Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze brengen een product op de markt met een zeer beperkte doelgroep die ze dan maar zo moeten noemen dat het op iets anders lijkt. Anders krijgen ze het niet goed genoeg verkocht.
Noem het dan soja(of wat er ook inzit)stukjes ofzo. Wees gewoon eerlijk.
Hey Marcquote:
Juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stoor me er niet zo aan. Voor een beginnende vegetariër of iemand die voor een vegetariër moet koken en daar niet zo bekend mee is, is het een uitkomst om makkelijk iets te kopen dat moet lijken op kip maar wel plantaardig is.
Het zou misleidend zijn, maar die producten liggen allemaal in een apart vega(n) schap en het staat er vaak ook nog met koeienletters boven én aangegeven met een groene V op de verpakking. Dan moet je wel een enorme uilskuiken zijn om serieus te denken dat je vlees aan het kopen bent.
Het gaat mij vooral om het verkeerd noemen. Het is geen kip, noem het geen kip.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stoor me er niet zo aan. Voor een beginnende vegetariër of iemand die voor een vegetariër moet koken en daar niet zo bekend mee is, is het een uitkomst om makkelijk iets te kopen dat moet lijken op kip maar wel plantaardig is.
Het zou misleidend zijn, maar die producten liggen allemaal in een apart vega(n) schap en het staat er vaak ook nog met koeienletters boven én aangegeven met een groene V op de verpakking. Dan moet je wel een enorme uilskuiken zijn om serieus te denken dat je vlees aan het kopen bent.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om het verkeerd noemen. Het is geen kip, noem het geen kip.
Als ik badeendje badeentje noem gaat het hier ook fout. Terwijl ik die ta*****i nu wel juist zie zeggen
En als iemand vegetariër/veganist of wat uit dan ook uit alfabet wil worden ook prima, het is een keus.
Ik kom niet verder dan de film Red 1 en 2. Red Dawn heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand hier ooit naar de film 'Red Sparrow' gekeken?
Dit lijkt me toch ook wel wat voor jou,quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de film Red 1 en 2. Red Dawn heb ik ook gezien.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar iets vegetarische kip noemen is een handige manier om te laten weten dat ze het product op kip hebben willen laten lijken in smaak/textuur. Bij het ene gerecht past dat beter dan een ander vegetarisch product dat ze weer op rundvlees hebben willen doen laten lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om het verkeerd noemen. Het is geen kip, noem het geen kip.
Als ik badeendje badeentje noem gaat het hier ook fout. Terwijl ik die ta*****i nu wel juist zie zeggen
En als iemand vegetariër/veganist of wat uit dan ook uit alfabet wil worden ook prima, het is een keus.
Passengersquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch ook wel wat voor jou,
Jennifer Lawrence heeft een hoofdrol.
Ook gezienquote:
We gaat het niet eens wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar iets vegetarische kip noemen is een handige manier om te laten weten dat ze het product op kip hebben willen laten lijken in smaak/textuur. Bij het ene gerecht past dat beter dan een ander vegetarisch product dat ze weer op rundvlees hebben willen doen laten lijken.
Is nu op tv.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook gezien
Deze heeft ook wel wat hoor
Red Sparrow op de mijnequote:
Alles smaakt naar kip.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaat het niet eens worden
Het is geen vlees, verkoop het niet zo. Het kan wel lijken op bv kip, maar gaat toch net andere eigenschappen hebben die ook tijdens het koken anders werken. Ga daar dan lekker mee aan de slag ipv vast te blijven houden aan iets wat het niet is.
Behalve rubberen eend?quote:
Er zitten interessante scenes inquote:
Wat een dierenbeulquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn dit, handtasjes of ...........
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |