quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan overIk ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onze pup groeide iig als kool, geen wonder ook, hij zag zijn voer, hoeste, en bak was leeg, soort omgekeerd overgeven zo snel
Wauwquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:10 schreef sigme het volgende:
Ik had nog een nachtfoto liggen. Van gister.
[ afbeelding ]
Sjeesusquote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:51 schreef derLudolf het volgende:
Ze laten je gewoon 40 minuten in de rij staan en dan krijg je melding uitverkocht. Wat een kut systeem
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:45 schreef AnneX het volgende:
Nu eens lezen wat Danny heeft geproduceerd als plan.
Wel…de man heeft hard gewerkt i.s.m. crew en AI.
Er ligt een plan, een doel en een tijdspad.
Afwachten hoe het zich ontwikkelt…
Vanmorgen de ramen weer eens open en de deur.
Staat de glazenwasser op de ladder. Alles weer dicht. 😂
Er zijn echt morsdode subforaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Ik denk al jaren niet meer in fora op FOK, maar in 'topics waar ik graag kom'. Voor een nieuw iemand is denk ik de hoeveelheid fora enorm onoverzichtelijk. En als ze dan ook nog eens dood lijken als je een kijkje neemt in wat je interesseert dan vertrek je misschien ook weer zonder ooit weer terug te komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef flipsen het volgende:
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Precies.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk al jaren niet meer in fora op FOK, maar in 'topics waar ik graag kom'. Voor een nieuw iemand is denk ik de hoeveelheid fora enorm onoverzichtelijk. En als ze dan ook nog eens dood lijken als je een kijkje neemt in wat je interesseert dan vertrek je misschien ook weer zonder ooit weer terug te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:54 schreef Blues het volgende:
Opritje voor en na
Wat knapt dat dan op hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lagen, denken we, ook tegels in. Ooitquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:32 schreef derLudolf het volgende:
Daar was ook niet veel meer te herkennen qua grind
Dat zou wel precies passen jaquote:
Lentekriebels?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳
@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
[ link | afbeelding ]
Aaahhhquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.
Nie gesehen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳
@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? uitgelopen pitten in het appel klokhuis!?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |