Seks is altijd goedquote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tja, SEX. Daar valt het oog wel op
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tja, SEX. Daar valt het oog wel op
[..]
Goed om te ontladen.quote:
Vroegah hadden we geen vaste OP plaatjonsquote:
Letterlijkquote:
Blij dat het hondje er nog is.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we geen vaste OP plaatjons![]()
Ik was zo netjes om het zo te houden
Ik heb helemaal niets met honden , ik vind ze wel lief hoor, maar ik ben een kattenmensquote:
Blij eiquote:
Geen seks doet wat met mensen.quote:
Ik vind poesjes leuk.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met honden , ik vind ze wel lief hoor, maar ik ben een kattenmens
Is te merken in de wereld.quote:
Dat sowieso.quote:
Daarom...Meer seks voor iedereen.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is te merken in de wereld.
Lekker ketsenquote:
Of kittige katjensquote:
Zolang ze niet gaat zeesterrenquote:
Steeds harder, steeds snellerquote:
Oeh.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 19:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of kittige katjens![]()
Al heb ik zelf geen katten meer
Ik wil wel maar de dood van mijn laatste kat heeft me toch meer gedaan , en dat is al 7 jaar geledenquote:
Dan kun je ook met z'n katje spelen eh.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wil wel maar de dood van mijn laatste kat heeft me toch meer gedaan , en dat is al 7 jaar geleden![]()
Gelukkig heeft mijn zoon er ook een
Soms komt hij bij mij logerenquote:Op maandag 16 maart 2026 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan kun je ook met z'n katje spelen eh.
Hoe heet dat katje dan?quote:
Zeesterren? Wasda?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze niet gaat zeesterren
Stil blijven liggen met je armen en benen wijd zeg maarquote:
Ah zo.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stil blijven liggen met je armen en benen wijd zeg maar
Dat is jouw modus operandi jaquote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah zo.
Zou van het bed rapen en in folie wikkelen
Ze hadden nog een kat die heet Luna , maar die woont bij mijn kleindochterquote:
Jouw kat heette urAnus?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden nog een kat die heet Luna , maar die woont bij mijn kleindochter
Goedemorgen! Voor vandaag en de gehele week!quote:
Zo ben je in een keer klaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goedemorgen! Voor vandaag en de gehele week!
Mag ook weleens.quote:
Mogguhh.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Fysio lijkt aan te slaan. Minder last van de zenuwpijn in nek.
Huehue.quote:
Is er nergens eerder plek?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mogguhh.
Beter! ik moet ook naar de fysio voor mijn schouder....wachttijd van 6 weken
Nope. De fysio hier had onderbezetting.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Huehue.
[..]
Is er nergens eerder plek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |