quote:
Het miezert nog een beetje.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:49 schreef RedShoe het volgende:
Pokkenweer zeg. Maar het is bijna droog
Regent hier al wel de hele ochtend flinkquote:
Goed voor de plantjes, gras en bomen Pullup.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Regent hier al wel de hele ochtend flink
En de hooikoorts klachten.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes, gras en bomen Pullup.
Inderdaad, een stukje opluchting vandaagquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
En de hooikoorts klachten.
De tering wat een ellende.
Er is hoop.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey niffo.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Goedemiddag amice, naar omstandigheden helemaal prima. Hoe gaat u dag tot dusver ?quote:
Ja best hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag amice, naar omstandigheden helemaal prima. Hoe gaat u dag tot dusver ?
Fijne lunch gehad ?quote:
In de OP gezet. mag wel toch ?quote:
Vouw jij je vogels ook wel eens in als een burrito?quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Regent hier al wel de hele ochtend flink
En slecht voor een fietsende Pullupquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes, gras en bomen Pullup.
Alleen kip, maar die is dan al wel gebakkenquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vouw jij je vogels ook wel eens in als een burrito?
Bekijk deze YouTube-video
Met echte mannensaus?quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen kip, maar die is dan al wel gebakken
Ik vind helemaal mooiquote:
quote:
(Knoflooksaus)quote:
Oh jaquote:
quote:
In je mondje.quote:
Wat een ellendequote:
Niks mis meequote:
Wie had die ook alweer gemaakt ?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Het niveau hier daalt hard, misschien te hard
Senya volgens mij.quote:
Moi Lovy.quote:
yep als erste mario angemeld was ik cos en hadde weken later erste ban, maar ik was al met partyflock link hier 2013 of 2014 partyflock link over thema letter poepenquote:
Ja hoor 💩quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep als erste mario angemeld was ik cos en hadde weken later erste ban, maar ik was al met partyflock link hier 2013 of 2014 partyflock link over thema letter poepen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep als erste mario angemeld was ik cos en hadde weken later erste ban, maar ik was al met partyflock link hier 2013 of 2014 partyflock link over thema letter poepen
quote:
Haiquote:
Dat is een nationale sportquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heeft nederland figuurpoepen erfunden??
We nemen poepen heel serieus Mario.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heeft nederland figuurpoepen erfunden??
Wat is jouw PR?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We nemen poepen heel serieus Mario.
Hai Fruitjequote:
Staat op OF.quote:
ja maar vele zijn niet meer wat gewezen zijn en fotos zijn van vakanties nur meer weinig an tezienquote:
Ik ga gelijk ff subbenquote:
Van mooie meiden?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar vele zijn niet meer wat gewezen zijn en fotos zijn van vakanties nur meer weinig an tezien
persönliche Aufzeichnungenquote:
quote:
Ik stuur je een linkje met korting en goldmember. Echt mooie poepcontent.quote:
Met Mario001?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat is 13 - 14 jaren geleden
Deze bro hequote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stuur je een linkje met korting en goldmember. Echt mooie poepcontent.
Fietsiequote:
Ctrl A deletequote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ken je dat, dat je ieder binnenkomend werk mailtje gewoon met "Nee." wilt beantwoorden?
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ken je dat, dat je ieder binnenkomend werk mailtje gewoon met "Nee." wilt beantwoorden?
Ja, MAAR werkt beterquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
OF is 99% AI tegenwoordig. Mannen vinden een fotoset op online van een vrouw, en stellen dan AI in zodat ze zoals een vrouw replyenquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef mario390 het volgende:
ik ben niet meer op OF angemeeld ik hadde daar en zort sperre daar was met email niet in ordnung
In dit geval is de inhoud echt zo bedroevend dat 'maar' al teveel moeite zou zijn.quote:
Uhu.quote:
Alleen kom je die personen waarschijnlijk weer tegen ........quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In dit geval is de inhoud echt zo bedroevend dat 'maar' al teveel moeite zou zijn.
* FreshFruit aait Fietsiequote:Op woensdag 11 maart 2026 14:22 schreef fietsie het volgende:
Een OF waarin niets geaaid wordt lijkt me niet heel vermakelijk
Ergens is er vast iemand die dat vermakelijk kan vinden /quote:
Misschien wil Mario abonnee worden?quote:
Mutti is al abbo.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien wil Mario abonnee worden?
quote:
Echt?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:28 schreef mario390 het volgende:
mutti weet niet eens hoe je op internet komt zij levt zonder internet
Formaat koelkast?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:30 schreef mario390 het volgende:
en met haar handy bouwjahr 1978 kann zij sowiezo niks ook geen beelden maken
Die je laatst moest ontdooien.quote:
quote:
Jij Ninja.quote:
Misschien maar beterquote:
Is dat een leuk forum?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:48 schreef mario390 het volgende:
in kpd heeft zich en mod zu mijn vraag gemeeld maar heb nu al 5 dagen geen anwort
Ja weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@maily
[ Bericht 27% gewijzigd door FreshFruit op 11-03-2026 15:17:41 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die doet pijn aan mijn ogenquote:
Sorry, onder een spoiler gezet.quote:
Ze zijn te enthousiast bezig geweest denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:52 schreef mario390 het volgende:
dat topic kpd is bijna dood ,bijna niemand daar
quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
Goed voorbeeld ook voor het onderwijs daar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:maily"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Kwamen ze Jezus brengen?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mijn god waarom open ik de deur, 2 meiden de me naar jehovasmesse einladen willen pfff
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:43 schreef mario390 het volgende:
bij 2 blondinen an de deur denk ik toch helemal niet dat zij van jehovas zijn
Zeldzaamquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
Toch nog een telefooncel gevonden, anno 2026.
[ afbeelding ]
Met een telefoon![]()
[ afbeelding ]
Op een foto uit 1985?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Met een telefoon![]()
[ afbeelding ]
Goed gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een foto uit 1985?
Doe eens een maps linkje erbij?
Of is dit het spoorwegmuseum oid?
En een heuse hondekop op de achtergrondquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Met een telefoon![]()
[ afbeelding ]
Was een gokjequote:
Hullo Leeuwardenquote:
Dat is toch bij het spoorwegmuseum?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Met een telefoon![]()
[ afbeelding ]
Dat noemen wij hier in Nederland mopperen.quote:
Zeik niet zo.quote:
quote:
7/10 zou bellenquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Met een telefoon![]()
[ afbeelding ]
Ouwe zemelaar.quote:
06 910 910 01 zeker?quote:
Hullo Harns. Beetje warm daar?quote:
06-11 de rest gaat vanzelf.quote:
Staat op nummer 1 in mijn telefoonquote:
Zeg kwaak, als je zo doorgaat ..........quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg kwaak, als je zo doorgaat ..........
Ik zit al een paar stappen verder eigenlijk .........quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit al een paar stappen verder eigenlijk .........
Daar tussenquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ [url=https://vleeskopenbijdeboer.nl/wp-content/uploads/2024/01/Peking-eend-recept-Eendenborstfilet-of-eendenbout-Verse-eend-kopen-bij-de-boer-www.Vleeskopenbijdeboer.nl_.jpg]afbeelding[/url] ]
Duck hunt spelenquote:
Ook leuk jaquote:
Helemaal niet.quote:
Maar gozert, hoe is het nou?quote:
Euh..... waar moet ik beginnen?quote:
Op een logisch punt?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Euh..... waar moet ik beginnen?
Op zicht is alles wel goed met mij. Ik ben bezig met mijn woning wat op te knappen en ik hoop dat ik weer een baan kan vinden.quote:
En lukt dat opknappen?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zicht is alles wel goed met mij. Ik ben bezig met mijn woning wat op te knappen en ik hoop dat ik weer een baan kan vinden.
Oh en een vriendin maar dat mag ik niet van mijn parkiet.![]()
Dat opknappen lukt wel aardig, afgelopen dagen de meterkast onder handen genomen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lukt dat opknappen?
Al zal dat makkelijker zijn dan een baan vinden. heb je daar wel hulp bij?
Grote knots pakken en een leuke je huis in 'knuppelen' mag niet meer he?
Binnenkort in 112 vandaag?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat opknappen lukt wel aardig, afgelopen dagen de meterkast onder handen genomen.
Neeh dat zal niet gauw gebeuren ook al hoopt mijn parkiet van wel.quote:
Want je hebt je draadjes goed getrokken?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh dat zal niet gauw gebeuren ook al hoopt mijn parkiet van wel.
Was het maar waar.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want je hebt je draadjes goed getrokken?
Expert laten doen dan maar?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het maar waar.![]()
Dat gaat nog een klus worden door het gepruts van de vorige bewoner.
Er zit in de wc een eindoos in de muur waar de schakelaar is ingebouwd. Ze hebben in die einddoos een gaatje gemaakt en daar een flexibele buis tegenaan geduwd. Daar wil ik dus een extra draad in hebben.quote:
Ben je gecertificeerd Electrocien?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit in de wc een eindoos in de muur waar de schakelaar is ingebouwd. Ze hebben in die einddoos een gaatje gemaakt en daar een flexibele buis tegenaan geduwd. Daar wil ik dus een extra draad in hebben.
Maar ben jij de persoon die dat kan? Zonder dat we je dus straks wel op 112 hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit in de wc een eindoos in de muur waar de schakelaar is ingebouwd. Ze hebben in die einddoos een gaatje gemaakt en daar een flexibele buis tegenaan geduwd. Daar wil ik dus een extra draad in hebben.
Dat niet maar vreemd genoeg mag iedereen met elektra aankloten wat na de hoofdzekering komt.quote:
Ik heb er eens voor geleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ben jij de persoon die dat kan? Zonder dat we je dus straks wel op 112 hebben?
Zo ja, dan
Zo nee, laat iemand het doen die er expert in is.
Dan knoei ze lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2026 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er eens voor geleerd.
Die zit onder de zekeringkast, dat is een zwarte kast waar de 3 fase-, de nul- en aardleiding binnenkomt. Daar staat 380volt op.quote:
OK... is dat voor of achter de digimeter?quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit onder de zekeringkast, dat is een zwarte kast waar de 3 fase-, de nul- en aardleiding binnenkomt. Daar staat 380volt op.
Morguh Pullupquote:
Deze is de mooiste van de dagquote:
Je stelt wel veel vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... is dat voor of achter de digimeter?
Hey lekker eendje, hoe is het met je?quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je stelt wel veel vragen.![]()
Maar hij zit ervoor, hoofdzekering, digimeter, groepenkast is de volgorde.
Morge.
De verontreinigingquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten we alvast heel ruim afstand gaan nemen van Jutta?
Zo lang ze geen afstand neemt van dat fascistische zwetende vriendje niet neequote:Op donderdag 12 maart 2026 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wel jammer, maar denk niet dat er een andere oplossing is
De volgende First Lady ?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten we alvast heel ruim afstand gaan nemen van Jutta?
Die pedofiele oempaloempa vroeg blijkbaar waar ze was,quote:
Ik word altijd een beetje misselijk als ik die Trump ziequote:
Dan ben je niet de enige.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje misselijk als ik die Trump zie
Zal Jutta dat ook hebben?quote:
Mag toch hopen van wel.quote:
Jake nietquote:
Vind die gast eigenlijk zo mogelijk nog engerquote:
Ze kan ook tegen die losert van haar .........quote:
Het is allebei niks...quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind die gast eigenlijk zo mogelijk nog enger
Jutta had bijna een huis in mijn oude buurt gekochtquote:
Leuk optrekje wel.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jutta had bijna een huis in mijn oude buurt gekocht
Die bij mij in de buurt was een anderquote:
Okee, deze was in Drogeham.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die bij mij in de buurt was een ander
Als ze in Nederland is bedoel ik.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ze niet hier een kamer?
[ afbeelding ]
En anders wel?quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze in Nederland is bedoel ik.
Ik heb ook nog wel een kamertje voor haarquote:Op donderdag 12 maart 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze in Nederland is bedoel ik.
Dat is aardig van je.quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kamertje voor haar
Mooietopsteinfiles, v0,7aquote:Op donderdag 12 maart 2026 13:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kamertje voor haar
Helaas niet genoeg ruimte voor Jakequote:
quote:
Mag ze haar schoonzus wel meenemen?quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg ruimte voor Jake
Jazeker, mits 18+quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ze haar schoonzus wel meenemen?
Die is wel 18+ ja,quote:
Nina Agdal.quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is wel 18+ ja,
ga maar eens zoeken
Die mag ook komen. Jake en die andere mogen bij de burenquote:
Zusjes? Waor zusjes?quote:
quote:
Jij wist dat hequote:
Mario vertelde me het.quote:
Dus je wist hetquote:
Dat wel.quote:
#does lief.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom heeft dat zusje in het midden ook die lelijke makeup?
Hoezo is dat niet lief?quote:
Straks zijn er dames hier in 40+ die door jouw post heel onzeker raken omdat ze ook zulke make up dragen.quote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks zijn er dames hier in 40+ die door jouw post heel onzeker raken omdat ze ook zulke make up dragen.
Trek jij dat in twijfel?quote:
Niet van jou neequote:
En van mij wel ?quote:
Bij jou verwacht ik geen make-upquote:
Japannersquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Een nieuw niveau van sadisme dit
Zie dit Limburgers ook wel doen.quote:
Die komen wel wat zachter neer ook met hun gezellige vlaaien buikjesquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie dit Limburgers ook wel doen.
Jij hebt geen killerparkiet.quote:
Dat is ook weer waar. Wel 4 normale parkieten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt geen killerparkiet.
Raar volkquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Een nieuw niveau van sadisme dit
Mijn uitleg zou ietsssssssssss anders zijnquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt geen killerparkiet.
In BB Nederland moest ooit ook iemand over Legeblokjes lopen.quote:
Die zwakzinnig noemen is een belediging voor zwakzinnigenquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In BB Nederland moest ooit ook iemand over Legeblokjes lopen.
Waar noem ik het woord zwakzinnig ?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zwakzinnig noemen is een belediging voor zwakzinnigen
Jij niet, dat deed heel duidelijk ikquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar noem ik het woord zwakzinnig ?
Lauren Bacal.quote:
Goed loopjequote:
Lit it jo smetsje.quote:
Zo af en toe denk ik dat je ze verzint waar we bij zittenquote:
Nou nou. De heer Schimmelpenninck doet ook weer even zijn plasje.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo af en toe denk ik dat je ze verzint waar we bij zitten
Laat het u smaken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo af en toe denk ik dat je ze verzint waar we bij zitten
En die schimmel heeft het nog fout ookquote:
Dat filmpjequote:Op donderdag 12 maart 2026 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nou. De heer Schimmelpenninck doet ook weer even zijn plasje.
Is ook over the top. Hij kocht laatst een dure speedboot en die ging binnen 10 minuten stuk.quote:
Dit buitenmodel mercedes had ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook over the top. Hij kocht laatst een dure speedboot en die ging binnen 10 minuten stuk.![]()
60.000 dolaar volgens mij.
Ook niet op de PC Hooft straat ?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit buitenmodel mercedes had ik nog nooit gezien
Is wel nodig ook met zo'n vrouwquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
En zijn broertje had laatst de duurste Pokemon kaart ever.
Past er nauwelijks doorheen denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook niet op de PC Hooft straat ?
Rond de 5 ton.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Past er nauwelijks doorheen denk ik
Ik ga eens googlen hoe duur zo'n ding is
Mercedes-Benz G-Klasse Brabus.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:55 schreef pullup het volgende:
Kan hem niet eens vinden, naja laat maar
1/33e pokemonkaart bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |