Ik wil niet meedoen aan deze discussie dus laat me met rust.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik blijf het maar vreemd vinden dat het gebracht wordt alsof, als Danny z'n gezin er niet van kan onderhouden, dan verdwijnt FOK!. Alsof van de ads niet de hosting enzo betaald kan worden. Om users in de stress te laten schieten dat hun favoriete hangplek dreigt weg te vallen en men maar extra geld gaat doneren ofzo. Of zou hij zo flauw zijn om als hij er zelf niet van kan leven dan niemand 'het pleziertje van FOK! forum te gunnen' en boos daadwerkelijk de stekker eruit te trekken?
Eensquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil niet meedoen aan deze discussie dus laat me met rust.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil niet meedoen aan deze discussie dus laat me met rust.
Alsof die Dennie ook maar naar iemand verantwoording verschuldigd isquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik blijf het maar vreemd vinden dat het gebracht wordt alsof, als Danny z'n gezin er niet van kan onderhouden, dan verdwijnt FOK!. Alsof van de ads niet de hosting enzo betaald kan worden. Om users in de stress te laten schieten dat hun favoriete hangplek dreigt weg te vallen en men maar extra geld gaat doneren ofzo. Of zou hij zo flauw zijn om als hij er zelf niet van kan leven dan niemand 'het pleziertje van FOK! forum te gunnen' en boos daadwerkelijk de stekker eruit te trekken?
Daar valt over te twisten als je abo's verkoopt, om donaties bedelt, allemaal vrijwilligers voor je laat 'werken', voor het leven van je product afhankelijk bent van de activiteit van users.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alsof die Dennie ook maar naar iemand verantwoording verschuldigd is
wtf.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De duimpjes worden mogelijk afgeschaft.
Een klap in het gezicht van @:IkGeefEnkelLikes
@Calandquote:‘Crisis op ic van Erasmus MC, Diederik Gommers heeft niet de juiste papieren’
Op de intensive care van het Erasmus MC, geleid door Diederik Gommers, bestaat al jaren spanning tussen een deel van de medewerkers en de leiding van de afdeling. Dit blijkt uit onderzoek van de NOS en Nieuwsuur.
RIPquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De duimpjes worden mogelijk afgeschaft.
Een klap in het gezicht van @:IkGeefEnkelLikes
@Zipportal graag duidingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:11 schreef onlogisch het volgende:
Kwakzalver Gommers in the mud.
https://www.ad.nl/rotterd(...)e-papieren~a5a30079/
[..]
@:Caland
@:maxi-mus
Graag jullie mening.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:11 schreef onlogisch het volgende:
Kwakzalver Gommers in the mud.
https://www.ad.nl/rotterd(...)e-papieren~a5a30079/
[..]
Graag jullie mening.
Broodje, vanmiddag al naar de snackbar geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers #viesdik
We kunnen nu dus al beginnen met de voorpret!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik rekende op in ieder geval voor het WK.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen nu dus al beginnen met de voorpret!
Slecht...2 broodjes frikandel.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers #viesdik
Doe jij alles in tweevoud?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Slecht...2 broodjes frikandel.
Straks nog wel even 1,5 uur wandelen.
quote:
quote:> SC topics: daar moeten ook gewoon de regels gelden. geroddel, achterklap, gebash etc over users mogen ook daar niet. SC topics zijn een plek om over alledaagse dingen te kletsen, niet om al het nieuws dat er is te bespreken. Daar zijn topics voor.
Hulpje @Coco stelt zich grensoverschrijdend op. Past niet binnen de inclusieve veilige cultuur van Fok! 2.0quote:> crew behoort zich volledig aan de policy te houden. dat zal gemonitord en gehandhaafd gaan worden. crewleden die users afvallen, met users of onderling de boel ondermijnen of laakbare uitingen doen over medecrew of users moet afgelopen zijn. Geef het goede voorbeeld en users zullen volgen.
Ik denk dat GGMM snel uit zijn FA functie stapt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hulpje @:coco stelt zich grensoverschrijdend op. Past niet binnen de inclusieve veilige cultuur van Fok! 2.0
Normaal doen debiel.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hulpje @:coco stelt zich grensoverschrijdend op. Past niet binnen de inclusieve veilige cultuur van Fok! 2.0
Volg jij hem dan op?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM snel uit zijn FA functie stapt.
Lijkt mij zeer onverstandig.quote:
We roddelen hier nietquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onverstandig.
Ik hoop dat er een F1 mod doorschuift, misschien wordt het daar dan weer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Jij zou geen notes meer krijgen dit jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand moet de opstand beginnen
Volgend jaar weer een nieuwe kansquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou geen notes meer krijgen dit jaar.
Welke F1 moderator zou jij het liefst als FA zien?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand moet de opstand beginnen
Die belofte is in januari al het putje ingelopen. Overigens zeer onterecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou geen notes meer krijgen dit jaar.
Daar mag ik niks over zeggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welke F1 moderator zou jij het liefst als FA zien?
Danny zal wel een opfriscursus moeten aanbieden, met examen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM snel uit zijn FA functie stapt.
We kunnen de SC wel sluiten, slotje er op en nooit meer achterom kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen.
Alledaags nieuws mag ook al niet meer want daar zijn topics voor!!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen de SC wel sluiten, slotje er op en nooit meer achterom kijken
General Chat wordt de algehele SC van het forum.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen de SC wel sluiten, slotje er op en nooit meer achterom kijken
Gelukkig hebben we de lingo voor autisten nog, of moet dat naar SPL?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alledaags nieuws mag ook al niet meer want daar zijn topics voor!!
Ik zal maar wat vaker gaan vragen hoe het met iedereen gaat. Blijft niks anders over.
Ben ik even blij dat ik daar geen moderator benquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
General Chat wordt de algehele SC van het forum.
Iedereen bij elkaar genot.
Booohquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat klinkt als notes harken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet ik nieuwe mensen leren kennen *ril*quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar hebben de cliënten bij mij bij de dagbesteding ook altijd wat moeite mee, ik wil je daar wel in begeleiden als je daar wat moeite mee hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet ik nieuwe mensen leren kennen *ril*
Hier ben ik van geschrokken. User @RedShoe moet eens wat vaker langskomen hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
anders loopt het leeg en ze gaan toch niet tussen de voetbalusers posten, want die sfeer is vaak niet echt gezellig (als in kliekje).
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de lingo voor autisten nog, of moet dat naar SPL?
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alledaags nieuws mag ook al niet meer want daar zijn topics voor!!
Ik zal maar wat vaker gaan vragen hoe het met iedereen gaat. Blijft niks anders over.
Ik zag Sainz zeggen dat ofwel Verstappen ofwel Russell kampioen gaat worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onverstandig.
Ik hoop dat er een F1 mod doorschuift, misschien wordt het daar dan weer leuk.
Ik ben ergens wel onder de indruk. Ook dit is een prestatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga weer naar bed
Woordle 1722 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
wtfquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga weer naar bed
Woordle 1722 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
Ik hoop dat dit ook met terugwerkende kracht geldt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ook met terugwerkende kracht geldt.
quote:- mogelijkheden van betaalbare merch bekijken?
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:zipportal
2 kinderfeestjes dus hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry.
Zo vanmiddag eerst kinderfeestje outsiders 1 en dan vannacht outsiders
Geen drugs gebruiken aubquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Een kinder feestje van 23:00 tot 06:00?
Babyfeestjequote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Een kinder feestje van 23:00 tot 06:00?
Bijna, dat kinderfeestje moet ook nog naar FEEquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:12 schreef Caland het volgende:
Gaarne het hier niet hebben over concerten en/of festivals, daarvoor kan men naar MUZ.
@:ggmm interpreteer ik HET NIEUWE BELEID zo goed?
Als de likes verdwijnen stop ik met posten. Like deze post nuquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
@:ggmm is boos, want de likes verdwijnen misschien
Okequote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de likes verdwijnen stop ik met posten. Like deze post nu
Je kan beter gewoon eerst die lijn pakken, hoef je die pizza ook niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke
Even pizza eten en dan door weer naar ahoy
Hier ben ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier ben ik van geschrokken. User @:RedShoe moet eens wat vaker langskomen hier.
Kut.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gezellig.
Hoe was jouw dag?
Veel plezierquote:
Dan jij ook veel plezier gewenstquote:
We zitten nog bij AZ?quote:
Ik doe geen drugs meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon eerst die lijn pakken, hoef je die pizza ook niet meer.
Oww... gevonden hij moest plassen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nu geen vervolgupdate meer over geven.
Ik maak mij ernstige zorgen.
Lopen en schijten. Je moet het maar kunnenquote:
quote:
Dat feest heeft je duidelijk goed gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle6 1519 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨🟩
🟨🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛🟨
⬛🟩🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja en woordle wordt verboden.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:37 schreef mitt het volgende:
Valt praten over schijten onder de nieuwe SC regels?
Ja goed he en te weinig slaapquote:Op zondag 8 maart 2026 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dat feest heeft je duidelijk goed gedaan.Erg knap
Makkelijk was hij vandaag he?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1725 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1521 4/6
🟩🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gewoon PECH’ed.quote:
quote:
Dat @ChevyCaprice een sukkel is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een keer een wat mindere dagquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat Chevy met rust stelletje onruststokers. (Behalve GGMM, die neemt de nieuwe PvA WEL serieus)
Ik had aardappelkroketjes, krokante kipschnitzel (1) en salade erbijquote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een visje.
Ik ook.quote:
Wat heb jij getraind vandaag?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Leuk nu ga ik net doen alsof we het samen doen
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had aardappelkroketjes, krokante kipschnitzel (1) en salade erbij
Geen rijst met kip en broccoli eten na het sportenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat heb jij getraind vandaag?
Ik borst en biceps
Ik eet ervoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Geen rijst met kip en broccoli eten na het sporten
Pics van je biceps?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat heb jij getraind vandaag?
Ik borst en biceps
Volgende keer dat je gaat stokeren krijg je een note.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat Chevy met rust stelletje onruststokers. (Behalve GGMM, die neemt de nieuwe PvA WEL serieus)
Ook niet volgens het nieuwe PvA.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende keer dat je gaat stokeren krijg je een note.
Daarom. Puur natuurquote:
Ik heb heerlijk gesport. Vanavond weer. Rug schouders en triceps.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Puur natuur
Hopelijk heb je lekker gesport. Ik wel namelijk
VBL SCquote:
Grimmige sfeer daar nav dat nieuws.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Coco
@:Drizzt
Pasta Carbonara (zonder plak kaas)quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lasagnequote:Op woensdag 11 maart 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vieze fascistenquote:Op woensdag 11 maart 2026 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
Oei, NOS gaat de mist in
[..]
Bemanning ipv bemensing
[ afbeelding ]
Het FOK! Vriendenloterij Bet365 VBL forumdeelquote:Verdienmodel:
- donaties (hebben we al)
- abo's (hebben we al)
- betaalde items (hebben we al)
- sponsoring van forums, topicreeksen of nieuwsitems?
Iedereen is nu aan het wielrennen geslagen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
Rustige dag hier, of moest elke post naar een apart topic van Danny?
In andere SC's klagen ze constant over postgedrag in NWS.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
Rustige dag hier, of moest elke post naar een apart topic van Danny?
Gambassssssquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
wtf is dit johquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1727 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
Woordle6 1523 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
Tsjongequote:Op donderdag 12 maart 2026 19:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1727 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
Woordle6 1523 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
Nou vooruitquote:
Blijf het knap vinden, al zou ik het proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1727 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
Woordle6 1523 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
Ik ben heel.knapquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden, al zou ik het proberen.
[b]Op donderdag 12 maart 2026 22:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dat is zeer zeker een feitquote:
We hebben je woordles gemist manquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden, al zou ik het proberen.
Woordle 1728 X/6quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hebben je woordles gemist man
Die 5 was ook een lastigequote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Woordle 1728 X/6
⬛🟩⬛⬛🟨
🟨🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1524 3/6
🟩🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik kon de prestatiedruk niet aan.
Zwijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pannenkoeken.
Ritmisch knorrenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwijn
Geniet er lekker van
Ik boerenkool godverdomme wat lekker
Lekker man. Wat erop?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wow.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwijn
Geniet er lekker van
Ik boerenkool godverdomme wat lekker
Bedankt maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker man. Wat erop?
[..]
Wow.
Heel erg fel.
Geniet ervan man.
Dankjewelquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Jij ook van hetgeen dat jij gaat eten. (dat je geheim houdt blijkbaar)
Koopmans?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatjes met een frikandelletjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heel standaard stroop.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker man. Wat erop?
[..]
Wow.
Heel erg fel.
Geniet ervan man.
quote:
Wat lekker zegquote:
Baas boven baas.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1729 3/6
🟨⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1525 3/6
⬜⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜🟨🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Begin de dag prima 😤
Tapasquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien is @GGMM mijn vriend welquote:Op zondag 15 maart 2026 11:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De seksuele spanning tussen FA GGMM en user Vino_Tino glijdt werkelijk waar van mijn beeldscherm af.
Hopelijk houden ze ons op de hoogte van de status.
GGMM is nooit chago.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien is @:ggmm mijn vriend wel![]()
Ownee kan niet, die is nu chago omdat ze verloren hebben gisteren
Mij vriend nu wel, want psv heeft verlorenquote:Op zondag 15 maart 2026 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is nooit chago.
Upgrade
Ik wist niet dat jij zo'n slechte smaak had. PSV'er, echt?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mij vriend nu wel, want psv heeft verloren
Ja helaas welquote:Op zondag 15 maart 2026 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n slechte smaak had. PSV'er, echt?
Ik had bami met kip gisteren.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Wtf?quote:Op maandag 16 maart 2026 07:48 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1731 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨⬛🟩
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Wtf
Woordle6 1527 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟨
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wtf
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:vino_tinto
Goedemorgen
Nee dat woord past nietquote:
Dat is echt fantastisch nieuwsquote:Op maandag 16 maart 2026 12:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
@:littlerabbit is terug
Waar dan?quote:Op maandag 16 maart 2026 12:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik zag een like van hem, maar nu is die wegquote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag een like van hem, maar nu is die weg
Wat een kutverhaal dit
Ja dit is zijn laatste postquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar dat dit @:dr.mikey geen briljante carrière in Hollywood heeft opgeleverd.
Misschien had die niet door dat die een like had gegeven of zoquote:Op maandag 16 maart 2026 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal dit
Dit schreeuwt om een diepgravend onderzoek.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij had het trouwens waarschijnlijk wel door anders had die hem niet weg kunnen halen.
Werkse maatquote:Op maandag 16 maart 2026 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een diepgravend onderzoek.
Begin jij maar vast ik moet weer aan het werk.
Zit hij niet meer in "DE APP"quote:Op maandag 16 maart 2026 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een diepgravend onderzoek.
Begin jij maar vast ik moet weer aan het werk.
Ik ook niet meer, dus ik heb ook geen ideequote:Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit daar zelf niet.
@:onlogisch heeft daarmee eigenlijk deze SC om zeep geholpen
Dit had ik dus ook vorig jaar. Toen geloofde je mij ook niet. Dus je kan lekker de tering krijgen met je like van @Littlerabbit.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal dit
Mwah, DE APP bestaat sinds 16 juni 2018. Ergens 1,5 jaar/ 2jaar geleden is het verval van deze SC goed ingezet. Een beetje op hetzelfde moment met de introductie van Woorlde.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit daar zelf niet.
@:onlogisch heeft daarmee eigenlijk deze SC om zeep geholpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nutri-score C'quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel standaard stroop.
[..]
[ afbeelding ]
Karige 7.7 op IMDb. Lees graag of het de moeite waard is.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft 'One Battle After Another' gezien?
Ongetwijfeld beter dan die 'oorlogsfilm' die ik zonder de beschrijving te lezen via netflix heb gezien vorige week.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karige 7.7 op IMDb. Lees graag of het de moeite waard is.
quote:Op maandag 16 maart 2026 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, DE APP bestaat sinds 16 juni 2018. Ergens 1,5 jaar/ 2jaar geleden is het verval van deze SC goed ingezet. Een beetje op hetzelfde moment met de introductie van Woorlde.
[ afbeelding ]Wat is DE APP? Leef ik onder een steen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WE HEBBEN EEN APP!quote:Op maandag 16 maart 2026 15:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is DE APP? Leef ik onder een steen?
quote:Op maandag 16 maart 2026 15:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is DE APP? Leef ik onder een steen?
Er past hier wel meer niet de laatste tijdquote:
Heftig nieuws broeder 😐 foktopquote:Op maandag 16 maart 2026 16:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er past hier wel meer niet de laatste tijd
Vorige week twee epileptische insults gehad, het einde is nabij
Agv... witlofquote:Op maandag 16 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Ik.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik, geef het net een 7.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
Hoog cijfer je samenvatting lezendequote:Op maandag 16 maart 2026 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Gaat over een stel linkse paupers Zonder werk die de hele dag anderen lastigvallen met hun stompzinnige denkbeelden.
En je dan op het laatst afvragen waarom je een tyfus leven hebt. (uiteraard krijgen anderen daar de schuld van)
7/10
Voor jou of de wereld?quote:Op maandag 16 maart 2026 16:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er past hier wel meer niet de laatste tijd
Vorige week twee epileptische insults gehad, het einde is nabij
Ik, in de bioscoop vorig jaar, prima film.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
Dat is wel erg gortig.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik, in de bioscoop vorig jaar, prima film.
8/10
Bandje na afloop weer inleverenquote:Op maandag 16 maart 2026 22:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat is dit voor uiterst wakkere onzin @:haags
Hier doen we niet aan mee.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ziet er fucking awesome uit bro, lekker zwaaien morgen maat!quote:Op maandag 16 maart 2026 22:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Praat niet zo raar met je "bro".quote:Op maandag 16 maart 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziet er fucking awesome uit bro, lekker zwaaien morgen maat!
Bepaal jij niet niffoquote:Op maandag 16 maart 2026 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Praat niet zo raar met je "bro".
Woordle 1731 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1527 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨⬛
🟩⬛⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een bizarre woorden.
Waren wel teringweirde woorden inderdaad broeder. Kende ze niet eens! En ze toch goed hebben. Was fokking hot ik ga niet liegenquote:Op maandag 16 maart 2026 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Praat niet zo raar met je "bro".
Woordle 1731 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1527 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨⬛
🟩⬛⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een bizarre woorden.
Cultuurbarbaar.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Eindelijkquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |