in slomo speciaal voor jou omdat je nogal traag ben.
[ afbeelding ]
Een oprecht en welverdiend schouderklopje.quote:
Dag schorsing en een cursus omgaan met verbaal geweld.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Een oprecht en welverdiend schouderklopje.
Agent geeft roeptoetert een schouderklopje Einsteinquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dag schorsing en een cursus omgaan met verbaal geweld.
De beelden spreken toch voor zich, dus stop met trollen? Die verdachte is een kopje kleiner dan die politieagent, van die politieagent was dus een volwassen reactie te verwachten op die verbale agressie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat heb ik nou al een paar keer weersproken: die agent sloeg 'm helemaal niet op z'n harses maar grijpt naar z'n linkerarm.
Ik blijf niet herhalen.
Mijn reactie (waar jij op reageerde) had aanvankelijk toch betrekking op deze post:quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als iemand vroeger een klap op je hassus kreeg van de politie dan zei iedereen eigen schuld dan had je maar moeten luisteren.
Tegenwoordig worden mensen gelijk neergezet als slachtoffer, zonder dat ze weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Allerminstquote:
Nee, op deze:quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn reactie (waar jij op reageerde) had aanvankelijk toch betrekking op deze post:
[..]
Op jouw slomo dusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |