Nah, die kijken heel lief hoor.quote:
Wiet?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja gaaf man!!!![]()
Ik moet volgende week ook wat in potten gaan zaaien
Ik heb nog wel wat autoflowers wat ik zou kunnen planten maar ik begin met pepers, ik blow eigenlijk al heel lang niet meer, maar samen met pepers kweken wel leuk om te doenquote:
Ze knagen ook alles kapot.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nah, die kijken heel lief hoor.
Zomerhobby geboren!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat autoflowers wat ik zou kunnen planten maar ik begin met pepers, ik blow eigenlijk al heel lang niet meer, maar samen met pepers kweken wel leuk om te doen
Dat is waar. Helaas...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze knagen ook alles kapot.
Zoiets ja ,maar ik ben ook nog bezig met electroforming , maar dat is iets totaal andersquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja ,maar ik ben ook nog bezig met electroforming , maar dat is iets totaal anders
Heb zo'n ultrasone verjager. Doet wonderen.quote:
Weet je nog vroeger hadden mensen van verzilverde kinderschoentje van hun kind?quote:
De buren ook verjaagd?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb zo'n ultrasone verjager. Doet wonderen.
Dat ken ik wel ja. Geen voorbeelden?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger hadden mensen van verzilverde kinderschoentje van hun kind?
Ik heb ze wel bij vriendjes en vriendinnetjes gezien, electroforming is het verkoperen van natuurlijk materiaal , en je kan er sieraden mee maken dom het gebruik van bepaalde epoxyklei
Nee, die hebben er ook 1quote:
Ik heb nu 3 ringen gemaakt maar de eerste 2 waren via een privé workshop en mrt kerst heb ik de 3e gemaaktquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Geen voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De handen zijn van mijn moeder
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die hebben er ook 1
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 ringen gemaakt maar de eerste 2 waren via een privé workshop en mrt kerst heb ik de 3e gemaaktZiet er interessant uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De handen zijn van mijn moeder
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Was een tip van mijquote:
Ja het is ook echt heel tof om te doen, ik zit nog wel in de beginfase , over 2 weken ga ik weer verder met het oefenenquote:
Toon hier maar iets als je wat klaar hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het is ook echt heel tof om te doen, ik zit nog wel in de beginfase , over 2 weken ga ik weer verder met het oefenenIk heb nu al wel wat basis ringen van een koperplaat gemaakt en in november hebben we allemaal hele mooie stenen gekocht op een beurs, ik heb alle apparatuur gereedschap en materialen dus kan nu verder
Laat jij dan je plantjes in het groeiproces zien ?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toon hier maar iets als je wat klaar hebt.
Deal!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laat jij dan je plantjes in het groeiproces zien ?
Wat is dat rondje danquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Even weer wat naakt in de sc!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |