"Wat ging er mis, Janno?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:06 schreef Gretzl het volgende:
Heerenveen ontploft
Ligt dat tegenwoordig in Iran?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze kunnen maar beter stoppen met dit toernooi.quote:
Kan me ook niet herinneren dat commentatoren Pechstein ooit sympathiek hebben genoemd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor de commentatoren nou nooit zeggen dat iemand een onsympathiek stuk vreten is, toch opvallend.
Hij leek mij de laatste halve ronde op safe te schaatsen. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi WR punten, jammer dat hij de 1000 niet meer won
Eerst nog even de ijsvloer naar de ratsmodee helpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter stoppen met dit toernooi.
De Martin Verkerk van het langebaanschaatsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Ning, Stolz en De Boo, dat zijn de Federer, Djokovic en Nadal van het langebaanschaatsen de komende 10 jaar![]()
Geen idee waar Joep Wennemars dan precies staat
en daarna nog ijsbaanracenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nog even de ijsvloer naar de ratsmodee helpen.
Oh nee zondag pas
Endie Murrie.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Ning, Stolz en De Boo, dat zijn de Federer, Djokovic en Nadal van het langebaanschaatsen de komende 10 jaar![]()
Over 8 jaar zien we gewoon 32:x en 1:04:x voor de winnaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat we nu al doen alsof Stolz, De Boo, Ning en Wennemars allemaal over 8 jaar nog dit niveau hebben. Dat kan zomaar veranderen, zie Patrick Roest.
Ning is toch ook al een stuk ouder dan Stolz, Wennemars en de Boo?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat we nu al doen alsof Stolz, De Boo, Ning en Wennemars allemaal over 8 jaar nog dit niveau hebben. Dat kan zomaar veranderen, zie Patrick Roest.
Hij mag woensdag weer.quote:
Stanislas Wawrinkaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Frank Snoeks had de pik op Gunda.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat commentatoren Pechstein ooit sympathiek hebben genoemd.
Finn Sonnekalb is er ook nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Dan mogen de Russen weer meedoen die zich de afgelopen jaren onverstoord hebben kunnen preparerenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Over 8 jaar zien we gewoon 32:x en 1:04:x voor de winnaar.
Ja voor hem is twee cycli wel lang.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ning is toch ook al een stuk ouder dan Stolz, Wennemars en de Boo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |