Ieder zijn ding. De mogelijkheid is er tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel dingen kan je gewoon even mondeling uitleggen, dan weet je gelijk in een gesprekje van 2 minuten helemaal hoe of wat terwijl je er per app anders een paar uurtjes heen en weer appen over doet
Vind ik ook wel.quote:
Dat artikel is uit 2016 en op Schiphol zijn er ook geen telefooncellen meer. Ze zijn echt allemaal weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Omstreeks 2016 of 2017 was de laatste telefooncel verdwenen.”
Dat is niet helemaal waar. Dat las ik laatst toevallig:
https://nos.nl/op3/artike(...)cellen-van-nederland
Ook op Schiphol zijn ze er volgens mij nog.
Wel nog meer redenen inderdaad om beter even te bellenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
Whatsappjes kun je lezen en beantwoorden wanneer dat uitkomt. En inderdaad, je kan het ook teruglezen.
Ik vraag ook vaak of er gemaild kan worden ipv bellen, zodat ik het weer terug kan lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
Whatsappjes kun je lezen en beantwoorden wanneer dat uitkomt. En inderdaad, je kan het ook teruglezen.
Je moet toch watquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Een heel kanaal vol met![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Dummiesquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Een heel kanaal vol met![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik had deze wel willen hebben.quote:
Die ziet er apart uit ja.quote:
Vooral dat achterkamertje. Zo mooi gemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ziet er apart uit ja.
Zou hem toch niet in mijn huis plaatsen
Voor de politiek?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dat achterkamertje. Zo mooi gemaakt.
Voor Anne.quote:
Wat ga jij doen met Anne?quote:
In het achterkamertje? Dat zou ik ook wel eens willen weten.quote:
Wat in het achterkamertje gebeurt, blijft in het achterkamertje!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het achterkamertje? Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Ik vond er daar trouwens niks aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat in het achterkamertje gebeurt, blijft in het achterkamertje!
Het is veel te toeristisch geworden, het blijft wel een stukje belangrijke geschiedenis waar, naar mijn mening, iedere Nederlander een keer geweest moet zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond er daar trouwens niks aan.
En wat doen we met degene die er niet geweest zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is veel te toeristisch geworden, het blijft wel een stukje belangrijke geschiedenis waar, naar mijn mening, iedere Nederlander een keer geweest moet zijn
Zonder toetje naar bed sturen!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat doen we met degene die er niet geweest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |