https://www.nu.nl/midden-(...)-revolutie-kent.htmlquote:Volgens president Donald Trump is een Amerikaanse "armada" op weg naar het Midden-Oosten. Hij zegt dat de VS de situatie in Iran nauwlettend in de gaten blijft houden. Volgens de VN is er in Iran inmiddels sprake van het "dodelijkste geweld" sinds de revolutie in 1979.
"Er zijn een hoop schepen die kant op, gewoon voor het geval dat", zei Trump in de nacht van donderdag op vrijdag aan boord van regeringsvliegtuig Air Force One. "Ik zou liever zien dat er niets gebeurt, maar we houden ze nauwlettend in de gaten."
The Guardian meldt dat vliegdekschip USS Abraham Lincoln met meerdere geleide luchtafweerraketten op weg is naar het Midden-Oosten. Het schip komt ergens in de komende dagen aan.
Ook worden verschillende luchtafweersystemen opgetuigd in bestaande Amerikaanse bases in Israël. Het Verenigd Koninkrijk meldt dat het op verzoek van Qatar enkele gevechtsvliegtuigen naar dat land stuurt.
Trump dreigt al langer met geweld in Iran, dat te maken heeft met de hevigste en dodelijkste protesten in lange tijd. Iraniërs gaan sinds december massaal de straat op vanwege economische malaise in dat land. De demonstraties, die met harde hand worden neergeslagen, worden gezien als een van de grootste uitdagingen ooit voor het regime van ayatollah Ali Khamenei.
Dodelijkste geweld in Iran sinds 1979
Tot nu toe zijn volgens schattingen van mensenrechtenorganisaties meer dan vijfduizend doden gevallen door het optreden van het regime, onder wie tientallen kinderen. Een verkenningsmissie van de Verenigde Naties in Iran spreekt van het dodelijkste geweld tegen demonstranten sinds de Iraanse revolutie van 1979.
De VN-verkenningsmissie zegt bewijs te hebben dat het dodental door overheidsgeweld veel hoger ligt dan de officiële cijfers die Iran naar buiten heeft gebracht. Woensdag zei de regering dat er 3.100 doden zijn gevallen.
Trump dreigt met militaire actie als de Iraanse regering demonstranten blijft doden, al blijft het vooralsnog vooral bij dreigen. Volgens experts hebben de Amerikanen ingecalculeerd dat een Amerikaanse militaire interventie waarschijnlijk geen val van het regime teweegbrengt. Bovendien zouden omliggende Golfstaten druk hebben uitgeoefend om niet tot geweld over te gaan.
Iran ontkent dat onder druk VS achthonderd executies zijn uitgesteld
Trump claimde vorige week een succes door te stellen dat Iran achthonderd executies van demonstranten had uitgesteld vanwege de Amerikaanse dreiging. Iran zegt vrijdag dat dat niet het geval is. Er waren überhaupt geen executies gepland, is de Iraanse lezing.
Het regime zei eerder dat demonstranten die betrokken zijn bij geweld, de doodstraf riskeren. Volgens de Iraanse Revolutionaire Garde - het militaire elitekorps van het regime - lokt een "buitenlands commandocentrum van inlichtingendiensten" geweld uit bij protesten. De Iraanse regering denkt dat vooral Israël en de VS met behulp van geweld van groepjes in Iran een staatsgreep beogen.
Je moet naar hem kijken vanuit de rol die hij heeft.quote:Op maandag 9 maart 2026 05:52 schreef kree het volgende:
de man is nog al vergeetachtig he als het over kritische dingen gaat.
Rutte pro Rusland????quote:Op maandag 9 maart 2026 05:47 schreef kree het volgende:
[..]
vind hem wel beetje te pro Rusland en usa nu dus.
Kree denkt ook dat Rutte onze oud-President is en voorzitter van de VN, dus hij heeft sowieso niet zitten opletten geloof ikquote:Op maandag 9 maart 2026 06:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rutte pro Rusland????
Dan heb je een hele tijd niet op zitten letten
De VS met Kennedy op gezondheid zal het ook niet weten hoe je kanker het beste aanpakt. Typische overeenkomst weer in het circus trump.quote:Op maandag 9 maart 2026 00:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag is of ze het netjes wegsnijden of met chemo gaan doen...
Zelfs die vind ik nog minder gezocht, beetje termen door elkaar gehaald, kan gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2026 06:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kree denkt ook dat Rutte onze oud-President is en voorzitter van de VN, dus hij heeft sowieso niet zitten opletten geloof ik
Lol, ja, het is wel fake.quote:Op maandag 9 maart 2026 04:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:TweedeKlum kijkt deze altijd even voor het slapen gaan denk ik
Los van de gehele discussie, voor mij is Mark Rutte het voorbeeld van een politicus die er mede de oorzaak van is dat (potentiële) kiezers steeds minder vertrouwen hebben of houden in de politiek of in het bestuur. De man is een volkomen inhoudsloze draaikont die er blijkbaar al decennia mee wegkomt door erop te wijzen dat hij 'zijn' meningen of 'zijn' oplossingen aanpast omwille van zijn functie.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet naar hem kijken vanuit de rol die hij heeft.
Hij is geen premier van Nederland, hij is voorzitter van de NAVO
Vanuit die rol spreekt en acteert hij
Wat jij als premier gezegd en gedaan heeft is compleet irrelevant.
Die rol is totaal niet te vergelijken met zijn huidige taak.
Maar Sanchez zit ook in de NAVO. Of een Macron. Rutte is voorzitter van Trump, niet van de NAVO.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:05 schreef Wantie het volgende:
Dat is toch ook precies de bedoeling? Hij is voorzitter van de NAVO, niet de ayatollah van de NAVO, net zoals hij in Nederland niet de ayatollah was, maar de premier.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:07 schreef Toby56 het volgende:
dat hij 'zijn' meningen of 'zijn' oplossingen aanpast omwille van zijn functie.
snap. maar het is beetje makkelijk te switchen zo, en denk hij mag er well wat harder in zijn van mening eu enzo.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat jij als premier gezegd en gedaan heeft is compleet irrelevant.
Die rol is totaal niet te vergelijken met zijn huidige taak.
hiohoho ik chargeer het beetje voor de discussie. naar hij mag wat duidelijker zijn namens NL en EU ookquote:Op maandag 9 maart 2026 06:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kree denkt ook dat Rutte onze oud-President is en voorzitter van de VN, dus hij heeft sowieso niet zitten opletten geloof ik
Er zijn SG's, en sowieso politici in het algemeen, geweest die erin slaagden om consequenter in hun handelingen en meningen te zijn, ongeacht hun functie. Maar inderdaad, als je geen mening hebt en nooit hebt gehad, dan kun je een ideale woordvoerder zijn. Of kontlikker.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies de bedoeling? Hij is voorzitter van de NAVO, niet de ayatollah van de NAVO, net zoals hij in Nederland niet de ayatollah was, maar de premier.
Maar hij vertegenwoordigt Nederland en de EU helemaal niet.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
hiohoho ik chargeer het beetje voor de discussie. naar hij mag wat duidelijker zijn namens NL en EU ook
weet ik, maarja het is wel oud president.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hij vertegenwoordigt Nederland en de EU helemaal niet.
In een politiek verdeeld en vooral versnipperd land, waar je coalities moet smeden in beide kamers moet dat ook wel. Bij de NAVO met een hoop belangen ook. Van Orban tot Sanchez zal hij daar toch iedereen mee moeten krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zijn SG's, en sowieso politici in het algemeen, geweest die erin slaagden om consequenter in hun handelingen en meningen te zijn. Maar inderdaad, als je geen mening hebt en nooit hebt gehad, dan kun je een ideale woordvoerder zijn. Of kontlikker.
de hele NAVO is een lachtertje nu he? koren op de molen van vijanden dit, en komt door trump die er met zijn schijt papier zijn reet ermee afveegt.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een politiek verdeeld en vooral versnipperd land, waar je coalities moet smeden in beide kamers moet dat ook wel. Bij de NAVO met een hoop belangen ook. Van Orban tot Sanchez zal hij daar toch iedereen mee moeten krijgen.
Feitelijk draait de NAVO voor een heel groot deel op de VS, dus logisch dat die zich roeren. Europa heeft het lang allemaal wel gescheten gevonden.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
de hele NAVO is een lachtertje nu he? koren op de molen van vijanden dit, en komt door trump die er met zijn schijt papier zijn reet ermee afveegt.
Ja en dat was oke vroeger? nu niet meer met een retarded president.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feitelijk draait de NAVO voor een heel groot deel op de VS, dus logisch dat die zich roeren. Europa heeft het lang allemaal wel gescheten gevonden.
Europa is ontzettend goed in passief achter te feiten aanlopen terwijl het een grote mond heeft en met het vingertje wappert over vanalles en nog wat.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feitelijk draait de NAVO voor een heel groot deel op de VS, dus logisch dat die zich roeren. Europa heeft het lang allemaal wel gescheten gevonden.
dat de EU dik achter feiten aanloopt was iedereen al duidelijk denk? ,mss moeten ze nu statement maken. ipv daar in hun stoel zitten en dik salaris hebben van onze belasting centen.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Europa is ontzettend goed in passief achter te feiten aanlopen terwijl het een grote mond heeft en met het vingertje wappert over vanalles en nog wat.
We hebben allemaal wel zo'n collega op werk: voert zelf geen flikker uit maar weet wel alles altijd beter.
Als je meedoet met de NAVO en dus de mogelijkheid hebt om in geval van nood een beroep te doen op de NAVO, moet je natuurlijk ook wel bijdragen.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en dat was oke vroeger? nu niet meer met een retarded president.
beste zou zijn een soort EU Navo en laat usa er lekker buiten.
Dat ja, zeg maar gerust 90%, wij kozen ervoor om 40 jaar lang te bezuinigen op defensie.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Europa binnen de NAVO is 30 individuele lidstaten en de 1 doet meer dan de anderquote:Op maandag 9 maart 2026 07:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Europa is ontzettend goed in passief achter te feiten aanlopen terwijl het een grote mond heeft en met het vingertje wappert over vanalles en nog wat.
We hebben allemaal wel zo'n collega op werk: voert zelf geen flikker uit maar weet wel altijd alles beter.
Nu.nlquote:Militairen uit Nederland en dertien andere NAVO-lidstaten beginnen maandag aan de oefening Cold Response. Die was maanden geleden al gepland, maar de timing komt goed uit voor de NAVO. In tijden van politieke spanningen moet het bondgenootschap eenheid uitstralen.
Het Iraanse regime heeft vanaf het begin van het aantreden altijd ingestoken op de vernietiging van Israël. Het gaat hen dus niet om aanwezigheid van Israël op de Westelijke Jordaanoever. Het gaat hen echt om het bestaan van Israël an zich. Zulke regimes ga je idealiter nooit mee onderhandelen.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het westen, en met name de Verenigde Staten, hadden het ook gewoon op een akkoordje kunnen gooien met Iran, waarbij Israel zich terugtrekt uit de bezette gebieden en Iran stopt met steun aan bewegingen als Hamas en Hezbollah.
Dat zal wel indruk maken.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:42 schreef kree het volgende:
ik denk we moeten als EU zeggen dat we helemaal klaar zijn met usa die maar doet.
ik ben het totaal niet eens met wat ze doen nu.
Ik heb zowel het Iraanse regime als genocides goed gepraat....quote:Op zondag 8 maart 2026 17:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Ah het dagelijkse bianconeri-praat-het-Iraane-regimine-en-andere-genocides-door-Arabieren-goed posts.
Of die regio gaat eens proberen tot vrede te komen met elkaar?quote:Op maandag 9 maart 2026 07:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Iraanse regime heeft vanaf het begin van het aantreden altijd ingestoken op de vernietiging van Israël. Het gaat hen dus niet om aanwezigheid van Israël op de Westelijke Jordaanoever. Het gaat hen echt om het bestaan van Israël an zich. Zulke regimes ga je idealiter nooit mee onderhandelen.
Je hebt het zelf niet eens door.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb zowel het Iraanse regime als genocides goed gepraat....
Dus rot lekker een eind op met je walgelijke leugens.
Ik denk zelfs dat water in die regio een groter ding is dan olie.quote:
De oliecrisis is een groot ding voor de rest van de wereld (ons).quote:Op maandag 9 maart 2026 08:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet eens door.
[..]
Ik denk zelfs dat water in die regio een groter ding is dan olie.
Of minder mensen. Hoe meer mensen hoe meer water er gebruikt wordt.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
De oliecrisis is een groot ding voor de rest van de wereld (ons).
De komende watercrisis is idd acuter voor de bevolking daar. Als dit zo doorzet worden grote delen van het Midden-Oosten onbewoonbaar.
De watertoevoer afsnijden in het Midden-Oosten is inderdaad een efficiënte manier om daar 'minder mensen' te bewerkstelligen.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Of minder mensen. Hoe meer mensen hoe meer water er gebruikt wordt.
Die komen dan wel deze kant op.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Of minder mensen. Hoe meer mensen hoe meer water er gebruikt wordt.
Ah, dus als ik jou vraag om dit aan te tonen dan heb je direct wat quotes klaar?quote:
Ja, zegt wel iets over een persoon als die het een prima idee vindt dat mensen dan sterven door watertekort.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De watertoevoer afsnijden in het Midden-Oosten is inderdaad een efficiënte manier om daar 'minder mensen' te bewerkstelligen.
En een grote misdaad.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De watertoevoer afsnijden in het Midden-Oosten is inderdaad een efficiënte manier om daar 'minder mensen' te bewerkstelligen.
ja/nee Trump had wel een punt dat ook wij in europa iets meer mochten steken in onze defensie.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
de hele NAVO is een lachtertje nu he? koren op de molen van vijanden dit, en komt door trump die er met zijn schijt papier zijn reet ermee afveegt.
Iran bestookt hun buren die niks met de kwestie te maken hebben!quote:Op maandag 9 maart 2026 07:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of die regio gaat eens proberen tot vrede te komen met elkaar?
Jij doet, zoals altijd, alsof maar 1 partij schuld heeft.
Terwijl je de ergste partij blijft beschermen.
Wie gaat er wat tegen doen?quote:Op maandag 9 maart 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En een grote misdaad.
Maar he zo lang het tegen moslims gaat dan is het vast goed
Ik bescherm de Palestijnen of het Iraanse regime niet, dus nee.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of die regio gaat eens proberen tot vrede te komen met elkaar?
Jij doet, zoals altijd, alsof maar 1 partij schuld heeft.
Terwijl je de ergste partij blijft beschermen.
Hij past inderdaad perfect in deze rol.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Los van de gehele discussie, voor mij is Mark Rutte het voorbeeld van een politicus die er mede de oorzaak van is dat (potentiële) kiezers steeds minder vertrouwen hebben of houden in de politiek of in het bestuur. De man is een volkomen inhoudsloze draaikont die er blijkbaar al decennia mee wegkomt door erop te wijzen dat hij 'zijn' meningen of 'zijn' oplossingen aanpast omwille van zijn functie.
Eigenlijk vind ik nagenoeg alles wat hij, in welke functie dan ook, heeft gezegd en gedaan compleet irrelevant. En als het eens relevant was maar op een later moment niet meer zo bruikbaar, dan had meneer er geen actieve herinneringen aan.
Daarom is hij ook zo goed bruikbaar voor mensen die op zoek zijn naar een (na)blatende woordvoerder voor hun belangen.
Sanchez en Macron zijn geen voorzitter van de NAVO.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar Sanchez zit ook in de NAVO. Of een Macron. Rutte is voorzitter van Trump, niet van de NAVO.
Dat is zijn rol niet.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
snap. maar het is beetje makkelijk te switchen zo, en denk hij mag er well wat harder in zijn van mening eu enzo.
Deze act. Blijft te grappigquote:Op maandag 9 maart 2026 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik bescherm de Palestijnen of het Iraanse regime niet, dus nee.
Stukje projectie op de vroege morgen.quote:
Vind je?quote:Op maandag 9 maart 2026 07:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Los van de gehele discussie, voor mij is Mark Rutte het voorbeeld van een politicus die er mede de oorzaak van is dat (potentiële) kiezers steeds minder vertrouwen hebben of houden in de politiek of in het bestuur. De man is een volkomen inhoudsloze draaikont die er blijkbaar al decennia mee wegkomt door erop te wijzen dat hij 'zijn' meningen of 'zijn' oplossingen aanpast omwille van zijn functie.
Eigenlijk vind ik nagenoeg alles wat hij, in welke functie dan ook, heeft gezegd en gedaan compleet irrelevant. En als het eens relevant was maar op een later moment niet meer zo bruikbaar, dan had meneer er geen actieve herinneringen aan.
Daarom is hij ook zo goed bruikbaar voor mensen die op zoek zijn naar een (na)blatende woordvoerder voor hun belangen.
quote:Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja/nee Trump had wel een punt dat ook wij in europa iets meer mochten steken in onze defensie.
De manier waarop het gebracht wed is alleen![]()
![]()
En dan dat gedoe over groenland hij kon ook vragen aan Denemarken om de voormalige basis van de VS er weer te heropenen ipv we willen het hebben voor defensie doeleinden!
Er was namelijk gewoon in het verleden een grote militaire basis die werd gerund door de VS.
[ afbeelding ]
voor de duidelijkheid, trrump heeft hier een punt van gemaakt. en of het oke is als grootmacht leiders van soevereine staten uit te schakelen daar heb ik dikke twijfels bijquote:Op maandag 9 maart 2026 08:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja/nee Trump had wel een punt dat ook wij in europa iets meer mochten steken in onze defensie.
De manier waarop het gebracht wed is alleen![]()
![]()
En dan dat gedoe over groenland hij kon ook vragen aan Denemarken om de voormalige basis van de VS er weer te heropenen ipv we willen het hebben voor defensie doeleinden!
Er was namelijk gewoon in het verleden een grote militaire basis die werd gerund door de VS.
[ afbeelding ]
Het maakt zo weinig uit wat jij (of ik) ervan vindt als de machtigste man op aarde het gewoon doet.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
voor de duidelijkheid, trrump heeft hier een punt van gemaakt. en of het oke is als grootmacht leiders van soevereine staten uit te schakelen daar heb ik dikke twijfels bij
en het internationale gerechtshof ook
goed niet dat ik niet blij ben dat die dictator daar in Iran weg is. maar je moet je maar bedenken he wat het volgende is.
en USA denkt sowieso nu te veel van schakelen we ze wel ff uit. ok ik zie gegeschiedenis herhalen enzo. bedoel?????
nou het maakt me ook niet uit wat jij denkt?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het maakt zo weinig uit wat jij of ik ervan vindt als de machtigste man op aarde het gewoon doet.
Kunnen we hier wel heel druk bezig zijn met onze morele mening uiten, maar het verandert geen reetje aan de werkelijkheid.
Heel fijn dat je dat met ons wilde delen. Lucht het op?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou het maakt me ook niet uit wat jij denkt?
maar zeg dan maar ff hier ter plekke dat ik het iig niet eens ben met usa.
ja want ben wel altijd beetje voor eerlijk tegen elkaar zijnquote:Op maandag 9 maart 2026 09:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heel fijn dat je dat met ons wilde delen. Lucht het op?
quote:
quote:
Jullie lijken allebei niet in te zien dat jullie geopolitiek beleven als een sportwedstrijd, omdat jullie allebei alleen jullie eigen kant zien.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik bescherm de Palestijnen of het Iraanse regime niet, dus nee.
Het is ook prettig om het inhoudelijk over gebeurtenissen en ideëen te kunnen hebben.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja want ben wel altijd beetje voor eerlijk tegen elkaar zijn. tuurlijk niet altijd mee eens, maar vind wel dat we onze mening kunnen geven hier.
nou heb ik geen problemen mee?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is ook prettig om het inhoudelijk over gebeurtenissen en ideëen te kunnen hebben.
Als iedereen de hele tijd vertelt wat hij allemaal stom vindt, krijg je meestal niet heel boeiende discussies.
Nou doe jij het even, zorgen wij dat jij een standbeeld krijgt en ik geef je een premium abo op Fok! cadeauquote:Op maandag 9 maart 2026 09:09 schreef kree het volgende:
het beste zou zijn trump en Putin omleggen en dat er wat nieuws kwam.
eens. ,maar dat is ook iet echt hier?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is ook prettig om het inhoudelijk over gebeurtenissen en ideëen te kunnen hebben.
Als iedereen de hele tijd vertelt wat hij allemaal stom vindt, krijg je meestal niet heel boeiende discussies.
Kree, het is misschien beter uit te loggen van fok als je weer gedronken hebt.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:22 schreef kree het volgende:
met andere woorden>? jullie zien er wel wat positiefs in. nu?
ja nee, want ik sta hier achter en dat je dat opbrengt vind ik weer lullig.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Kree, het is misschien beter uit te loggen van fok als je weer gedronken hebt.
F18 Super Hornets, zo vet.quote:
de usa lost het wel op he????quote:
Het is niet zo dat JD Vance er mildere politieke ideeën op nahoudt. Daarnaast zit je wat in de illusie dat het uitschakelen van een staatshoofd automatisch voor een “beter” regime zorgt.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:09 schreef kree het volgende:
het beste zou zijn trump en Putin omleggen en dat er wat nieuws kwam.
Hij had de charisma van een goed politicus.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vind je?
Als iemand denkt dat politici er voor alles en iedereen zijn en altijd de waarheid spreken die is de weg kwijt.
Rutte is daarin juist echt een perfect voorbeeld van een zeer goede politicus.
Hij past zijn woorden en daden altijd echt perfect aan voor de rol die hij heeft.
Als premier in Nederland deed hij het gewoon heel goed. En nu in de NAVO, tja. Walgelijk hoe hij Trump blijft kont kussen, maar helaas in de huidige tijd moet dat wel binnen de NAVO.
FUCK, nou moet ik Top Gun Maverik weer gaan kijken!!!quote:
echt ik snap dit soort, marren. je mag blij zijn dat er in Nl nog geen bommen vallen.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
FUCK, nou moet ik Top Gun Maverik weer gaan kijken!!!
Ze zorgen wel voor diversiteit en inclusiviteit in West-Europa en dat moeten wij omarmen.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die komen dan wel deze kant op.
Ik ben voor dat de USA dan maar vluchtelingen gaat opnemen, plaats zat daar, water genoeg…
En dat vanwege Trumps macho gedrag voor meer macht en geld.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Kan tot 400k vaten per dag produceren, light nu stil. Als Iran te veel van dit soort grote producten raakt, gaat het nog wel veel duurder worden...
Reken maar dat Trump z'n vriendjes wel ingelicht zijn en van tevoren goed in olie geïnvesteerd hebben.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat vanwege Trumps macho gedrag voor meer macht en geld.
Waarom denk je dat ze eerst dee ene olistaat in Zuid Amerika hebben geknecht voor dat Iran werd aangevallen?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Reken maar dat Trump z'n vriendjes wel ingelicht zijn en van tevoren goed in olie geïnvesteerd hebben.
Alles voor de al rijke elite!quote:Op maandag 9 maart 2026 09:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Reken maar dat Trump z'n vriendjes wel ingelicht zijn en van tevoren goed in olie geïnvesteerd hebben.
Mijn aardrijkskunde docent zei al rond 2002 dat er nu oorlog om olie gevoerd wordt maar dat dat in de toekomst om water zou zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:09 schreef TAmaru het volgende:
Tijd om wat wateraandelen te kopen denk ik
It's good to be king.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Altijd handig om een voorraadje in je achtertuin te hebben als je de rest van de wereld in chaos stort.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze eerst dee ene olistaat in Zuid Amerika hebben geknecht voor dat Iran werd aangevallen?
quote:Op maandag 9 maart 2026 09:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze zorgen wel voor diversiteit en inclusiviteit in West-Europa en dat moeten wij omarmen.
Mijn geschiedenisleraar zeiquote:Op maandag 9 maart 2026 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn aardrijkskunde docent zei al rond 2002 dat er nu oorlog om olie gevoerd wordt maar dat dat in de toekomst om water zou zijn.
Die man krijgt met de jaren steeds meer gelijk.
Mijn geschiedenisleraar zei in 1999 al dat Zwarte Piet erg discriminerend was, we hadden slimme leraren.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn aardrijkskunde docent zei al rond 2002 dat er nu oorlog om olie gevoerd wordt maar dat dat in de toekomst om water zou zijn.
Die man krijgt met de jaren steeds meer gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |