Ik ook. Eerst even bij de bloempjes gekeken en toen gestemd.quote:
Wij voor we boodschappen gingen doen. Waren meer mensen binnen om de boel in goede banen te leiden dan stemmers.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst even bij de bloempjes gekeken en toen gestemd.
Waar hebben jullie op gestemd dan?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij voor we boodschappen gingen doen. Waren meer mensen binnen om de boel in goede banen te leiden dan stemmers.
Lokale partij.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar hebben jullie op gestemd dan?
Lekker bezig geweest dusquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst even bij de bloempjes gekeken en toen gestemd.
Niks mis mee.quote:
Jazeker, heb onderweg nog een specht gezien.quote:
Nee want de rest was meh.quote:
Normaliter PvdD maar vandaag GroenLinks PvdAquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar hebben jullie op gestemd dan?
Blij ei.quote:
Jazeker, heb ook nog vallende kinderen gezien op een schoolplein.quote:
Heeft ze meteen je nummer gevraagd?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, heb ook nog vallende kinderen gezien op een schoolplein.En het meisje van het stembureau geloofde niet dat ik het was op mijn ID foto.
Die was 18, dus nee. Ik doe geen meiden die mijn dochter hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft ze meteen je nummer gevraagd?
quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was 18, dus nee. Ik doe geen meiden die mijn dochter hadden kunnen zijn.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:45 schreef Modus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
whaaahahaaaaaaahahaaa haaaha goedenavond haha
![]()
![]()
![]()
Ach, nou en.quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
ik had wel de verkeerde smiley zie ik nu![]()
quote:
Ik ben nog niet buiten geweest , normaliter loop meer dan 4x per week rond de 10 km maar ik heb last van de voet dus vandaag dagje rustquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |