abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 07:16:37 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220279541
Oh was er F1 kwalificatie, dat begint dus weer? Zal NOS eens aan slingeren wat Vlondertje zou moeten hebben doen huilen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 07:17:30 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220279547
Vijf werkwoorden achter elkaar, is dat te overtreffen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220279587
Tijd voor nog een kort dutje. Vanmiddag uitje met een van de brouwgildes.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 07:25:34 #54
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220279612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:22 schreef Sarabi het volgende:
Tijd voor nog een kort dutje. Vanmiddag uitje met een van de brouwgildes.
Tijd voor een wat langer dutje hier. Hasta mañana!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220279658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:22 schreef Sarabi het volgende:
Tijd voor nog een kort dutje. Vanmiddag uitje met een van de brouwgildes.
Hoe gaat het met het brouwen?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220279699
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:17 schreef derLudolf het volgende:
Vijf werkwoorden achter elkaar, is dat te overtreffen?
Zou kunnen moeten hebben doen huilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 maart 2026 @ 08:05:46 #57
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220279730
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Zou kunnen moeten hebben doen huilen.
Ik denk dat ik hem had willen horen kunnen laten zingen.
pi_220279858
Er was schaatsen, dus ik heb gehuild ;) :Y
Maar niet voor F1, dat kijk ik niet.

Net wakker. Zo opstaan, even naar de kruidvat en appie voor buren paar huizen verderop, die niet zelf kunnen ivm net nieuwe baby O+ . Daarna door naar markt voor lekkere kaas en hopelijk nog minder lange rij dan vorige week. Wasjes doen, vaatwasser, kattenbakken, schaatsen kijken. En tussendoor mn college slides van maandag even een keer erbij pakken en kijken of ik nog wat wil veranderen. Om 9.00 de Nederlandse.. en dan om 17:30 de Engelse }:| kutrooster. Maargoed, gelukkig maar twee maandagen en dan zit mijn deel er alweer op.
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 09:11:31 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220280007
Zo rondje dorp er al op zitten. Voorraad schroeven en (slag)pluggen aangevuld en vraat bescherming voor m'n nieuwe fruitbomen gehaald. Daarna even langs de geld, geld voor morgen opgehaald en vervolgens langs de bakker. Broodjes en lekkere ham, erst mal frühstücken
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 09:21:03 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220280059
Waar is de zon?
Anyhow van 10-13u flyeren in de stad. Daarna e
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het nieuws net over een ongeluk bij Babberich. Dat spreek je uit als Babberieg. De nieuwslezer sprak het uit als Babberidge (op z’n Engels) _O-
Zo'n plaatsnaam die ik al van vroeger kende ivm de amateurclub met dezelfde naam :P. Ik koppelde plaatsen aan de amateurploeg.
Of ook de familie De Nerée tot Babberich.
/hersenspinsels.

Vanmorgen flyeren. Vanmiddag schaatsen en wielrennen kijken. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220280120
Mogge

Hier is het wat gelig buiten, waarschijnlijk dat saharazand, anders was het nu stralend weer geweest.
De treurwilgen aan de overkant zijn nu echt groen aan het worden *O* en een paar duiven, van wie het nest vorig jaar uit de boom was gevallen bij een storm zijn weer aan het opbouwen gegaan.
Moet even wachten op een bestelling en dan kan ik verder met het balkon.

Nu koffie!
We have far more in common than that which devides us..
pi_220280129
Heb wel te maken gehad met een nazaat van die familie. Aan die dame was te merken wat (adellijke) inteelt kan doen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220280295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Hoe gaat het met het brouwen?
Gaat goed :D ergens de komende dagen komen er 2 nieuwe bieren uit
pi_220280392
Zeker vier mensen hebben we gisteren verteld dat het dit weekend GE-WEL-DIG weer wordt. Ze hebben nog niet bepaald gelijk }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220280441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het nieuws net over een ongeluk bij Babberich. Dat spreek je uit als Babberieg. De nieuwslezer sprak het uit als Babberidge (op z’n Engels) _O-
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Hoewel mijn oudste nog steeds HaarLEM en ArnHEM zegt en niet snapt waarom het niet klopt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220280552
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Hoewel mijn oudste nog steeds HaarLEM en ArnHEM zegt en niet snapt waarom het niet klopt.
Tja, toen Amir de Gouden Kalf won met “Close your eyes Hind” (dat spreek je uit als Hint) sprak de presentator (die toch vast wel een voorbereiding had gehad en de dood van Hind was best vaak in het nieuws geweest) de naam uit als Haind :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220280591
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Ik moet me vaak wel ergeren als mensen plekken in Limburg uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Kerkrade KerkRADE ofzo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:33:17 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220280608
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe werkt je hoofd als je denkt je dat een plaats die ongeveer in Duitsland ligt, Engels uit moet spreken :?

Ik moet altijd wel grijnzen als mensen plekken in Groningen uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Hoogkerk HOOGkerk enzo.

Hoewel mijn oudste nog steeds HaarLEM en ArnHEM zegt en niet snapt waarom het niet klopt.
Of ze zeggen ScheemDA.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220280610
J en ik hebben een meningsverschil over hoe je de rivier de Merwede uitspreekt. In mijn geboorteplaats noemen we dat gewoon MERwede maar J is opgegroeid met MerWEDE, wat nergens op slaat natuurlijk. Onze geboorteplaatsen liggen allebei aan de Merwede op 20 minuten rijden van elkaar.
Spoilers!
pi_220280635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tja, toen Amir de Gouden Kalf won met “Close your eyes Hind” (dat spreek je uit als Hint) sprak de presentator (die toch vast wel een voorbereiding had gehad en de dood van Hind was best vaak in het nieuws geweest) de naam uit als Haind :?
Dat had wel anders gekund....

Wij hebben voor de Oscars nu trouwens een andere film over Hind gekeken, met echte stemfragmenten.
pi_220280637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
J en ik hebben een meningsverschil over hoe je de rivier de Merwede uitspreekt. In mijn geboorteplaats noemen we dat gewoon MERwede maar J is opgegroeid met MerWEDE, wat nergens op slaat natuurlijk. Onze geboorteplaatsen liggen allebei aan de Merwede op 20 minuten rijden van elkaar.
Volgens AI moet de klemtoon op wee maar ik dacht zoals jij
We have far more in common than that which devides us..
pi_220280704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
J en ik hebben een meningsverschil over hoe je de rivier de Merwede uitspreekt. In mijn geboorteplaats noemen we dat gewoon MERwede maar J is opgegroeid met MerWEDE, wat nergens op slaat natuurlijk. Onze geboorteplaatsen liggen allebei aan de Merwede op 20 minuten rijden van elkaar.
Verder spreken jullie wel dezelfde taal of zijn er meer leuke verschillen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220280711
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
J en ik hebben een meningsverschil over hoe je de rivier de Merwede uitspreekt. In mijn geboorteplaats noemen we dat gewoon MERwede maar J is opgegroeid met MerWEDE, wat nergens op slaat natuurlijk. Onze geboorteplaatsen liggen allebei aan de Merwede op 20 minuten rijden van elkaar.
Team Lucky w/ en ik ben geboren in HAARlem.
En Kaatje woont in ARNhem.

Nog even nagevraagd 😂 In het Nederlands liggen klemtonen (nadruk op een lettergreep) niet op één vaste plek, maar volgen ze vaak bepaalde patronen en regels. Over het algemeen ligt de hoofdklemtoon in Nederlandse woorden vaak op de eerste of de voorlaatste lettergreep, terwijl in samengestelde woorden het eerste deel vaak de nadruk krijgt.
pi_220280733
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens AI moet de klemtoon op wee maar ik dacht zoals jij
Haha…ik vroeg het ook even na…😇 Leest hierboven…
pi_220280774
En Lucky …voor je schoonmoeder? Voor korte stukjes buiten…
https://luxarts.net/vw-beetle-walkers/
pi_220280931
Dus, Disney. Gemengde gevoelens maar vooral heel blij dat we het leuk hebben gehad met zijn vieren. Iedereen deed zijn best en het was oprecht gezellig. En we hadden prachtig weer. Wel ontzettend zwaar, echt geen ontspannen vakantie. Om 6.00 de wekker, 27.000 stappen lopen, de hele dag drukte, om 23.30 naar bed en geen moment voor jezelf.

En natuurlijk schoot ik toch in de managersrol. De familie 'maakt niet uit' is er helemaal content mee om gewoon door het park te lopen en te zien wat het leven hen brengt. Ik probeer meer per deel van het park een beetje na te denken over een route en wachttijden bij attracties. Ik probeer ook om een klein beetje na te denken over het eten aangezien alles daar ranzig en duur en druk is. Maar dat heb ik na de eerste dag opgegeven, men kijkt liever wel wat ze tegenkomen en dan nemen ze voor lief dat het tegenvalt voor 150 euro. Ik ben 4 dagen bezig geweest met uitdelen van mandarijntjes, candybars, zonnebrandcreme, paracetamol, krentebollen, flesjes van onze tray water, opblaasbare kussentjes voor in de auto, etc etc etc. Men had echt niets anders meegenomen dan kleding en shampoo. Zelfs de diabeet niet, die toch echt wel weet dat ze op vakantie heel anders eet dan thuis en dat dat echt fout kan gaan. Het is een bijzonder stel O+

Over het park hebben we gemengde gevoelens. De shows zijn fantastisch, daar hebben we er veel van gezien gelukkig. Alles ziet er gelikt en prachtig uit. Mij te prachtig en perfect maar dat is persoonlijke voorkeur. Het is klein! Dat was voor al die hype en al dat geld echt het laatste dat we hadden verwacht. De attracties zijn absoluut niet de core business van het park, dat is echt zo veel mogelijk shitzooi verkopen. Als je 5 minuten in het park staat, zie je met gemak voor 10.000 euro aan peperdure merchandise voorbij komen. Het is daar een ding om knuffeltjes op je schouder te bevestigen, zo veel mensen lopen bijvoorbeeld met een rat uit Ratatouille rond. Die zijn echt wel heel leuk.

De attracties waren echt wel underwhelming. Er waren een drie best leuke dingen, een aantal ok dingen en de rest was matig tot gewoon slecht. De meeste attracties vielen tegen als je het vergelijkt met andere pretparken. Vrijwel alles is enorm ruw en bumpy. Echt verrassend, daar waren we totaal niet van uit gegaan. Je komt met serieuze pijn uit een 3 van de 5 coasters. De wachtrijen zijn ook niet zo efficiënt ingedeeld als we gewend zijn van de Efteling en Europapark. Dat heeft tot gevolg dat er overal personeel staat om je de juiste kant op te blaffen op een enorm omslachtige manier. Dat is wel geinig om te zien bij vlagen, een soort communistische werkverschaffing.
Overigens stinkt het hele park naar chloor doordat alle fonteinen enzo gechloreerd zijn. De binnenattracties op water nog 50 keer erger dan buiten. Ondanks dat er heel veel groen is, is er bijna geen natuur, alles wordt platgespoten en/of geverfd. Ik heb 2 eenden gezien, die trotseren dat chloorwater. Een enkele duif.

Met de rolstoel was het wel geweldig. Je mocht die ook meenemen uit het park, naar het hotel. Dus zodra ze de kamer uitstapte, hoefde schoonmoeder nauwelijks nog een stap te verzetten. Bij de meeste attracties deed het personeel zijn best om een goede oplossing te bedenken, ondanks dat we geen invalidenpas hadden. Ik ben gewoon bij elke attractie gaan vragen wat de mogelijkheden waren, vragen kan altijd. En zo kregen we een spectaculair goede plaats bij de eindshow op dag 3. Die kerel die ons daarmee hielp _O_

Edit: ik had problemen met zowel mijn telefoon als mijn powerbank . Wat niet handig is als je degene bent die de wachtrijen enzo in de gaten houdt. Maar je kunt daar dus powerbanks huren, wat een uitvinding _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door Lucky_Strike op 07-03-2026 11:16:18 ]
Spoilers!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 11:07:51 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220280937
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens AI moet de klemtoon op wee maar ik dacht zoals jij
AI is niet erg betrouwbaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220280950
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens AI moet de klemtoon op wee maar ik dacht zoals jij
AI :{w

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Verder spreken jullie wel dezelfde taal of zijn er meer leuke verschillen?
Nee, valt tegen. Ik vind wel dat hij te plat praat maar dat is gewoon slordig taalgebruik en geen verschil tussen onze geboorteplaatsen.
Spoilers!
pi_220280952
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:46 schreef AnneX het volgende:
En Lucky …voor je schoonmoeder? Voor korte stukjes buiten…
https://luxarts.net/vw-beetle-walkers/
_O-
Spoilers!
pi_220281004
Tevens. Fransen en hun brillize toiletten (bijna niet in Disneyland) :{w Fransen en hun gratis toiletten bij tankstations _O_
Spoilers!
pi_220281049
Je leert elkaar ook weer beter kennen als je op stap gaat zullen we maar zeggen :D
Schiet jij altijd in de 'manager' rol? Ik heb ook altijd die neiging om alles (tevoren liefst) al te regelen en mee te nemen en als ik een stapje terug doe komt het ook wel goed, maar vind ik lastig :D
pi_220281114
We hebben elkaar zeker beter leren kennen, op een goede manier.

Ik ben eigenlijk altijd goed voorbereid op dingen. Een beetje zoals die magische tas van Kaatje, waarin alles zit dat iedereen maar mogelijk nodig kan hebben. Dat komt vooral omdat ik altijd wel iets mankeer en ik wil mijn dag daar niet door laten verpesten dus bereid ik me voor op diverse scenario's. Niet vanuit een paniekstand maar gewoon logisch nadenken (vind ik). En we geven 1500 euro per persoon uit voor 4 dagen, dan wil ik daar het het liefst alles uithalen wat er in zit. Dat hebben we nu niet gedaan omdat de 2 special needs-mensen bij ons hadden, ik heb me heel kalm gehouden. Maar naar omstandigheden is dat best goed gegaan. We waren op tijd voor de belangrijkste shows bijvoorbeeld. En ik vind zo'n app met wachttijden wel heel tof. En een kaart van het park waarop ik aankruis wat we graag nog willen zien ook O+
Spoilers!
pi_220281175
Ik ben een meehobbelaar op tripjes. Ik wil ook nooit mee. Maar omdat ik fantastisch gezelschap ben moet dat soms toch. Dan lopen we met x Rotterdammers in stad y, waar het met geluk dan iig iets zonniger is dan in Rotterdam. Verder zouden we in Rotterdam ook z dagen kunnen vullen met dingen die we nog niet kennen, maar soit. Ik weiger ook mee te denken en te plannen. Stuur me maar een tikkie en ik hobbel wel mee. Ik beloof dan wel altijd niet te klagen en te zeuren en nergens commentaar op te hebben en dat doe ik dan ook braaf.

Ik zou bij Disney wel een grens trekken. Na dit verslag nog meer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220281211
Een van de 7 is overigens wel fantastisch in relatief goedkope poepsjieke boetiekhotelletjes vinden. Daarmee snijdt ze zichzelf in de vingers, want dan wil ik helemaal de kamer niet uit en moeten we daar weer over bakkeleien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220281281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een van de 7 is overigens wel fantastisch in relatief goedkope poepsjieke boetiekhotelletjes vinden. Daarmee snijdt ze zichzelf in de vingers, want dan wil ik helemaal de kamer niet uit en moeten we daar weer over bakkeleien.
Dat is wel de bom zeg _O_

Wij regelen de reis meestal samen, dat vinden we allebei niet heel leuk maar het komt altijd wel goed. Pas op de heenweg lees ik me in in de lokale bezienswaardigheden en maak daar een shortlist van. Dan zijn er wat opties en dat is meestal wel genoeg.
Spoilers!
pi_220281425
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik moet me vaak wel ergeren als mensen plekken in Limburg uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Kerkrade KerkRADE ofzo.
Die Kerk is de kern, zo blijkt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220281441
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik moet me vaak wel ergeren als mensen plekken in Limburg uitspreken op de radio of tv ofzo. Dan noemen ze Kerkrade KerkRADE ofzo.
Ja :(
Leg die KLEMtoon waar het hoort.

Gezien het feit dat ik me buiten diverse werkgroepjes hield was het toch weer niet verrassend dat ik na een duchtige uitslaap wakker werd met 23 appje van die werkgroepjes :')

Weekendplanning: vanmiddag repetitie, vanavond familie avond met pubquiz uit de oude doos.
Morgenvroeg zwemmen en in de middag naar de musical Foxtrot. Teksten door Annie M.G. Ook uit de oude doos dus O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220281484
Correctie, ik hoor net dat we 1150 euro per persoon hebben uitgegeven, inclusief onze helft voor de reis van schoonmoeder. Ik ging uit van 1500 dus dat valt weer mee, soort van.
Spoilers!
pi_220281602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Correctie, ik hoor net dat we 1150 euro per persoon hebben uitgegeven, inclusief onze helft voor de reis van schoonmoeder. Ik ging uit van 1500 dus dat valt weer mee, soort van.
:o Ik dacht dat die 1500 een typefout was
We have far more in common than that which devides us..
pi_220281627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:o Ik dacht dat die 1500 een typefout was
Helaas niet. En dan was dit een gemiddeld (vrij matig) hotel, door de week in maart. Het kan nog veel duurder.
Spoilers!
pi_220281654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Helaas niet. En dan was dit een gemiddeld (vrij matig) hotel, door de week in maart. Het kan nog veel duurder.
Even gekeken, ben in 96 daar geweest en vond het toen al prijzig maar geen idee meer wat ik er toen heb uitgegeven. Wij hadden 2 dagen Eurodisney en 2 dagen parijs. Aan eten weinig uitgegeven met een 8 en 5 jarige
We have far more in common than that which devides us..
pi_220281867
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tja, toen Amir de Gouden Kalf won met “Close your eyes Hind” (dat spreek je uit als Hint) sprak de presentator (die toch vast wel een voorbereiding had gehad en de dood van Hind was best vaak in het nieuws geweest) de naam uit als Haind :?
Ik mis wel ontzettend een komma in die titel trouwens :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220281878
Ik kreeg gisteravond van een FOK!ker een jaarabbo op Landschap NH, hoe lief!
Hij mocht 3 codes weggeven als donateur O+ kweeniezogoed of ik hem zal taggen, het is geen culler.
pi_220281898
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Team Lucky w/ en ik ben geboren in HAARlem.
En Kaatje woont in ARNhem.
Ja, duh :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220281906
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik mis wel ontzettend een komma in die titel trouwens :@
Nooit bij nagedacht :o maar je hebt helemaal gelijk. Apart dat niemand van de productie daar op gewezen heeft.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220281907
In Utreg is de langst lopende discussie niet over een klemtOOn maar is het DE neude of HET neude :P
pi_220281919
En Haarlemmers spreken de lem uit als lum. HAARlum. :+
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:10:23 #98
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220281970
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:17 schreef derLudolf het volgende:
Vijf werkwoorden achter elkaar, is dat te overtreffen?
Zeven infinitieven voor je: Ik zou jou daar weleens hebben willen zien durven blijven staan kijken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220281975
Goed verslag, Lucky! Ik ben de organiseerder en degene met de tas 8-) ik heb net de zomervakantie geregeld, rijkelijk laat maar niet minder prima :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:11:23 #100
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220281981
Tevens goedemiddag cullies :W Alles wel met iedereen? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')