Gisterenavond heeft ze dit gepost in TRV:quote:
De VS en Israël zorgen voor de vluchtelingenstroom.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, het Westen laat deze mensen zelf toe.
Er kan ook een keuze worden gemaakt deze mensen niet toe te laten, maar helaas is er een groep mensen in het Westen die staan te springen om dit soort 'diversiteit'. De VS en Israël zijn hier het probleem dan ook niet, het Iraanse regime wel.
Vergeet het maar. Iran is niet omsingeld. De straat van Hormuz is wel afgesloten. De Golfstaten exporteren niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoeft niet
IRAN gaat een hele dorstige hete zomer tegemoet zonder voedsel voor 100 miljoen inwoners, daar is de hongersnood in GAZA een grapje bij
jawel door droogtequote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:35 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Iran is niet omsingeld.
quote:Resultaten voor Iran
∙ Regio kiezen
AI-overzicht
Iran kampt in 2026 met de ernstigste watercrisis in decennia, veroorzaakt door vijf jaar extreme droogte, een gebrek aan winterneerslag en inefficiënt waterbeheer. Stuwmeren, waaronder die voor de hoofdstad Teheran (met 10 miljoen inwoners), staan op een historisch laag peil, wat leidt tot noodmaatregelen, potentiële evacuaties en import van water.
Kernpunten van de droogte in Iran:
Historisch tekort: Grote delen van het land hebben sinds eind 2025 nauwelijks regen gezien, met als resultaat dat reservoirs bijna leeg zijn.
De hoofdstad beleeft de laagste waterstanden in 100 jaar;
de drinkwatervoorziening wordt 's nachts afgesloten om water te besparen.
Oorzaken: Naast klimaatverandering (hittegolven) wordt de crisis verergerd door intensief waterverbruik in de landbouw, onverantwoord grondwaterbeheer en overbegrazing.
Sociale onrust: De aanhoudende watercrisis en de naderende "dag nul" (waternetwerk valt volledig uit) voeden onvrede en protesten onder de bevolking.
Maatregelen: De overheid overweegt noodwaterimport, zet in op ontzilting (70+ installaties) en het hergebruiken van afvalwater voor irrigatie.
Agroberichten Buitenland
Agroberichten Buitenland
+9
Hoewel er eind 2025/begin 2026 enige regen is gevallen, is dit onvoldoende om de decennialange droogte en de drastisch gedaalde grondwaterstanden te herstellen.
De situatie wordt door de regering als een nationale ramp beschouwd.
Waneer valt de rest van de wereld dan de VS aan door hun bizarre wapenwetten vermoorden jaarlijks 16.000 mensen elkaar in dat land. Ongekende moordcijfers voor een westers land die moeten we toch ook tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:08 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nou als de volksopstand geen acute aanleiding is? Tienduizenden demonstranten vermoord zou genoeg aanleiding moeten zijn. Het is gewoon een keer klaar... kun je lang en kort over praten.
Dat zal vast een doel van Israel zijn. Gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel door droogte
100 miljoen mensen droogte , daar is de voedselnood in GAZA een lachertje bij
[..]
¡Ay, coño!quote:Trump: Spain has been terrible. I told Bessent to cut off all dealings with Spain.
Spain told us that we can't use their bases and that is alright we don't need them. If we want, we can just fly in and use it. Nobody is going to tell us not to use it. We are going to cut off trade with Spain.
Brown.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ook een hele safer than europe campagne online.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij weet nog steeds niet hoe de EU werkt.quote:
[..]
[..]
Hij weet nog steeds niet hoe de EU werkt.quote:
Dat idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En blijkbaar raakt de luchtafweer van veel landen daar op, ze zijn er dus mee gebaat om zo veel mogelijk raketinstallaties in Iran uit te schakelen.
Bestel je een piano, krijg je een vleugelquote:
Welja. Ik trek de beurs wel weer extra bij de pomp.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef Ali_boo het volgende:
Een grote regionale oorlog. Kunnen we makkelijk bij hebben natuurlijk.
Waarom zouden we er niet tegen kunnen of niet wakker zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:35 schreef Viesdik het volgende:
Ben benieuwd of mensen hier tegenkunnen en of dit mag blijven staan.
We'll see.. maar dit geloof ik oprecht. De islamisering van Europa is een Joodse profetie.
Joodse rabbijn: “Het einde der tijden. Creëer een vluchtelingencrisis, stuur moslims naar het Westen die de blanken in aantal zullen overtreffen en hen door hun aantallen zullen veroveren. Wat er met de wereld zal gebeuren, is dat er heel veel mensen zullen worden gedood. Het is geen kwestie van goed of fout, het is gewoon de vervulling van een profetie. Dit moet gebeuren.”
Waarom blijf ik het nu over profetieën en oude teksten hebben? Omdat ze deze teksten gebruiken als blauwdruk om een oude profetie te vervullen en ze vertellen je zelfs precies wat ze doen. Dit is één van honderden video's. WORD WAKKER
[ x ]
Nee hoor, dat doen deze landen niet en het zijn dus per definitie al de Europese landen zelf die migranten toelaten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
De VS en Israël zorgen voor de vluchtelingenstroom.
Niet Europa.
Wat dat betreft zouden we de rekening bij hun moeten neerleggen.
Dit gaat nog wel een paar jaar duren dan...quote:
Wat een clusterfuck zeg.quote:
Mooi. Zo dient de radicaal linkse regering van Spanje aangepakt te worden.quote:
Ontsla die gast, dit is geen manier van aanlijnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:54 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Sta je daar je werk te doen, kijk je naar beneden en zie je dit
Denk dat een 'regime change' in dat christo fascistische land wel een goed idee is ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waneer valt de rest van de wereld dan de VS aan door hun bizarre wapenwetten vermoorden jaarlijks 16.000 mensen elkaar in dat land. Ongekende moordcijfers voor een westers land die moeten we toch ook tegen zichzelf in bescherming nemen.
Ah, en wie moet dat gaan bewerkstelligen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Denk dat een 'regime change' in dat christo fascistische land wel een goed idee is ja.
En jij de quoteknop nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Brown.
[..]
[..]
Hij weet nog steeds niet hoe de EU werkt.
Oke Martin Gausquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ontsla die gast, dit is geen manier van aanlijnen.
Geen migranten, vluchtelingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen deze landen niet en het zijn dus per definitie al de Europese landen zelf die migranten toelaten.
Waar? Want neem niet aan Henan een raket gekregen heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:54 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Sta je daar je werk te doen, kijk je naar beneden en zie je dit
Ik heb ze wel meegemaakt hoor; Iraanse jongeren die niets liever wilden dan een Amerikaans bombardement.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:03 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in het feit dat er zeer weinig elementen binnen Iran positief gezind zijn naar Israël en de VS. En dan heb ik het nog niet over Europa. Dit is een land met 94 miljoen mensen. Dat bestuur je niet even vanuit de lucht met het en der wat bombardementen. Je gaat het toch moeten bezetten.
Iedereen die denkt dat de jongeren van Iran zitten te wachten op Israël en de VS vergist zich hard ben ik bang.
Klopt want ze probeerden het nooit eerder. Er is niet 700 jaar om Spanje gestreden en 700 jaar om zuid-oost Europa.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
De ervaring is juist dat door het oorlogsgeweld van de VS en Israël de radicale islam als vluchteling naar Europa komt.
Ik ken ze ook, jongeren en ouderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meegemaakt hoor; Iraanse jongeren die niets liever wilden dan een Amerikaans bombardement.
Van Khamenei af willen is iets anders dan een Amerikaans/Israëlische proxy willen worden worden. Dat gaat nóóit gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meegemaakt hoor; Iraanse jongeren die niets liever wilden dan een Amerikaans bombardement.
Oh sorry, dat staat er niet bij inderdaad. Tel Aviv!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar? Want neem niet aan Henan een raket gekregen heeft
Het zal die mensen echt een rotzorg zijn. Sterker nog, ik denk dat ze er nog vrijwillig voor zouden kiezen ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:14 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Van Khamenei af willen is iets anders dan een Amerikaans/Israëlische proxy willen worden worden. Dat gaat nóóit gebeuren.
Mobiel werkt hij vaak niet goed.quote:
Liever dat dan dit hoor bij die mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:14 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Van Khamenei af willen is iets anders dan een Amerikaans/Israëlische proxy willen worden worden. Dat gaat nóóit gebeuren.
En terecht met die totaalidioot aan het roer.quote:
Dat is toch prima?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima om daar over in gesprek te gaan. Maar niet op voorhand alles maar gaan steunen. Die hele actie is tenslotte ook niet met ons overlegd.
En laat de VS dan ook maar eens wat meer over de brug komen mbt Oekraïne.
Het is een en al afzeiken wat er van die kant komt.
Raar idd. Heb je dubbele posts..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mobiel werkt hij vaak niet goed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Liever dat dan dit hoor bij die mensen.
Nou ja ik denk daar toch anders over. Je gaat dit niet voor elkaar boksen vanuit de lucht. De haat aan Israël is universeel onder Sjiieten. Het ziet er ook niet uit alsof ze willen stoppen met vechten ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zal die mensen echt een rotzorg zijn. Sterker nog, ik denk dat ze er nog vrijwillig voor zouden kiezen ook.
Ga je nu de huidige generatie iets aanrekenen dat 700 jaar geleden is gebeurd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt want ze probeerden het nooit eerder. Er is niet 700 jaar om Spanje gestreden en 700 jaar om zuid-oost Europa.
Stilte voor de storm denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:29 schreef Dr88 het volgende:
Ligt het aan mij of verstompt het nieuws over deze oorlog een beetje. Het vuur lijkt er wel een beetje uit volgens mij.
Het zijn ook niet de allerslimsten daar he, met zijn allen op een plek gaan zittenquote:
Nee, Dubai.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh, komt Dubai mij ophalen uit Nederland? Nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |