Meer dan dat. Maar er komt geen zinnig woord uit.quote:
Nee dat schijnt normaal te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meer dan dat. Maar er komt geen zinnig woord uit.
Wel jammer heur.quote:
Ze schijnen wel gevoelig te zijn voor geluid ofzowquote:
Hoop lieve woorden?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze schijnen wel gevoelig te zijn voor geluid ofzow![]()
Daarom praat ik wel altijd tegen ze
Had ook niks anders van je verwacht.quote:
Alleen jammer dat mijn vingers niet altijd groen zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had ook niks anders van je verwacht.
De mijne ook niet hoor. Maar al doende leert men.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mijn vingers niet altijd groen zijn
Jouw vingers zijn stickyquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijne ook niet hoor. Maar al doende leert men.
Sticky Fingers is een goeie plaat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw vingers zijn sticky
Geloof je op je woordquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sticky Fingers is een goeie plaat.![]()
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijne ook niet hoor. Maar al doende leert men.
Zou ik ook doen.quote:
Dit jaar heb ik helemaal niets met plantjes gedaan, ik was te laatquote:
quote:
Kan nog makkelijk. Heb net weer potten met zomerbloeiers neergezet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik helemaal niets met plantjes gedaan, ik was te laatvolgend jaar weer
Oh echt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk. Heb net weer potten met zomerbloeiers neergezet.
Geen idee wat het zijn, maar het staat erg schattig.quote:
Awwquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee wat het zijn, maar het staat erg schattig.
Komende dagen ga ik nog een kusamono maken, dankzij @:Lenny77 .![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik moest ff googelen wat een kusamono is![]()
![]()
Laat je wel wat plaatjes van het eindresultaat zien? Want daar ben ik wel benieuwd naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |