Seks is altijd goedquote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tja, SEX. Daar valt het oog wel op
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tja, SEX. Daar valt het oog wel op
[..]
Goed om te ontladen.quote:
Vroegah hadden we geen vaste OP plaatjonsquote:
Letterlijkquote:
Blij dat het hondje er nog is.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we geen vaste OP plaatjons![]()
Ik was zo netjes om het zo te houden
Ik heb helemaal niets met honden , ik vind ze wel lief hoor, maar ik ben een kattenmensquote:
Blij eiquote:
Geen seks doet wat met mensen.quote:
Ik vind poesjes leuk.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met honden , ik vind ze wel lief hoor, maar ik ben een kattenmens
Is te merken in de wereld.quote:
Dat sowieso.quote:
Daarom...Meer seks voor iedereen.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is te merken in de wereld.
Lekker ketsenquote:
Of kittige katjensquote:
Zolang ze niet gaat zeesterrenquote:
Steeds harder, steeds snellerquote:
Oeh.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 19:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of kittige katjens![]()
Al heb ik zelf geen katten meer
Ik wil wel maar de dood van mijn laatste kat heeft me toch meer gedaan , en dat is al 7 jaar geledenquote:
Dan kun je ook met z'n katje spelen eh.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wil wel maar de dood van mijn laatste kat heeft me toch meer gedaan , en dat is al 7 jaar geleden![]()
Gelukkig heeft mijn zoon er ook een
Soms komt hij bij mij logerenquote:Op maandag 16 maart 2026 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan kun je ook met z'n katje spelen eh.
Hoe heet dat katje dan?quote:
Zeesterren? Wasda?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze niet gaat zeesterren
Stil blijven liggen met je armen en benen wijd zeg maarquote:
Ah zo.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stil blijven liggen met je armen en benen wijd zeg maar
Dat is jouw modus operandi jaquote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah zo.
Zou van het bed rapen en in folie wikkelen
Ze hadden nog een kat die heet Luna , maar die woont bij mijn kleindochterquote:
Jouw kat heette urAnus?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden nog een kat die heet Luna , maar die woont bij mijn kleindochter
Goedemorgen! Voor vandaag en de gehele week!quote:
Zo ben je in een keer klaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goedemorgen! Voor vandaag en de gehele week!
Mag ook weleens.quote:
Mogguhh.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Fysio lijkt aan te slaan. Minder last van de zenuwpijn in nek.
Huehue.quote:
Is er nergens eerder plek?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mogguhh.
Beter! ik moet ook naar de fysio voor mijn schouder....wachttijd van 6 weken
Nope. De fysio hier had onderbezetting.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Huehue.
[..]
Is er nergens eerder plek?
Hier kon ik meteen terecht. Scheelde een hoop.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nope. De fysio hier had onderbezetting.
Misschien... ooit wel weer.quote:
Prrrrrr.quote:
Misschienquote:
Kijk maar uit. Die brengen babies!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien![]()
Ik zag tijdens het lopen wel mooien ooievaars
Dat kan bij mij gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Die brengen babies!
Dat zijn er wel veel eh.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan bij mij gelukkig niet meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik word er wel altijd blij van als ik ze weer eindelijk in de lente op de weilanden zie
Vorige week zag ik er ook al een hoop in andere weilanden , en 2 lammetjesquote:
Heb zelf momenteel veel zangvogels in de tuin. Meesjes en musjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige week zag ik er ook al een hoop in andere weilanden , en 2 lammetjes![]()
nu is het wachten op huppelende koetjes in de weilanden ,maar dat duurt nog ff
Aww, die komen bij mij altijd op het balkon etenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb zelf momenteel veel zangvogels in de tuin. Meesjes en musjes.
Roodborstjes zijn lief.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww, die komen bij mij altijd op het balkon eten![]()
En een roodborstje
Ja die zijn schattig maar die mini meesjes ookquote:
Muisjes zijn ook lief.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die zijn schattig maar die mini meesjes ook![]()
Ben alleen sinds twee weken met het voer gestopt omdat ik op een gegeven moment ontdekte dat er een muis in die pindakaas pot zich vol zat te vreten![]()
Wilde muizen nietquote:
Dat zijn ze ook , ik vind ratten ook schattig , vroeger ook als huisdier gehad, maar ik heb ze liever niet op mijn balkonquote:
Noice.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse sakura kers in bloei.
[ afbeelding ]
Japanse abrikoos in bloei.
Deze foto's zijn een kleine 14 dagen geleden genomen, dus ze zijn bijna klaar met bloeien.
Ah jawel.quote:
@Lenny77 heeft weer nieuwe ratjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook , ik vind ratten ook schattig , vroeger ook als huisdier gehad, maar ik heb ze liever niet op mijn balkon(voor zover dat überhaupt lukt)
Aww JAAAAH!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah jawel.
[..]
@:Lenny77 heeft weer nieuwe ratjes.Misschien wil ze ze hier laten zien?
Wauwww tof LoL!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse sakura kers in bloei.
[ afbeelding ]
Japanse abrikoos in bloei.
Deze foto's zijn een kleine 14 dagen geleden genomen, dus ze zijn bijna klaar met bloeien.
Leuk eh? Binnen een paar weken volgen de blaadjes.quote:
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah jawel.
[..]
@:Lenny77 heeft weer nieuwe ratjes.Misschien wil ze ze hier laten zien?
Ja gaaf man!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk eh? Binnen een paar weken volgen de blaadjes.
Nah, die kijken heel lief hoor.quote:
Wiet?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja gaaf man!!!![]()
Ik moet volgende week ook wat in potten gaan zaaien
Ik heb nog wel wat autoflowers wat ik zou kunnen planten maar ik begin met pepers, ik blow eigenlijk al heel lang niet meer, maar samen met pepers kweken wel leuk om te doenquote:
Ze knagen ook alles kapot.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nah, die kijken heel lief hoor.
Zomerhobby geboren!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat autoflowers wat ik zou kunnen planten maar ik begin met pepers, ik blow eigenlijk al heel lang niet meer, maar samen met pepers kweken wel leuk om te doen
Dat is waar. Helaas...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze knagen ook alles kapot.
Zoiets ja ,maar ik ben ook nog bezig met electroforming , maar dat is iets totaal andersquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja ,maar ik ben ook nog bezig met electroforming , maar dat is iets totaal anders
Heb zo'n ultrasone verjager. Doet wonderen.quote:
Weet je nog vroeger hadden mensen van verzilverde kinderschoentje van hun kind?quote:
De buren ook verjaagd?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb zo'n ultrasone verjager. Doet wonderen.
Dat ken ik wel ja. Geen voorbeelden?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger hadden mensen van verzilverde kinderschoentje van hun kind?
Ik heb ze wel bij vriendjes en vriendinnetjes gezien, electroforming is het verkoperen van natuurlijk materiaal , en je kan er sieraden mee maken dom het gebruik van bepaalde epoxyklei
Nee, die hebben er ook 1quote:
Ik heb nu 3 ringen gemaakt maar de eerste 2 waren via een privé workshop en mrt kerst heb ik de 3e gemaaktquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Geen voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De handen zijn van mijn moeder
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die hebben er ook 1
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 ringen gemaakt maar de eerste 2 waren via een privé workshop en mrt kerst heb ik de 3e gemaaktZiet er interessant uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De handen zijn van mijn moeder
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Was een tip van mijquote:
Ja het is ook echt heel tof om te doen, ik zit nog wel in de beginfase , over 2 weken ga ik weer verder met het oefenenquote:
Toon hier maar iets als je wat klaar hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het is ook echt heel tof om te doen, ik zit nog wel in de beginfase , over 2 weken ga ik weer verder met het oefenenIk heb nu al wel wat basis ringen van een koperplaat gemaakt en in november hebben we allemaal hele mooie stenen gekocht op een beurs, ik heb alle apparatuur gereedschap en materialen dus kan nu verder
Laat jij dan je plantjes in het groeiproces zien ?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toon hier maar iets als je wat klaar hebt.
Deal!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laat jij dan je plantjes in het groeiproces zien ?
Wat is dat rondje danquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Even weer wat naakt in de sc!
Een wit rondje!quote:
Dat is weer te suggestief.quote:
Hmmm.. beetje.quote:
Juist jaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm.. beetje.
(iedereen weet wel dat er een vagijn achter zit.)
We houden ons hier wel aan de regels.quote:
Ik op zich soms ookquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We houden ons hier wel aan de regels.
Met of zonder witte rondjes?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Even weer wat naakt in de sc!
Zal eens een poging wagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik wil wel de foto's van je diertjus zien @:Lenny77
Lennyquote:
Nou, dan ben ik hier weer weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Zoveel prachtige foto's te vinden zonder dat er een vagina met een rondje afgeplakt moet worden....![]()
Dit soort foto's dus liever niet....
Kom je weer naar KPD?quote:
Nooit. Daar zitten teveel mongolen en meelopers in die sc.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nooit. Daar zitten teveel mongolen en meelopers in die sc.
Ja, daar wel. Met mate.quote:
Ik ben je maat toch?quote:
Yep , daarom kom ik daar ook al twee jaar niet meer, zat er vanaf 2014quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nooit. Daar zitten teveel mongolen en meelopers in die sc.
Is dat nog wat?quote:
Een rondje met een vagina afgeplakt anders?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:08 schreef Lenny77 het volgende:
Zoveel prachtige foto's te vinden zonder dat er een vagina met een rondje afgeplakt moet worden....![]()
Dit soort foto's dus liever niet....
Geen poezen, geen pieten en dan zit het wel goedquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:22 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik ben benieuwd naar de plaatjes die wel Lenny's goedkeuring hebben
Zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Een rondje met een vagina afgeplakt anders?
Soms.quote:
En Pietenpoezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen poezen, geen pieten en dan zit het wel goed
Ik weet Lenzelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen poezen, geen pieten en dan zit het wel goed
Goedemorgenquote:
Ja. Jij dan?quote:
Sow.quote:
Het kan gewoon.quote:
In Nederland!quote:
Ik ook. Eerst even bij de bloempjes gekeken en toen gestemd.quote:
Wij voor we boodschappen gingen doen. Waren meer mensen binnen om de boel in goede banen te leiden dan stemmers.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst even bij de bloempjes gekeken en toen gestemd.
Waar hebben jullie op gestemd dan?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij voor we boodschappen gingen doen. Waren meer mensen binnen om de boel in goede banen te leiden dan stemmers.
Lokale partij.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar hebben jullie op gestemd dan?
Lekker bezig geweest dusquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst even bij de bloempjes gekeken en toen gestemd.
Niks mis mee.quote:
Jazeker, heb onderweg nog een specht gezien.quote:
Nee want de rest was meh.quote:
Normaliter PvdD maar vandaag GroenLinks PvdAquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar hebben jullie op gestemd dan?
Blij ei.quote:
Jazeker, heb ook nog vallende kinderen gezien op een schoolplein.quote:
Heeft ze meteen je nummer gevraagd?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, heb ook nog vallende kinderen gezien op een schoolplein.En het meisje van het stembureau geloofde niet dat ik het was op mijn ID foto.
Die was 18, dus nee. Ik doe geen meiden die mijn dochter hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft ze meteen je nummer gevraagd?
quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was 18, dus nee. Ik doe geen meiden die mijn dochter hadden kunnen zijn.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:45 schreef Modus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
whaaahahaaaaaaahahaaa haaaha goedenavond haha
![]()
![]()
![]()
Ach, nou en.quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
ik had wel de verkeerde smiley zie ik nu![]()
quote:
Ik ben nog niet buiten geweest , normaliter loop meer dan 4x per week rond de 10 km maar ik heb last van de voet dus vandaag dagje rustquote:
Zondag met de 'busa naar buitenquote:
Ik ga vanmiddag struiken knippen. In het zonnetje.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest , normaliter loop meer dan 4x per week rond de 10 km maar ik heb last van de voet dus vandaag dagje rust![]()
Maar ik ga straks wel ff lekker op de fiets naar buiten , moet een hoop regel dingen doen vandaag boooring
Lijnbus?quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zondag met de 'busa naar buiten
Ik ga straks ff naar mijn kind , moet ook iets met de plantjes doenquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag struiken knippen. In het zonnetje.
Op bezoek bij Pluto?quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga straks ff naar mijn kind , moet ook iets met de plantjes doen![]()
Van het weekend maar
Die gaat niet zo snelquote:
Nietquote:
Jonge, je moeder in een lijnbus!quote:
Die is nog sneller op de fiets!quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jonge, je moeder in een lijnbus!
Whehe, dat wil ik zien!quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is nog sneller op de fiets!
Dat snap ikquote:
quote:
Mooie billen.quote:
Deze komen zeker door de keuring heen.quote:
Ik mag dat zijn.quote:
Diepgaande keuring nodig wel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Deze komen zeker door de keuring heen.
quote:
Niks mis met een beetje vies op zijn tijd.quote:
Zo meteen. Ga eerst mijn appelboom mest geven en dan wat bosjes knippen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En ... ben je al bezig met je plantjes?
Nee, jammer dat we geen fysieke controle kunnen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje vies op zijn tijd.
Niet bij haar nee.quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo meteen. Ga eerst mijn appelboom mest geven en dan wat bosjes knippen.
[..]
Nee, jammer dat we geen fysieke controle kunnen doen.
Ben je al bij Pluto geweest?quote:
Ja helaas.quote:
Onze tijd komt nog wel.quote:
Uiteraard.quote:
Nope , zoon heeft het toch druk drukker druk, en morgen heb ik wat te doen , maandag weerquote:
Naaaahhhh...quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nope , zoon heeft het toch druk drukker druk, en morgen heb ik wat te doen , maandag weer
Pluto aaien?quote:
Strandwandelingquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:04 schreef RedShoe het volgende:
Prachtig weer zeg. Net een wandeling langs zee gemaakt
Er stond nu nauwelijks wind.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Strandwandeling
Ik hou ervan om die tijdens de herfst te maken. Lekker uitwaaien.
Briesje mag.quote:
Lekker zeesterren!quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:04 schreef RedShoe het volgende:
Prachtig weer zeg. Net een wandeling langs zee gemaakt
Dat is anders!quote:
Nee hoor. Je kunt een zeester afdruk maken in het zand.quote:
Ja ja, draai er maar omheen!quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt een zeester afdruk maken in het zand.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, draai er maar omheen!
Nee, ik ben erquote:
Altijd gezellig.quote:
quote:
Nog met de bus weggeweest vandaag?quote:
Ik heb een eigen auto!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog met de bus weggeweest vandaag?
Bedoelde je motor!quote:
Morgen weerquote:
Jij begon over een busa!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen weer
Wees dan ook duidelijk
Jij over een bus!quote:
Jij was eerder.quote:
Ben ik altijdquote:
Ik voel nog iets kloppen❤️quote:
Lullig voor haar.quote:
quote:
Knock knock.quote:
Mwah, is ze gewendquote:
Soms is de pitstop te snelquote:
Whehe, dat gevoel ken ik weleens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is de pitstop te snel
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, dat gevoel ken ik weleens.
We zijn niet onfeilbaar!quote:
Ik wel, mijn pener niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn niet onfeilbaar!
Ouwe lul.quote:
Valt mee hoor. Hij ziet er nog jong uit.quote:
Niet gerimpeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Hij ziet er nog jong uit.
Iddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef RedShoe het volgende:
Max heeft gewonnenLukt het niet in de F1, dan maar op de Nurburgring...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |