Binnenkort in 112 vandaag?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat opknappen lukt wel aardig, afgelopen dagen de meterkast onder handen genomen.
Neeh dat zal niet gauw gebeuren ook al hoopt mijn parkiet van wel.quote:
Want je hebt je draadjes goed getrokken?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh dat zal niet gauw gebeuren ook al hoopt mijn parkiet van wel.
Was het maar waar.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want je hebt je draadjes goed getrokken?
Expert laten doen dan maar?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het maar waar.![]()
Dat gaat nog een klus worden door het gepruts van de vorige bewoner.
Er zit in de wc een eindoos in de muur waar de schakelaar is ingebouwd. Ze hebben in die einddoos een gaatje gemaakt en daar een flexibele buis tegenaan geduwd. Daar wil ik dus een extra draad in hebben.quote:
Ben je gecertificeerd Electrocien?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit in de wc een eindoos in de muur waar de schakelaar is ingebouwd. Ze hebben in die einddoos een gaatje gemaakt en daar een flexibele buis tegenaan geduwd. Daar wil ik dus een extra draad in hebben.
Maar ben jij de persoon die dat kan? Zonder dat we je dus straks wel op 112 hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit in de wc een eindoos in de muur waar de schakelaar is ingebouwd. Ze hebben in die einddoos een gaatje gemaakt en daar een flexibele buis tegenaan geduwd. Daar wil ik dus een extra draad in hebben.
Dat niet maar vreemd genoeg mag iedereen met elektra aankloten wat na de hoofdzekering komt.quote:
Ik heb er eens voor geleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ben jij de persoon die dat kan? Zonder dat we je dus straks wel op 112 hebben?
Zo ja, dan
Zo nee, laat iemand het doen die er expert in is.
Dan knoei ze lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2026 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er eens voor geleerd.
Die zit onder de zekeringkast, dat is een zwarte kast waar de 3 fase-, de nul- en aardleiding binnenkomt. Daar staat 380volt op.quote:
OK... is dat voor of achter de digimeter?quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit onder de zekeringkast, dat is een zwarte kast waar de 3 fase-, de nul- en aardleiding binnenkomt. Daar staat 380volt op.
Morguh Pullupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |