Ik stuur je een linkje met korting en goldmember. Echt mooie poepcontent.quote:
Met Mario001?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat is 13 - 14 jaren geleden
Deze bro hequote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stuur je een linkje met korting en goldmember. Echt mooie poepcontent.
Fietsiequote:
Ctrl A deletequote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ken je dat, dat je ieder binnenkomend werk mailtje gewoon met "Nee." wilt beantwoorden?
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ken je dat, dat je ieder binnenkomend werk mailtje gewoon met "Nee." wilt beantwoorden?
Ja, MAAR werkt beterquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
OF is 99% AI tegenwoordig. Mannen vinden een fotoset op online van een vrouw, en stellen dan AI in zodat ze zoals een vrouw replyenquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef mario390 het volgende:
ik ben niet meer op OF angemeeld ik hadde daar en zort sperre daar was met email niet in ordnung
In dit geval is de inhoud echt zo bedroevend dat 'maar' al teveel moeite zou zijn.quote:
Uhu.quote:
Alleen kom je die personen waarschijnlijk weer tegen ........quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In dit geval is de inhoud echt zo bedroevend dat 'maar' al teveel moeite zou zijn.
* FreshFruit aait Fietsiequote:Op woensdag 11 maart 2026 14:22 schreef fietsie het volgende:
Een OF waarin niets geaaid wordt lijkt me niet heel vermakelijk
Ergens is er vast iemand die dat vermakelijk kan vinden /quote:
Misschien wil Mario abonnee worden?quote:
Mutti is al abbo.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien wil Mario abonnee worden?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |