En jij de quoteknop nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Brown.
[..]
[..]
Hij weet nog steeds niet hoe de EU werkt.
Oke Martin Gausquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ontsla die gast, dit is geen manier van aanlijnen.
Geen migranten, vluchtelingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen deze landen niet en het zijn dus per definitie al de Europese landen zelf die migranten toelaten.
Waar? Want neem niet aan Henan een raket gekregen heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:54 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Sta je daar je werk te doen, kijk je naar beneden en zie je dit
Ik heb ze wel meegemaakt hoor; Iraanse jongeren die niets liever wilden dan een Amerikaans bombardement.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:03 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in het feit dat er zeer weinig elementen binnen Iran positief gezind zijn naar Israël en de VS. En dan heb ik het nog niet over Europa. Dit is een land met 94 miljoen mensen. Dat bestuur je niet even vanuit de lucht met het en der wat bombardementen. Je gaat het toch moeten bezetten.
Iedereen die denkt dat de jongeren van Iran zitten te wachten op Israël en de VS vergist zich hard ben ik bang.
Klopt want ze probeerden het nooit eerder. Er is niet 700 jaar om Spanje gestreden en 700 jaar om zuid-oost Europa.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
De ervaring is juist dat door het oorlogsgeweld van de VS en Israël de radicale islam als vluchteling naar Europa komt.
Ik ken ze ook, jongeren en ouderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meegemaakt hoor; Iraanse jongeren die niets liever wilden dan een Amerikaans bombardement.
Van Khamenei af willen is iets anders dan een Amerikaans/Israëlische proxy willen worden worden. Dat gaat nóóit gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meegemaakt hoor; Iraanse jongeren die niets liever wilden dan een Amerikaans bombardement.
Oh sorry, dat staat er niet bij inderdaad. Tel Aviv!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar? Want neem niet aan Henan een raket gekregen heeft
Het zal die mensen echt een rotzorg zijn. Sterker nog, ik denk dat ze er nog vrijwillig voor zouden kiezen ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:14 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Van Khamenei af willen is iets anders dan een Amerikaans/Israëlische proxy willen worden worden. Dat gaat nóóit gebeuren.
Mobiel werkt hij vaak niet goed.quote:
Liever dat dan dit hoor bij die mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:14 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Van Khamenei af willen is iets anders dan een Amerikaans/Israëlische proxy willen worden worden. Dat gaat nóóit gebeuren.
En terecht met die totaalidioot aan het roer.quote:
Dat is toch prima?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima om daar over in gesprek te gaan. Maar niet op voorhand alles maar gaan steunen. Die hele actie is tenslotte ook niet met ons overlegd.
En laat de VS dan ook maar eens wat meer over de brug komen mbt Oekraïne.
Het is een en al afzeiken wat er van die kant komt.
Raar idd. Heb je dubbele posts..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mobiel werkt hij vaak niet goed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Liever dat dan dit hoor bij die mensen.
Nou ja ik denk daar toch anders over. Je gaat dit niet voor elkaar boksen vanuit de lucht. De haat aan Israël is universeel onder Sjiieten. Het ziet er ook niet uit alsof ze willen stoppen met vechten ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zal die mensen echt een rotzorg zijn. Sterker nog, ik denk dat ze er nog vrijwillig voor zouden kiezen ook.
Ga je nu de huidige generatie iets aanrekenen dat 700 jaar geleden is gebeurd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt want ze probeerden het nooit eerder. Er is niet 700 jaar om Spanje gestreden en 700 jaar om zuid-oost Europa.
Stilte voor de storm denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:29 schreef Dr88 het volgende:
Ligt het aan mij of verstompt het nieuws over deze oorlog een beetje. Het vuur lijkt er wel een beetje uit volgens mij.
Het zijn ook niet de allerslimsten daar he, met zijn allen op een plek gaan zittenquote:
Nee, Dubai.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh, komt Dubai mij ophalen uit Nederland? Nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |