Ik denk vooral dat de VS zich nu achter de oren krabt nu de stockpiles leeg beginnen te raken en zich afvragen wat het doel nou eigenlijk is. "Eerst bombarderen, dan nadenken" zoals Rob de Wijk ook al zei.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:29 schreef Dr88 het volgende:
Ligt het aan mij of verstompt het nieuws over deze oorlog een beetje. Het vuur lijkt er wel een beetje uit volgens mij.
Ze zouden onderhand toch moeten weten dat je er vanuit kunt gaan dat de Mossad alles weet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de allerslimsten daar he, met zijn allen op een plek gaan zitten
Ik denk dat ze ook een flinke misrekening gemaakt hebben met wat Iran nog heeft en kan, na het akkefietje van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat de VS zich nu achter de oren krabt nu de stockpiles leeg beginnen te raken en zich afvragen wat het doel nou eigenlijk is. "Eerst bombarderen, dan nadenken" zoals Rob de Wijk ook al zei.
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook een flinke misrekening gemaakt hebben met wat Iran nog heeft en kan, na het akkefietje van vorig jaar.
Ik denk dat jij vooral aan het wensdenken bent gezien hoe vaak je dit aan het roepen bent nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat de VS zich nu achter de oren krabt nu de stockpiles leeg beginnen te raken en zich afvragen wat het doel nou eigenlijk is. "Eerst bombarderen, dan nadenken" zoals Rob de Wijk ook al zei.
Nee, maar het proberen te veroveren van Europa door Islam is nooit gestopt. Alleen tijdelijk tegengehouden. En nu gaat het door dmv demografie aangzien het niet door geweld kon. En dat komt echt niet door Amerika.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ga je nu de huidige generatie iets aanrekenen dat 700 jaar geleden is gebeurd?
Als we daarmee beginnen kunnen we nog een heel hoofdstuk open trekken over wat Europeanen eeuwenlang wereldwijd hebben aangericht.
Goed kijken wie die mannetjes op hun brommertjes zijn om later met ze af te rekenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:43 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Verslag via de telefoon vanuit Teheran. De verhalen over de Basij die op motorfietsen de boel lopen te intimideren worden ook gestaafd door beeldmateriaal:
[ x ]
Nooit last van. Zullen je dikke kruikezeikervingers zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mobiel werkt hij vaak niet goed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Reken er maar op dat iedereen met een topfunctie binnen het Pentagon, is vervangen door een Trumpfanaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook een flinke misrekening gemaakt hebben met wat Iran nog heeft en kan, na het akkefietje van vorig jaar.
Natuurlijk zijn de gewone Iraniërs geschokt en zitten ze thuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:43 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Verslag via de telefoon vanuit Teheran. De verhalen over de Basij die op motorfietsen de boel lopen te intimideren worden ook gestaafd door beeldmateriaal:
[ x ]
Welk succes? Was het niet de bedoeling dat ook daar de regering afgezet zou worden? Hoe loopt dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
En na het succes van de aanval op Venezuela, denken dat dit ook wel zo gepiept zou zijn.
Dit is de enige manier waarop regime change zonder invasie een kans van slagen heeft.quote:President Trump heeft zondag gebeld met Koerdische leiders in Irak, melden The Wall Street Journal en nieuwssite Axios op basis van anonieme bronnen. Volgens de krant staat Trump open voor de mogelijkheid om gewapende groepen in Iran aan te zetten tot een opstand tegen het regime. De Koerden hebben een aanzienlijke krijgsmacht in het grensgebied van Irak en Iran.
Nee dat is wat anders, ik doelde op de mensen die de Amerikaanse bombardementen verwelkomen. Die zouden nog liever een Amerikaanse vazalstaat zijn dan onder de ayatollahs te levenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:25 schreef Since2003 het volgende:
[..]
[..]
Nou ja ik denk daar toch anders over. Je gaat dit niet voor elkaar boksen vanuit de lucht. De haat aan Israël is universeel onder Sjiieten. Het ziet er ook niet uit alsof ze willen stoppen met vechten ofzo.
Dat lijkt toch wel te kloppen, iig wat betreft Patriot raketten en andere luchtafweerraketten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral aan het wensdenken bent gezien hoe vaak je dit aan het roepen bent nu.
Goh, wat dacht je danquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:43 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
[ x ]
Trump heeft zijn narcisme voedende mediamomentje weer gehad en dat is het belangrijkste toch? De bevolking heeft nog steeds pech, het regime zit er nog steeds en van en over Maduro horen we vreemd genoeg niks meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welk succes? Was het niet de bedoeling dat ook daar de regering afgezet zou worden? Hoe loopt dat?
Het effect van dit soort luchtacties wordt echt overschat. Ik ben allesbehalve een D66 fan, maar als trump straks Nederland bombardeert en Jette vermoord ga ik ook achter D66 staan.
In de ogen van Trump was het een groot succes ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump heeft zijn narcisme voedende mediamomentje weer gehad en dat is het belangrijkste toch? De bevolking heeft nog steeds pech, het regime zit er nog steeds en van en over Maduro horen we vreemd genoeg niks meer.
Mja, of een burgeroorlog. De Koerden zijn er helemaal niet zo bij gebaat om voor een nieuw regime te gaan strijden. Die willen het liefst zelfbestuur in hun gebied. Dat gebied is bovendien verspreid over meerdere landen, waarvan er eentje al meermaals actie heeft ondernomen om in de buurlanden autonomie van de Koerden tegen te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dit is de enige manier waarop regime change een kans van slagen heeft.
Ja de Koerden weer de shit laten opruimen en alles beloven om ze later te verraden. Maar die Koerden zullen er vast weer intrappen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dit is de enige manier waarop regime change zonder invasie een kans van slagen heeft.
Dat geeft gelukkig allemaal ook een goed gevoel over het verdere verloop van de aanval op Iran.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In de ogen van Trump was het een groot succes ja.
Als we steaks ¤4 per liter aan de pomp moeten betalen dan vrees ik ervoor dat we er best wel mee gaan moeienquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eens laat ze het maar lekker uitzoeken. Niet ons feestje. Niet mee bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |