Als je meedoet met de NAVO en dus de mogelijkheid hebt om in geval van nood een beroep te doen op de NAVO, moet je natuurlijk ook wel bijdragen.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en dat was oke vroeger? nu niet meer met een retarded president.
beste zou zijn een soort EU Navo en laat usa er lekker buiten.
Dat ja, zeg maar gerust 90%, wij kozen ervoor om 40 jaar lang te bezuinigen op defensie.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feitelijk draait de NAVO voor een heel groot deel op de VS, dus logisch dat die zich roeren. Europa heeft het lang allemaal wel gescheten gevonden.
Europa binnen de NAVO is 30 individuele lidstaten en de 1 doet meer dan de anderquote:Op maandag 9 maart 2026 07:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Europa is ontzettend goed in passief achter te feiten aanlopen terwijl het een grote mond heeft en met het vingertje wappert over vanalles en nog wat.
We hebben allemaal wel zo'n collega op werk: voert zelf geen flikker uit maar weet wel altijd alles beter.
Nu.nlquote:Militairen uit Nederland en dertien andere NAVO-lidstaten beginnen maandag aan de oefening Cold Response. Die was maanden geleden al gepland, maar de timing komt goed uit voor de NAVO. In tijden van politieke spanningen moet het bondgenootschap eenheid uitstralen.
Het Iraanse regime heeft vanaf het begin van het aantreden altijd ingestoken op de vernietiging van Israël. Het gaat hen dus niet om aanwezigheid van Israël op de Westelijke Jordaanoever. Het gaat hen echt om het bestaan van Israël an zich. Zulke regimes ga je idealiter nooit mee onderhandelen.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het westen, en met name de Verenigde Staten, hadden het ook gewoon op een akkoordje kunnen gooien met Iran, waarbij Israel zich terugtrekt uit de bezette gebieden en Iran stopt met steun aan bewegingen als Hamas en Hezbollah.
Dat zal wel indruk maken.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:42 schreef kree het volgende:
ik denk we moeten als EU zeggen dat we helemaal klaar zijn met usa die maar doet.
ik ben het totaal niet eens met wat ze doen nu.
Ik heb zowel het Iraanse regime als genocides goed gepraat....quote:Op zondag 8 maart 2026 17:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Ah het dagelijkse bianconeri-praat-het-Iraane-regimine-en-andere-genocides-door-Arabieren-goed posts.
Of die regio gaat eens proberen tot vrede te komen met elkaar?quote:Op maandag 9 maart 2026 07:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Iraanse regime heeft vanaf het begin van het aantreden altijd ingestoken op de vernietiging van Israël. Het gaat hen dus niet om aanwezigheid van Israël op de Westelijke Jordaanoever. Het gaat hen echt om het bestaan van Israël an zich. Zulke regimes ga je idealiter nooit mee onderhandelen.
Je hebt het zelf niet eens door.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb zowel het Iraanse regime als genocides goed gepraat....
Dus rot lekker een eind op met je walgelijke leugens.
Ik denk zelfs dat water in die regio een groter ding is dan olie.quote:
De oliecrisis is een groot ding voor de rest van de wereld (ons).quote:Op maandag 9 maart 2026 08:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet eens door.
[..]
Ik denk zelfs dat water in die regio een groter ding is dan olie.
Of minder mensen. Hoe meer mensen hoe meer water er gebruikt wordt.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
De oliecrisis is een groot ding voor de rest van de wereld (ons).
De komende watercrisis is idd acuter voor de bevolking daar. Als dit zo doorzet worden grote delen van het Midden-Oosten onbewoonbaar.
De watertoevoer afsnijden in het Midden-Oosten is inderdaad een efficiënte manier om daar 'minder mensen' te bewerkstelligen.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Of minder mensen. Hoe meer mensen hoe meer water er gebruikt wordt.
Die komen dan wel deze kant op.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Of minder mensen. Hoe meer mensen hoe meer water er gebruikt wordt.
Ah, dus als ik jou vraag om dit aan te tonen dan heb je direct wat quotes klaar?quote:
Ja, zegt wel iets over een persoon als die het een prima idee vindt dat mensen dan sterven door watertekort.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De watertoevoer afsnijden in het Midden-Oosten is inderdaad een efficiënte manier om daar 'minder mensen' te bewerkstelligen.
En een grote misdaad.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De watertoevoer afsnijden in het Midden-Oosten is inderdaad een efficiënte manier om daar 'minder mensen' te bewerkstelligen.
ja/nee Trump had wel een punt dat ook wij in europa iets meer mochten steken in onze defensie.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
de hele NAVO is een lachtertje nu he? koren op de molen van vijanden dit, en komt door trump die er met zijn schijt papier zijn reet ermee afveegt.
Iran bestookt hun buren die niks met de kwestie te maken hebben!quote:Op maandag 9 maart 2026 07:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of die regio gaat eens proberen tot vrede te komen met elkaar?
Jij doet, zoals altijd, alsof maar 1 partij schuld heeft.
Terwijl je de ergste partij blijft beschermen.
Wie gaat er wat tegen doen?quote:Op maandag 9 maart 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En een grote misdaad.
Maar he zo lang het tegen moslims gaat dan is het vast goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |