Dus mocht de islamitische republiek vallen en er komt via vrije verkiezingen een regering die niet van plan is om de Amerikaanse en Israelische belangen te dienen, dan weten we nu al wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:06 schreef LXIV het volgende:
Het is expliciet verwoord door trump dat het de bedoeling is dat er iemand aan de macht komt die de Amerikaanse en Israëlische belangen dient.
Wat naïef van je
Cyprus?quote:Op zondag 8 maart 2026 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat het een dictator is die er nooit voor gaat zorgen dat Israël en de omliggende eilanden vredig kunnen samenleven, daarnaast breekt hij elke wet die er maar is.
Leuk even die actie maar slaan ze weer door die bloeddorstige lui uit Israël.
Ja. Het is niet de eerste keer dat iets dergelijks gebeurd is. Er zal namelijk in 1954 nog een redelijk functionerende democratiequote:Op zondag 8 maart 2026 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dus mocht de islamitische republiek vallen en er komt via vrije verkiezingen een regering die niet van plan is om de Amerikaanse en Israelische belangen te dienen, dan weten we nu al wat er gaat gebeuren.
Ik denk dat het al enorm zal helpen als de nieuwe leider van Iran niet elke vrijdag voor die zn reet voor Allah omhoog duwt zou schreeuwen dat Israel en Amerika met een kernbom moeten worden vernietigd. Het is soms zo simpel.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dus mocht de islamitische republiek vallen en er komt via vrije verkiezingen een regering die niet van plan is om de Amerikaanse en Israelische belangen te dienen, dan weten we nu al wat er gaat gebeuren.
Het maakt Trump niet uit of deze toekomstige leider religieus is of niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het al enorm zal helpen als de nieuwe leider van Iran niet elke vrijdag voor die zn reet voor Allah omhoog duwt zou schreeuwen dat Israel en Amerika met een kernbom moeten worden vernietigd. Het is soms zo simpel.
Meeste doelen zijn wel aardig behaald uitschakelen van raketten, je ziet dat het aantal vanuit iran vrijwel volledig gereduceerd is de Vloot van Iran is volledig foetsie en net als de luchtmacht.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:10 schreef theunderdog het volgende:
Trump ziet dat de markten niet blij zijn met deze oorlog. Binnen niet al te veel tijd is deze oorlog alweer voorbij. Trump maakt zijn stemmers (of elk geval deel ervan) wijs dat Amerika gewonnen heeft.
Daarom geef ik aan dat er een connectie is, het is te lang geleden om volledig te kunnen onderzoeken of het inderdaad zo was, al twijfel ik er niet in dat Iran ook betrokken was.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:08 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Al die artikelen verwijzen volgens mij naar een en dezelfde bron, een vaag onderzoek van Al Jazeera, de staatszender van Qatar, aartsvijand van Iran. Gaddafi was trouwens ook verantwoordelijk voor de midair explosie van UTA Flight 772 in Niger waarbij 170 mensen omkwamen. Zelfde recept, een koffer bom.
Er zijn nog lege stoelen in de eerste lijnvlucht richting Teheran beschikbaar.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:13 schreef -XOR- het volgende:
Zo schattig naief, al die Trump fanbois hier.
Ja dat zeg ik toch.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is expliciet verwoord door trump dat het de bedoeling is dat er iemand aan de macht komt die de Amerikaanse en Israëlische belangen dient.
Wat naïef van je
Onderschat de situatie in Nederland niet. Er zijn hier ook mensen uitgeschakeld door Iranquote:Op zondag 8 maart 2026 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Britten hebben echt een ontzettende puinhoop van hun buitenlandbeleid.
Zou me niks verbazen dat bepaalde regimes al dik in het bestuur en de elite zijn geïnfiltreerd in de UK.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ect-gevaar~a863160f/
Ok, dan begreep ik je verkeerdquote:Op zondag 8 maart 2026 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch.
Niet de zoon van het regime.
Je snapt het niet. Iemand zegt dat het per se een slaafje van USA of Israel moet zijn. Ik zeg dat na 50 jaar iedere week in het parlement krijsen dat je de USA en Israel met een kernbom wilt vernietigen, het al een enorme verbetering is dat de nieuwe leider dat eens níet zou doen. Dat zou al wel heel veel helpen vermoed ik. En geen proxys meer steunen die rechtstreeks oorlog voeren met USA en/of Israel.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het maakt Trump niet uit of deze toekomstige leider religieus is of niet.
Het is niet nodig om Iran te reduceren tot een deurmat. Het is wel voldoende als het land niet de uitvalsbasis is voor een sekte met een doodswens.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die kerel moet toch ook denken, "Godverdomme, daar gaat mijn leven, mijn sportauto's, mijn hoeren en mooie huis"quote:
Klinkt leuk wat je zegt maar dikgedrukte is nooit sprake van geweest. Tenzij je een bron hebt dat daar wel op duidt.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:20 schreef Eagles89 het volgende:
Je snapt het niet. Iemand zegt dat het per se een slaafje van USA of Israel moet zijn. Ik zeg dat na 50 jaar iedere week in het parlement krijsen dat je de USA en Israel met een kernbom wilt vernietigen, het al een enorme verbetering is dat de nieuwe leider dat eens níet zou doen. Dat zou al wel heel veel helpen vermoed ik. En geen proxys meer steunen die rechtstreeks oorlog voeren met USA en/of Israel.
Het westen, en met name de Verenigde Staten, hadden het ook gewoon op een akkoordje kunnen gooien met Iran, waarbij Israel zich terugtrekt uit de bezette gebieden en Iran stopt met steun aan bewegingen als Hamas en Hezbollah.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:20 schreef Eagles89 het volgende:
Je snapt het niet. Iemand zegt dat het per se een slaafje van USA of Israel moet zijn. Ik zeg dat na 50 jaar iedere week in het parlement krijsen dat je de USA en Israel met een kernbom wilt vernietigen, het al een enorme verbetering is dat de nieuwe leider dat eens níet zou doen. Dat zou al wel heel veel helpen vermoed ik. En geen proxys meer steunen die rechtstreeks oorlog voeren met USA en/of Israel.
net genoeg om 1 klein gezin somalische bootvluchtelingen in the huisvesten. Misschien net iets te krapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |