Dus je wist hetquote:
Dat wel.quote:
#does lief.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom heeft dat zusje in het midden ook die lelijke makeup?
Hoezo is dat niet lief?quote:
Straks zijn er dames hier in 40+ die door jouw post heel onzeker raken omdat ze ook zulke make up dragen.quote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks zijn er dames hier in 40+ die door jouw post heel onzeker raken omdat ze ook zulke make up dragen.
Trek jij dat in twijfel?quote:
Niet van jou neequote:
En van mij wel ?quote:
Bij jou verwacht ik geen make-upquote:
Japannersquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Een nieuw niveau van sadisme dit
Bekijk deze YouTube-video
Zie dit Limburgers ook wel doen.quote:
Die komen wel wat zachter neer ook met hun gezellige vlaaien buikjesquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie dit Limburgers ook wel doen.
Jij hebt geen killerparkiet.quote:
Dat is ook weer waar. Wel 4 normale parkieten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt geen killerparkiet.
Raar volkquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Een nieuw niveau van sadisme dit
Bekijk deze YouTube-video
Mijn uitleg zou ietsssssssssss anders zijnquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt geen killerparkiet.
In BB Nederland moest ooit ook iemand over Legeblokjes lopen.quote:
Die zwakzinnig noemen is een belediging voor zwakzinnigenquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In BB Nederland moest ooit ook iemand over Legeblokjes lopen.
Waar noem ik het woord zwakzinnig ?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zwakzinnig noemen is een belediging voor zwakzinnigen
Jij niet, dat deed heel duidelijk ikquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar noem ik het woord zwakzinnig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |