Mojitoquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik maak mij ernstig zorgen over Mojtaba
Made in Estonia?quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:49 schreef Doler12 het volgende:
Baltische raketten weer afgevuurd, net een drone aanval van Hezbollah.
En hup daar gaan de sirens
Tja, dat was te verwachten van het trio strategische masterminds, Donald, Pete en Jackquote:
Tering hee kan die man z'n baard niet een beetje verzorgen joh...quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Koning Willy valt bijna voorover door alle medailles.
[ afbeelding ]
Dat is qud voor zequote:Op woensdag 11 maart 2026 13:18 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen in de Iraanse stad Quds..
[ x ]
Ach, zou het voor Trump niet gewoon bijvangst zijn, zo'n gestagneerde wereldeconomie die over een paar weken/maanden wellicht om verreikende 'emergency powers' vraagt in eigen land?quote:
Die is er wél eerlijk over. Hij heeft ooit gezegd dat het elfstedenkruisje de enige is die hij heeft verdiend ipv. gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Koning Willy valt bijna voorover door alle medailles.
[ afbeelding ]
Ja prima idee, laffe nietsnutterij belonen, gaan we niet doen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:42 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Als Israël en de VS zonodig oorlogje willen spelen in Iran, vind ik dat Europa het recht heeft om haar burgers rechtsreeks uit de Defensie- en NAVO budgetten te compenseren voor én de hoge gas- en benzineprijzen én de mogelijke vluchtgelingenstroom die dit teweeg kan brengen. Burgers hier zouden niet hoeven te leiden onder de beslissingen van die moordzuchtige idioot Benjamin Netanyahu. Met andere woorden; de indirecte kosten van zo'n oorlog mogen ook gewoon uit het oorlogsbudget komen zodat we onze verzorgingsstaat niet verder hoeven te versoberen.
Zeker, zou het niet vervelend zijn als daardoor de verkiezingen niet door kunnen gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ach, zou het voor Trump niet gewoon bijvangst zijn, zo'n gestagneerde wereldeconomie die over een paar weken/maanden wellicht om verreikende 'emergency powers' vraagt in eigen land?
Dat is een grap toch? Iedereen en zijn moeder wist dat Iran bij een essentiële dreiging voor het regime die zeestraat dicht zou gooien met alles wat ze hebben.quote:
Ik denk dat chaos het plan is. Trump en zijn miljardairs die regeren over de puinhopen. Voor eeuwig en eeuwig.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is een grap toch? Iedereen en zijn moeder wist dat Iran bij een essentiële dreiging voor het regime die zeestraat dicht zou gooien met alles wat ze hebben.
Daar moeten ze dan toch wel ene plan voor hebben???
Ja, in deze wereld defensie budgetten compleet uitkleden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:42 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Als Israël en de VS zonodig oorlogje willen spelen in Iran, vind ik dat Europa het recht heeft om haar burgers rechtsreeks uit de Defensie- en NAVO budgetten te compenseren voor én de hoge gas- en benzineprijzen én de mogelijke vluchtgelingenstroom die dit teweeg kan brengen. Burgers hier zouden niet hoeven te leiden onder de beslissingen van die moordzuchtige idioot Benjamin Netanyahu. Met andere woorden; de indirecte kosten van zo'n oorlog mogen ook gewoon uit het oorlogsbudget komen zodat we onze verzorgingsstaat niet verder hoeven te versoberen.
Totaal niet onze oorlog. Waarom zouden we in godsnaam iets moeten doen? Omdat de ayatollah niet lief is tegen z'n eigen burgers?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja prima idee, laffe nietsnutterij belonen, gaan we niet doen.
Als jij de buurman zijn hond invalide ziet schoppen, doe je dan ook niets?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:48 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Totaal niet onze oorlog. Waarom zouden we in godsnaam iets moeten doen? Omdat de ayatollah niet lief is tegen z'n eigen burgers?
Ik kan me niet herinneren wanneer Iran onze buurman was.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij de buurman zijn hond invalide ziet schoppen, doe je dan ook niets?
Onze planeet is inmiddels erg klein geworden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:49 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer Iran onze buurman was.
Er is een conflict veel dichter bij huis waar we ook niet ingrijpen dus zie niet in waarom we dat nu wel zouden moeten doen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze planeet is inmiddels erg klein geworden.
Uitgaven voor defensie europa-wijd zitten in de lift,quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:48 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Totaal niet onze oorlog. Waarom zouden we in godsnaam iets moeten doen? Omdat de ayatollah niet lief is tegen z'n eigen burgers?
Ow, dus je snapt het wel.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Er is een conflict veel dichter bij huis waar we ook niet ingrijpen dus zie niet in waarom we dat nu wel zouden moeten doen.
quote:
Het zal eens gvd niet.quote:De behoefte aan deze technologie is zo groot dat Trumps zonen maandag een nieuwe onderneming aankondigden om het Pentagon te voorzien van Oekraïense dronetechnologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |