Beterschap.quote:
Het doet mij weer pijn tot in mijn hart, doe je dit nou expres?quote:Op zondag 8 maart 2026 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Eend gevuld met kanarie op zijn chinees met een marinade van knoflook.
Sushi
Heb je deze ooit gezien?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het doet mij weer pijn tot in mijn hart, doe je dit nou expres?
Eend is best lekkerquote:Op zondag 8 maart 2026 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het doet mij weer pijn tot in mijn hart, doe je dit nou expres?
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, duurde langer dan ik dacht,
maar Grim is ontslagen
Jong ajax de lul, de trainer die daar net een paar weken zit ter vervanging van de ontslagen trainer gaat door naar Ajax 1quote:
Als die zeikerds nu gewoon eens gingen voetballen...quote:Op zondag 8 maart 2026 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jong ajax de lul, de trainer die daar net een paar weken zit ter vervanging van de ontslagen trainer gaat door naar Ajax 1
Op naar de volgende mislukking.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, duurde langer dan ik dacht,
maar Grim is ontslagen
Te moeilijkquote:Op zondag 8 maart 2026 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die zeikerds nu gewoon eens gingen voetballen...
Water?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft nieuw drankje uitgevonden , stelt bij deze patentrecht veilig![]()
Die van Jong dus, ben benieuwd.quote:
Ben jij zo dom of is mijn wereld anders?quote:
Bij ons is het wel safe om te delenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet wat jij allemaal uitvind hequote:Op zondag 8 maart 2026 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij zo dom of is mijn wereld anders?
Zonder een duidelijke omschrijving ook geen patent hè.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Water met gefermenteerde hop en een licht koolstofwater toegevoegd voor betere conservatie?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder een duidelijke omschrijving ook geen patent hè.
Van koolstofwater krijg je een zwarte bek.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Water met gefermenteerde hop en een licht koolstofwater toegevoegd voor betere conservatie?
die moet ik nog tevoorschijn halen.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen zijn zomerkleding weer aan het opbergen?
De herfst begint komende week weer volgens het weerbericht......quote:Op zondag 8 maart 2026 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
die moet ik nog tevoorschijn halen.
hoezo?
dan heb ik niks gemistquote:Op zondag 8 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De herfst begint komende week weer volgens het weerbericht......
Daar komt niets van in, ik heb de balkondeuren al open gehad.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En vorige week was het nog zomerquote:Op zondag 8 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kiijk, beetje water naar de zee dragen.quote:
Had ik het toch goed gezien.quote:
Het begint wel een beetje saai te worden.quote:
Zijn wel doodvermoeiende opdrachten elke keerquote:Op zondag 8 maart 2026 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje saai te worden.
Ik kijk het niet eens.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn wel doodvermoeiende opdrachten elke keer
Wat een aparte, wel heel mooiquote:
Gebruikte Powned deze ook niet ?quote:
Pas nou maar op, straks stuur ik jou naar de 'Koloniën'quote:
Oh jeequote:Op maandag 9 maart 2026 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou maar op, straks stuur ik jou naar de 'Koloniën'
Als je niet vrijwillig gaat dan regelt mijn parkiet wel eventjes.quote:
Geen ideequote:
In de klassieke PowNews leader zie je de volgende elementen:quote:
Ben ik een vriend(in)?quote:Op maandag 9 maart 2026 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Vraag het aan die vriend(in).
Was jij niet de buitenvrouw?quote:
Ik heb nooit veel aan Powned gevonden. Mij wat te grof vaak.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de klassieke PowNews leader zie je de volgende elementen:
De Uil: Een vliegende uil die recht op de kijker afkomt of door het beeld scheert. Dit beeldmerk werd gekozen als symbool voor de "nachtelijke" en scherpe aard van het nieuwsprogramma.
Visuele Stijl: De leader kenmerkt zich door snelle montages, vaak met een roze kleuraccent (de huiskleur van PowNed) en een rauwe, stedelijke uitstraling.
Muziek: De herkenbare, energieke tune ondersteunt de beweging van de vogel, die uiteindelijk overgaat in het logo van de omroep.
Ik ben wel graag buiten, dus kan kloppenquote:
Pas je wel op in het donker nu //quote:Op maandag 9 maart 2026 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben wel graag buiten, dus kan kloppen
Ik dus ook niet, beetje nutteloos grof idd.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel aan Powned gevonden. Mij wat te grof vaak.
Het zijn en waren altijd al viezerikken jaquote:Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, beetje nutteloos grof idd.
Dat is wel een slim uitziend eendjequote:
Drs. Duck.quote:
Die zoeken het echt op idd. Constant op het randje of net daarover heen.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, beetje nutteloos grof idd.
Mrs. Duck?quote:
Ik ook maar geen eendquote:
Weet je zeker dat je geen eend bent?quote:
Daar hoef je geen drs. voor te zijnquote:Op maandag 9 maart 2026 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen eend bent?
Kan wel erg helpen natuurlijkquote:
Ik zag ooit een sticker achter op een 2cv " I eend fast, but I'm always ahead of you".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was ik 8 jaar.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:58 schreef chufi het volgende:
1980 richting Cote D Azur
Eindexamen zat er op ...
[ afbeelding ]
Mijn eend hier...![]()
Dat is mij weleens verteld.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een gneratie verschil op zn minst.. maar dat weet je toch
Was eigenlijk een dag eerder gepland, maar toen was er niemand thuisquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:22 schreef TLC het volgende:
Het allereerste telefoongesprek vandaag precies 150 jaar geleden![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)ier-waarop-verandert
De tijd vliegtquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:22 schreef TLC het volgende:
En dan gewoon niet opnemen. Stuur maar een appje .quote:
Ik krijg zo vaak appjes waarvan ik dan zeker weet dat het 10 x zo handig en sneller was geweest om me even te bellenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gewoon niet opnemen. Stuur maar een appje .
quote:
Wat voor YT?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even stil.
Ben een YT aan het luisteren.
[ afbeelding ]
Vandaag weer zo koud?quote:
Viel mee hoorquote:
Zet je hem gewoon nog een keer opquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van @:Pullup En daar moin jij dwars doorheen.
Ow, en wat vond u daarvan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van @:Pullup En daar moin jij dwars doorheen.
Geef het nog even, de herfst komt eraanquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel mee hoorhet was gisteren ook wel belachelijk goed weer dus dan valt het wat tegen maar prima Maart weer
Ik mis de P van .....quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, en wat vond u daarvan?
Omcirkel de onderstaande opties ............
A
B
C
Cavia
Rood
33
proceskostenvergoeding?quote:
Parkiet.quote:
Die is vannacht naast die eend is de oven gezetquote:
Het regent ondertussen inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef het nog even, de herfst komt eraan
Je krijgt nog windkracht 7 ook de komende dagen .....quote:
Of er zijn in het allereerste begin twee telefoons, en dan heb je de pech dat de ander een geheim telefoonnummer heeft !quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Was eigenlijk een dag eerder gepland, maar toen was er niemand thuis
Veel handiger Dan bellen...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gewoon niet opnemen. Stuur maar een appje .
Ik hoef geen Coke wanneer ik Pepsi.quote:
“Omstreeks 2016 of 2017 was de laatste telefooncel verdwenen.”quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:22 schreef TLC het volgende:
Neinquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is vannacht naast die eend is de oven gezet
Vind ik wel.quote:
Wie is Dan?quote:
Veel dingen kan je gewoon even mondeling uitleggen, dan weet je gelijk in een gesprekje van 2 minuten helemaal hoe of wat terwijl je er per app anders een paar uurtjes heen en weer appen over doetquote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vind ik wel.
En je kan nog eens wat teruglezen.
Tegenwoordig doe ik ook veel met chatten, met bedrijven. Of het uwv b.v. gaat tien keer sneller dan bellen en je kan het verhaal nog eens teruglezen.
Dat moet je aan Dan vragen.quote:
Ieder zijn ding. De mogelijkheid is er tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel dingen kan je gewoon even mondeling uitleggen, dan weet je gelijk in een gesprekje van 2 minuten helemaal hoe of wat terwijl je er per app anders een paar uurtjes heen en weer appen over doet
Vind ik ook wel.quote:
Dat artikel is uit 2016 en op Schiphol zijn er ook geen telefooncellen meer. Ze zijn echt allemaal weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Omstreeks 2016 of 2017 was de laatste telefooncel verdwenen.”
Dat is niet helemaal waar. Dat las ik laatst toevallig:
https://nos.nl/op3/artike(...)cellen-van-nederland
Ook op Schiphol zijn ze er volgens mij nog.
Wel nog meer redenen inderdaad om beter even te bellenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
Whatsappjes kun je lezen en beantwoorden wanneer dat uitkomt. En inderdaad, je kan het ook teruglezen.
Ik vraag ook vaak of er gemaild kan worden ipv bellen, zodat ik het weer terug kan lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
Whatsappjes kun je lezen en beantwoorden wanneer dat uitkomt. En inderdaad, je kan het ook teruglezen.
Je moet toch watquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Een heel kanaal vol met![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Dummiesquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Een heel kanaal vol met![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik had deze wel willen hebben.quote:
Die ziet er apart uit ja.quote:
Vooral dat achterkamertje. Zo mooi gemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ziet er apart uit ja.
Zou hem toch niet in mijn huis plaatsen
Voor de politiek?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dat achterkamertje. Zo mooi gemaakt.
Voor Anne.quote:
Wat ga jij doen met Anne?quote:
In het achterkamertje? Dat zou ik ook wel eens willen weten.quote:
Wat in het achterkamertje gebeurt, blijft in het achterkamertje!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het achterkamertje? Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Ik vond er daar trouwens niks aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat in het achterkamertje gebeurt, blijft in het achterkamertje!
Het is veel te toeristisch geworden, het blijft wel een stukje belangrijke geschiedenis waar, naar mijn mening, iedere Nederlander een keer geweest moet zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond er daar trouwens niks aan.
En wat doen we met degene die er niet geweest zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is veel te toeristisch geworden, het blijft wel een stukje belangrijke geschiedenis waar, naar mijn mening, iedere Nederlander een keer geweest moet zijn
Zonder toetje naar bed sturen!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat doen we met degene die er niet geweest zijn?
Verdrietig, mag geen toetje vanavondquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zonder toetje naar bed sturen!
Hoe is het met je, Marc?
Spek = carne.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
Chili sin carne met spek. Lekker makkelijk
Beetje foute naam ook welquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat er goed inquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje foute naam ook wel
Maar enjoy
Die zakken vind ik niet zo super eigenlijkquote:
Ik doe het ook liever zelf. Maar ik ga nu even voor iets makkelijks.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zakken vind ik niet zo super eigenlijk![]()
Is zelf veel beter te doen
Dat doe ik dan vandaag ook weer jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever zelf. Maar ik ga nu even voor iets makkelijks.
quote:
Vooruit, jij mag een lekker toetjequote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verdrietig, mag geen toetje vanavond
En met jou?
Ja uh, er moet wel een harde lijn getrokken worden hoor .......quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vooruit, jij mag een lekker toetje![]()
Met mij prima
Is hij jarig?quote:
Dat klopt niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
Morgen kan ik weer voor je kokenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever zelf. Maar ik ga nu even voor iets makkelijks.
De Vegetarische Slager kennende gaan ze er iets van "Specktakelstuk" van maken ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er klopt wel meer niet bij mij
[..]
Hé Koen, lang niet gezienquote:
Enigquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Vegetarische Slager kennende gaan ze er iets van "Specktakelstuk" van maken ofzo
Jobiquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé Koen, lang niet gezienHoe is het?
Het leven spaart je niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jobi
Wel OK hoor, goede tijden, slechte tijden
Mag speck nou wel of nietquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Vegetarische Slager kennende gaan ze er iets van "Specktakelstuk" van maken ofzo
Das goed,quote:
Ja hoorquote:
Misschien vindt Fikkie het ook wel niet lekkerquote:
Blijkbaar mag het. Ze verkopen ook ‘kipstuckjes’.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das goed,
maar mag het nou nog speck heten of niet?
Zo'n stuk chemisch rubber mag nog wel burger heten, maar geen kip oid meer.
Of speck nou mag of niet weet ik dus niet.
Dat begrijp ik dan welquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien vindt Fikkie het ook wel niet lekker
Daarom mag Fikkie het nog wel hebben, graag zelfs.quote:
Die kat van die vent uit Amsterdamned lustte de plantaardige biefstuk ook nietquote:
Die vent had gewoon een naam hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kat van die vent uit Amsterdamned lustte de plantaardige biefstuk ook niet
Fikkie laat zijn speckjes en plantaardige biefstuk staan. Ondankbare hond.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
Fikkie komt wel makkelijk aan eten zoHoeft nergens iets voor te doen
Kipstuckjes wordt dus (terecht) verboden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het. Ze verkopen ook ‘kipstuckjes’.
De bullebak!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vent had gewoon een naam hoor.
Ah, mooi.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kipstuckjes wordt dus (terecht) verboden.
Johny Flodder?quote:
Ze brengen een product op de markt met een zeer beperkte doelgroep die ze dan maar zo moeten noemen dat het op iets anders lijkt. Anders krijgen ze het niet goed genoeg verkocht.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, mooi.
Ik vind het nog storender dat zo iemand zich ‘slager’ noemt.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze brengen een product op de markt met een zeer beperkte doelgroep die ze dan maar zo moeten noemen dat het op iets anders lijkt. Anders krijgen ze het niet goed genoeg verkocht.
Noem het dan soja(of wat er ook inzit)stukjes ofzo. Wees gewoon eerlijk.
Hey Marcquote:
Juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stoor me er niet zo aan. Voor een beginnende vegetariër of iemand die voor een vegetariër moet koken en daar niet zo bekend mee is, is het een uitkomst om makkelijk iets te kopen dat moet lijken op kip maar wel plantaardig is.
Het zou misleidend zijn, maar die producten liggen allemaal in een apart vega(n) schap en het staat er vaak ook nog met koeienletters boven én aangegeven met een groene V op de verpakking. Dan moet je wel een enorme uilskuiken zijn om serieus te denken dat je vlees aan het kopen bent.
Het gaat mij vooral om het verkeerd noemen. Het is geen kip, noem het geen kip.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stoor me er niet zo aan. Voor een beginnende vegetariër of iemand die voor een vegetariër moet koken en daar niet zo bekend mee is, is het een uitkomst om makkelijk iets te kopen dat moet lijken op kip maar wel plantaardig is.
Het zou misleidend zijn, maar die producten liggen allemaal in een apart vega(n) schap en het staat er vaak ook nog met koeienletters boven én aangegeven met een groene V op de verpakking. Dan moet je wel een enorme uilskuiken zijn om serieus te denken dat je vlees aan het kopen bent.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om het verkeerd noemen. Het is geen kip, noem het geen kip.
Als ik badeendje badeentje noem gaat het hier ook fout. Terwijl ik die ta*****i nu wel juist zie zeggen
En als iemand vegetariër/veganist of wat uit dan ook uit alfabet wil worden ook prima, het is een keus.
Ik kom niet verder dan de film Red 1 en 2. Red Dawn heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand hier ooit naar de film 'Red Sparrow' gekeken?
Dit lijkt me toch ook wel wat voor jou,quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de film Red 1 en 2. Red Dawn heb ik ook gezien.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar iets vegetarische kip noemen is een handige manier om te laten weten dat ze het product op kip hebben willen laten lijken in smaak/textuur. Bij het ene gerecht past dat beter dan een ander vegetarisch product dat ze weer op rundvlees hebben willen doen laten lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om het verkeerd noemen. Het is geen kip, noem het geen kip.
Als ik badeendje badeentje noem gaat het hier ook fout. Terwijl ik die ta*****i nu wel juist zie zeggen
En als iemand vegetariër/veganist of wat uit dan ook uit alfabet wil worden ook prima, het is een keus.
Passengersquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch ook wel wat voor jou,
Jennifer Lawrence heeft een hoofdrol.
Ook gezienquote:
We gaat het niet eens wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar iets vegetarische kip noemen is een handige manier om te laten weten dat ze het product op kip hebben willen laten lijken in smaak/textuur. Bij het ene gerecht past dat beter dan een ander vegetarisch product dat ze weer op rundvlees hebben willen doen laten lijken.
Is nu op tv.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook gezien
Deze heeft ook wel wat hoor
Red Sparrow op de mijnequote:
Alles smaakt naar kip.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaat het niet eens worden
Het is geen vlees, verkoop het niet zo. Het kan wel lijken op bv kip, maar gaat toch net andere eigenschappen hebben die ook tijdens het koken anders werken. Ga daar dan lekker mee aan de slag ipv vast te blijven houden aan iets wat het niet is.
Behalve rubberen eend?quote:
Er zitten interessante scenes inquote:
Wat een dierenbeulquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn dit, handtasjes of ...........
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
The horror............![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:49 schreef maily het volgende:
[..]Dat lijkt me het probleem jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Twee stoute beertjesquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn dit, handtasjes of ...........
[ afbeelding ]
Verlaat carnavalquote:
Nee hoor, die laat ze lazeren zoals het heurtquote:
Hun moeder is dus ook een dierenbeul.quote:
Nee, dan heet het opvoedenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hun moeder is dus ook een dierenbeul.
Zal ik jou eens zo opvoeden.quote:
Goedemorgen.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Morguh Pullupquote:
quote:
Mogge heren van het goede levenquote:
Deze is liefquote:
Dotquote:
Ook Mario-hype in Arnhemquote:
Heer MT6quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Mogge heren van het goede leven
Mario is overalquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ook Mario-hype in Arnhem
Mario-loodgieter scoort op tiktok; kinderen vragen om foto's en handtekeningen
Wij hadden mario als eerste hierquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ook Mario-hype in Arnhem
Mario-loodgieter scoort op tiktok; kinderen vragen om foto's en handtekeningen
Haha ja dat is ook een begripquote:Op woensdag 11 maart 2026 10:52 schreef Domnivoor het volgende:
Wij hebben de lekkerste Mario hier![]()
[ afbeelding ]
Damnquote:
Diegene met de hond, altijd en overalquote:
Met de loslopende hond idd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Diegene met de hond, altijd en overal
Mogguhhquote:
Mensen met loslopen honden zijn *********quote:
Weet ik maar al te goedquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet helemaal. Mario verscheen voor het eerst in de COS UTO.![]()
Toch @:Mario390 ?
Och ja.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet ik maar al te goedIk had het geluk toen even mod te wezen
Precies ja.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen met loslopen honden zijn *********
Dame Shii.quote:
HaShiiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |