"Wat ging er mis, Janno?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:06 schreef Gretzl het volgende:
Heerenveen ontploft
Ligt dat tegenwoordig in Iran?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze kunnen maar beter stoppen met dit toernooi.quote:
Kan me ook niet herinneren dat commentatoren Pechstein ooit sympathiek hebben genoemd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor de commentatoren nou nooit zeggen dat iemand een onsympathiek stuk vreten is, toch opvallend.
Hij leek mij de laatste halve ronde op safe te schaatsen. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi WR punten, jammer dat hij de 1000 niet meer won
Eerst nog even de ijsvloer naar de ratsmodee helpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter stoppen met dit toernooi.
De Martin Verkerk van het langebaanschaatsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Ning, Stolz en De Boo, dat zijn de Federer, Djokovic en Nadal van het langebaanschaatsen de komende 10 jaar![]()
Geen idee waar Joep Wennemars dan precies staat
en daarna nog ijsbaanracenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nog even de ijsvloer naar de ratsmodee helpen.
Oh nee zondag pas
Endie Murrie.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Ning, Stolz en De Boo, dat zijn de Federer, Djokovic en Nadal van het langebaanschaatsen de komende 10 jaar![]()
Over 8 jaar zien we gewoon 32:x en 1:04:x voor de winnaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat we nu al doen alsof Stolz, De Boo, Ning en Wennemars allemaal over 8 jaar nog dit niveau hebben. Dat kan zomaar veranderen, zie Patrick Roest.
Ning is toch ook al een stuk ouder dan Stolz, Wennemars en de Boo?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat we nu al doen alsof Stolz, De Boo, Ning en Wennemars allemaal over 8 jaar nog dit niveau hebben. Dat kan zomaar veranderen, zie Patrick Roest.
Hij mag woensdag weer.quote:
Stanislas Wawrinkaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Frank Snoeks had de pik op Gunda.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat commentatoren Pechstein ooit sympathiek hebben genoemd.
Finn Sonnekalb is er ook nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Dan mogen de Russen weer meedoen die zich de afgelopen jaren onverstoord hebben kunnen preparerenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Over 8 jaar zien we gewoon 32:x en 1:04:x voor de winnaar.
Ja voor hem is twee cycli wel lang.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ning is toch ook al een stuk ouder dan Stolz, Wennemars en de Boo?
Geen NK sprint gereden dus dan zal het wel door te lang in Europa te blijven hangen.quote:
Kimberley Bos is afwezig.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:10 schreef Forumtijger het volgende:
Gaan ze zo nog sleetje rijden eigenlijk?
Andy Murray misschienquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Dat gaan ze zondag pas doenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:10 schreef Forumtijger het volgende:
Nee zondag pas toch. Daarna is die ijsvloer helemaal finitoquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:10 schreef Forumtijger het volgende:
Tegen Beunequote:
Nee, dat seizoen is al klaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:10 schreef Forumtijger het volgende:
Dan zal daarna wel het WK shorttrack erop worden verreden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zondag pas toch. Daarna is die ijsvloer helemaal finito
“Al” 26 jaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ning is toch ook al een stuk ouder dan Stolz, Wennemars en de Boo?
Werken moet je ook liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
De Boo werkt blijkbaar parttime als die op donderdag al weekend heeft.
Moet ook vaak genoeg werken in het weekend.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
De Boo werkt blijkbaar parttime als die op donderdag al weekend heeft.
ja op het middenterrein of zoquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal daarna wel het WK shorttrack erop worden verreden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]Kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]Wat een ongelofelijk matige shoot was me dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
➞
En als er dan ergens een scheur in het ijs zit de baan drie meter verleggen.quote:
3 jaar geleden was De Boo nog een talentvolle shorttracker die de langebaan amper kende.. kan snel gaan inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in de komende 10 jaar echt nog wel anderen die we nu simpelweg nog niet kennen
Oh ja dat is wel handig ja. Eigenlijk moeten ze ook een soort ijsstadion van Strahov-achtige proporties maken, dan kan je dat met de langebaan ook doenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als er dan ergens een scheur in het ijs zit de baan drie meter verleggen.
Ach ja Mark denkt ook nog steeds dat Jenning graag de laatste binnenbocht heeft op de 500 meter.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Tuitert die weer denkt dat iemand automatisch even een WR zou rijden als hij nu op hoogte rijdt, want hij was nu snel.
Ja, precies. Over 10 jaar zijn allerlei gasten die nu 12-15 zijn gewoon wereld(sub)top, die kennen we nog helemaal niet johquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3 jaar geleden was De Boo nog een talentvolle shorttracker die de langebaan amper kende.. kan snel gaan inderdaad
In m'n top-3 analistenquote:
Hij vloog Stolz anders gewoon voorbij vandaag!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja Mark denkt ook nog steeds dat Jenning graag de laatste binnenbocht heeft op de 500 meter.
Ja. Terwijl een Scherpkamp toen de aanstormende man was.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3 jaar geleden was De Boo nog een talentvolle shorttracker die de langebaan amper kende.. kan snel gaan inderdaad
Ik heb hem nog zien spelen geloof ikquote:
[..]Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joy is een tease.Ik doe het ff rustig aan.
Maar was wel langzamer dan gisteren. Juist doordat die met die snelheid de bocht amper kon houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij vloog Stolz anders gewoon voorbij vandaag!
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
Was gezellig mensen. Morgen kan ik er niet bij zijn maar zondag sluit ik weer aan.
Morgen ben je Nil Llop aan het verwelkomen op het vliegveld?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
Was gezellig mensen. Morgen kan ik er niet bij zijn maar zondag sluit ik weer aan.
Of op de wonderbaan van Medeo, die lag in een soort kom tussen de bergen. En als de wind goed stond werd iedereen 's nachts om 3 uur zijn bed uit getrimd om wereldrecords te rijden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:17 schreef Toby56 het volgende:
Zoals vroeger, in een loodgrijs verleden, de recordwedstrijden in maart in Inzell.
Had wel echt dik kippenvel toen Erben daar eindelijk z'n grote prijs paktequote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Aguero het volgende:
Nagano 2004, in de hele vroege ochtend.Een van de eerste toernooien waar ik speciaal voor ben opgestaan als kleine jongen samen met mijn broer en moeder.
mwah, ze zit in de ploeg Orie, dus dat zal wel nietquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk kan Schulting deze vorm doortrekken naar volgend jaar en nog een stapje maken.
Dat maakt het zeker lastig ja. Maar Joep is wel echt beter geworden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ze zit in de ploeg Orie, dus dat zal wel niet
Ik heb toen een afstand vanuit bed gekeken, daarna direct weer verder geslapen en ik kon rustig de herhaling weer kijken want ik had er niks van onthouden. Dus toen geen moeite meer gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Aguero het volgende:
Nagano 2004, in de hele vroege ochtend.Een van de eerste toernooien waar ik speciaal voor ben opgestaan als kleine jongen samen met mijn broer en moeder.
Gianni Romme, zes slagen op het rechte stukquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Aguero het volgende:
Met baby Joep op zijn armquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had wel echt dik kippenvel toen Erben daar eindelijk z'n grote prijs pakte(nadat ie 5-6 jaar vooral pech had gehad)
Die gaat daar keihard plafonerenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt het zeker lastig ja. Maar Joep is wel echt beter geworden.
Op het WK sprint?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gianni Romme, zes slagen op het rechte stuk
Dat is dan inderdaad weer niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gaat daar keihard plafoneren
Ja geweldig. En nu komen we nooit meer van die Urbun act afquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had wel echt dik kippenvel toen Erben daar eindelijk z'n grote prijs pakte(nadat ie 5-6 jaar vooral pech had gehad)
Nou ja. Alle brillenverkopers zijn er blij mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja geweldig. En nu komen we nooit meer van die Urbun act af.
Wie is dan de Pogacar?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:24 schreef Gretzl het volgende:
Zou Femke Kok de komende 10 jaar de Mathieu van der Poel van het vrouwensprinten kunnen worden? [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Gaat ze in de zomer veldschaatsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:24 schreef Gretzl het volgende:
Zou Femke Kok de komende 10 jaar de Mathieu van der Poel van het vrouwensprinten kunnen worden? [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Morgen en zondag alleen in de middag aanwezig, maar ik kijk weer uit naar het warme schaatsbadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
Ja, ik had nog even disclaimer veldrijden er bij moeten voegenquote:
Maar die doet niet mee met de vrouwen.quote:
Dat durf ik niet eens uit te sluiten in de nabije toekomstquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die doet niet mee met de vrouwen.
Zag in de Spaanse medie alleen een bericht over het pak van Jutta ... 195Kquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
Die ligt nog in Milaanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:33 schreef Felagund het volgende:
Chinese vlag hebben ze niet kunnen vinden?
Attje Beerenburg voor de sfeerquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:35 schreef Toby56 het volgende:
Ze zijn al compleet bezopen in Thialf.
Hebben die lui hun Sonnema's nu al leeggezopen?
Dat laatste hebben ze nu opgelost. Maar nu hangen ze dus beide fout om, of op de verkeerde plaats.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:35 schreef Redefine het volgende:
De vlaggen hangen i.i.g. niet goed. Want ze hangen nu alsof Stolz derde is en Ning tweede. Plus dat één van de twee verkeerd om hangt.
En de vlag van Iran voor plek 2.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Gewoon de vlag van Taiwan doen, humor!
Het lijkt erop dat ze vanaf de verkeerde kant hebben gekeken om ze op te hangen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat laatste hebben ze nu opgelost. Maar nu hangen ze dus beide fout om, of op de verkeerde plaats.
Vergeten te spiegelen denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze vanaf de verkeerde kant hebben gekeken om ze op te hangen.
Tja, beetje weemoedig nu.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:38 schreef Redefine het volgende:
'Even kijken hoe de vlag erbij hangt' hi, ha, ho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HA. HAHAHA.
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Doe maar uit dat licht dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |