abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 11:34:58 #26
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220299348
Ben benieuwd hoeveel Colapinto-and-go penalties er dit seizoen nog worden uitgedeeld.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220299351
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mij ook. De auto's zijn helemaal gebouwd rond de nieuwe regels dus dat staat vast. Updates zullen een klein beetje helpen maar ik verwacht er vrij weinig van.
Jep, sommige autos zitten nu niet eens onder het minimum gewicht, die hebben echt geen ruimte voor nog meer brandstof lijkt me.
pi_220299365
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Jep, sommige autos zitten nu niet eens onder het minimum gewicht, die hebben echt geen ruimte voor nog meer brandstof lijkt me.
Het minimum gewicht is exclusief brandstof natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 9 maart 2026 @ 12:06:37 #29
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220299571
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:34 schreef JeMoeder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Colapinto-and-go penalties er dit seizoen nog worden uitgedeeld.
Moeten ze dan langs de bar?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 9 maart 2026 @ 12:55:59 #30
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220300131
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:06 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Moeten ze dan langs de bar?
Pina Coladapinto?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 9 maart 2026 @ 12:58:09 #31
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220300141
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:06 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Moeten ze dan langs de bar?
Pitstop met verplicht halve liter cola Adje trekken.
Feyenoord!!! * Barça
  FOK!Fotograaf maandag 9 maart 2026 @ 13:08:44 #32
842 Zorro
Z
pi_220300192
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Als je die verhoogt heeft Mercedes dus een enorme voorsprong al, die dan ook na de zomer niet meer aan banden wordt gelegd. En voor de anderen om de motor aan te passen zal veel tijd en geld kosten.
Daarom niet verhogen maar harder opstellen om de huidige limiet onder alle omstandigheden te moeten aanhouden, en dan is Mercedes het team met het probleem.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 9 maart 2026 @ 13:09:52 #33
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220300206
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Had te maken met zijn banden, die harde band ging er vrij snel aan zei hij. Zoiets speelde iig mee.
Volgens Max ging de auto snel door de witte banden heen. 'The worst on the white, we need to look at that'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220300231
Is het al helemaal duidelijk waarom de auto van Hadjar er mee op hield?
-
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 13:16:34 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220300251
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:14 schreef quo_ het volgende:
Is het al helemaal duidelijk waarom de auto van Hadjar er mee op hield?
Issues met de motor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220300520
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Op zich viel het me mee, de eerste zoveel rondes waren geinig, maar ook niet meer dan dat. Daarna was het echter een snooze-fest, maar het komt natuurlijk vaker voor dat niet elke race een spektakelstuk is. Gas loslaten/remmen en daardoor bochten niet zo hard als mogelijk aan kunnen snijden, omdat je op moet laden, blijft een farce. Veel inhaalacties gezien, maar echte gevechten sporadisch. Kwalificatie moet anders; gewoon planken en er het snelste rondje uitpersen.

En wat trek ik Russell toch slecht, dus dat is nog eens extra kut :r
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 13:50:59 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220300530
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Issues met de motor.
:o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 13:57:04 #38
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220300562
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:06 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Moeten ze dan langs de bar?
Nee, naar de gevangenis zonder start (de bar) te passeren!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220300655
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:49 schreef DjVero het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Op zich viel het me mee, de eerste zoveel rondes waren geinig, maar ook niet meer dan dat. Daarna was het echter een snooze-fest, maar het komt natuurlijk vaker voor dat niet elke race een spektakelstuk is. Gas loslaten/remmen en daardoor bochten niet zo hard als mogelijk aan kunnen snijden, omdat je op moet laden, blijft een farce. Veel inhaalacties gezien, maar echte gevechten sporadisch. Kwalificatie moet anders; gewoon planken en er het snelste rondje uitpersen.

En wat trek ik Russell toch slecht, dus dat is nog eens extra kut :r
Ik heb nauwelijks inhaalacties gezien. Alleen positiewisselingen.

Bij een inhaalactie denk ik inderdaad aan een gevecht, niet aan een voorbijrijden omdat je 40km harder kunt omdat je op tijd op een knopje hebt gedrukt en de ander weer moet opladen in de volgende bocht :')
  maandag 9 maart 2026 @ 14:10:59 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220300657
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:49 schreef DjVero het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Op zich viel het me mee, de eerste zoveel rondes waren geinig, maar ook niet meer dan dat. Daarna was het echter een snooze-fest, maar het komt natuurlijk vaker voor dat niet elke race een spektakelstuk is. Gas loslaten/remmen en daardoor bochten niet zo hard als mogelijk aan kunnen snijden, omdat je op moet laden, blijft een farce. Veel inhaalacties gezien, maar echte gevechten sporadisch. Kwalificatie moet anders; gewoon planken en er het snelste rondje uitpersen.

En wat trek ik Russell toch slecht, dus dat is nog eens extra kut :r
Heb hier en daar online comments zitten lezen en iedereen die (iig een beetje) positief was heeft het over die eerste rondes en het gevecht tussen Russell en Leclerc.

En toen zat ik te denken: Het kan best zo zijn dat het volgend weekend precies zo gaat. Mercedes kwalifieert (natuurlijk) als snelste, Ferrari daarachter, Ferrari passeert met hun raketstart de Mercs, vervolgens een paar rondes stuivertje wisselen, maar uiteindelijk liggen George en Kimi weer gewoon voorop en winnen met 3 vingers in de neus.

Hoe lang blijf je het leuk vinden als het elke race zo gaat? Je weet de uitkomst toch al, dus niet echt reden om op het puntje van je stoel te gaan zitten. De voorsprong van Mercedes blijkt daarvoor - helaas - toch te groot.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220300774
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Jane het volgende:

Hoe lang blijf je het leuk vinden als het elke race zo gaat? Je weet de uitkomst toch al, dus niet echt reden om op het puntje van je stoel te gaan zitten. De voorsprong van Mercedes blijkt daarvoor - helaas - toch te groot.
Niemand gaat dat leuk vinden, behalve de fans van Mercedes/Russell natuurlijk, net zoals ik het in 2023 tof vond om Max zoveel te zien winnen. Maar eigenlijk, als liefhebber van de sport, moet je dat niet willen natuurlijk.

En op zich kan het nog, Mercedes dat veel, zo niet alles, gaat winnen, mits er twee teamgenoten zijn die het uiterste van elkaar vragen. Maar ik acht Antonelli daar, over een heel seizoen genomen, nog niet toe in staat, dus een écht gevecht zal het denk ik niet worden.
  maandag 9 maart 2026 @ 15:00:28 #42
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220300957
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Jane het volgende:

[..]

En toen zat ik te denken: Het kan best zo zijn dat het volgend weekend precies zo gaat. Mercedes kwalifieert (natuurlijk) als snelste, Ferrari daarachter, Ferrari passeert met hun raketstart de Mercs, vervolgens een paar rondes stuivertje wisselen, maar uiteindelijk liggen George en Kimi weer gewoon voorop en winnen met 3 vingers in de neus.

Nou ik denk eerder dat dit volgend weekend niet echt meer gebeurd, ik bedoel Russell gaf aan dat hij de boost modus vergeten was (of iig een knopje) Verder stonden er te veel auto's met weinig of geen batterij capaciteit op de grid. Allemaal zaken die hebben gezorgd voor de hectiek van de eerste 10 ronden, maar zaken die "opgelost" gaan worden.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 9 maart 2026 @ 15:10:56 #43
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220301020
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:00 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ik denk eerder dat dit volgend weekend niet echt meer gebeurd, ik bedoel Russell gaf aan dat hij de boost modus vergeten was (of iig een knopje) Verder stonden er te veel auto's met weinig of geen batterij capaciteit op de grid. Allemaal zaken die hebben gezorgd voor de hectiek van de eerste 10 ronden, maar zaken die "opgelost" gaan worden.
Dit denk ik ook hoor.
Mijn punt was alleen dat zelfs als je weer hetzelfde 'gevecht' krijgt, de lol er snel af gaat als het zich toch steeds hetzelfde ontvouwt. Omdat het in feite puur kunstmatig is.

Maar idd, er is kans dat we a.s. weekend al de voorspelde optocht krijgen. Joepie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220301021
China gaat sowieso beter zijn en staat daarom ook hoog op het lijstje als het gaat om circuits waar de auto's het beter zullen doen met deze regels.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 9 maart 2026 @ 15:12:20 #45
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220301029
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:08 schreef Zorro het volgende:

[..]
Daarom niet verhogen maar harder opstellen om de huidige limiet onder alle omstandigheden te moeten aanhouden, en dan is Mercedes het team met het probleem.
Dat gaat vanaf Monaco gebeuren.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 9 maart 2026 @ 15:14:48 #46
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220301051
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:11 schreef bedachtzaam het volgende:
China gaat sowieso beter zijn en staat daarom ook hoog op het lijstje als het gaat om circuits waar de auto's het beter zullen doen met deze regels.
heb je dat rechte stuk gezien?
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 9 maart 2026 @ 15:16:16 #47
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220301063
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
heb je dat rechte stuk gezien?
Ze hebben daar ook meer remzones om de batterij op te laden. Australië is wat dat betreft na Jeddah het circuit waar het minst geremd wordt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 15:27:54 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220301132
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:16 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ze hebben daar ook meer remzones om de batterij op te laden. Australië is wat dat betreft na Jeddah het circuit waar het minst geremd wordt.
Je kan het wel allemaal rooskleurig maken, maar we hebben niet maar één circuit gehad dat toevallig weinig remzones heeft.

Of ga je zo ook nog claimen dat Bahrein weinig remzones heeft?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220301221
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:16 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ze hebben daar ook meer remzones om de batterij op te laden. Australië is wat dat betreft na Jeddah het circuit waar het minst geremd wordt.
Dat zal zo zijn. Maar de capaciteit van die accu is te beperkt om van al die remzones gebruik te kunnen maken. Ik vraag me af hoe ver ze op dat rechte stuk gaan komen voordat de accu leeg is.
pi_220301233
En wat denken jullie van Suzuka, een run naar spoon en vervolgens weer dat lange stuk naar de 130r die in feite volgas is.
Gaan we ze zien superclippen in de 130r of al daarvoor.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')