Hoezo bij niemand?quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja
Die ging totaal niet af hier
Bij niemand
Wat een slechte verliezersquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Regime armed forces are shooting towards buidings because citizens are chanting from their windows
Al die deccenia onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De VS heeft dit nooit gedaan, het Iraanse regime wel.
Voor de Iraniers hopelijk wel, islamitische wetten zijn barbaars.quote:
Als de Chinezen mij willen zien als ik zit te schijten zullen ze daar generaties lang nog nachtmerries over krijgen, dus ga vooral je gang.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En in de tussentijd hangt elke Henk of Ingrid in Nederland zijn/haar huis vol (binnen en buiten) met Chinese camera's die deze truukjes ook beheersen (en er vaak nog beter in zijn). En maar roepen dat je niets te verbergen hebt en lekker gebruik maken van apps waarmee je live kan streamen wat er op je plee gebeurd.
Als trump het lief vraagt mag die wel wat drones van Zelensky kopen.quote:
Wil je nu stellen dat...Zelensky has the cards?quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als trump het lief vraagt mag die wel wat drones van Zelensky kopen.
Uitstekend moment voor een potje pestenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wil je nu stellen dat...Zelensky has the cards?
Nogal wiedes dat ze er sneller doorheen zijn gegaan dan 4 jaar Oekraïne. Die hebben helemaal geen Tomahawks gekregenquote:
En anders gewoon "pang pang" roepen, dat helpt vast ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als trump het lief vraagt mag die wel wat drones van Zelensky kopen.
En voor een mitrailleur eerst een half uur in een koelcel gaan zitten en dan: p-p-p-p-pangquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En anders gewoon "pang pang" roepen, dat helpt vast ook wel.
De VS?quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]![]()
_!!!
Aldus het land dat al decennia terreur sponsort, andere landen heeft omgetoverd tot conflictzones en openlijk spreekt over het willen vernietigen van een ander land.
Ja, ik zag het.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die mega goede garp was al gemaakt
Zorgen voor morgenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Maar is het regime onderhand al gechanged en zijn er al opstanden uitgebroken?
dat komt als het drinkwater op raaktquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Dat is volgens mij ook een hobby van chosen people. Blijkt uit Epstein files.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als de Chinezen mij willen zien als ik zit te schijten zullen ze daar generaties lang nog nachtmerries over krijgen, dus ga vooral je gang.
Die waren er een paar maanden geleden maar er zijn er 30k vermoord.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook beste een rake bijdrage.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze las ik net even:
https://www.nu.nl/midden-(...)en-gemeld.html#nujij
En dan met name de reacties:
De 1e:
Als WWW3 nu start is dat geheel op de VS en Trump te verhalen.
Ik merk dat de algemene tendens erg anti Amerika is in de media waardoor er allerlei conspirancies ontstaan.
Het is in mijn ogen de VS die momenteel WWW3 aan het voorkomen is juist.
Spanningen midden oosten wegnemen. (Op den duur)
Grote macht en agressie laten zien. Hoe beter dit gaat hoe minder groot de kans dat eea escaleert.
Er was nogal een opbouwende spanning vanuit Rusland maar ook broeide het in het M-O en China.
China durft nu niet meer hoor, verder gaan met Taiwan.
En Rusland raakt een grote bondgenoot kwijt.
Als EU landen nu gaan mee doen en vechtservaring opdoen en de banden met de VS weer aanhalen is er geen land die het aandurft nog wat uit te vreten tegen dit machtsblok.
probleem is dat die contreien alleen in je hoofd bestaanquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is ook beste een rake bijdrage.
Punt is echter dat binnen bepaalde contreien simpelweg nooit iets positiefs zag zeggen over Trump en deze regering en daarom móet het worden afgekeurd. Politiek tribalisme speelt dus een grote rol in hoe men een situatie bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |