quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:18 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen in de Iraanse stad Quds..
[ x ]
Dat land (waar we totaal niets me hebben verder) steunen we dan ook met 12 miljard aan centjes en pantservoertuigen, artillerie, luchtafweer en F-16's.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Er is een conflict veel dichter bij huis waar we ook niet ingrijpen dus zie niet in waarom we dat nu wel zouden moeten doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Het zal eens gvd niet.
https://www.israelnieuws.(...)ologie-schrijft-bara
Zelfs Zuid Korea wordt in gevaar gebracht.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:05 schreef Perrin het volgende:
Trump sloopt Iran én de Golfstaten én de wereldeconomie. Een prestatie van formaat.
[ x ]
You will own nothing and be happy! Defensie industrie editiequote:Op woensdag 11 maart 2026 15:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zelfs Zuid Korea wordt in gevaar gebracht.
Bondgenoten van de VS (m.u.v. Israël) weten nu waar ze staan als het puntje bij paaltje komt: onbeschermd.
looooooooooolquote:
https://www.nporadio1.nl/(...)in-het-midden-oostenquote:Derde Wereldoorlog
En kunnen we al spreken van een Derde Wereldoorlog? De Kruif benadrukt dat dat nog zeker niet het geval is, maar "het gevoel" wel snapt. "Ik heb zelf een beetje het gevoel van mijn ouders en mijn grootouders wat ze hadden in de jaren 30. Dat er iets aan staat te komen, die donkere wolken die je niet kunt duiden."
De geesten worden rijp gemaakt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:22 schreef zakjapannertje het volgende:
De Derde Wereldoorlog is nu (nog) niet begonnen volgens De Kruif
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)in-het-midden-oosten
Welk punt is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewelddadig![]()
Maar je bevestigt mijn punt over Maga.
Wel als je geen invasie wil doen, omdat dat er slecht uitziet bij de aankomende verkiezingen. En die kustlijn is gigantisch groot met veel rots en heuvel. Oh en die troepen zijn niet ter plaatse om het uit te kunnen voeren.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:53 schreef Hexagon het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk gewoon de kust bij die zeestraat te bezetten?
foei?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken wat het Internationaal Recht heeft te zeggen.
Mooi, kan ik even 10 vaten ophalen? Bij welk loket moet ik wezen?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:31 schreef Frutsel het volgende:
400 miljoen vaten olie trekken we even uit de strategische reserves
dat is ook de afspraakquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
foei?
Alsof de VN er nog toe doet.
Ze doen NIKS!
Vergaderen vingertje wijzen, en dat is het dan.
En als er na vergaderen eindelijk een leger of een eenheid word gestuurd, mogen ze niks doen behalve uigemoord worden.
Loket U rsula von der Leyendakjequote:Op woensdag 11 maart 2026 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mooi, kan ik even 10 vaten ophalen? Bij welk loket moet ik wezen?
De Straat van Hormuz is voor Iraanse raketten natuurlijk ook wel te bereiken vanuit locaties ver landinwaarts.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:53 schreef Hexagon het volgende:
Het "plan" was dat het e.e.a. zo snel zou gaan dat ze daar geen plan voor nodig zouden hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is een grap toch? Iedereen en zijn moeder wist dat Iran bij een essentiële dreiging voor het regime die zeestraat dicht zou gooien met alles wat ze hebben.
Daar moeten ze dan toch wel ene plan voor hebben???
e.e.a. ging zo snel dat ze geen tijd hadden voor een planquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het "plan" was dat het e.e.a. zo snel zou gaan dat ze daar geen plan voor nodig zouden hebben.
Ik meen vandaag ergens gehoord te hebben dat de VS zelfs nog niet eens schepen in de buurt van de Straat van Hormuz heeft liggen die de commerciële scheepvaart daar kan beschermen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:53 schreef Hexagon het volgende:
Compleet nutteloos.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is ook de afspraak
de VN is er niet om IETS te doen
Die iraanse raketten zijn niet nauwkeurig, drones lijken mij meer effectief.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De Straat van Hormuz is voor Iraanse raketten natuurlijk ook wel te bereiken vanuit locaties ver landinwaarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |