Hier kon ik meteen terecht. Scheelde een hoop.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nope. De fysio hier had onderbezetting.
Misschien... ooit wel weer.quote:
Prrrrrr.quote:
Misschienquote:
Kijk maar uit. Die brengen babies!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien![]()
Ik zag tijdens het lopen wel mooien ooievaars
Dat kan bij mij gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Die brengen babies!
Dat zijn er wel veel eh.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan bij mij gelukkig niet meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik word er wel altijd blij van als ik ze weer eindelijk in de lente op de weilanden zie
Vorige week zag ik er ook al een hoop in andere weilanden , en 2 lammetjesquote:
Heb zelf momenteel veel zangvogels in de tuin. Meesjes en musjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige week zag ik er ook al een hoop in andere weilanden , en 2 lammetjes![]()
nu is het wachten op huppelende koetjes in de weilanden ,maar dat duurt nog ff
Aww, die komen bij mij altijd op het balkon etenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb zelf momenteel veel zangvogels in de tuin. Meesjes en musjes.
Roodborstjes zijn lief.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww, die komen bij mij altijd op het balkon eten![]()
En een roodborstje
Ja die zijn schattig maar die mini meesjes ookquote:
Muisjes zijn ook lief.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die zijn schattig maar die mini meesjes ook![]()
Ben alleen sinds twee weken met het voer gestopt omdat ik op een gegeven moment ontdekte dat er een muis in die pindakaas pot zich vol zat te vreten![]()
Wilde muizen nietquote:
Dat zijn ze ook , ik vind ratten ook schattig , vroeger ook als huisdier gehad, maar ik heb ze liever niet op mijn balkonquote:
Noice.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse sakura kers in bloei.
[ afbeelding ]
Japanse abrikoos in bloei.
Deze foto's zijn een kleine 14 dagen geleden genomen, dus ze zijn bijna klaar met bloeien.
Ah jawel.quote:
@Lenny77 heeft weer nieuwe ratjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook , ik vind ratten ook schattig , vroeger ook als huisdier gehad, maar ik heb ze liever niet op mijn balkon(voor zover dat überhaupt lukt)
Aww JAAAAH!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah jawel.
[..]
@:Lenny77 heeft weer nieuwe ratjes.Misschien wil ze ze hier laten zien?
Wauwww tof LoL!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse sakura kers in bloei.
[ afbeelding ]
Japanse abrikoos in bloei.
Deze foto's zijn een kleine 14 dagen geleden genomen, dus ze zijn bijna klaar met bloeien.
Leuk eh? Binnen een paar weken volgen de blaadjes.quote:
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah jawel.
[..]
@:Lenny77 heeft weer nieuwe ratjes.Misschien wil ze ze hier laten zien?
Ja gaaf man!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk eh? Binnen een paar weken volgen de blaadjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |