Kree, het is misschien beter uit te loggen van fok als je weer gedronken hebt.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:22 schreef kree het volgende:
met andere woorden>? jullie zien er wel wat positiefs in. nu?
ja nee, want ik sta hier achter en dat je dat opbrengt vind ik weer lullig.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Kree, het is misschien beter uit te loggen van fok als je weer gedronken hebt.
F18 Super Hornets, zo vet.quote:
de usa lost het wel op he????quote:
Het is niet zo dat JD Vance er mildere politieke ideeën op nahoudt. Daarnaast zit je wat in de illusie dat het uitschakelen van een staatshoofd automatisch voor een “beter” regime zorgt.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:09 schreef kree het volgende:
het beste zou zijn trump en Putin omleggen en dat er wat nieuws kwam.
Hij had de charisma van een goed politicus.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vind je?
Als iemand denkt dat politici er voor alles en iedereen zijn en altijd de waarheid spreken die is de weg kwijt.
Rutte is daarin juist echt een perfect voorbeeld van een zeer goede politicus.
Hij past zijn woorden en daden altijd echt perfect aan voor de rol die hij heeft.
Als premier in Nederland deed hij het gewoon heel goed. En nu in de NAVO, tja. Walgelijk hoe hij Trump blijft kont kussen, maar helaas in de huidige tijd moet dat wel binnen de NAVO.
FUCK, nou moet ik Top Gun Maverik weer gaan kijken!!!quote:
echt ik snap dit soort, marren. je mag blij zijn dat er in Nl nog geen bommen vallen.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
FUCK, nou moet ik Top Gun Maverik weer gaan kijken!!!
Ze zorgen wel voor diversiteit en inclusiviteit in West-Europa en dat moeten wij omarmen.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die komen dan wel deze kant op.
Ik ben voor dat de USA dan maar vluchtelingen gaat opnemen, plaats zat daar, water genoeg…
En dat vanwege Trumps macho gedrag voor meer macht en geld.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Kan tot 400k vaten per dag produceren, light nu stil. Als Iran te veel van dit soort grote producten raakt, gaat het nog wel veel duurder worden...
Reken maar dat Trump z'n vriendjes wel ingelicht zijn en van tevoren goed in olie geïnvesteerd hebben.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat vanwege Trumps macho gedrag voor meer macht en geld.
Waarom denk je dat ze eerst dee ene olistaat in Zuid Amerika hebben geknecht voor dat Iran werd aangevallen?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Reken maar dat Trump z'n vriendjes wel ingelicht zijn en van tevoren goed in olie geïnvesteerd hebben.
Alles voor de al rijke elite!quote:Op maandag 9 maart 2026 09:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Reken maar dat Trump z'n vriendjes wel ingelicht zijn en van tevoren goed in olie geïnvesteerd hebben.
Mijn aardrijkskunde docent zei al rond 2002 dat er nu oorlog om olie gevoerd wordt maar dat dat in de toekomst om water zou zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:09 schreef TAmaru het volgende:
Tijd om wat wateraandelen te kopen denk ik
It's good to be king.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Altijd handig om een voorraadje in je achtertuin te hebben als je de rest van de wereld in chaos stort.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze eerst dee ene olistaat in Zuid Amerika hebben geknecht voor dat Iran werd aangevallen?
quote:Op maandag 9 maart 2026 09:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze zorgen wel voor diversiteit en inclusiviteit in West-Europa en dat moeten wij omarmen.
Mijn geschiedenisleraar zeiquote:Op maandag 9 maart 2026 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn aardrijkskunde docent zei al rond 2002 dat er nu oorlog om olie gevoerd wordt maar dat dat in de toekomst om water zou zijn.
Die man krijgt met de jaren steeds meer gelijk.
Mijn geschiedenisleraar zei in 1999 al dat Zwarte Piet erg discriminerend was, we hadden slimme leraren.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn aardrijkskunde docent zei al rond 2002 dat er nu oorlog om olie gevoerd wordt maar dat dat in de toekomst om water zou zijn.
Die man krijgt met de jaren steeds meer gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |