De aartsvijand van Pakistan ook.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pakistan, Rusland en Noord Korea hebben ook bommen
Ja, campagnevoeren hoef je de VVD niet te leren. Ze oefenen er dan ook dagelijks op.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Overigens is rust in de portemonnee wel een geweldige campagne slogan.
Ze hebben heel veel geld voor allerlei focusgroepjes. Ze doen dat meer en vaker dan wie dan ook. Doneer een ton en krijg er miljoenen voor terug.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, campagnevoeren hoef je de VVD niet te leren. Ze oefenen er dan ook dagelijks op.
Ik woon in een rustige buitenwijk van Utrecht. En wij zijn inderdaad zeer tegen het invoeren van betaald parkeren in heel Utrecht.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:40 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
"Mensen van buiten moeten gratis gebruik kunnen maken van onze voorzieningen!!! Aanzuigende werking!"
De microtargeting draait overuren daar...
BNR podcast - "Bij de VVD wordt veel gelogen" - helemaal juist! In dat opzicht is het als de VS politiek van 25 jaar terug. De Republikeinen logen en manipuleerden toen al schaamteloos alles bij elkaar.
Zolang het leuk is · Episode
D66 rechts?quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Techmiljardairs duwen gebruikers naar rechts, wat een verrassing!
quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Wilders die een motie heeft ingediend om Trump en Netanyahu voor te dragen voor de Nobelprijs voor de Vrede
quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Wilders die een motie heeft ingediend om Trump en Netanyahu voor te dragen voor de Nobelprijs voor de Vrede
Dat van die kleine dorpjes is nog een goed punt maar het eerste gedeelte ("verschrikking", "doodslag") is natuurlijk zwaar overdreven. Gekopieerd van de box 3 jankers ("mijn crypto munten")quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:00 schreef capricia het volgende:
Maar dit is een verschrikking en de doodslag voor de middenstand in de kleinere dorpen in de gemeente Utrecht.
Paki's maak ik liever geen ruzie mee.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pakistan, Rusland en Noord Korea hebben ook bommen
Hoofdelijke stemming!quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Wilders die een motie heeft ingediend om Trump en Netanyahu voor te dragen voor de Nobelprijs voor de Vrede en een serieuze toelichting op de appreciatie wil
Pas maar op dat de nucleaire optie niet ter tafel komt.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Paki's maak ik liever geen ruzie mee.
"waar een vierkante meter grond in het centrum van de stad [..] " daar heb je het al.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
Dit gedeelte over parkeren (ook een middel om de OZB op eerste woningen te beperken, natuurlijk...) @:capricia
CT: ‘Amsterdam en Utrecht, dus die plaatsen waar grondprijzen heel hoog zijn, waar een vierkante meter grond in het centrum van de stad 5.000 euro kost, dat is heel iets anders dan in bijvoorbeeld Bellingwedde. Daar zal die nog geen vijftig euro de meter zijn. Er zitten enorme verschillen tussen. Factor honderd is geen uitzondering.’
‘Dat betekent dus dat een parkeerplaats in Amsterdam vreselijk duur is. Voor straatparkeren in Amsterdam moet je bedenken: een parkeerplaats kost in praktijk ongeveer twintig vierkante meter. Dus dat is een ton, want twintig keer vijfduizend is een ton. Een redelijk rendement op een ton. Laten we zeggen 4 procent rentekosten, of 3 procent: drieduizend euro per jaar.’
JF: ‘Oud-Zuid, bewonersvergunning: 385 euro per jaar.’
CT: ‘Dus eigenlijk iedere keer als wij een bewoner een parkeerplaats aanbieden, zijn we dus 90 procent van de kosten daarvan aan het subsidiëren.’
JF: ‘Dus de gemeente subsidieert op enorme schaal gewoon dat we stationair blik neerzetten. Ik vind het altijd leuk, bij wijze van een gedachte-experiment; dat je zou zeggen tegen de gemeente: “Nou, ik wil een moestuintje in Oud-Zuid van vijftien vierkante meter. Wat dacht jij van 400 euro?” Wat denk je dat die zeggen? Die zeggen: “Wat ben jij voor geitenwollen gek, dat je je tuinierende behoefte gaat zitten botvieren op de duurste vierkante meters van Amsterdam.” Maar als het een auto is, kan het allemaal maar.’
CT: ‘Je analogie is nog veel relevanter, want vanwege klimaatverandering moeten we overal in de stad meer groen aanleggen
https://decorrespondent.n(...)5b-19f1-4d675472023c
Nu is dit niet perse mijn eigen bril, maar het idee dat het "de doodslag" voor wat dan ook zou zijn is een hyperbool van jewelste.
Tsja, 99% van de mensen kennen dat soort argumenten en overwegingen niet eens en dus scoort "ik ben tegen" wel goed (TK 2025 was natuurlijk ook een heel defensieve campagne).
een vierkante meter bouwgrond buiten de stad kost 12 euroquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
Dit gedeelte over parkeren (ook een middel om de OZB op eerste woningen te beperken, natuurlijk...) @:capricia
CT: ‘Amsterdam en Utrecht, dus die plaatsen waar grondprijzen heel hoog zijn, waar een vierkante meter grond in het centrum van de stad 5.000 euro kost, dat is heel iets anders dan in bijvoorbeeld Bellingwedde. Daar zal die nog geen vijftig euro de meter zijn. Er zitten enorme verschillen tussen. Factor honderd is geen uitzondering.’
‘Dat betekent dus dat een parkeerplaats in Amsterdam vreselijk duur is. Voor straatparkeren in Amsterdam moet je bedenken: een parkeerplaats kost in praktijk ongeveer twintig vierkante meter. Dus dat is een ton, want twintig keer vijfduizend is een ton. Een redelijk rendement op een ton. Laten we zeggen 4 procent rentekosten, of 3 procent: drieduizend euro per jaar.’
JF: ‘Oud-Zuid, bewonersvergunning: 385 euro per jaar.’
CT: ‘Dus eigenlijk iedere keer als wij een bewoner een parkeerplaats aanbieden, zijn we dus 90 procent van de kosten daarvan aan het subsidiëren.’
JF: ‘Dus de gemeente subsidieert op enorme schaal gewoon dat we stationair blik neerzetten. Ik vind het altijd leuk, bij wijze van een gedachte-experiment; dat je zou zeggen tegen de gemeente: “Nou, ik wil een moestuintje in Oud-Zuid van vijftien vierkante meter. Wat dacht jij van 400 euro?” Wat denk je dat die zeggen? Die zeggen: “Wat ben jij voor geitenwollen gek, dat je je tuinierende behoefte gaat zitten botvieren op de duurste vierkante meters van Amsterdam.” Maar als het een auto is, kan het allemaal maar.’
CT: ‘Je analogie is nog veel relevanter, want vanwege klimaatverandering moeten we overal in de stad meer groen aanleggen
https://decorrespondent.n(...)5b-19f1-4d675472023c
Nu is dit niet perse mijn eigen bril, maar het idee dat het "de doodslag" voor wat dan ook zou zijn is een hyperbool van jewelste.
Tsja, 99% van de mensen kennen dat soort argumenten en overwegingen niet eens en dus scoort "ik ben tegen" wel goed (TK 2025 was natuurlijk ook een heel defensieve campagne).
Iran’s aartsvijand ook en Pakistan heeft dezelfde overtuigingquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De aartsvijand van Pakistan ook.
Rusland heeft zelf nog wat te verliezen, wordt in toom gehouden door o.a. China.
Idem voor Noord Korea. Daarnaast hebben die niet de godsdienst overtuiging dat je als martelaar er 80 maagden in de hemel op je wachten bij het doden van zoveel mogelijk ongelovigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |