abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220270543
O+
pi_220270546
En gefeliciteerd @vlindertje89 *G*

Sterkte @Barreltje :*

Aftellen voor @Blues *G*

En fijn @sigme
Blijkbaar is 7% groei per dag normaal? Heeft de dierenarts daar statistieken over? Kan me voorstellen dat het per ras verschilt
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:01:49 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220270679
Onze pup groeide iig als kool, geen wonder ook, hij zag zijn voer, hoeste, en bak was leeg, soort omgekeerd overgeven zo snel
pi_220271307
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan over _O_ Ik ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld 8-)
^O^

Zou voor wandelingen zoals gisteravond voor g ook wel wat zijn, een rolstoel.
Maar dat wil hij echt echt echt niet... wat een pijnlijk drama dat lopen voor hem (heup)... ;(
pi_220271322
Heerlie 3 dagen vrij.
Straks komt er iemand grind (grint?) storten op een modderige strookje van ons opritje.
We wonen er al 26 jaar eind van dit jaar, dus best op tijd *) Zal veel modder op de autobanden schelen + we rijden het de garage niet in + we lopen het vervolgens niet meer het halletje in + met regenbuien zit niet meer de hele garagedeur onder de zandspetters.
Dan als hij klaar is vanmiddag groene mos van de rest tegels afkrijgen }:|

Yep. Best op tijd :+
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:36:06 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220271378
Wat is Stager (kaartjes voor Normaal openlucht theater Lochem) een hoerig kut systeem.

Begon in 10u, nog in de wachtrij.
Ook volledig arbitrair wanneer de wachtrij open ging. Opende de pagina om 9:45 ofzo. Om 9:57 eens op F5 sta je op plek 2100 ofzo.

Nu 175 maar er zijn maar 2000 kaarten :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:51:52 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220271570
Ze laten je gewoon 40 minuten in de rij staan en dan krijg je melding uitverkocht. Wat een kut systeem :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:56:10 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220271673
zo, bijna weekend O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220271766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onze pup groeide iig als kool, geen wonder ook, hij zag zijn voer, hoeste, en bak was leeg, soort omgekeerd overgeven zo snel
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220271770
Ik had nog een nachtfoto liggen. Van gister.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220271882
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:10 schreef sigme het volgende:
Ik had nog een nachtfoto liggen. Van gister.
[ afbeelding ]
Wauw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220271915
Een onbewolkte dag. Tien graden.
Hoe kan het dat mijn haar statisch is??? Groeten van Einstein.

Van de nieuwe oven O+ de belangrijkste functies gevonden: voor de magnetron voor verwarmen van melk voor de koffie.
Voor de conventionele oven en de convectieoven.
En het allerbelangrijkste toch wel: de booster functie. De knop stond op een andere bladzij in de manual. Zoeken. zoeken.
Dat was nb. de reden van een andere.
Verder glimt alles prachtig van binnen.

Begruikt iemand overigens de automatische kookprogramma knop.
Er zijn 12 standen.😇

Goeiemorgen.
pi_220271933
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:51 schreef derLudolf het volgende:
Ze laten je gewoon 40 minuten in de rij staan en dan krijg je melding uitverkocht. Wat een kut systeem :')
Sjeesus -O-
Melding bij ticketswap uitzetten?
pi_220271943
Nu eens lezen wat Danny heeft geproduceerd als plan.
Wel…de man heeft hard gewerkt i.s.m. crew en AI.
Er ligt een plan, een doel en een tijdspad.
Afwachten hoe het zich ontwikkelt…

Vanmorgen de ramen weer eens open en de deur.
Staat de glazenwasser op de ladder. Alles weer dicht. 😂

[ Bericht 73% gewijzigd door AnneX op 06-03-2026 12:10:34 ]
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:20:36 #15
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220272213
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:45 schreef AnneX het volgende:
Nu eens lezen wat Danny heeft geproduceerd als plan.
Wel…de man heeft hard gewerkt i.s.m. crew en AI.
Er ligt een plan, een doel en een tijdspad.
Afwachten hoe het zich ontwikkelt…

Vanmorgen de ramen weer eens open en de deur.
Staat de glazenwasser op de ladder. Alles weer dicht. 😂
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220272298
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Er zijn echt morsdode subfora ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220272353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef flipsen het volgende:
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Ik denk al jaren niet meer in fora op FOK, maar in 'topics waar ik graag kom'. Voor een nieuw iemand is denk ik de hoeveelheid fora enorm onoverzichtelijk. En als ze dan ook nog eens dood lijken als je een kijkje neemt in wat je interesseert dan vertrek je misschien ook weer zonder ooit weer terug te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:44:26 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220272382
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk al jaren niet meer in fora op FOK, maar in 'topics waar ik graag kom'. Voor een nieuw iemand is denk ik de hoeveelheid fora enorm onoverzichtelijk. En als ze dan ook nog eens dood lijken als je een kijkje neemt in wat je interesseert dan vertrek je misschien ook weer zonder ooit weer terug te komen.
Precies.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 13:38:54 #19
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220272822
Ok ok, I stand corrected, jullie hebben gelijk :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220272941
Opritje voor en na :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220273192
Netjes!

Nog exact een week @Blues *O*
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 14:32:15 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220273380
Daar was ook niet veel meer te herkennen qua grind :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220273761
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 13:54 schreef Blues het volgende:
Opritje voor en na :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat knapt dat dan op hè!
pi_220273834
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@sigme @derLudolf @gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? uitgelopen pitten in het appel klokhuis!?


[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 06-03-2026 17:38:00 ]
pi_220273954
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:32 schreef derLudolf het volgende:
Daar was ook niet veel meer te herkennen qua grind :D
Daar lagen, denken we, ook tegels in. Ooit :D
pi_220274094
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:53 schreef Blues het volgende:

Daar lagen, denken we, ook tegels in. Ooit :D
Dat zou wel precies passen ja :Y
Maar stuk beter zo ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:00:13 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274426
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
[ link | afbeelding ]
Lentekriebels?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:07:57 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274481
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.
Aaahhh
Had nooit een pest nuppies
pi_220274749
Vaut.😂 knopje.
pi_220274780
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? uitgelopen pitten in het appel klokhuis!?
[ link | afbeelding ]
Nie gesehen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:40:12 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274792
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Nie gesehen!
Heb het wel eens met tomaten.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 17:40:27 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220274796
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 17:45:27 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220274848
Middag :W
Gewandeld onder Veldhoven en Eindhoven. Van Steensel naar Heeze. 24km Bos en heide.
Om het CUL te houden, langs de Treeswijkhoeve** gewandeld. :+

Maar wat een feest vandaag O+. Heerlijk weer O+. Nog twee weken is vrijdag mn 'enige weekenddag' GR2026 is de komende za en zo de hoofdmoot.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:49:00 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220274888
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
[ afbeelding ]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen. ;(
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:55:59 #35
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220274955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen. ;(
4x warm! Eén keer van het zagen, 1x van het in het houthok gooien, 1x van het verhuizen, 1x van het stoken. Dat is wel een top-rendement :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:56:56 #36
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220274968
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
[ afbeelding ]
Zelf zou ik het dak iets meer laten uitsteken. Bij een beetje regen+wind wordt het alsnog nat. In Mar del Plata had ik er een zeil voor gespannen, dat werkte ook goed. Hier geen houtkachel maar vloerverwarming O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220274983
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Nie gesehen!
Vroegûh was het wel oppassen voor wurmpjes. 😳
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:58:55 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220274997
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:55 schreef flipsen het volgende:

[..]
4x warm! Eén keer van het zagen, 1x van het in het houthok gooien, 1x van het verhuizen, 1x van het stoken. Dat is wel een top-rendement :D
Zo kan je het ook zien *O*
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:34:05 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220275318
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:56 schreef flipsen het volgende:

[..]
Zelf zou ik het dak iets meer laten uitsteken. Bij een beetje regen+wind wordt het alsnog nat. In Mar del Plata had ik er een zeil voor gespannen, dat werkte ook goed. Hier geen houtkachel maar vloerverwarming O+
Had dat even gezegd voordat ik die platen in stukken had geslepen :+ steekt wel iets over en hout ligt nog wel iets naar binnen.

Is bovendien die de oostkant dus die is droger dan de andere kant.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:35:24 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220275330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen. ;(
Gratis een keer extra warmte. Ik had dit ook al eens opgestapeld onder de "luifel" van de blokhut. Maar was geestelijk al voorbereid dat het nog es verplaatst moest worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220276709
M’n nieuwe solar lampjes op het balkon doen het goed.
E moet nog wel wat meer fleur en kleur daar, maar alles in stapjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_220277944
Ik had mezelf de deadline gesteld om uiterlijk vandaag m'n poster af te hebben - over krap een maand mag ik die laten zien op een conferentie en ik kwam er dus achter dat ik het ding moet laten goedkeuren en dat daar een maand overheen gaat, dus we gaan zien of we het redden :X

Vanavond tot 20:45 doorgewerkt en toen de 1e versie af. Komende week feedback van m'n begeleiders en dan zsm insturen voor goedkeuring. :X

Ben een beetje bang voor de feedback want het is zo prutsen qua ruimte... anderhalf jaar aan werk op een A0 dan kun je niet heel veel nuance kwijt. Of althans dat is mijn keuze nu, wel alle hoofdlijnen weinig nuance. Ik had ook één ding kunnen uitdiepen natuurlijk. Ach ja, zien wat de begeleiders zeggen. Kantoorgenoot (ook PhDer) vond de poster iig mooi.

@vlindertje89 heb je nu eigenlijk alles duidelijk wat je wilde? Of moet er nog meer afgesproken worden?
pi_220277951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
M’n nieuwe solar lampjes op het balkon doen het goed.
E moet nog wel wat meer fleur en kleur daar, maar alles in stapjes
Fijn O+ mooi op tijd
pi_220278549
Op het nieuws net over een ongeluk bij Babberich. Dat spreek je uit als Babberieg. De nieuwslezer sprak het uit als Babberidge (op z’n Engels) _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220278858
Thuis O+ Hans O+ Bed O+ Kruik O+
Spoilers!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 01:29:21 #46
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220278872
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 01:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thuis O+ Hans O+ Bed O+ Kruik O+
Je vergeet: F1 kwalificatie over 3,5 uur >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220279181
quote:
80s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 01:29 schreef flipsen het volgende:

[..]
Je vergeet: F1 kwalificatie over 3,5 uur >:)
:W
  zaterdag 7 maart 2026 @ 06:35:52 #48
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220279276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 06:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:W
Interesting... zou Vlondertje gehuild hebben? :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220279290
quote:
80s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 06:35 schreef flipsen het volgende:

[..]
Interesting... zou Vlondertje gehuild hebben? :D
:D

Mijn slaapritme huilt wel
  zaterdag 7 maart 2026 @ 07:10:39 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220279509
Ugh, mn F1 ritme is er nog niet helemaal.. dus maar eens die kwalificatie bekijken nu.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 07:16:37 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220279541
Oh was er F1 kwalificatie, dat begint dus weer? Zal NOS eens aan slingeren wat Vlondertje zou moeten hebben doen huilen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 07:17:30 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220279547
Vijf werkwoorden achter elkaar, is dat te overtreffen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220279587
Tijd voor nog een kort dutje. Vanmiddag uitje met een van de brouwgildes.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 07:25:34 #54
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220279612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:22 schreef Sarabi het volgende:
Tijd voor nog een kort dutje. Vanmiddag uitje met een van de brouwgildes.
Tijd voor een wat langer dutje hier. Hasta mañana!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220279658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:22 schreef Sarabi het volgende:
Tijd voor nog een kort dutje. Vanmiddag uitje met een van de brouwgildes.
Hoe gaat het met het brouwen?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220279699
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:17 schreef derLudolf het volgende:
Vijf werkwoorden achter elkaar, is dat te overtreffen?
Zou kunnen moeten hebben doen huilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 maart 2026 @ 08:05:46 #57
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220279730
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Zou kunnen moeten hebben doen huilen.
Ik denk dat ik hem had willen horen kunnen laten zingen.
pi_220279858
Er was schaatsen, dus ik heb gehuild ;) :Y
Maar niet voor F1, dat kijk ik niet.

Net wakker. Zo opstaan, even naar de kruidvat en appie voor buren paar huizen verderop, die niet zelf kunnen ivm net nieuwe baby O+ . Daarna door naar markt voor lekkere kaas en hopelijk nog minder lange rij dan vorige week. Wasjes doen, vaatwasser, kattenbakken, schaatsen kijken. En tussendoor mn college slides van maandag even een keer erbij pakken en kijken of ik nog wat wil veranderen. Om 9.00 de Nederlandse.. en dan om 17:30 de Engelse }:| kutrooster. Maargoed, gelukkig maar twee maandagen en dan zit mijn deel er alweer op.
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 09:11:31 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220280007
Zo rondje dorp er al op zitten. Voorraad schroeven en (slag)pluggen aangevuld en vraat bescherming voor m'n nieuwe fruitbomen gehaald. Daarna even langs de geld, geld voor morgen opgehaald en vervolgens langs de bakker. Broodjes en lekkere ham, erst mal frühstücken
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 09:21:03 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220280059
Waar is de zon?
Anyhow van 10-13u flyeren in de stad. Daarna e
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het nieuws net over een ongeluk bij Babberich. Dat spreek je uit als Babberieg. De nieuwslezer sprak het uit als Babberidge (op z’n Engels) _O-
Zo'n plaatsnaam die ik al van vroeger kende ivm de amateurclub met dezelfde naam :P. Ik koppelde plaatsen aan de amateurploeg.
Of ook de familie De Nerée tot Babberich.
/hersenspinsels.

Vanmorgen flyeren. Vanmiddag schaatsen en wielrennen kijken. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220280120
Mogge

Hier is het wat gelig buiten, waarschijnlijk dat saharazand, anders was het nu stralend weer geweest.
De treurwilgen aan de overkant zijn nu echt groen aan het worden *O* en een paar duiven, van wie het nest vorig jaar uit de boom was gevallen bij een storm zijn weer aan het opbouwen gegaan.
Moet even wachten op een bestelling en dan kan ik verder met het balkon.

Nu koffie!
We have far more in common than that which devides us..
pi_220280129
Heb wel te maken gehad met een nazaat van die familie. Aan die dame was te merken wat (adellijke) inteelt kan doen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220280295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Hoe gaat het met het brouwen?
Gaat goed :D ergens de komende dagen komen er 2 nieuwe bieren uit
pi_220280392
Zeker vier mensen hebben we gisteren verteld dat het dit weekend GE-WEL-DIG weer wordt. Ze hebben nog niet bepaald gelijk }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220280441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het nieuws net over een ongeluk bij Babberich. Dat spreek je uit als Babberieg. De nieuwslezer sprak het uit als Babberidge (op z’n Engels) _O-
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Hoewel mijn oudste nog steeds HaarLEM en ArnHEM zegt en niet snapt waarom het niet klopt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220280552
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Hoewel mijn oudste nog steeds HaarLEM en ArnHEM zegt en niet snapt waarom het niet klopt.
Tja, toen Amir de Gouden Kalf won met “Close your eyes Hind” (dat spreek je uit als Hint) sprak de presentator (die toch vast wel een voorbereiding had gehad en de dood van Hind was best vaak in het nieuws geweest) de naam uit als Haind :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220280591
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Ik moet me vaak wel ergeren als mensen plekken in Limburg uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Kerkrade KerkRADE ofzo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:33:17 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220280608
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Hoewel mijn oudste nog steeds HaarLEM en ArnHEM zegt en niet snapt waarom het niet klopt.
Of ze zeggen ScheemDA.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220280610
J en ik hebben een meningsverschil over hoe je de rivier de Merwede uitspreekt. In mijn geboorteplaats noemen we dat gewoon MERwede maar J is opgegroeid met MerWEDE, wat nergens op slaat natuurlijk. Onze geboorteplaatsen liggen allebei aan de Merwede op 20 minuten rijden van elkaar.
Spoilers!
pi_220280635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tja, toen Amir de Gouden Kalf won met “Close your eyes Hind” (dat spreek je uit als Hint) sprak de presentator (die toch vast wel een voorbereiding had gehad en de dood van Hind was best vaak in het nieuws geweest) de naam uit als Haind :?
Dat had wel anders gekund....

Wij hebben voor de Oscars nu trouwens een andere film over Hind gekeken, met echte stemfragmenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')