We zijn niet onfeilbaar!quote:
Ik wel, mijn pener niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn niet onfeilbaar!
Ouwe lul.quote:
Valt mee hoor. Hij ziet er nog jong uit.quote:
Niet gerimpeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Hij ziet er nog jong uit.
Iddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef RedShoe het volgende:
Max heeft gewonnenLukt het niet in de F1, dan maar op de Nurburgring...
Amyquote:
Meuh.quote:
Joah en met de planties ook alles okee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker wel![]()
Met jou ook? En met je plantjuns?
Ze leven nog begrijp ikquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Joah en met de planties ook alles okee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |