Dat zou wel precies passen jaquote:
Lentekriebels?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳
@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
[ link | afbeelding ]
Aaahhhquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.
Nie gesehen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳
@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? uitgelopen pitten in het appel klokhuis!?
[ link | afbeelding ]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
[ afbeelding ]
4x warm! Eén keer van het zagen, 1x van het in het houthok gooien, 1x van het verhuizen, 1x van het stoken. Dat is wel een top-rendementquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen.
Zelf zou ik het dak iets meer laten uitsteken. Bij een beetje regen+wind wordt het alsnog nat. In Mar del Plata had ik er een zeil voor gespannen, dat werkte ook goed. Hier geen houtkachel maar vloerverwarmingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
[ afbeelding ]
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
4x warm! Eén keer van het zagen, 1x van het in het houthok gooien, 1x van het verhuizen, 1x van het stoken. Dat is wel een top-rendement
Had dat even gezegd voordat ik die platen in stukken had geslepenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zelf zou ik het dak iets meer laten uitsteken. Bij een beetje regen+wind wordt het alsnog nat. In Mar del Plata had ik er een zeil voor gespannen, dat werkte ook goed. Hier geen houtkachel maar vloerverwarming
Gratis een keer extra warmte. Ik had dit ook al eens opgestapeld onder de "luifel" van de blokhut. Maar was geestelijk al voorbereid dat het nog es verplaatst moest worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen.
Fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
M’n nieuwe solar lampjes op het balkon doen het goed.
E moet nog wel wat meer fleur en kleur daar, maar alles in stapjes
Je vergeet: F1 kwalificatie over 3,5 uurquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je vergeet: F1 kwalificatie over 3,5 uur
Interesting... zou Vlondertje gehuild hebben?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Interesting... zou Vlondertje gehuild hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |