abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220274094
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:53 schreef Blues het volgende:

Daar lagen, denken we, ook tegels in. Ooit :D
Dat zou wel precies passen ja :Y
Maar stuk beter zo ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:00:13 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274426
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
[ link | afbeelding ]
Lentekriebels?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:07:57 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274481
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Deze zijn nog aan de melk. Dat is een ander verhaal. Als ze eenmaal zelf eten is het hun eigen eetlust die hun groei enorm beïnvloedt. Nu is het de hoeveelheid drinkbeurten die teef aanbiedt, melk per tepel, concurrentie bij veroveren tepel wat veel verschil maakt.
Aaahhh
Had nooit een pest nuppies
pi_220274749
Vaut.😂 knopje.
pi_220274780
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:36 schreef AnneX het volgende:
Iemand liet de bijna opgegeten appel en het klokhuis zien 😳

@:sigme @:derLudolf @:gcjoel en wie er verder ook appelbomen heeft…
Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? uitgelopen pitten in het appel klokhuis!?
[ link | afbeelding ]
Nie gesehen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:40:12 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220274792
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Nie gesehen!
Heb het wel eens met tomaten.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 17:40:27 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220274796
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 17:45:27 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220274848
Middag :W
Gewandeld onder Veldhoven en Eindhoven. Van Steensel naar Heeze. 24km Bos en heide.
Om het CUL te houden, langs de Treeswijkhoeve** gewandeld. :+

Maar wat een feest vandaag O+. Heerlijk weer O+. Nog twee weken is vrijdag mn 'enige weekenddag' GR2026 is de komende za en zo de hoofdmoot.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:49:00 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220274888
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
[ afbeelding ]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen. ;(
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:55:59 #35
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220274955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen. ;(
4x warm! Eén keer van het zagen, 1x van het in het houthok gooien, 1x van het verhuizen, 1x van het stoken. Dat is wel een top-rendement :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:56:56 #36
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220274968
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
Zo eindelijk dak op de houtstek en op de goede plek gezet. Direct even vullen
[ afbeelding ]
Zelf zou ik het dak iets meer laten uitsteken. Bij een beetje regen+wind wordt het alsnog nat. In Mar del Plata had ik er een zeil voor gespannen, dat werkte ook goed. Hier geen houtkachel maar vloerverwarming O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220274983
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Nie gesehen!
Vroegûh was het wel oppassen voor wurmpjes. 😳
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:58:55 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220274997
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:55 schreef flipsen het volgende:

[..]
4x warm! Eén keer van het zagen, 1x van het in het houthok gooien, 1x van het verhuizen, 1x van het stoken. Dat is wel een top-rendement :D
Zo kan je het ook zien *O*
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:34:05 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220275318
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:56 schreef flipsen het volgende:

[..]
Zelf zou ik het dak iets meer laten uitsteken. Bij een beetje regen+wind wordt het alsnog nat. In Mar del Plata had ik er een zeil voor gespannen, dat werkte ook goed. Hier geen houtkachel maar vloerverwarming O+
Had dat even gezegd voordat ik die platen in stukken had geslepen :+ steekt wel iets over en hout ligt nog wel iets naar binnen.

Is bovendien die de oostkant dus die is droger dan de andere kant.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:35:24 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220275330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij hadden vorige week ook eindelijk een hout hokje gebouwd. Komt de buurman van de week langs dat hij in zijn tuin staat. Kennelijk is de erfgrens een meter van zijn heg af. Kunnen we dat hout nog een keer verplaatsen. ;(
Gratis een keer extra warmte. Ik had dit ook al eens opgestapeld onder de "luifel" van de blokhut. Maar was geestelijk al voorbereid dat het nog es verplaatst moest worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220276709
M’n nieuwe solar lampjes op het balkon doen het goed.
E moet nog wel wat meer fleur en kleur daar, maar alles in stapjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_220277944
Ik had mezelf de deadline gesteld om uiterlijk vandaag m'n poster af te hebben - over krap een maand mag ik die laten zien op een conferentie en ik kwam er dus achter dat ik het ding moet laten goedkeuren en dat daar een maand overheen gaat, dus we gaan zien of we het redden :X

Vanavond tot 20:45 doorgewerkt en toen de 1e versie af. Komende week feedback van m'n begeleiders en dan zsm insturen voor goedkeuring. :X

Ben een beetje bang voor de feedback want het is zo prutsen qua ruimte... anderhalf jaar aan werk op een A0 dan kun je niet heel veel nuance kwijt. Of althans dat is mijn keuze nu, wel alle hoofdlijnen weinig nuance. Ik had ook één ding kunnen uitdiepen natuurlijk. Ach ja, zien wat de begeleiders zeggen. Kantoorgenoot (ook PhDer) vond de poster iig mooi.

@vlindertje89 heb je nu eigenlijk alles duidelijk wat je wilde? Of moet er nog meer afgesproken worden?
pi_220277951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
M’n nieuwe solar lampjes op het balkon doen het goed.
E moet nog wel wat meer fleur en kleur daar, maar alles in stapjes
Fijn O+ mooi op tijd
pi_220278549
Op het nieuws net over een ongeluk bij Babberich. Dat spreek je uit als Babberieg. De nieuwslezer sprak het uit als Babberidge (op z’n Engels) _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220278858
Thuis O+ Hans O+ Bed O+ Kruik O+
Spoilers!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 01:29:21 #46
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220278872
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 01:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thuis O+ Hans O+ Bed O+ Kruik O+
Je vergeet: F1 kwalificatie over 3,5 uur >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220279181
quote:
80s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 01:29 schreef flipsen het volgende:

[..]
Je vergeet: F1 kwalificatie over 3,5 uur >:)
:W
  zaterdag 7 maart 2026 @ 06:35:52 #48
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220279276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 06:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:W
Interesting... zou Vlondertje gehuild hebben? :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220279290
quote:
80s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 06:35 schreef flipsen het volgende:

[..]
Interesting... zou Vlondertje gehuild hebben? :D
:D

Mijn slaapritme huilt wel
  zaterdag 7 maart 2026 @ 07:10:39 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220279509
Ugh, mn F1 ritme is er nog niet helemaal.. dus maar eens die kwalificatie bekijken nu.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')