We kunnen de SC wel sluiten, slotje er op en nooit meer achterom kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen.
Alledaags nieuws mag ook al niet meer want daar zijn topics voor!!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen de SC wel sluiten, slotje er op en nooit meer achterom kijken
General Chat wordt de algehele SC van het forum.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen de SC wel sluiten, slotje er op en nooit meer achterom kijken
Gelukkig hebben we de lingo voor autisten nog, of moet dat naar SPL?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alledaags nieuws mag ook al niet meer want daar zijn topics voor!!
Ik zal maar wat vaker gaan vragen hoe het met iedereen gaat. Blijft niks anders over.
Ben ik even blij dat ik daar geen moderator benquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
General Chat wordt de algehele SC van het forum.
Iedereen bij elkaar genot.
Booohquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat klinkt als notes harken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet ik nieuwe mensen leren kennen *ril*quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar hebben de cliënten bij mij bij de dagbesteding ook altijd wat moeite mee, ik wil je daar wel in begeleiden als je daar wat moeite mee hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet ik nieuwe mensen leren kennen *ril*
Hier ben ik van geschrokken. User @RedShoe moet eens wat vaker langskomen hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
anders loopt het leeg en ze gaan toch niet tussen de voetbalusers posten, want die sfeer is vaak niet echt gezellig (als in kliekje).
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de lingo voor autisten nog, of moet dat naar SPL?
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alledaags nieuws mag ook al niet meer want daar zijn topics voor!!
Ik zal maar wat vaker gaan vragen hoe het met iedereen gaat. Blijft niks anders over.
Ik zag Sainz zeggen dat ofwel Verstappen ofwel Russell kampioen gaat worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onverstandig.
Ik hoop dat er een F1 mod doorschuift, misschien wordt het daar dan weer leuk.
Ik ben ergens wel onder de indruk. Ook dit is een prestatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga weer naar bed
Woordle 1722 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
wtfquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga weer naar bed
Woordle 1722 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
Ik hoop dat dit ook met terugwerkende kracht geldt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hulpje @:coco stelt zich grensoverschrijdend op. Past niet binnen de inclusieve veilige cultuur van Fok! 2.0
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ook met terugwerkende kracht geldt.
quote:- mogelijkheden van betaalbare merch bekijken?
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:zipportal
2 kinderfeestjes dus hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry.
Zo vanmiddag eerst kinderfeestje outsiders 1 en dan vannacht outsiders
Geen drugs gebruiken aubquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Een kinder feestje van 23:00 tot 06:00?
Babyfeestjequote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Een kinder feestje van 23:00 tot 06:00?
Bijna, dat kinderfeestje moet ook nog naar FEEquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:12 schreef Caland het volgende:
Gaarne het hier niet hebben over concerten en/of festivals, daarvoor kan men naar MUZ.
@:ggmm interpreteer ik HET NIEUWE BELEID zo goed?
Als de likes verdwijnen stop ik met posten. Like deze post nuquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
@:ggmm is boos, want de likes verdwijnen misschien
Okequote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de likes verdwijnen stop ik met posten. Like deze post nu
Je kan beter gewoon eerst die lijn pakken, hoef je die pizza ook niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke
Even pizza eten en dan door weer naar ahoy
Hier ben ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier ben ik van geschrokken. User @:RedShoe moet eens wat vaker langskomen hier.
Kut.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gezellig.
Hoe was jouw dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |