Deze groep zou tegenwoordig nog ISIS steunen over Trump.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is ook beste een rake bijdrage.
Punt is echter dat binnen bepaalde contreien simpelweg nooit iets positiefs zag zeggen over Trump en deze regering en daarom móet het worden afgekeurd. Politiek tribalisme speelt dus een grote rol in hoe men een situatie bekijkt.
Aandoenlijke sneer, maar nee. Dit contreien bestaan gewoon, zelfs hier op FOK! zijn daar sentimenten van te merken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat die contreien alleen in je hoofd bestaan
80% van de olie wat door de Straat van Hormuz gaat gaat naar Azië. Denk niet dat China heel blij is.quote:
nee is niet te merken, het is gewoon een kapstok om al je problemen aan op te hangenquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aandoenlijke sneer, maar nee. Dit contreien bestaan gewoon, zelfs hier op FOK! zijn daar sentimenten van te merken.
In welke realiteit leef jij dan, niet die van de rest in ieder geval.quote:
Nee hoor, wellicht vind jij het niet te merken. Ik zie dat anders en met mij velen trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is niet te merken, het is gewoon een kapstok om al je problemen aan op te hangen
Het is toch vrij kwalijk in een democratie waar de statelijke pers/media absoluut neutraal zou moeten verslaggeven zo’n gekke uiting aan het nieuws wordt gegeven door steeds bepaalde dingen extra te banadrukken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Punt is echter dat binnen bepaalde contreien simpelweg nooit iets positiefs zag zeggen over Trump en deze regering en daarom móet het worden afgekeurd. Politiek tribalisme speelt dus een grote rol in hoe men een situatie bekijkt.
Oorlog starten in het Midden Oosten als iets positiefs zien...quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
het is niet te merken, niemand ziet dat andersquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, wellicht vind jij het niet te merken. Ik zie dat anders en met mij velen trouwens.
Dus neutraal nieuws houdt volgens jou in dat het schenden van het internationaal recht door de VS wordt verzwegen...quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is toch vrij kwalijk in een democratie waar de statelijke pers/media absoluut neutraal zou moeten verslaggeven zo’n gekke uiting aan het nieuws wordt gegeven door steeds bepaalde dingen extra te banadrukken.
Ik zeg niet dat ze liegen en dergelijke, maar continue aantippen dat de VS internationaal recht schend is gewoon richting geven.
En het is flauwekul mits de intentie echt is, en ik geloof dat de intentie echt is.
Doe toch eens niet continue of jij de waarheid inquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet te merken, niemand ziet dat anders
als de zon onder gaat komt dat omdat bepaalde contreien liever alles zwart zien, het is heel vermoeiend
doe ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe toch eens niet continue of jij de waarheid in
Pacht hebt en denkt voor de rest.
Vervelio!
Nee als je net zo vaak meldt dat de VS een einde maakt een het rechteloos vermoorden van onschuldige burgers en dat het daarom te doen is, niet nee.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus neutraal nieuws houdt volgens jou in dat het schenden van het internationaal recht door de VS wordt verzwegen...
Jij zegt net dat niemand mijn (overduidelijke) sarcasme in een post zag…quote:
Oh, dan weet je meer dan rest van de wereld.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee als je net zo vaak meldt dat de VS een einde maakt een het rechteloos vermoorden van onschuldige burgers en dat het daarom te doen is, niet nee.
Iran is zich aan het ontwikkelen tot het gevaarlijkste land in de wereld , erger dan Noord Koreaquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus neutraal nieuws houdt volgens jou in dat het schenden van het internationaal recht door de VS wordt verzwegen...
De VS maakt daar geen einde aan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee als je net zo vaak meldt dat de VS een einde maakt een het rechteloos vermoorden van onschuldige burgers en dat het daarom te doen is, niet nee.
Aanstellerij.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Iran is zich aan het ontwikkelen tot het gevaarlijkste land in de wereld , erger dan Noord Korea
een drink water oorlog is coming
quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal om de Iraanse bevolking te beschermenquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Pete Hegseth weer met z'n hyperbolen. QUIET DEATH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |