Slecht...2 broodjes frikandel.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers #viesdik
Doe jij alles in tweevoud?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Slecht...2 broodjes frikandel.
Straks nog wel even 1,5 uur wandelen.
quote:
quote:> SC topics: daar moeten ook gewoon de regels gelden. geroddel, achterklap, gebash etc over users mogen ook daar niet. SC topics zijn een plek om over alledaagse dingen te kletsen, niet om al het nieuws dat er is te bespreken. Daar zijn topics voor.
Hulpje @Coco stelt zich grensoverschrijdend op. Past niet binnen de inclusieve veilige cultuur van Fok! 2.0quote:> crew behoort zich volledig aan de policy te houden. dat zal gemonitord en gehandhaafd gaan worden. crewleden die users afvallen, met users of onderling de boel ondermijnen of laakbare uitingen doen over medecrew of users moet afgelopen zijn. Geef het goede voorbeeld en users zullen volgen.
Ik denk dat GGMM snel uit zijn FA functie stapt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hulpje @:coco stelt zich grensoverschrijdend op. Past niet binnen de inclusieve veilige cultuur van Fok! 2.0
Normaal doen debiel.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hulpje @:coco stelt zich grensoverschrijdend op. Past niet binnen de inclusieve veilige cultuur van Fok! 2.0
Volg jij hem dan op?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM snel uit zijn FA functie stapt.
Lijkt mij zeer onverstandig.quote:
We roddelen hier nietquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onverstandig.
Ik hoop dat er een F1 mod doorschuift, misschien wordt het daar dan weer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Jij zou geen notes meer krijgen dit jaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand moet de opstand beginnen
Volgend jaar weer een nieuwe kansquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou geen notes meer krijgen dit jaar.
Welke F1 moderator zou jij het liefst als FA zien?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand moet de opstand beginnen
Die belofte is in januari al het putje ingelopen. Overigens zeer onterecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou geen notes meer krijgen dit jaar.
Daar mag ik niks over zeggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welke F1 moderator zou jij het liefst als FA zien?
Danny zal wel een opfriscursus moeten aanbieden, met examen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM snel uit zijn FA functie stapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |