Beterschap.quote:
Het doet mij weer pijn tot in mijn hart, doe je dit nou expres?quote:Op zondag 8 maart 2026 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Eend gevuld met kanarie op zijn chinees met een marinade van knoflook.
Sushi
Heb je deze ooit gezien?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het doet mij weer pijn tot in mijn hart, doe je dit nou expres?
Eend is best lekkerquote:Op zondag 8 maart 2026 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het doet mij weer pijn tot in mijn hart, doe je dit nou expres?
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, duurde langer dan ik dacht,
maar Grim is ontslagen
Jong ajax de lul, de trainer die daar net een paar weken zit ter vervanging van de ontslagen trainer gaat door naar Ajax 1quote:
Als die zeikerds nu gewoon eens gingen voetballen...quote:Op zondag 8 maart 2026 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jong ajax de lul, de trainer die daar net een paar weken zit ter vervanging van de ontslagen trainer gaat door naar Ajax 1
Op naar de volgende mislukking.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, duurde langer dan ik dacht,
maar Grim is ontslagen
Te moeilijkquote:Op zondag 8 maart 2026 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die zeikerds nu gewoon eens gingen voetballen...
Water?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft nieuw drankje uitgevonden , stelt bij deze patentrecht veilig![]()
Die van Jong dus, ben benieuwd.quote:
Ben jij zo dom of is mijn wereld anders?quote:
Bij ons is het wel safe om te delenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet wat jij allemaal uitvind hequote:Op zondag 8 maart 2026 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij zo dom of is mijn wereld anders?
Zonder een duidelijke omschrijving ook geen patent hè.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Water met gefermenteerde hop en een licht koolstofwater toegevoegd voor betere conservatie?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder een duidelijke omschrijving ook geen patent hè.
Van koolstofwater krijg je een zwarte bek.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Water met gefermenteerde hop en een licht koolstofwater toegevoegd voor betere conservatie?
die moet ik nog tevoorschijn halen.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen zijn zomerkleding weer aan het opbergen?
De herfst begint komende week weer volgens het weerbericht......quote:Op zondag 8 maart 2026 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
die moet ik nog tevoorschijn halen.
hoezo?
dan heb ik niks gemistquote:Op zondag 8 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De herfst begint komende week weer volgens het weerbericht......
Daar komt niets van in, ik heb de balkondeuren al open gehad.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En vorige week was het nog zomerquote:Op zondag 8 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kiijk, beetje water naar de zee dragen.quote:
Had ik het toch goed gezien.quote:
Het begint wel een beetje saai te worden.quote:
Zijn wel doodvermoeiende opdrachten elke keerquote:Op zondag 8 maart 2026 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje saai te worden.
Ik kijk het niet eens.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn wel doodvermoeiende opdrachten elke keer
Wat een aparte, wel heel mooiquote:
Gebruikte Powned deze ook niet ?quote:
Pas nou maar op, straks stuur ik jou naar de 'Koloniën'quote:
Oh jeequote:Op maandag 9 maart 2026 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou maar op, straks stuur ik jou naar de 'Koloniën'
Als je niet vrijwillig gaat dan regelt mijn parkiet wel eventjes.quote:
Geen ideequote:
In de klassieke PowNews leader zie je de volgende elementen:quote:
Ben ik een vriend(in)?quote:Op maandag 9 maart 2026 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Vraag het aan die vriend(in).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |