Ja maar ze remmen niet ze doen lico, dat levert volgens mij meer energie in de batterij op.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook meer remzones om de batterij op te laden. Australië is wat dat betreft na Jeddah het circuit waar het minst geremd wordt.
Elke fantastische bocht op de kalender kan zelfs ik 100% nemen straks.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:48 schreef bedachtzaam het volgende:
En wat denken jullie van Suzuka, een run naar spoon en vervolgens weer dat lange stuk naar de 130r die in feite volgas is.
Gaan we ze zien superclippen in de 130r of al daarvoor.
Jawel, Australië heeft van alle gereden circuits dit jaar simpelweg het minste braking. Kijk maar waar het staat ten opzichte van Spanje en Bahrein in deze graph.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan het wel allemaal rooskleurig maken, maar we hebben niet maar één circuit gehad dat toevallig weinig remzones heeft.
Of ga je zo ook nog claimen dat Bahrein weinig remzones heeft?
Volgens mij snap je niet eens wat je zelf zegt want je zegt letterlijk dat we NIET maar één circuit hebben gehad dat weinig remzones heeft. Terwijl uit de keiharde cijfers relatief het tegenovergestelde blijkt.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk als mensen je post niet goed lezen omdat ze koste wat kost willen zeggen dat je het fout hebt
quote:Op maandag 9 maart 2026 16:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Nog een voorbeeld, maggotts en becketts, dat worden ook tamme bochtjes om energie in de batterij te krijgen.
Copse ook wellicht.
En dan daarna halve wege de bult zakt de snelheid met 50 km/hquote:Op maandag 9 maart 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen Eau Rouge zou nog wel mee kunnen vallen omdat er een recht stuk achter zit.
Of ze rollen terugquote:Op maandag 9 maart 2026 16:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
En dan daarna halve wege de bult zakt de snelheid met 50 km/h
Dat we de uitslag al "wisten" is niet nieuw, dat hadden we vorig jaar ook met McLaren vaak, en soms Max die tussendoor kwam.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb hier en daar online comments zitten lezen en iedereen die (iig een beetje) positief was heeft het over die eerste rondes en het gevecht tussen Russell en Leclerc.
En toen zat ik te denken: Het kan best zo zijn dat het volgend weekend precies zo gaat. Mercedes kwalifieert (natuurlijk) als snelste, Ferrari daarachter, Ferrari passeert met hun raketstart de Mercs, vervolgens een paar rondes stuivertje wisselen, maar uiteindelijk liggen George en Kimi weer gewoon voorop en winnen met 3 vingers in de neus.
Hoe lang blijf je het leuk vinden als het elke race zo gaat? Je weet de uitkomst toch al, dus niet echt reden om op het puntje van je stoel te gaan zitten. De voorsprong van Mercedes blijkt daarvoor - helaas - toch te groot.
Dat word een druk programma voor de teams tijdens de enige vrije training.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ook nog lekker de sprintrace voor het eerst met deze auto. Dat kan ook leuk worden
Ik zie het al voor me op Eau Rouge.quote:
Dat was voor heeeeeeeel even leuk maar verder was het niet om aan te kijken.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb hier en daar online comments zitten lezen en iedereen die (iig een beetje) positief was heeft het over die eerste rondes en het gevecht tussen Russell en Leclerc.
En toen zat ik te denken: Het kan best zo zijn dat het volgend weekend precies zo gaat. Mercedes kwalifieert (natuurlijk) als snelste, Ferrari daarachter, Ferrari passeert met hun raketstart de Mercs, vervolgens een paar rondes stuivertje wisselen, maar uiteindelijk liggen George en Kimi weer gewoon voorop en winnen met 3 vingers in de neus.
Hoe lang blijf je het leuk vinden als het elke race zo gaat? Je weet de uitkomst toch al, dus niet echt reden om op het puntje van je stoel te gaan zitten. De voorsprong van Mercedes blijkt daarvoor - helaas - toch te groot.
Eau Rollgequote:Op maandag 9 maart 2026 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me op Eau Rouge.
korting op het abonnement neem ik aan, bijna 10 procent minder races.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
scheelt dat er toch 2 races van de kalender verdwijnen![]()
naar alle waarschijnlijkheid
blijkbaar allemaal te moeilijk voor de F1quote:Op maandag 9 maart 2026 19:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
korting op het abonnement neem ik aan, bijna 10 procent minder races.
Ik dacht dat ze alternatieven op de lijst hadden staan (bijv. Imola)
Dat vind ik nog het meest vreemde, dat je waarschijnlijk de f1 gaat afzeggen maar de hele spullenboel van f2 en f3 wl die kant op laat verschepen. Ik kan me toch ook wel voorstellen dat daar teams bij zijn die denken "voor mij hoeft het niet"quote:Op maandag 9 maart 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar allemaal te moeilijk voor de F1
voor F2 en F3 niet
de logica is geheel spoorloosquote:Op maandag 9 maart 2026 19:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest vreemde, dat je waarschijnlijk de f1 gaat afzeggen maar de hele spullenboel van f2 en f3 wl die kant op laat verschepen. Ik kan me toch ook wel voorstellen dat daar teams bij zijn die denken "voor mij hoeft het niet"
eerlijkquote:Op maandag 9 maart 2026 19:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb de race nog niet terug gekeken. Vandaag een stuk of 3 podcasts geluisterd maar die waren toch verre van positief.
Is het ‘t terugkijken waard?
Ik zou de samenvatting kijkenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik heb de race nog niet terug gekeken. Vandaag een stuk of 3 podcasts geluisterd maar die waren toch verre van positief.
Is het ‘t terugkijken waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |