abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220270543
O+
pi_220270546
En gefeliciteerd @vlindertje89 *G*

Sterkte @Barreltje :*

Aftellen voor @Blues *G*

En fijn @sigme
Blijkbaar is 7% groei per dag normaal? Heeft de dierenarts daar statistieken over? Kan me voorstellen dat het per ras verschilt
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:01:49 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220270679
Onze pup groeide iig als kool, geen wonder ook, hij zag zijn voer, hoeste, en bak was leeg, soort omgekeerd overgeven zo snel
pi_220271307
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

Later meer update maar die rolstoel is een gouden zet! Schoonmoeder verzet geen stap meer en geeft zich er volledig aan over _O_ Ik ga (ondanks geen invalidenkaart) overal vragen of ze de rij mag overslaan enzo. Men denkt erg goed mee. Zo staan we nu op een spectaculair goede plaats boor de eindshow. Een brutaal mens heeft de halve wereld 8-)
^O^

Zou voor wandelingen zoals gisteravond voor g ook wel wat zijn, een rolstoel.
Maar dat wil hij echt echt echt niet... wat een pijnlijk drama dat lopen voor hem (heup)... ;(
pi_220271322
Heerlie 3 dagen vrij.
Straks komt er iemand grind (grint?) storten op een modderige strookje van ons opritje.
We wonen er al 26 jaar eind van dit jaar, dus best op tijd *) Zal veel modder op de autobanden schelen + we rijden het de garage niet in + we lopen het vervolgens niet meer het halletje in + met regenbuien zit niet meer de hele garagedeur onder de zandspetters.
Dan als hij klaar is vanmiddag groene mos van de rest tegels afkrijgen }:|

Yep. Best op tijd :+
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:36:06 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220271378
Wat is Stager (kaartjes voor Normaal openlucht theater Lochem) een hoerig kut systeem.

Begon in 10u, nog in de wachtrij.
Ook volledig arbitrair wanneer de wachtrij open ging. Opende de pagina om 9:45 ofzo. Om 9:57 eens op F5 sta je op plek 2100 ofzo.

Nu 175 maar er zijn maar 2000 kaarten :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:51:52 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220271570
Ze laten je gewoon 40 minuten in de rij staan en dan krijg je melding uitverkocht. Wat een kut systeem :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:56:10 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220271673
zo, bijna weekend O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220271766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onze pup groeide iig als kool, geen wonder ook, hij zag zijn voer, hoeste, en bak was leeg, soort omgekeerd overgeven zo snel
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220271770
Ik had nog een nachtfoto liggen. Van gister.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220271882
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:10 schreef sigme het volgende:
Ik had nog een nachtfoto liggen. Van gister.
[ afbeelding ]
Wauw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220271915
Een onbewolkte dag. Tien graden.
Hoe kan het dat mijn haar statisch is??? Groeten van Einstein.

Van de nieuwe oven O+ de belangrijkste functies gevonden: voor de magnetron voor verwarmen van melk voor de koffie.
Voor de conventionele oven en de convectieoven.
En het allerbelangrijkste toch wel: de booster functie. De knop stond op een andere bladzij in de manual. Zoeken. zoeken.
Dat was nb. de reden van een andere.
Verder glimt alles prachtig van binnen.

Begruikt iemand overigens de automatische kookprogramma knop.
Er zijn 12 standen.😇

Goeiemorgen.
pi_220271933
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:51 schreef derLudolf het volgende:
Ze laten je gewoon 40 minuten in de rij staan en dan krijg je melding uitverkocht. Wat een kut systeem :')
Sjeesus -O-
Melding bij ticketswap uitzetten?
pi_220271943
Nu eens lezen wat Danny heeft geproduceerd als plan.
Wel…de man heeft hard gewerkt i.s.m. crew en AI.
Er ligt een plan, een doel en een tijdspad.
Afwachten hoe het zich ontwikkelt…

Vanmorgen de ramen weer eens open en de deur.
Staat de glazenwasser op de ladder. Alles weer dicht. 😂

[ Bericht 73% gewijzigd door AnneX op 06-03-2026 12:10:34 ]
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:20:36 #15
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220272213
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:45 schreef AnneX het volgende:
Nu eens lezen wat Danny heeft geproduceerd als plan.
Wel…de man heeft hard gewerkt i.s.m. crew en AI.
Er ligt een plan, een doel en een tijdspad.
Afwachten hoe het zich ontwikkelt…

Vanmorgen de ramen weer eens open en de deur.
Staat de glazenwasser op de ladder. Alles weer dicht. 😂
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220272298
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Er zijn echt morsdode subfora ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220272353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef flipsen het volgende:
Ik ga er verder niet op reageren in het topic, maar het drastisch terugbrengen van het aantal forums lijkt me juist de doodsteek. Je komt hier toch ook omdat er echt voor iedereen wel iets interessants is, een grote vergaarbak van interesses. Lijkt mij tenminste, maar er zal wel over nagedacht zijn. Dat KAA bijv geen stormloopforum is, tja... Maar om het dan maar te schrappen of ergens onder te hangen waar niemand het meer vindt? Anyway, we zien wel...
Ik denk al jaren niet meer in fora op FOK, maar in 'topics waar ik graag kom'. Voor een nieuw iemand is denk ik de hoeveelheid fora enorm onoverzichtelijk. En als ze dan ook nog eens dood lijken als je een kijkje neemt in wat je interesseert dan vertrek je misschien ook weer zonder ooit weer terug te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:44:26 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220272382
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk al jaren niet meer in fora op FOK, maar in 'topics waar ik graag kom'. Voor een nieuw iemand is denk ik de hoeveelheid fora enorm onoverzichtelijk. En als ze dan ook nog eens dood lijken als je een kijkje neemt in wat je interesseert dan vertrek je misschien ook weer zonder ooit weer terug te komen.
Precies.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 13:38:54 #19
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220272822
Ok ok, I stand corrected, jullie hebben gelijk :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220272941
Opritje voor en na :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220273192
Netjes!

Nog exact een week @Blues *O*
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 14:32:15 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220273380
Daar was ook niet veel meer te herkennen qua grind :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220273761
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 13:54 schreef Blues het volgende:
Opritje voor en na :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat knapt dat dan op hè!
pi_220273834
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@sigme @derLudolf @gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? uitgelopen pitten in het appel klokhuis!?


[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 06-03-2026 17:38:00 ]
pi_220273954
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:32 schreef derLudolf het volgende:
Daar was ook niet veel meer te herkennen qua grind :D
Daar lagen, denken we, ook tegels in. Ooit :D
pi_220274094
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:53 schreef Blues het volgende:

Daar lagen, denken we, ook tegels in. Ooit :D
Dat zou wel precies passen ja :Y
Maar stuk beter zo ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:00:13 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274426
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
[ link | afbeelding ]
Lentekriebels?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:07:57 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274481
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.
Aaahhh
Had nooit een pest nuppies
pi_220274749
Vaut.😂 knopje.
pi_220274780
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? uitgelopen pitten in het appel klokhuis!?
[ link | afbeelding ]
Nie gesehen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')