Viel mee hoorquote:
Zet je hem gewoon nog een keer opquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van @:Pullup En daar moin jij dwars doorheen.
Ow, en wat vond u daarvan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van @:Pullup En daar moin jij dwars doorheen.
Geef het nog even, de herfst komt eraanquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel mee hoorhet was gisteren ook wel belachelijk goed weer dus dan valt het wat tegen maar prima Maart weer
Ik mis de P van .....quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, en wat vond u daarvan?
Omcirkel de onderstaande opties ............
A
B
C
Cavia
Rood
33
proceskostenvergoeding?quote:
Parkiet.quote:
Die is vannacht naast die eend is de oven gezetquote:
Het regent ondertussen inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef het nog even, de herfst komt eraan
Je krijgt nog windkracht 7 ook de komende dagen .....quote:
Of er zijn in het allereerste begin twee telefoons, en dan heb je de pech dat de ander een geheim telefoonnummer heeft !quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Was eigenlijk een dag eerder gepland, maar toen was er niemand thuis
Veel handiger Dan bellen...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gewoon niet opnemen. Stuur maar een appje .
Ik hoef geen Coke wanneer ik Pepsi.quote:
“Omstreeks 2016 of 2017 was de laatste telefooncel verdwenen.”quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:22 schreef TLC het volgende:
Het allereerste telefoongesprek vandaag precies 150 jaar geleden![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)ier-waarop-verandert
Neinquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is vannacht naast die eend is de oven gezet
Vind ik wel.quote:
Wie is Dan?quote:
Veel dingen kan je gewoon even mondeling uitleggen, dan weet je gelijk in een gesprekje van 2 minuten helemaal hoe of wat terwijl je er per app anders een paar uurtjes heen en weer appen over doetquote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vind ik wel.
En je kan nog eens wat teruglezen.
Tegenwoordig doe ik ook veel met chatten, met bedrijven. Of het uwv b.v. gaat tien keer sneller dan bellen en je kan het verhaal nog eens teruglezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |