Echt?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:28 schreef mario390 het volgende:
mutti weet niet eens hoe je op internet komt zij levt zonder internet
Formaat koelkast?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:30 schreef mario390 het volgende:
en met haar handy bouwjahr 1978 kann zij sowiezo niks ook geen beelden maken
Die je laatst moest ontdooien.quote:
quote:
Jij Ninja.quote:
Misschien maar beterquote:
Is dat een leuk forum?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:48 schreef mario390 het volgende:
in kpd heeft zich en mod zu mijn vraag gemeeld maar heb nu al 5 dagen geen anwort
Ja weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@maily
[ Bericht 27% gewijzigd door FreshFruit op 11-03-2026 15:17:41 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die doet pijn aan mijn ogenquote:
Sorry, onder een spoiler gezet.quote:
Ze zijn te enthousiast bezig geweest denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:52 schreef mario390 het volgende:
dat topic kpd is bijna dood ,bijna niemand daar
quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
Goed voorbeeld ook voor het onderwijs daar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:maily"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Kwamen ze Jezus brengen?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mijn god waarom open ik de deur, 2 meiden de me naar jehovasmesse einladen willen pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |