abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220301255
Spoon zal wel net zoals bocht 12 in Bahrein met lage snelheid gereden worden om daar energie te winnen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 9 maart 2026 @ 15:56:51 #52
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220301274
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:16 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ze hebben daar ook meer remzones om de batterij op te laden. Australië is wat dat betreft na Jeddah het circuit waar het minst geremd wordt.
Ja maar ze remmen niet ze doen lico, dat levert volgens mij meer energie in de batterij op.
one pedal drive enzo.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 16:01:33 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220301286
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:48 schreef bedachtzaam het volgende:
En wat denken jullie van Suzuka, een run naar spoon en vervolgens weer dat lange stuk naar de 130r die in feite volgas is.
Gaan we ze zien superclippen in de 130r of al daarvoor.
Elke fantastische bocht op de kalender kan zelfs ik 100% nemen straks.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 16:02:31 #54
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220301292
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je kan het wel allemaal rooskleurig maken, maar we hebben niet maar één circuit gehad dat toevallig weinig remzones heeft.

Of ga je zo ook nog claimen dat Bahrein weinig remzones heeft?
Jawel, Australië heeft van alle gereden circuits dit jaar simpelweg het minste braking. Kijk maar waar het staat ten opzichte van Spanje en Bahrein in deze graph.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 16:04:22 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220301298
Altijd leuk als mensen je post niet goed lezen omdat ze koste wat kost willen zeggen dat je het fout hebt :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220301304
Nog een voorbeeld, maggotts en becketts, dat worden ook tamme bochtjes om energie in de batterij te krijgen.
Copse ook wellicht.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 16:07:06 #57
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220301308
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk als mensen je post niet goed lezen omdat ze koste wat kost willen zeggen dat je het fout hebt :Y
Volgens mij snap je niet eens wat je zelf zegt want je zegt letterlijk dat we NIET maar één circuit hebben gehad dat weinig remzones heeft. Terwijl uit de keiharde cijfers relatief het tegenovergestelde blijkt.

"we hebben niet maar één circuit gehad dat toevallig weinig remzones heeft"
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 16:09:22 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220301319
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Nog een voorbeeld, maggotts en becketts, dat worden ook tamme bochtjes om energie in de batterij te krijgen.
Copse ook wellicht.
:'(

Alleen Eau Rouge zou nog wel mee kunnen vallen omdat er een recht stuk achter zit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 9 maart 2026 @ 16:30:00 #59
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220301413
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:'(

Alleen Eau Rouge zou nog wel mee kunnen vallen omdat er een recht stuk achter zit.
En dan daarna halve wege de bult zakt de snelheid met 50 km/h :D
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 16:30:30 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220301415
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:30 schreef pmponer het volgende:

[..]
En dan daarna halve wege de bult zakt de snelheid met 50 km/h :D
Of ze rollen terug ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 16:51:20 #61
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220301488
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Jane het volgende:

[..]
Heb hier en daar online comments zitten lezen en iedereen die (iig een beetje) positief was heeft het over die eerste rondes en het gevecht tussen Russell en Leclerc.

En toen zat ik te denken: Het kan best zo zijn dat het volgend weekend precies zo gaat. Mercedes kwalifieert (natuurlijk) als snelste, Ferrari daarachter, Ferrari passeert met hun raketstart de Mercs, vervolgens een paar rondes stuivertje wisselen, maar uiteindelijk liggen George en Kimi weer gewoon voorop en winnen met 3 vingers in de neus.

Hoe lang blijf je het leuk vinden als het elke race zo gaat? Je weet de uitkomst toch al, dus niet echt reden om op het puntje van je stoel te gaan zitten. De voorsprong van Mercedes blijkt daarvoor - helaas - toch te groot.
Dat we de uitslag al "wisten" is niet nieuw, dat hadden we vorig jaar ook met McLaren vaak, en soms Max die tussendoor kwam.

Vorig jaar was het McLaren wat vanaf pole eenvoudig naar de overwinning vloog bij de GP van China. En het jaar daarvoor Verstappen.

Doe dan maar eerst wat jojoën tussen Mercedes en Ferrari en dat Russell dan alsnog wint. Dan hebben we tenminste nog wat entertainment.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 16:51:54 #62
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220301493
En ook nog lekker de sprintrace voor het eerst met deze auto. Dat kan ook leuk worden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220301508
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ook nog lekker de sprintrace voor het eerst met deze auto. Dat kan ook leuk worden
Dat word een druk programma voor de teams tijdens de enige vrije training.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 16:59:01 #64
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220301522
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Of ze rollen terug ;(
Ik zie het al voor me op Eau Rouge.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Admin maandag 9 maart 2026 @ 17:02:46 #65
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220301542
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Jane het volgende:

[..]
Heb hier en daar online comments zitten lezen en iedereen die (iig een beetje) positief was heeft het over die eerste rondes en het gevecht tussen Russell en Leclerc.

En toen zat ik te denken: Het kan best zo zijn dat het volgend weekend precies zo gaat. Mercedes kwalifieert (natuurlijk) als snelste, Ferrari daarachter, Ferrari passeert met hun raketstart de Mercs, vervolgens een paar rondes stuivertje wisselen, maar uiteindelijk liggen George en Kimi weer gewoon voorop en winnen met 3 vingers in de neus.

Hoe lang blijf je het leuk vinden als het elke race zo gaat? Je weet de uitkomst toch al, dus niet echt reden om op het puntje van je stoel te gaan zitten. De voorsprong van Mercedes blijkt daarvoor - helaas - toch te groot.
Dat was voor heeeeeeeel even leuk maar verder was het niet om aan te kijken.
Daar ga ik echt niet ieder weekend naar kijken als dit het wordt.

Ik vind het eik ook verdrietig. Iets wordt even zo de nek omgedraaid.

Verander nou eens niets aan een goed bestaand concept. Lijkt FOK! wel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 17:02:52 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220301544
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Of ze rollen terug ;(
:o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 17:06:43 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220301562
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me op Eau Rouge.
Eau Rollge ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220302389
scheelt dat er toch 2 races van de kalender verdwijnen :+
naar alle waarschijnlijkheid
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 9 maart 2026 @ 19:33:15 #69
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220302402
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
scheelt dat er toch 2 races van de kalender verdwijnen :+
naar alle waarschijnlijkheid
korting op het abonnement neem ik aan, bijna 10 procent minder races.
Ik dacht dat ze alternatieven op de lijst hadden staan (bijv. Imola)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220302413
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
korting op het abonnement neem ik aan, bijna 10 procent minder races.
Ik dacht dat ze alternatieven op de lijst hadden staan (bijv. Imola)
blijkbaar allemaal te moeilijk voor de F1
voor F2 en F3 niet
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 9 maart 2026 @ 19:37:33 #71
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220302458
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
blijkbaar allemaal te moeilijk voor de F1
voor F2 en F3 niet
Dat vind ik nog het meest vreemde, dat je waarschijnlijk de f1 gaat afzeggen maar de hele spullenboel van f2 en f3 wl die kant op laat verschepen. Ik kan me toch ook wel voorstellen dat daar teams bij zijn die denken "voor mij hoeft het niet"
Drop you like an ill, bad habit
pi_220302464
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:37 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat vind ik nog het meest vreemde, dat je waarschijnlijk de f1 gaat afzeggen maar de hele spullenboel van f2 en f3 wl die kant op laat verschepen. Ik kan me toch ook wel voorstellen dat daar teams bij zijn die denken "voor mij hoeft het niet"
de logica is geheel spoorloos
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220302635
Ik heb de race nog niet terug gekeken. Vandaag een stuk of 3 podcasts geluisterd maar die waren toch verre van positief.

Is het ‘t terugkijken waard?
pi_220302654
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb de race nog niet terug gekeken. Vandaag een stuk of 3 podcasts geluisterd maar die waren toch verre van positief.

Is het ‘t terugkijken waard?
eerlijk
nee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 19:59:05 #75
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220302714
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb de race nog niet terug gekeken. Vandaag een stuk of 3 podcasts geluisterd maar die waren toch verre van positief.

Is het ‘t terugkijken waard?
Ik zou de samenvatting kijken
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')