Een bruine fruitschaal is altijd lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blender -> fruit.
En ja, bruin fruit, dus waarom niet
Waarom moeten die opdraaien voor de ellende die de VS en Israël hebben veroorzaakt?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb dus net aangegeven dat dit kan in de omringende landen. Waarom blijf je dit maar negeren?
[..]
Jouw stelling komt er op neer dat ze nergens terecht kunnen.quote:Dit vormt geen onderbouwing op je claim. Jij stelde dat ik zou hebben gezegd dat die mensen hun levens er niet toe zouden doen. Echter heb ik dit helemaal nergens gesteld. Wellicht is het dan ook een goed idee om op te houden met dit rare getroll.
Smoothie van makenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een bruine fruitschaal is altijd lekker
Deed Mosaddegh dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jetten heeft de politie geen opdracht gegeven om het vuur te openen op demonstranten!
Ten tijde van Mosaddegh ook niet.quote:hoofdoekjes zijn hier niet verplicht!
Is al een smoothie met een krokant korstje toch?quote:
Nou, vooruit: dan in combinatie met een tarwesmoothie.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is al een smoothie met een krokant korstje toch?
Mossadegh pakte het niet slim aan door de olie-industrie te nationaliseren zonder kennis wat enorme negatieve economsiche gevolgen had en het benoemen van het VK als vijand, die groef feitelijk zijn eigen graf.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deed Mosaddegh dat?
[..]
Ten tijde van Mosaddegh ook niet.
Toen had Iran een seculiere parlementaire democratie.
Maar volgens Act-F verdiende die regering het om te worden vervangen door een bloedige dictatuur...
Omdat Mosaddegh het verkloot zou hebben.
Beetje meer onderbouwing grote vriend. En bespaar me videos van die Barbara Lerner.quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:10 schreef Ali_boo het volgende:
Wat een walgelijke tering cult. Als ze zo nodig Gaza ''in een parkeerplaats willen veranderen'', stuur ze naar de frontlinie. Dan zijn we daar ook meteen vanaf :![]()
[ x ]
Jij leeft volledig in je eigen werkelijkheid. Dit zijn niet mijn woorden maar geheel je eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Wantie het volgende:
Maar volgens Act-F verdiende die regering het om te worden vervangen door een bloedige dictatuur...
Tja, dan kom je weer op het punt uit dat een almachtige god alles heeft gemaakt en voorziet. Hij wist dus dat dit kon en ging gebeuren en heeft er desondanks voor gekozen om zijn creatie op deze manier te maken. Da's toch wat cru.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:41 schreef sp3c het volgende:
Nou technisch gezien gaf god ons vrije wil om dit soort dingen niet te doen
We doen het toch, kiezen we zelf voor, heeft god als hij bestaat niets mee te maken
Dit, dit en nog 3x dit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand duwt die mensen Europa in, Europa laat ze zelf toe.
[..]
Niet echt maar okquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, dan kom je weer op het punt uit dat een almachtige god alles heeft gemaakt en voorziet. Hij wist dus dat dit kon en ging gebeuren en heeft er desondanks voor gekozen om zijn creatie op deze manier te maken. Da's toch wat cru.
Tool - Right In Twoquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:41 schreef sp3c het volgende:
Nou technisch gezien gaf god ons vrije wil om dit soort dingen niet te doen
We doen het toch, kiezen we zelf voor, heeft god als hij bestaat niets mee te maken
We hebben wel meer democratische leiders gezien die iets niet slim aanpakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mossadegh pakte het niet slim aan door de olie-industrie te nationaliseren zonder kennis wat enorme negatieve economsiche gevolgen had en het benoemen van het VK als vijand, die groef feitelijk zijn eigen graf.
In meerdere topics overigens ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij leeft volledig in je eigen werkelijkheid. Dit zijn niet mijn woorden maar geheel je eigen interpretatie.
Tja, je schiet alle kanten op.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij leeft volledig in je eigen werkelijkheid. Dit zijn niet mijn woorden maar geheel je eigen interpretatie.
Het is niet echt cruequote:
Nee, maar in die tijd bezien was het vrij logisch. Het is altijd makkelijk om met het vingertje van nu te wijzen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
We hebben wel meer democratische leiders gezien die iets niet slim aanpakken.
Maar praat je dan daarmee goed dat er een staatsgreep wordt gepleegd met behulp van de VS, om van Iran een bloedige dictatuur te maken?
Zo kun je alles goed lullen...quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, maar in die tijd bezien was het vrij logisch. Het is altijd makkelijk om met het vingertje van nu te wijzen.
Even voor de goede orde: geloof je zelf?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet echt crue
Als iedereen automatisch de juiste beslissingen neemt gaat iedereen naar de hemel, dan kun je net zo goed daar beginnen
Ik zou zeggen van niet, maar hey, ieder zn mening he.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Afkomstig van jou is dat een compliment
Tja, met de kennis van nu alles maar lopen veroordelen uit het verleden is ook nogal simplistisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |