Werkt wel beiden kanten op (voor onze tegenstanders dus ook).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit is puur scoren voor het deugen. Alsof dit nog wat voorstelde.
Schijnbaar was een groot deel van de religieuze leiders aanwezig. Koekoek @Haagsquote:
Nou, als diegene op dat moment een vrouw aan het verkrachten is, verrot slaat en ook nog een touw om haar nek heeft gedaan want ophangen behoort ook tot de mogelijkheden zoals we weten, dan zou het prijzenswaardig zijn dat je diegene in elkaar slaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga morgen iemand in elkaar slaan omdat ik toch sterker ben. Wie doet me wat joh.
Maar hoe weet je dat je sterker bent? Never judge a book by it's cover. Ik heb grote kerels klappen zien krijgen van vrij schriele mannetjes die toevallig een vechtsport beheersten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga morgen iemand in elkaar slaan omdat ik toch sterker ben. Wie doet me wat joh.
Dat het al vaker met voeten getreden werd betekent niet dat je het dan maar bij het grof vuil moet zetten. Het betekent juist dat je er weer meer aandacht op moet vestigen en het van onze overheden moet eisen. Doe je dat niet dan geef je tirannen vrij spel, zoals we nu zien met Trump en Netanyahu. We kunnen het ons niet veroorloven om ons er bij neer te leggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit is puur scoren voor het deugen. Alsof dit nog wat voorstelde.
Als de mossad het kan, dan bestaat de techniek en kan china het ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gingen an verhalen over maar kon geen goede bron vinden. Nu wel
https://nos.nl/artikel/26(...)oor-aanslag-khamenei
Weer een mooie hack...
Klopt man. Fijn dat we het een keer eens zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat het al vaker met voeten getreden werd betekent niet dat je het dan maar bij het grof vuil moet zetten. Het betekent juist dat je er weer meer aandacht op moet vestigen en het van onze overheden moet eisen. Doe je dat niet dan geef je tirannen vrij spel, zoals we nu zien met khomenei en maduro. We kunnen het ons niet veroorloven om ons er bij neer te leggen.
een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.
Als dit waar isquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Schijnbaar was een groot deel van de religieuze leiders aanwezig. Koekoek @:Haags
[ x ]
[ x ]
Je wil gewoon echt niet fucken met de Israeli's, je bent nergens ter wereld veilig voor ze als je op hun radar staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit waar is![]()
Wat een meesterzet. De zoveelste in een paar jaar tijd.
Je hebt helemaal gelijk, daarom wordt nu ook de tirannie van het Iraanse regime aangepakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat het al vaker met voeten getreden werd betekent niet dat je het dan maar bij het grof vuil moet zetten. Het betekent juist dat je er weer meer aandacht op moet vestigen en het van onze overheden moet eisen. Doe je dat niet dan geef je tirannen vrij spel, zoals we nu zien met Trump en Netanyahu. We kunnen het ons niet veroorloven om ons er bij neer te leggen.
dan dooft het licht.
Die risicoanalyse moet je vooraf vrij snel weten te maken. Zo worden vrouwen als vanzelfsprekend onderschat qua spierkracht. Ondergetekende mept met één slag iemand tegen de vlakte om maar iets te noemen. Wat dat betreft is vrouw zijn wel een mooie dekmantel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat je sterker bent? Never judge a book by it's cover. Ik heb grote kerels klappen zien krijgen van vrij schriele mannetjes die toevallig een vechtsport beheersten.
Als jij iemand in elkaar slaat die mensen verkracht en vermoord neemt niemand je dat kwalijk hoor ouwe deugneus.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:52 schreef Discombobulate het volgende:
Wel erg dom van ze, om allemaal samen te gaan zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Schijnbaar was een groot deel van de religieuze leiders aanwezig. Koekoek @:Haags
[ x ]
[ x ]
Geen woord over Iran he? Misschien had de wereld wat eerder wakker moeten worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat het al vaker met voeten getreden werd betekent niet dat je het dan maar bij het grof vuil moet zetten. Het betekent juist dat je er weer meer aandacht op moet vestigen en het van onze overheden moet eisen. Doe je dat niet dan geef je tirannen vrij spel, zoals we nu zien met Trump en Netanyahu. We kunnen het ons niet veroorloven om ons er bij neer te leggen.
dan dooft het licht.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je wil gewoon echt niet fucken met de Israeli's, je bent nergens ter wereld veilig voor ze als je op hun radar staat.
Dat was zaterdag ochtend ook al zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel erg dom van ze, om allemaal samen te gaan zitten.
Tuurlijk niet, dat is zelfreflectie en dat is echt onmogelijk bij leden van de mo's deathcult ideology.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:10 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Geen woord over Iran he? Misschien had de wereld wat eerder wakker moeten worden.
Ik zou zeggen Israel is hem gestart met de go ahead van de VS. De aanwezigheid van die carrier battlegroups heeft Israel gesterkt in hun plannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:54 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Maar is Amerika nu eigenlijk deze oorlog gestart voor Israël?
Ik snap wel dat ze dat verticaal (VVS) hebben gefilmd, want op beelden vanuit een andere hoek (pownews), leek het een triest clubje wat met 15 man stond te demonstreren tegenover 100'en mensen die voor de aanvallen waren (Iraniërs).quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ho, maar wacht even. @:Anton91 heeft een collega.
Sowieso...Temu meuk is kut.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als de mossad het kan, dan bestaat de techniek en kan china het ook.
Niet naief zijn, je data protectie op orde hebben en geen chinese rotzooi aanschaffen.
Wat is er mis met museumstukken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:08 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Carpet bombing heeft weinig zin gezien het enorme oppervlak dat Iran omvat, B52's zijn museumstukken.
Hoe kan je anders klaverjassen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel erg dom van ze, om allemaal samen te gaan zitten.
Tja, we zagen van dit soort Westerlingen gisteren ook in Amsterdam, met een foto van Khamenei in de hand een keffiyeh om stond men te jammeren over 'mensenrechten' en het 'internationale recht'.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:10 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Geen woord over Iran he? Misschien had de wereld wat eerder wakker moeten worden.
Frankrijk liep dan wel weer voorop bij de interventie in Libië. Maar dat was rechtsordelijk een stuk beter geregeld terwijl Khadaffi slechts een fractie flikte ten opzichte van de Ayatollah's.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo heeft Frankrijk ook niet meegedaan aan de invasie in Irak.
Frankrijk vond dat er geen deugdelijk bewijs was voor massavernietigingswapens en dat een oorlog zonder een expliciet mandaat van de VN-Veiligheidsraad illegaal zou zijn.
Begin echt steeds meer waardering te krijgen voor dat beleid om niet als schoothondje achter de VS aan te lopen.
Ook wel dom om met z'n allen in 1 gebouw te gaan zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Nee hoor, het Westen laat deze mensen zelf toe.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
De ervaring is juist dat door het oorlogsgeweld van de VS en Israël de radicale islam als vluchteling naar Europa komt.
Fok Dubai.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:28 schreef capricia het volgende:
Graag niets negatiefs online over Dubai posten. Want dan staat de Dubai politie voor je deur.
[ x ]
Die willen zo graag de status hier is het veilig houden lol.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:28 schreef capricia het volgende:
Graag niets negatiefs online over Dubai posten. Want dan staat de Dubai politie voor je deur.
[ x ]
Dubyequote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:28 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Gewoon iemand op zijn bek slaan als ie een grote bek heeft, duidelijk ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die risicoanalyse moet je vooraf vrij snel weten te maken. Zo worden vrouwen als vanzelfsprekend onderschat qua spierkracht. Ondergetekende mept met één slag iemand tegen de vlakte om maar iets te noemen. Wat dat betreft is vrouw zijn wel een mooie dekmantel.
Ik kan niet echt geloven dat die lui zo dom zijn om in deze oorlog in hun normale gebouw te gaan vergaderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ja. Het is gewoon zielig die filmpjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die willen zo graag de status hier is het veilig houden lol.
Dit is nu precies waarom gister het onderscheid tussen legaliteit en legitimiteit werd gemaakt, wat jullie blijkbaar nog steeds niet kennen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nou, als diegene op dat moment een vrouw aan het verkrachten is, verrot slaat en ook nog een touw om haar nek heeft gedaan want ophangen behoort ook tot de mogelijkheden zoals we weten, dan zou het prijzenswaardig zijn dat je diegene in elkaar slaat.
Het Iraanse regime heeft niet slechts een 'grote bek'. Ze voegen de daad bij het woord, men is al decennialang bezig met het terroriseren van Israël en wil niet voor niets dolgraag kernwapens krijgen. Tussendoor slacht men om de zoveel tijd de eigen bevolking met de (tien)duizenden af.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gewoon iemand op zijn bek slaan als ie een grote bek heeft, duidelijk ja.
De influencers zijn gewaarschuwdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:28 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Allah beschermt ons welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan niet echt geloven dat die lui zo dom zijn om in deze oorlog in hun normale gebouw te gaan vergaderen.
Dat komt vanzelf. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn net begonnen. De benzine is nog geen 4 euro per liter en het aardgas is nog geen 3 euro per kuub
Daar is volgens mij ook nog niet heel veel over duidelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan niet echt geloven dat die lui zo dom zijn om in deze oorlog in hun normale gebouw te gaan vergaderen.
Ik wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben wij er dat allemaal voor over.
Ik haat Dubai repenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:28 schreef capricia het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |