Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
Was gezellig mensen. Morgen kan ik er niet bij zijn maar zondag sluit ik weer aan.
Morgen ben je Nil Llop aan het verwelkomen op het vliegveld?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
Was gezellig mensen. Morgen kan ik er niet bij zijn maar zondag sluit ik weer aan.
Of op de wonderbaan van Medeo, die lag in een soort kom tussen de bergen. En als de wind goed stond werd iedereen 's nachts om 3 uur zijn bed uit getrimd om wereldrecords te rijden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:17 schreef Toby56 het volgende:
Zoals vroeger, in een loodgrijs verleden, de recordwedstrijden in maart in Inzell.
Had wel echt dik kippenvel toen Erben daar eindelijk z'n grote prijs paktequote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Aguero het volgende:
Nagano 2004, in de hele vroege ochtend.Een van de eerste toernooien waar ik speciaal voor ben opgestaan als kleine jongen samen met mijn broer en moeder.
mwah, ze zit in de ploeg Orie, dus dat zal wel nietquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk kan Schulting deze vorm doortrekken naar volgend jaar en nog een stapje maken.
Dat maakt het zeker lastig ja. Maar Joep is wel echt beter geworden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, ze zit in de ploeg Orie, dus dat zal wel niet
Ik heb toen een afstand vanuit bed gekeken, daarna direct weer verder geslapen en ik kon rustig de herhaling weer kijken want ik had er niks van onthouden. Dus toen geen moeite meer gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Aguero het volgende:
Nagano 2004, in de hele vroege ochtend.Een van de eerste toernooien waar ik speciaal voor ben opgestaan als kleine jongen samen met mijn broer en moeder.
Gianni Romme, zes slagen op het rechte stukquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Aguero het volgende:
Met baby Joep op zijn armquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had wel echt dik kippenvel toen Erben daar eindelijk z'n grote prijs pakte(nadat ie 5-6 jaar vooral pech had gehad)
Die gaat daar keihard plafonerenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt het zeker lastig ja. Maar Joep is wel echt beter geworden.
Op het WK sprint?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gianni Romme, zes slagen op het rechte stuk
Dat is dan inderdaad weer niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gaat daar keihard plafoneren
Ja geweldig. En nu komen we nooit meer van die Urbun act afquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had wel echt dik kippenvel toen Erben daar eindelijk z'n grote prijs pakte(nadat ie 5-6 jaar vooral pech had gehad)
Nou ja. Alle brillenverkopers zijn er blij mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja geweldig. En nu komen we nooit meer van die Urbun act af.
Wie is dan de Pogacar?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:24 schreef Gretzl het volgende:
Zou Femke Kok de komende 10 jaar de Mathieu van der Poel van het vrouwensprinten kunnen worden? [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Gaat ze in de zomer veldschaatsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:24 schreef Gretzl het volgende:
Zou Femke Kok de komende 10 jaar de Mathieu van der Poel van het vrouwensprinten kunnen worden? [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Morgen en zondag alleen in de middag aanwezig, maar ik kijk weer uit naar het warme schaatsbadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
Ja, ik had nog even disclaimer veldrijden er bij moeten voegenquote:
Maar die doet niet mee met de vrouwen.quote:
Dat durf ik niet eens uit te sluiten in de nabije toekomstquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die doet niet mee met de vrouwen.
Zag in de Spaanse medie alleen een bericht over het pak van Jutta ... 195Kquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |