Ik wil niet meedoen aan deze discussie dus laat me met rust.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik blijf het maar vreemd vinden dat het gebracht wordt alsof, als Danny z'n gezin er niet van kan onderhouden, dan verdwijnt FOK!. Alsof van de ads niet de hosting enzo betaald kan worden. Om users in de stress te laten schieten dat hun favoriete hangplek dreigt weg te vallen en men maar extra geld gaat doneren ofzo. Of zou hij zo flauw zijn om als hij er zelf niet van kan leven dan niemand 'het pleziertje van FOK! forum te gunnen' en boos daadwerkelijk de stekker eruit te trekken?
Eensquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil niet meedoen aan deze discussie dus laat me met rust.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil niet meedoen aan deze discussie dus laat me met rust.
Alsof die Dennie ook maar naar iemand verantwoording verschuldigd isquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik blijf het maar vreemd vinden dat het gebracht wordt alsof, als Danny z'n gezin er niet van kan onderhouden, dan verdwijnt FOK!. Alsof van de ads niet de hosting enzo betaald kan worden. Om users in de stress te laten schieten dat hun favoriete hangplek dreigt weg te vallen en men maar extra geld gaat doneren ofzo. Of zou hij zo flauw zijn om als hij er zelf niet van kan leven dan niemand 'het pleziertje van FOK! forum te gunnen' en boos daadwerkelijk de stekker eruit te trekken?
Daar valt over te twisten als je abo's verkoopt, om donaties bedelt, allemaal vrijwilligers voor je laat 'werken', voor het leven van je product afhankelijk bent van de activiteit van users.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alsof die Dennie ook maar naar iemand verantwoording verschuldigd is
wtf.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De duimpjes worden mogelijk afgeschaft.
Een klap in het gezicht van @:IkGeefEnkelLikes
@Calandquote:‘Crisis op ic van Erasmus MC, Diederik Gommers heeft niet de juiste papieren’
Op de intensive care van het Erasmus MC, geleid door Diederik Gommers, bestaat al jaren spanning tussen een deel van de medewerkers en de leiding van de afdeling. Dit blijkt uit onderzoek van de NOS en Nieuwsuur.
RIPquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De duimpjes worden mogelijk afgeschaft.
Een klap in het gezicht van @:IkGeefEnkelLikes
@Zipportal graag duidingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:11 schreef onlogisch het volgende:
Kwakzalver Gommers in the mud.
https://www.ad.nl/rotterd(...)e-papieren~a5a30079/
[..]
@:Caland
@:maxi-mus
Graag jullie mening.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:11 schreef onlogisch het volgende:
Kwakzalver Gommers in the mud.
https://www.ad.nl/rotterd(...)e-papieren~a5a30079/
[..]
@:Caland
@:maxi-mus
Graag jullie mening.
Broodje, vanmiddag al naar de snackbar geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers #viesdik
We kunnen nu dus al beginnen met de voorpret!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik rekende op in ieder geval voor het WK.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We kunnen nu dus al beginnen met de voorpret!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |