Zelf nadenken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:00 schreef michaelmoore het volgende:
ChatGTP geeft als stemadvies aan mij JA21
Volgens Perplexity zou ik bij D66 of VVD uit moeten komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Pragmatische middenpartijen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Perplexity zou ik bij D66 of VVD uit moeten komen.
![]()
Techmiljardairs duwen gebruikers naar rechts, wat een verrassing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Perplexity zou ik bij D66 of VVD uit moeten komen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
Flauwekul. Betalen naar gebruik is niks mis mee en grappig genoeg (ook) een rechts ding. In plaats van een soort snelwegcommunisme.quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:19 schreef MoreDakka het volgende:
Een accijnsverlaging is altijd een goed idee
Als Iran een kernbom had dan was Dubai/Europa nu een nuclear wasteland.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Iran zou ook gewoon een kernwapen moeten hebben dan was dit nooit gebeurd.
In elk geval zou Nederland moeten staan voor internationaal recht, dat is ons eigen belang we zijn een klein landje met weinig vuurkracht. Zo meegaan in het idee dat sterke landen mogen pakken wat ze pakken kunnen is extreem kortzichtig. Al helemaal bij een ondoordachte oorlog als dit, het is een plan van Netanyahu maar je voert toch geen oorlog omdat een genocidale gek dat graag wil....
En dan blijven mensen beweren dat Iran zo bloeddorstig zou zijn. Voorlopig is het toch telkens Israel die begint met schieten.
Het zwakt daarbij onze positie richting Rusland ook af. Want waarom zou Rusland niet mogen ingrijpen in hun invloedssfeer als Amerika dat wel mag.
Iran zelf ook.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als Iran een kernbom had dan was Dubai/Europa nu een nuclear wasteland.
If only the teachers had guns!quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iran zou ook gewoon een kernwapen moeten hebben dan was dit nooit gebeurd.
Bij mij zegt hij dit over jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Perplexity zou ik bij D66 of VVD uit moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Bij mij zegt hij dit over jou:Apart dat ie twee zulke verschillende antwoorden geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Nee Iran was dat niet aan het frustreren.quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die onderhandelingen liepen dus niet, Iran was ze aan het frustreren.
Maar goed, Trump is de belichaming van het kwaad blijkbaar en dan is zelfs een brute moordenaar van zijn eigen volk als Khamenei plots een "belezen figuur". Echt, om te kotsen.
Maar ach wat doen de feiten ertoe als een oorlog van Amerika goedgepraat moet wordenquote:Oman: deal tussen de VS en Iran is 'binnen handbereik'
RTL Nieuws / ANP · 27 februari 2026
Dat maakt toch ook niet veel uit, de mening van Nederland is sowieso irrelevant.quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brekelmans heeft geen idee wat er moet gebeuren in Iran. Geen mening. VS en Israel mogen hun gang gaan. Morele steun geen politieke steun.
Blij dat een deel van Iraniers gehoord worden in hun roep om vrijheid en tegelijk geen idee hebben wat de beste route is voor Iran. Het is allemaal net niks bij deze man.
Vind ik niet, het heeft vaak met elkaar te maken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:19 schreef -XOR- het volgende:
Zou het niet handiger zijn om 1 centraal topic over de Nederlandse binnenlandse politiek en één centraal topic over de Nederlandse buitenlandpolitiek te hebben?
Aangezien je D66 en VVD stemadvies hebt, ben ik geneigd het met je eens te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:19 schreef -XOR- het volgende:
Zou het niet handiger zijn om 1 centraal topic over de Nederlandse binnenlandse politiek en één centraal topic over de Nederlandse buitenlandpolitiek te hebben?
LLM'squote:Op donderdag 12 maart 2026 18:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Apart dat ie twee zulke verschillende antwoorden geeft.
Dan nog zou je verwachten dat de variantie enigszins binnen een bepaalde bandbreedte blijft.quote:
Ik heb wel Pro, geen idee of dat daar invloed op heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat de variantie enigszins binnen een bepaalde bandbreedte blijft.
Geen slecht idee. Maar ik krijg niet het idee dat het hier nog zo bruisend is dat meerdere topics over de NL politiek kunnen werken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:19 schreef -XOR- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |