abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2026 @ 11:36:31 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220237529
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220237776
Allemaal gefeliciteerd met B zijn 6-7 verjaardag 🎂
pi_220237868
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.
Laat ik het zo zeggen; er stonden nog geen 3 fietsen of een volle parkeerplaats.
Het was onderin een zaaltje dus ik kon niet zomaar even binnenlopen
Er was natuurlijk net daarvoor een touringcar gestopt en die was net weg om de 2e lading te halen 😉
pi_220237884
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er was natuurlijk net daarvoor een touringcar gestopt en die was net weg om de 2e lading te halen 😉
😂
pi_220237976
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je hebt je felicitatie toch ook wel onder Judith dr post gezet???
Vond dat vrij dwingend overkomen.
pi_220238025
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:03 schreef Weerikier het volgende:

[..]

Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
Hahaha vreselijk toch! Ik snap ook niet dat ze hier niet beter over nadenken. Ik ben zelf een flapuit en denk regelmatig achteraf "dat had ik niet of anders moeten zeggen" maar ja, dan zijn de woorden m'n mond al uit. Maar zij filmen iets, editten het nog en dan is er schijnbaar dus nooit een moment in dat proces dat ze denken "misschien niet zo handig om dit online te zetten want privé/kinderachtig/compleet debiel".

Niet alles hoeft voorgekauwd of niet-authenthiek te zijn maar als ik 100.000+ volgers zou hebben en m'n levensonderhoud (+spaarpotje voor later) afhankelijk is van mijn online aanwezigheid dan zou ik mezelf toch iets meer als een bedrijf gaan zien. Wat dat betreft denk ik dat Iris Z. dat beter aanpakt. MCW en zij gaven in een Q&A gisteren aan dat Iris veel vaker laat knippen in de podcast. En sowieso, met haar speldenprikken naar MCW probeert ze duidelijk juice los te krijgen. Iris weet namelijk heel goed dat dat scoort (omdat heel veel mensen daar nieuwsgierig naar zijn). Ben benieuwd of MCW daarover al eens op haar strepen is gaan staan of dat ze daarvoor te veel naar Iris opkijkt (en de podcast ziet als een vriendinnenbijkletsuurtje ipv een business model).
pi_220238137
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik ook. Ze schooit naar engagement ofzo
pi_220238227
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
Haha dit inderdaad. Het ligt heel centraal in Twente tov Oldenzaal, Hengelo, Enschede etc. Dus prima voor velen wbt afstand.
Het ligt ook in mijn achtertuin. Henrike waar woon jij? 🤔😅
Maar nee ben er maar niet naartoe gegaan 😉
pi_220238232
Vorig jaar liep AM ook al te mopperen over die takken op de oprit. Dat grof vuil niet gekomen was/ze niet mee hadden genomen/niet alles hadden meegenomen.

Hier zou het ook blijven liggen: je dient het bij elkaar gebonden aan te bieden. Je kunt toch niet verwachten dat de ophaaldienst keer op keer gaat bukken om losse takjes op te rapen en weg te gooien?
Het lijkt me een kleine moeite om het bij elkaar te binden. Er moet tussen alle spullen in de garage vast wel een bolletje touw liggen. En anders koop je die in de supermarkt/action/weet ik veel wat.
Zelfs de HEMA zal het hebben.
pi_220238656
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vorig jaar liep AM ook al te mopperen over die takken op de oprit. Dat grof vuil niet gekomen was/ze niet mee hadden genomen/niet alles hadden meegenomen.

Hier zou het ook blijven liggen: je dient het bij elkaar gebonden aan te bieden. Je kunt toch niet verwachten dat de ophaaldienst keer op keer gaat bukken om losse takjes op te rapen en weg te gooien?
Het lijkt me een kleine moeite om het bij elkaar te binden. Er moet tussen alle spullen in de garage vast wel een bolletje touw liggen. En anders koop je die in de supermarkt/action/weet ik veel wat.
Zelfs de HEMA zal het hebben.
Of je knipt die takken gewoon in stukken in je container als je klaar bent met snoeien, of je maakt een paar bossen en brengt het zelf even weg. Maar nu kan ze nog tot donderdag klagen over de zooi. Ach het is er toch al een zooi op die oprit.
pi_220238767
Vind huis van sanne mooi worden!
pi_220238776
Ik vind het huis van Sanneke echt leuk worden! Toch enorm opgeschoten
pi_220238792
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wel onder het bericht want anders ontploft haar inbox met al die duizenden reacties.
pi_220238842
Dion heeft hard gewerkt! Die rozige kleur op de muur is mooi, dat oranje en geel vind ik heftig
pi_220238894
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂
Laat ik het zo zeggen, ik liep er net langs met de hond, het was er nu drukker dan gisteren
pi_220239009
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En gister al dat hij nog niet echt jarig was dus je hoefde niet te feliciteren nog
Pffff
pi_220239087
Een paar kritische vragen bij hvk maar verder alleen maar lof.
Sorry maar ik vind het echt schandalig dat er niemand voor die kinderen heeft gezorgd.
Wat als ze in het ziekenhuis komt te liggen.
Zeer onverantwoord een hele week chips patat ed
pi_220239128
Bijzonder bij HvK dat de kids weten hoe de airfryer/frituurpan werkt, maar niet hoe ze een boterham kunnen smeren.

En dan heeft zij 1,5 week op bed gelegen dat ze ook totaal niet heeft doorgehad dat ze alleen maar koek en chips en frituur eten?
pi_220239129
Mooi die roze kleur en vloer bij sanne!
pi_220239159
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:36 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Haha dit inderdaad. Het ligt heel centraal in Twente tov Oldenzaal, Hengelo, Enschede etc. Dus prima voor velen wbt afstand.
Het ligt ook in mijn achtertuin. Henrike waar woon jij? 🤔😅
Maar nee ben er maar niet naartoe gegaan 😉
Ik kom uit Enter 🤪
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220239184
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.
Ik zou daar niet teveel op baseren. 😉 Het zijn allemaal interpretaties en aannames van ons.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220239229
Lijkt erop dat de mensen rondom Sanneke aardig doorgewerkt hebben waardoor er enigzins gang in komt. Hoop dat het haar wat energie geeft om zelf nu ook door te pakken met opruimen en inpakken. Het ziet er netjes uit, het roze vind ik dan weer niet mooi. Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
pi_220239290
Wel top dat ze Sanne bankzitwerk hebben gegeven en dat filmpje hebben laten editen.

En zonder gekheid; ik vind het leuk, die kleuren op de muren! Niet mijn keus, maar past wel bij ze denk ik
pi_220239294
Ze praat alsof ze gister volop heeft meegeholpen maar het is enorm opgeschoten zeg.
Leuk geworden, vooral dat behang bij Mijan. Verder iets te kleurrijk allemaal maar ieder zijn smaak gelukkig. Ze gaan de 14e wel halen zo te zien
pi_220239339
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kom uit Enter 🤪
Leuk dorp!!!!
pi_220239392
Mooi om te zien dat het toch opschiet met het het huis. Dat Sanneke in de ‘we’ vorm spreekt vind ik dan weer bijzonder.
De woonkamer had ik opvallender verwacht, vind het roze i.c.m. de lichte vloer redelijk saai. De pumpkin spice kleur vind ik de mooiste kleur die ze hebben gebruikt.

De 14e moet in elk geval lukken.
pi_220239424
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:58 schreef Earring het volgende:

[..]
En gister al dat hij nog niet echt jarig was dus je hoefde niet te feliciteren nog
Pffff
Wat is toch ook altijd vriendelijk he, die Judith
pi_220239679
Ik neem aan dat HVK wel zelf de luiers van de 2 jongsten heeft verschoond? Hoe ziek moet je zijn als je zelfs geen tosti of snelle soep kan maken.
I can't help it, if I'm lucky
  maandag 2 maart 2026 @ 14:58:59 #29
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220239691
AM zegt dat ze na de gesprekken van afgelopen weekend gemotiveerd is door te gaan met vloggen. Ahum......jokkebrok, je hebt vast even naar je bankrekening gekeken.

Judith is toch zo onaardig! Echt wat een nare vibe heeft die, zo te zien ook weer oude make up resten op haar gezicht.
pi_220239697
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef Earring het volgende:
Ze praat alsof ze gister volop heeft meegeholpen maar het is enorm opgeschoten zeg.
Leuk geworden, vooral dat behang bij Mijan. Verder iets te kleurrijk allemaal maar ieder zijn smaak gelukkig. Ze gaan de 14e wel halen zo te zien
Ze gaat binnenkort een kortingscode delen, dus waarschijnlijk heeft ze er een samenwerking voor kunnen scoren. 👍🏻
pi_220239738
En ‘ze heeft nu moeite moet doen om het (huidige) huis uit te gaan vanwege een toegangscode op het park.
Dat je daar MET EEN CODE OP EN AF MOET!’

Nu lijkt het me heel sterk dat je daar als voetganger niet uit kan/mag.
En ze is de rust daar zat. Ik hoop dat ze zich niet gaat ergeren aan de auto’s en scooters op de nieuwe plek. Geen idee of ze aan een doorgaande weg wonen.
pi_220239741
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kom uit Enter 🤪
Ja maar Enter is toch wel een stukje verder 😉
pi_220239787
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Mooi om te zien dat het toch opschiet met het het huis. Dat Sanneke in de ‘we’ vorm spreekt vind ik dan weer bijzonder.
De woonkamer had ik opvallender verwacht, vind het roze i.c.m. de lichte vloer redelijk saai. De pumpkin spice kleur vind ik de mooiste kleur die ze hebben gebruikt.

Vind ik ook heel bijzonder. Als ik haar was had ik meer de mensen bedankt in het filmpje die haar hebben geholpen dan de veer in vooral eigen kont te stoppen.
Dus bij deze: Goed gedaan Dion, Dion's familie en vrienden gisteren. Jullie zorgen dat het daar opschiet. Madam op de bank niet.

Als Sanneke dit alleen had moeten doen waren ze eind dit jaar nog niet verhuist. Aangezien zij alleen naar winkels gaat en met haar moeder gaat lunchen en kleedjes en glazen moet kopen, zitten op de bank terwijl andere mensen knallen in haar huis. Onvoorstelbaar is ze.
pi_220239924
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:04 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar Enter is toch wel een stukje verder 😉
Ja , ik dacht we zetten even Twente op de kaart , 🤪
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220239942
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:

Ze praat in de “we” vorm als er iets gedaan is. En in de “ik” vorm als er iets besloten moet worden of wat ze mooi vindt
Viel me gewoon even op
pi_220240048
Sanneke krijgt een smartwatch terwijl ze de hele tijd loopt te klagen hoe duur verhuizen is… heel bijzonder. Alsof ze vaker gaat wandelen met de stappenteller
pi_220240069
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke krijgt een smartwatch terwijl ze de hele tijd loopt te klagen hoe duur verhuizen is… heel bijzonder. Alsof ze vaker gaat wandelen met de stappenteller
Precies dit.
Zij nemen gewoon iedereen in de maling. Ze komen gewoon rond per maand. Zij hoeven geen dubbeltje om te draaien. Zij doen alsof ze geen cent te makken hebben, zodat ze zoveel mogelijk gratis krijgt, waardoor ze geld over houdt voor thuisbezorgd, lunches, tompouce van de bakker etc.
pi_220240076
Volgens mij staat er op Sanneke haar horloge dat ze 650 stappen heeft gelopen vandaag... Bizar :o
Gauw erbij zeggen dat hij niet meet als ze achter de kinderwagen loopt, maar ookal doet ie dat niet ik had nog meer stappen op een dag toen ik uren bedlegerig was door ziekte ;(
Op zich leuk en positief dat ze met hem naar een schommeltje is geweest, maar dan gaat ze vlug weer naar binnen want M vond het maar stom en is een binnenkind! Weet even niet wat ik daarop moet zeggen...
pi_220240097
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:44 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Precies dit.
Zij nemen gewoon iedereen in de maling. Ze komen gewoon rond per maand. Zij hoeven geen dubbeltje om te draaien. Zij doen alsof ze geen cent te makken hebben, zodat ze zoveel mogelijk gratis krijgt, waardoor ze geld over houdt voor thuisbezorgd, lunches, tompouce van de bakker etc.
Komt vast uit een ander potje. Ik herken dit helaas van familie. Het al 1,5 jaar presteren om iets in huis niet af te maken, want het geld is op. Maar wel geld uit blijven geven aan zooi, uitjes, etentjes, afhaal etc.. alsof het over de plinten klotst. En verder steeds zeuren over dat er echt geen geld is. En er is altijd wel weer iemand die erin trapt en dan maar weer geld toestopt.
pi_220240128
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Komt vast uit een ander potje. Ik herken dit helaas van familie. Het al 1,5 jaar presteren om iets in huis niet af te maken, want het geld is op. Maar wel geld uit blijven geven aan zooi, uitjes, etentjes, afhaal etc.. alsof het over de plinten klotst. En verder steeds zeuren over dat er echt geen geld is. En er is altijd wel weer iemand die erin trapt en dan maar weer geld toestopt.
Ongekend. Ik zag overigens die glazen in de winkel met kersjes. Die zijn 5,25¤ per stuk(!).
pi_220240182
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De verhuizing wordt betaald door volgers😉
pi_220240288
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:45 schreef Nieve het volgende:
Volgens mij staat er op Sanneke haar horloge dat ze 650 stappen heeft gelopen vandaag... Bizar :o
Gauw erbij zeggen dat hij niet meet als ze achter de kinderwagen loopt, maar ookal doet ie dat niet ik had nog meer stappen op een dag toen ik uren bedlegerig was door ziekte ;(
Op zich leuk en positief dat ze met hem naar een schommeltje is geweest, maar dan gaat ze vlug weer naar binnen want M vond het maar stom en is een binnenkind! Weet even niet wat ik daarop moet zeggen...
Die van mij meet mijn stappen zelfs als ik met mijn handen in mijn jaszakken loop. En 650 is niks. Ik ben momenteel verplicht thuis en zit vandaag al boven de 3000.
pi_220240289
quote:
Herkenbaar... Ik vind het diep ongezond waar Sanneke mee bezig is.
Vandaag een hele slechte dag en ik zit op bijna 2700 stappen. Meestal zit ik rond de 4000 en dat in huis. Met ontzettend veel rust tussendoor. 650 stappen... Holy cow.
pi_220240311
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ‘ze heeft nu moeite moet doen om het (huidige) huis uit te gaan vanwege een toegangscode op het park.
Dat je daar MET EEN CODE OP EN AF MOET!’

Nu lijkt het me heel sterk dat je daar als voetganger niet uit kan/mag.
En ze is de rust daar zat. Ik hoop dat ze zich niet gaat ergeren aan de auto’s en scooters op de nieuwe plek. Geen idee of ze aan een doorgaande weg wonen.
Ze raakte zaterdag al geïrriteerd toen er een auto naast haar kwam parkeren. Of dat was omdat ze daardoor besefte dat het er echt heel raar uitziet dat je tegen je telefoon zit te praten.
pi_220240385
quote:
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen wel
pi_220240399
Denk dat M van Sanneke gewoon wat verschrikt zat te kijken op de schommel, best spannend een eerste keer op een schommel.
Jammer dat ze het dan gelijk af doet met waarschijnlijk heb ik een binnenkind…

Mijn kind is ook geen echte fan van schommelen, buitenspelen daarentegen kan hem niet lang genoeg duren…

Maar goed wel fijn dat ze dus schijnbaar buiten is geweest met hem.
pi_220240437
quote:
Ik weet niet, maar als ik met de hond wandel, handen in mijn zakken of de riem vast telt mijn stappenteller gewoon door. Dus achter de kinderwagen zal hij vast ook wel meten. Of is het een smartwatch van 25¤ van de temu ofzo
pi_220240443
Geen enkel kind van die leeftijd is een binnenkind.
pi_220240454
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Hyacinth het volgende:
Sanneke is een binnenmens dus moet haar kind dat ook zijn. Anders wordt het wel heel ingewikkeld.
pi_220240462
quote:
En hij vindt het zo leuk om andere mensen/kinderen te zien. Nou, die zie je niet veel in je eigen huis.
Ik denk eerder dat moeders het zat was, en een binnenmens is.
pi_220240478
Dat gepluk en gewrijf over haar haar de hele tijd. Zó irritant vind ik dat. Of telt dat horloge dat als stappen?
pi_220240480
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen wel
Ik heb een garmin en die meet niet helaas als ik achter een kinderwagen oid loop.
pi_220240574
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik heb een garmin en die meet niet helaas als ik achter een kinderwagen oid loop.
inderdaad ook niet winkelwagen loopt
pi_220240594
De logica van AM: de relatie van Jim is net uit. Hij is daardoor druk aan het daten.

Daardoor? Je kunt niet zonder?
pi_220240613
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
De logica van AM: de relatie van Jim is net uit. Hij is daardoor druk aan het daten.

Nou zeg dat.
En volgens mij heeft hij een relatie met zijn telefoon. Hij doet niet anders als je hem ziet. En zo’n makkelijk lijkt hij mij ook niet. Maar dat is een aanname van mij. Zijn zusje die altijd zo blij is als ze hem ziet zou hij wat aardiger mogen begroeten. Maar dat is ook een vooroordeel omdat ik Jet gewoon een lieverd vind
pi_220240636
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

En waarom moet zijn moeder dat op insta delen 🫣
pi_220240690
Ik ging altijd graag naar Landal, maar die kan ik nu ook niet meer serieus nemen met hun cadeautjes aan fluflu’s. Liekedeb in Vennebos en JvP in Friesland. Zo zonde.
pi_220240695
In de vlog zit Sofie Nagelkerke constant te krabben: op het hoofd, aan gezicht en armen. Krijg er zelf jeuk van als ik er naar kijk. Bij de malariapil moeten ze een vette maaltijd nemen en dus eten ze een nootje en gedroogd fruit. En maar benadrukken dat het toch niet normaal is dat ze dit op de bonnefooi doen. Als ik FB de dagverslagen lees is elke dag van uur tot uur gepland. Het is niet het meest snuggere stel die twee.
pi_220240696
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Omdat ze ons een eerlijk inkijkje wil geven in dat gigantische gezin zodat we daar allemaal van kunnen leren. Denk ik. 😝
pi_220240698
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:00 schreef miep123456 het volgende:

[..]
inderdaad ook niet winkelwagen loopt
Wat gek. Die van mij telt alles. Geen Garmin trouwens.
pi_220240724
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke is een binnenmens dus moet haar kind dat ook zijn. Anders wordt het wel heel ingewikkeld.
Ja dat is het.
pi_220240733
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Earring het volgende:
Dat gepluk en gewrijf over haar haar de hele tijd. Zó irritant vind ik dat. Of telt dat horloge dat als stappen?
Valt me altijd op bij haar. Misschien dat daarom haar gezicht er altijd zo slecht uit ziet? Elke 3 seconden bacterieen uitsmeren op haar gezicht.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220240808
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Earring het volgende:
Mijn_geldzaken doet dat ook. Ik kan dan alleen maar denken aan hoe vet dat haar wordt.
pi_220240825
quote:

[..]
Om aan de #100 stories per dag te komen
pi_220240989
quote:

[..]
Omdat ze via haar volgers aan een schoondochter hoopt te komen? Dat ze eerst door de AM ballotagecommissie moet? Of ze wel instemt met insta?

Zou er ooit iemand in haar ogen kunnen tippen aan Arte?
pi_220241022
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze via haar volgers aan een schoondochter hoopt te komen? Dat ze eerst door de AM ballotagecommissie moet? Of ze wel instemt met insta?

Zou er ooit iemand in haar ogen kunnen tippen aan Arte?
Voor Arte was Caya het helemaal. :*
pi_220241027
Mijn stappenteller op me smartwatch heeft ook altijd minder stappen dan me telefoon aangeeft. Kan soms de helft wel schelen
pi_220241072
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:05 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Voor Arte was Caya het helemaal. :*
En voor Caya was het Noa
pi_220241076
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn_geldzaken doet dat ook. Ik kan dan alleen maar denken aan hoe vet dat haar wordt.
DBM ook altijd. Ze weten zich niet echt een houding te geven zo lijkt he
pi_220241100
Ben ik de enige die gelijk een beeld heeft van Sanneke die die schommel levensgevaarlijjk hard duwt? Puur door haar JE MOEDER van afgelopen weekend .. ?
pi_220241326
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:13 schreef Earring het volgende:

[..]
DBM ook altijd. Ze weten zich niet echt een houding te geven zo lijkt he
Bij DBM kijk ik niet. Maar het zal een ding zijn.
pi_220241365
Ik vond het wel leuk dat voor de Rotterdamse Poetsqueen een babyshower is geregeld. Zo'n lieve leuke positieve vrouw vind ik dat!
pi_220241433
quote:
Nee absoluut niet. Zij heeft een "binnenkind" omdat dit kindje niks anders gewend is. Dieptriest.
pi_220241456
De enige waar ik soms wel eens niet anoniem kijk op youtube is Elyse, omdat ik toch wel gefascineerd ben hoe zij altijd alle kanten op gaat. Vond haar de laatste tijd goed bezig, maar van die laatste video krijg ik een vieze smaak in m'n mond. Ze begint met zeggen dat het heus allemaal niet zo goed gaat als t lijkt, begint dan over haar oudste en dat hij 'special needs is' (maar wil wel z'n privacy waarbogen :+ ). Na die rant doet ze een Sanneke.
Met een heel lief stemmetje zeggen dat de kijkers voelen als vrienden en dat ze vanwege de special needs van haar oudste zo graag thuis wil zijn om hem te helpen en dat hij geen normale opvang kan krijgen huilie huilie. Even later blijkt hij toch op een opvang te zitten. Daarna komt de smeekbede om van alles te klikken om voor haar inkomen te zorgen. Dat is gewoon je kind zijn beperkingen gebruiken voor geld. Kun je het nog zo sympathiek brengen, maar ik vind dit heel erg naar.
pi_220241549
@Nieve, Bedankt voor de samenvatting.
Ik was nieuwsgierig door haar tekst maar had geen zin om te kijken. Ze was juist goed bezig dacht ik dus haar tekst gaf mij al zo’n gevoel.
Gaat niet echt lekker daar dus
pi_220241581
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 19:11 schreef Earring het volgende:
@:Nieve, Bedankt voor de samenvatting.
Ik was nieuwsgierig door haar tekst maar had geen zin om te kijken. Ze was juist goed bezig dacht ik dus haar tekst gaf mij al zo’n gevoel.
Gaat niet echt lekker daar dus
Gaat wel prima hoor geloof ik, maar met momenten minder. Wat logisch is.
Maar dat bedelen na haar verhaal over L. en ook zijn verhaal daarbij betrekken vind ik niet oke.
pi_220241828
Vic Cle heeft nu een TikTok gemaakt om al die flu’s in Dubai na te doen _O- _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220241951
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Mijn Garmin registreert ze ook lang niet allemaal als ik achter een kinderwagen loop. Ik had ook meerdere fitbits en die registreerde vrijwel niets met een kinderwagen. Zo’n onzin is dat niet.

de fitbit registreerde wel stappen als ik in een zak chips zat te graaien. Dat deed ik vast enthousiast
pi_220241964
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 19:16 schreef Nieve het volgende:

[..]
Maar dat bedelen na haar verhaal over L. en ook zijn verhaal daarbij betrekken vind ik niet oke.
Net een echt leven.
pi_220242080
AM had maar 1 reden om die lezing in dat hotel te doen, ze was daar op uitnodiging van die boekhandel inclusief overnachting. Die cadeautjes voor Jet en Lot vind ik echt bizar, het kopen ervan maar ook het aannemen. Toen een volger een ballon opstuurde was ze compleet verbolgen want schending van privacy en stalking blabla, dat ze haar adres bijna dagelijks zelf filmt liet ze achterwege. Nu neemt ze vrolijk allerlei cadeaus aan onder het mom van een goedmakertje. Koop dan zelf wat..
pi_220242121
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou zeg dat.
En volgens mij heeft hij een relatie met zijn telefoon. Hij doet niet anders als je hem ziet. En zo’n makkelijk lijkt hij mij ook niet. Maar dat is een aanname van mij. Zijn zusje die altijd zo blij is als ze hem ziet zou hij wat aardiger mogen begroeten. Maar dat is ook een vooroordeel omdat ik Jet gewoon een lieverd vind
Het pleaserige zusje wordt enorm door AM naar voren geduwd als J komt. AM vindt het namelijk zo leuk dat ieder ouder kind een speciale band met een jonger kind heeft. De tweede zoon heeft het geprobeerd met L, maar die speciale connectie is mislukt. Het vriendje van de oudste dochter heeft de egards over genomen.
Ik hoop voor Jet dat ze een enorme tegendraadse eigenzinnige puber wordt, één die echt haar middelvinger naar haar dwingende moeder op steekt. Zet em op, Jet!
pi_220242536
Kijktip:
EgbertKanaal op YouTube met de video ‘De Content Machina van de Bellinga’s’.
Ik ben 8 minuten in de video en kan het eigenlijk niet aanzien.

Ik kijk de Bellinga’s nooit en behalve de welbekende potlood en metroman fragmenten wist ik er niet zoveel van. Echt heel heftig dit…
pi_220242544
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:12 schreef LeSage het volgende:
Kijktip:
EgbertKanaal op YouTube met de video ‘De Content Machina van de Bellinga’s’.
Ik ben 8 minuten in de video en kan het eigenlijk niet aanzien.

Ik kijk de Bellinga’s nooit en behalve de welbekende potlood en metroman fragmenten wist ik er niet zoveel van. Echt heel heftig dit…
Dit is wel heel toevallig, ik zit dit letterlijk nu te kijken.

Echt bizar....
pi_220242549
Die dansjes bij KC weer 🫣
pi_220242553
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja , ik dacht we zetten even Twente op de kaart , 🤪
Oldenzaal🥳
pi_220242584
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die dansjes bij KC weer 🫣
Ik weet het niet maar iets vind ik vreemd aan haar manier van bewegen.
Verder vind ik haar best wel een leuke vrouw.

[ Bericht 12% gewijzigd door Henrike op 02-03-2026 21:30:10 ]
pi_220242674
Lekker dat andere gezin filmen, Judith. Doe je top.
pi_220242683
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:14 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Dit is wel heel toevallig, ik zit dit letterlijk nu te kijken.

Echt bizar....
Ik zat ook te kijken, bizar dit
pi_220242749
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Oldenzaal🥳
Dan denk ik aan Debby vd Zande 😉
pi_220242848
Die inkomsten die Ellen laat zien.
Dat kan toch niet serieus zijn? 16.000 euro!!
Hoe dan?
pi_220242863
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 19:16 schreef Nieve het volgende:

[..]
Wat een onrealistische wensen heeft zij ook, met jawel, 70 euro per maand aan YouTube inkomsten: een boerderij met paarden aan huis. Hebben zowel zij als L. en T. echt behoefte aan...
pi_220242957
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Hoe dan?
Ik ben even gaan kijken wat zij dan verkoopt en doet.
Maar dan moet ze wel veel cursussen verkopen, ik kan me dat bijna niet voorstellen dat zoveel mensen dat doen.
Als je ook kijkt hoe weinig likes en reacties zij krijgt.
pi_220243022
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
AM had maar 1 reden om die lezing in dat hotel te doen, ze was daar op uitnodiging van die boekhandel inclusief overnachting. Die cadeautjes voor Jet en Lot vind ik echt bizar, het kopen ervan maar ook het aannemen. Toen een volger een ballon opstuurde was ze compleet verbolgen want schending van privacy en stalking blabla, dat ze haar adres bijna dagelijks zelf filmt liet ze achterwege. Nu neemt ze vrolijk allerlei cadeaus aan onder het mom van een goedmakertje. Koop dan zelf wat..
Wel jammer dat die mevrouw van dat hotel niet had verteld dat er zoveel leuks te doen was. Nu had AM het zo strak gepland dat er geen tijd was om iets van de omgeving te zien. En nu moest ze die mevrouw vragen om nog een gratis overnachting.
pi_220243043
Echt bizar die aflevering van egbert over de Bellingas. Zo erg ook voor die kinderen. Zo schadelijk. Ben benieuwd over 20 jaar.
pi_220243052
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:24 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik ben even gaan kijken wat zij dan verkoopt en doet.
Maar dan moet ze wel veel cursussen verkopen, ik kan me dat bijna niet voorstellen dat zoveel mensen dat doen.
Als je ook kijkt hoe weinig likes en reacties zij krijgt.
Dat begrijp ik dus ook niet
Dure cursussen die altijd over exen, narcisten en mannen gaan. En al dansend huppelt ze over je beeldscherm.
pi_220243113
quote:
Hoe dan?
Ik geloof er niks van
pi_220243132
Kyra doet weer op z'n Kyra's het eea aandikken. Als je haar story bekijkt lijkt het net of haar jongste minimaal op sterven ligt, maar dat blijken in de post vooral haar eigen gedachten. Ik vind daar heel veel van, van zo'n 'teaser'.
pi_220243170
MCW

Mies wil ons laten geloven dat Timmie haar beste vriend was en dat ze toen lovers werden. We hebben die hele Timmie in al die jaren dat ze fluflu is nog nooit gezien. Dus weer uit de grote duim.

Denk ook niet dat het aankomen (gewicht) goed gaat, zo te zien.

Maar wel weer maximaal.
pi_220243178
Ik snap haar stories niet zo goed. Ze begint met 'baby naar bed brengen', deelt daarna een update van klussen in huis, om vervolgens ongelofelijk bang te zijn haar kwijt te raken. Maar ze ligt toch niet in het ziekenhuis? Is dit dan haar eigen angst die haar zo van de wap brengt, of is dit weer de Kyra die om aandacht, hartjes en likes vraagt?
pi_220243198
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Dan denk ik aan Debby vd Zande 😉
Jaaaa klopt die had de zaal voller gehad
pi_220243205
quote:
Hoe dan?
Geloof ik niks van, dat zal haar lever haar wel wijsmaken
pi_220243206
MW: iemand loopt dus achter hen aan om te filmen dat ze van beste vrienden naar lovers zijn gegaan. Hoe gaat dat dan? Wil je ons even een stukje filmen dat we heppiepeppie naar de auto lopen?
pi_220243210
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:05 schreef Lynnyl het volgende:
Ik snap haar stories niet zo goed. Ze begint met 'baby naar bed brengen', deelt daarna een update van klussen in huis, om vervolgens ongelofelijk bang te zijn haar kwijt te raken. Maar ze ligt toch niet in het ziekenhuis? Is dit dan haar eigen angst die haar zo van de wap brengt, of is dit weer de Kyra die om aandacht, hartjes en likes vraagt?
Welkom bij Kyra...
pi_220243237
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Welkom bij Kyra...
Ze is wel helemaal in de Heer he?
pi_220243282
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze is wel helemaal in de Heer he?
Ja, beetje tradwife vibes ook
pi_220243361
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Welkom bij Kyra...
Hoe vind ik haar?
pi_220243416
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:53 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Hoe vind ik haar?
kyra_elgersma
pi_220243767
quote:
Hoe dan?
Natuurlijk niet. Ze doet alsof haar cursussen fantastisch zijn, dat al veel mensen het hebben gekocht en dat jij FOMO krijgt.
pi_220243770
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:27 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ja, beetje tradwife vibes ook
Het volgende op de agenda is zeker zuurdesem bakken?
Ik vind de trap wel echt een gave kleur bij Kyra.
Verder krijg ik de kriebels van alles wat ze deelt en hoe ze het deelt. Laatst reageerde ze bij iemand dat haarvdochter (mogelijk) een hersenziekte heeft, maar op haar eigen pagina doet ze allemaal mysterieus en aan 'privacy bewaking'
pi_220243780
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:11 schreef Lynnyl het volgende:
MW: iemand loopt dus achter hen aan om te filmen dat ze van beste vrienden naar lovers zijn gegaan. Hoe gaat dat dan? Wil je ons even een stukje filmen dat we heppiepeppie naar de auto lopen?
Ik vond het filmpje om het restaurant ook erg ongemakkelijk. Camera klaarzetten; kijk ons het eens leuk hebben terwijl.

Wel verstandig van haar om (redelijk) op tijd naar bed te gaan ipv steeds tot diep in de nacht aan de zuip te gaan. Zal beter zijn voor haar slaap.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 07:06:46 #111
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220244041
Kyra gaat weer op de oude voet door, overdreven drama posten, continu het huis veranderen.
Ik keek even bij Wiline, dat is een vreemde hoor. Ze heeft een reel gemaakt over de aanstaande verjaardag van haar zoontje en heeft een opblaas 2 gevonden in de kringloop en laat die zien. Zou ze echt niet zien dat het een omgekeerde 5 is? Wellicht is ze niet helemaal snuffel? Ze is zooooo vreemd.
pi_220244067
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat gek. Die van mij telt alles. Geen Garmin trouwens.
Mijn samsung meet ook geen stappen als ik op mijn loopband de stang vast hou 🤣 loopband ik een uur en heb ik 230 stappen gezet 👍
pi_220244196
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 23:05 schreef Lynnyl het volgende:
Beide vermoed ik
pi_220244217
quote:
Hoe dan?
Nee aan de ene kant geloof ik het ook niet, aan de andere kant weet ik wel dat er een grote markt is voor semi spiritueel geneuzel. En mensen daar flink voor betalen.
pi_220244328
Am.. ik snap niet dat je zondag/maandag takken op de oprit gooi omdat donderdag het grof vuil komt 🤔 knip het klein en gooi het in de groenbak...
Maar vervolgens iedere dag tig filmpjes "donderdag komt het grof vuil" kijk die zooi eens in de weg liggen .... gooi het dan aan de kant en leg het woensdag avond allemaal op de oprit 🤷 ik vind dit echt raar 🤣 en het hysterische filmpje van Sam die de noodradio van de action promoot 🤷 why?
pi_220244363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 07:06 schreef Rimboequeen het volgende:
Kyra gaat weer op de oude voet door, overdreven drama posten, continu het huis veranderen.
Ik keek even bij Wiline, dat is een vreemde hoor. Ze heeft een reel gemaakt over de aanstaande verjaardag van haar zoontje en heeft een opblaas 2 gevonden in de kringloop en laat die zien. Zou ze echt niet zien dat het een omgekeerde 5 is? Wellicht is ze niet helemaal snuffel? Ze is zooooo vreemd.
Ik ging even spieken en inderdaad, het is gewoon een 5 haha! Die outfit van vandaag die ze deelt ook... Degelijkheid ten top. Ze lijkt wel 50!
pi_220244383
MCW doet nog even stoer dat Timmie haar niet heeft bekeerd tot geheelonthouder. Weten we meid, weten we. Maar mocht je denken dat het stoer is om als 32/33 jarige zo prat te gaan op het feit dat je alcohol drinkt: nee. Triest is het wel.

En de story waarbij ze ‘how you love me’ schrijft is ook veelzeggend. Het moet om haar draaien🫅
pi_220244725
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 07:06 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind haar iets triestigs hebben. Ze gebruikt insta om haar oliebusiness van YL te promoten, en om een beetje zichtbaar te zijn post ze haar outfit of the day en dat ze haar keukenkastje aflapt.
pi_220244773
Gelukkig heeft Sanneke een eierschaal, zou toch wat zijn als ze die niet al had
pi_220244779
Die losse takken bij Geerts op de oprit. Volgens mij doen ze het erom. Vorig jaar hetzelfde volgens mij.
Hoe moeilijk is het om ze even bij elkaar te binden zodat ze niet over een paar dagen door de hele wijk verspreid liggen?
pi_220244781
Mw gaf gisteren in haar eerste storie aan dat ze een paar dagen achter loopt was met plaatsen van stories en dat ze straks zal plaatsen waarom. Ik heb t niet gezien of heb ik iets gemist?
pi_220244785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 09:34 schreef Harper het volgende:
Die losse takken bij Geerts op de oprit. Volgens mij doen ze het erom. Vorig jaar hetzelfde volgens mij.
Hoe moeilijk is het om ze even bij elkaar te binden zodat ze niet over een paar dagen door de hele wijk verspreid liggen?
.
Dit takken verhaal klinkt wel bekend idd
pi_220244935
En dat gezeur over de lelijke gele auto.
Die ze gewoon bewust heeft uitgekozen omdat het zo opvalt en iedereen dan kan zeggen: daar rijdt AM!
pi_220244964
In plaats van pakketjes uitpakken kan Sanneke beter dozen gaan inpakken.
pi_220245015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 09:56 schreef Mirp het volgende:
In plaats van pakketjes uitpakken kan Sanneke beter dozen gaan inpakken.
Idd hoezo zit je pakjes uit te pakken?? Je moet toch juist inpakken??? En Wat moet je in godesnaam met een eierschaal??
pi_220245057
Woohoo dbm heeft nieuwe testjes geregeld voor vriendinnie nu ze het ene niet heeft mag ze op voor de volgende!! Wat een feest
pi_220245117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd hoezo zit je pakjes uit te pakken?? Je moet toch juist inpakken??? En Wat moet je in godesnaam met een eierschaal??
Dat is handig om gevulde eitjes op te leggen, je weet wel die ze kant en klaar koopt bij de AH. En leuk voor Pasen. Ongelooflijk om je hiermee bezig te houden als je over 1,5 week wil verhuizen.
pi_220245137
Judith vindt het wel heel belangrijk dat men op het juiste moment op de juiste plek feliciteert zeg
pi_220245161
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 09:34 schreef Post-its het volgende:
Mw gaf gisteren in haar eerste storie aan dat ze een paar dagen achter loopt was met plaatsen van stories en dat ze straks zal plaatsen waarom. Ik heb t niet gezien of heb ik iets gemist?
Ik zat ook met smart te wachten. Het enige wat ze schreef was iets over geen schuldgevoel meer hebben als de kinderen niet bij haar zijn. Geen idee of dat de uitleg was maar als dat het wel was zie ik het verband niet.
pi_220245179
De Nagelkerkjes zijn op de bonnefooi in Oeganda. Van begin tot eind is er iemand mee die hen begeleid. Maar het is echt op de bonnefooi want ze hadden de hotels niet vantevoren geboekt. Als ik het zo lees is het juist een reis die bijna van minuut tot minuut is gepland. Helemaal prima
als je dat prettige manier van vakantie houden vindt. Maar om dan te zeggen dat het op de bonnefooi is slaat nergens op. Vind je dat dan interessant en stoer klinken of heb je geen idee wat het woord betekent. Als Pabo juffrouw.
pi_220245191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef Mirp het volgende:

[..]
Dat is handig om gevulde eitjes op te leggen, je weet wel die ze kant en klaar koopt bij de AH. En leuk voor Pasen. Ongelooflijk om je hiermee bezig te houden als je over 1,5 week wil verhuizen.
Maar serieus... als ze straks daar op de bank zit heeft ze toch prima tijd om een eierschaal te bestellen? Dat koop je toch niet (sowieso kan deze zin nu stoppen) als je het straks weer in moet pakken om te verhuizen? Of hebben ze zo weinig dat het toch tof is om een extra doos te kunnen vullen?
pi_220245211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ze heeft nooit zo’n schaal gehad en nu wel en in het nieuwe huis heeft ze de ruimte ervoor. En dat is dus waar het bij veel mensen, niet alleen bij haar, fout gaat. Er is ruimte en die moet gevuld worden met onnodige spullen. Het zal wel horen bij de tradities die ze wil invoeren voor haar kind: eieren op een schaal i.p.v. op een gewoon bord.

*overweegt nu een eierschaal te kopen want ook ik heb dat in mijn leven nog nooit gehad én ik heb er wél de ruimte voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 03-03-2026 10:33:45 ]
pi_220245237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Judith vindt het wel heel belangrijk dat men op het juiste moment op de juiste plek feliciteert zeg
Maar snap jij dan niet hoe belangrijk het is om door onbekenden gefeliciteerd te worden? En als dat onder de post gebeurt zijn er misschien wel meer onbekenden die dat ook gaan doen. Dus nog meer frlicitaties🎉 Het is weer eens iets anders dan geld sparen.
Nieuwe kolom in het excel bestand: felicitaties.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 03-03-2026 10:51:14 ]
pi_220245287
Bij Am zou ik nooit eten, vieze dweil op het aanrecht, schoenen op tafel gatver 🤮

Ja ach ze had de schaal ook ingepakt kunnen laten en gelijk meeverhuizen.. nu heb je weer troep erbij.. er is ook nog helemaal niets ingepakt daar.. wat doe je dan he de gehele dag..

Nou vriendinnie ook getest, is haar man ook getest?
pi_220245301
Debbie hillon heb ik ook ontvolgt, als iemand haar kinderen inzet is zij nr 1
pi_220245307
En dan vraag je op FB personeel voor de bakkerij. Zonder erbij te zetten vanaf welke leeftijd en in welk filiaal. Als daar dan vragen over komen beantwoord je er eentje van. Vanaf je privé FB account terwijl je op vakantie in Oeganda bent. Ik zie zoveel amateurisme bij Jan en Sofie dat ik me echt afvraag hoe ze dit hebben kunnen bereiken. Ze komen beiden niet over als de scherpste messen. Denk dat het personeel meer de credits van het succes verdienen dan Jan en Sofie.
pi_220245311
AM met haar zorgen over Jim op de motor.
En zijzelf dan? Ze rijdt slechts sporadisch. Dan kunnen de banden wel door Maarten op spanning zijn gebracht maar als je zelden rijdt verleer je het ook. En evengoed een motortocht voor ervaren rijders op IJsland gaan maken. Hoezo is dat niet gevaarlijk dan? Ze zullen vrijwel geen ander verkeer tegenkomen maar je kan jezelf evengoed in de puin rijden.
pi_220245337
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:38 schreef Overrozen14 het volgende:
Echt bizar die aflevering van egbert over de Bellingas. Zo erg ook voor die kinderen. Zo schadelijk. Ben benieuwd over 20 jaar.
Waar gaat dat over als ik vragen mag?
pi_220245399
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Zodat haar account meer/beter zichtbaar wordt en ze weer een paar van haar (vaders) excel bestand kan slijten.
pi_220245409
Lekker dan, nu ben ik door jullie geinfluenced om Sanneke haar eierschaal te gaan bekijken. Bij eierschaal dacht ik aan de schaal van een ei. En ik ken eierdopjes, maar een eierschaal? Pak gewoon een bord. Maar ik zet m’n eitjes dan ook niet op insta dus hoef geen fancy schaal. De spanning stijgt hoor.
pi_220245448
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
Lekker dan, nu ben ik door jullie geinfluenced om Sanneke haar eierschaal te gaan bekijken. Bij eierschaal dacht ik aan de schaal van een ei. En ik ken eierdopjes, maar een eierschaal? Pak gewoon een bord. Maar ik zet m’n eitjes dan ook niet op insta dus hoef geen fancy schaal. De spanning stijgt hoor.
Haha ik dacht bij eierschaal ook aan de buitenkant van een ei 😂.
pi_220245489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 09:34 schreef Moppie1982 het volgende:
Gelukkig heeft Sanneke een eierschaal, zou toch wat zijn als ze die niet al had
Echt, prioriteiten hoor 🤦♀aan de zooi in huis te zien heeft ze nog niet veel ingepakt
pi_220245495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 08:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Am.. ik snap niet dat je zondag/maandag takken op de oprit gooi omdat donderdag het grof vuil komt 🤔 knip het klein en gooi het in de groenbak...
Maar vervolgens iedere dag tig filmpjes "donderdag komt het grof vuil" kijk die zooi eens in de weg liggen .... gooi het dan aan de kant en leg het woensdag avond allemaal op de oprit 🤷 ik vind dit echt raar 🤣 en het hysterische filmpje van Sam die de noodradio van de action promoot 🤷 why?
Of bind het in elk geval even samen dat het niet zo in de weg ligt
pi_220245504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sowieso, bestel pas dingen als je verhuisd bent, scheelt weer spullen om over te huizen
pi_220245523
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft nooit zo’n schaal gehad en nu wel en in het nieuwe huis heeft ze de ruimte ervoor. En dat is dus waar het bij veel mensen, niet alleen bij haar, fout gaat. Er is ruimte en die moet gevuld worden met onnodige spullen. Het zal wel horen bij de tradities die ze wil invoeren voor haar kind: eieren op een schaal i.p.v. op een gewoon bord.

*overweegt nu een eierschaal te kopen want ook ik heb dat in mijn leven nog nooit gehad én ik heb er wél de ruimte voor.
Sanneke heeft vast een linkje
pi_220245531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso, bestel pas dingen als je verhuisd bent, scheelt weer spullen om over te huizen
Of laat het op het nieuwe adres bezorgen. Of beter: koop het niet. Koop spullen die je nodig hebt, echt nodig hebt. Niet omdat je er 5 minuten blij van wordt.
pi_220245582
Hoe dweilt AM dan, die slingert die dweil alle kanten op en loopt vervolgens zelf over het net gedweilde stuk. Kan nooit echt schoon worden zo..
  dinsdag 3 maart 2026 @ 11:28:13 #148
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220245591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:24 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes zijn op de bonnefooi in Oeganda. Van begin tot eind is er iemand mee die hen begeleid. Maar het is echt op de bonnefooi want ze hadden de hotels niet vantevoren geboekt. Als ik het zo lees is het juist een reis die bijna van minuut tot minuut is gepland. Helemaal prima
als je dat prettige manier van vakantie houden vindt. Maar om dan te zeggen dat het op de bonnefooi is slaat nergens op. Vind je dat dan interessant en stoer klinken of heb je geen idee wat het woord betekent. Als Pabo juffrouw.
Bedoelen ze niet gewoon last-minute :D? Zo leest het in ieder geval :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220245614
quote:
84s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:18 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Sanneke heeft vast een linkje
Sanneke heeft mij geblokkeerd en anoniem werken de linkjes niet. Helaas😩
pi_220245628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo dbm heeft nieuwe testjes geregeld voor vriendinnie nu ze het ene niet heeft mag ze op voor de volgende!! Wat een feest
En een drukke dag? Wassen en was vouwen... Wou dat dat mijn taken van vandaag waren
pi_220245784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:26 schreef Kaascroissantje het volgende:
Hoe dweilt AM dan, die slingert die dweil alle kanten op en loopt vervolgens zelf over het net gedweilde stuk. Kan nooit echt schoon worden zo..
En het schoon te maken vieze vloerkleed gaat ook op de eettafel. Want buiten in de tuin heeft ze geen goed licht om haar stories te maken?
pi_220245796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
En een drukke dag? Wassen en was vouwen... Wou dat dat mijn taken van vandaag waren
O kak dat had ik gisteravond nog gedaan... nu heb ik niets te doen (ofzo)
pi_220245866
AM roept op om je vragen onder de post te stellen zodat ze klassikaal kan antwoorden.
Iemand stelt een vraag over hoe werkende mensen met kinderen het doen. AM geeft vervolgens geen antwoord 🙈 (omdat zij dat ook niet weet, want in die situatie zit ze niet)
  dinsdag 3 maart 2026 @ 12:32:40 #154
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220246029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ook Sanneke op Threads; “We gaan verhuizen dus willen zo min mogelijk spullen en zoveel mogelijk geld. 😍”
pi_220246123
Hvk die reclame maakt voor vitamine supplementen.
Heb ik dan meer of minder kans om 1.5 week de griep te krijgen? :P
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220246391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het schoon te maken vieze vloerkleed gaat ook op de eettafel.
Brrrr! Ik ben niet gauw vies van dingen maar dit is echt heel erg vies. Hopelijk heeft ze de tafel weer schoongemaakt daarna (en ik durf het te betwijfelen eigenlijk).
pi_220246490
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:32 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ook Sanneke op Threads; “We gaan verhuizen dus willen zo min mogelijk spullen en zoveel mogelijk geld. 😍”
Ik heb geen Threads maar in welke context kan ik dit lezen? Vraagt ze daar ook om geld?
pi_220246849
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:39 schreef WinnieWana het volgende:
Je hoeft iig niets anders dan friet frikadel en koek in huis te halen 👌👍 fruit en groente halen ze uit potjes vitamine
pi_220247151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb geen Threads maar in welke context kan ik dit lezen? Vraagt ze daar ook om geld?
Ze verwijst in die thread naar haar vinted account, dus hoopt zo veel spullen te verkopen.
pi_220247178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke heeft mij geblokkeerd en anoniem werken de linkjes niet. Helaas😩
He jammer, dan maar leren leven zonder eierbord.
pi_220247184
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:39 schreef WinnieWana het volgende:
Ze had natuurlijk geen griep he, het was de schimmelziekte
pi_220247224
Is HVK die muur nu zelf aan het witten of zou er iemand via de woningbouw bezig zijn?
pi_220247282
Allemaal even tijd maken om Sanneke te helpen met het vinden van lampen.
Haar brein kan het niet meer aan.
Dat snappen wij wel toch? *ugh*
pi_220247361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Bijzonder, haar brein kon het wel aan om een eierschaal te zoeken (ik wist niet eens dat die dingen bestaan), maar van lampen zoeken krijgt ze weer een inzinking. Ze schooit gewoon weer om een samenwerking. En ze hadden toch nog lampen. Ze was vorige week nog bij Kwantum, daar hebben ze ook lampen zat, maar toen was haar brein natuurlijk nog overspannen van het zoeken naar onnodige, dure glazen.
pi_220247397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:39 schreef Jenn1806 het volgende:
Is HVK die muur nu zelf aan het witten of zou er iemand via de woningbouw bezig zijn?
Ik denk iemand van de woningbouw, die gaven aan dat het verkleuring is namelijk en HVK zegt schimmel. Ik ben erg benieuwd…
pi_220247454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
He jammer, dan maar leren leven zonder eierbord.
Is al ruim 50 jaar gelukt. Zal de rest van mijn leven ook nog wel lukken.
pi_220247458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Ze had toch nog lampen?

Voor marktplaats en Vinted hoef je geen Rocket science gestudeerd te hebben lijkt mij. Moet lukken Sanneke. Even je best doen. Wellicht het budget iets verruimen. Soms lukt voor een dubbeltje op de eerste rang niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door JaNeeDan op 03-03-2026 15:26:20 ]
pi_220247601
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had toch nog lampen?

Voor marktplaats en Vinted hoef je geen Rocket science gestudeerd te hebben lijkt mij. Moet lukken Sanneke. Even je best doen. Wellicht het budget iets verruimen. Soms lukt voor een dubbeltje op de eerste rang niet.
Ja, maar ze zoekt weer spul wat aan allerlei eisen moet voldoen. En dat mag, maar zoek lekker zelf, of koop het gewoon nieuw. Onee, dat geld is alweer uitgegeven aan nutteloze zooi.
pi_220247614
Ik denk dat Sanneke helemaal niets gaat inpakken. Als de verhuisdatum dichterbij komt, moet ze gok ik ineens aanwezig zijn zijn het nieuwe huis om alles in te richten. Lees mensen te commanderen waar ze haar spullen moeten neerzetten...
pi_220247628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, maar ze zoekt weer spul wat aan allerlei eisen moet voldoen. En dat mag, maar zoek lekker zelf, of koop het gewoon nieuw. Onee, dat geld is alweer uitgegeven aan nutteloze zooi.
Dit inderdaad. Bespaar jezelf de moeite en koop het nieuw. Koop i.p.v. een elektrische dweil lampen van je cadeaubonnen en dweil nog een tijdje met een goedkope dweil. Is echt nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ze heeft haar felbegeerde eierschaal en glazen met kersjes maar nog steeds is haar kooplust niet verzadigd. Ik snap daar echt helemaal niks van.
pi_220247633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:42 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik denk dat Sanneke helemaal niets gaat inpakken. Als de verhuisdatum dichterbij komt, moet ze gok ik ineens aanwezig zijn zijn het nieuwe huis om alles in te richten. Lees mensen te commanderen waar ze haar spullen moeten neerzetten...
Sanneke heeft het te druk met haar chillende puber.
pi_220247643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Bespaar jezelf de moeite en koop het nieuw. Koop i.p.v. een elektrische dweil lampen van je cadeaubonnen en dweil nog een tijdje met een goedkope dweil. Is echt nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ze heeft haar felbegeerde eierschaal en glazen met kersjes maar nog steeds is haar kooplust niet verzadigd. Ik snap daar echt helemaal niks van.
Ze mag eindelijk na 37 jaar een keer wat zelf beslissen. Dus stouwt ze het huis vol met zooi. Liever zooi dan geld.
pi_220247669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke heeft het te druk met haar chillende puber.
Ik ben benieuwd hoe zij reageert als M straks écht gaan peuter puberen. Ik denk oprecht dat ze dat niet aan kan.
pi_220247672
Bij hvk gaat dat er echt binnen no time doorheen komen weer
pi_220247675
quote:
88s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe zij reageert als M straks écht gaan peuter puberen. Ik denk oprecht dat ze dat niet aan kan.
Zij deed nog zo stoer, dat ze baby heb en niet zwaar vond en dat iedereen haar onnodig bang maakte.
pi_220247687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zij deed nog zo stoer, dat ze baby heb en niet zwaar vond en dat iedereen haar onnodig bang maakte.
Ja daarom. En hij is zo te zien ook wel relaxt, maar of dat zo blijft?
pi_220247708
quote:

[..]
Als ik haar was zo ik gaan voor een robotstofzuiger met dweilfuntie. Nog handiger
pi_220247751
quote:
Hoe dan?
Ik geloof daar bij haar vrij weinig van. En volgende maand is ze ineens weer failliet.
pi_220247766
quote:

[..]
Weet je wel hoeveel moeite dat haar kost. Ze dweilt nooit, misschien moet Dion dat na zijn werk nog een keer doen. Met of zonder elektrische dweil.
pi_220247791
quote:

[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar
pi_220247875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je kan een stuk of 3 berichten lezen door te googlen op Threads en haar (insta)naam. Dan moet je linksboven in het venster, boven de ‘ervaar de threads ervaring ofzo’ op het kruisje klikken. Staat in het grijze vlak, beetje onzichtbaar.

Dan kun je kiezen voor het tabje ‘Threads’ of ‘antwoorden’

Zo ook voor DBM

Dus zonder aan te melden/de app te gebruiken.
pi_220247905
quote:
88s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:53 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja daarom. En hij is zo te zien ook wel relaxt, maar of dat zo blijft?
Een relaxte baby zegt niets weet ik uit ervaring. Onze zoon was echt een heel relaxte en makkelijke baby, maar wel ondernemend binnen z'n mogelijkheden.

Toen hij eenmaal kon tijgeren, kruipen en zelfstandig rechtop kon zitten werd het minder relaxt. Toen kwam daar al snel lopen en klimmen bij. De grijze haren kwamen toen in rap tempo door bij mij, net als de nodige hartverzakkingen. Daarna lekkere driftbuien en bijna non-stop ouwehoeren. Inmiddels lekker bijdehand, grote monden thuis en flink obstinaat. Ik wens Sanne een fijne wedstrijd 🤭
pi_220247948
Die eierschaal van Sanne, ik heb even gekeken nav hier is echt onwijs handig hoor!!

100 jaar geleden hadden wij er thuis ook één. Ik had zo’n moeder die alle onzin moest hebben. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.

Als je nu gaat verhuizen is het uiteraard wel een must have.
pi_220248019
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:15 schreef Maremare het volgende:

[..]
Een relaxte baby zegt niets weet ik uit ervaring. Onze zoon was echt een heel relaxte en makkelijke baby, maar wel ondernemend binnen z'n mogelijkheden.

Toen hij eenmaal kon tijgeren, kruipen en zelfstandig rechtop kon zitten werd het minder relaxt. Toen kwam daar al snel lopen en klimmen bij. De grijze haren kwamen toen in rap tempo door bij mij, net als de nodige hartverzakkingen. Daarna lekkere driftbuien en bijna non-stop ouwehoeren. Inmiddels lekker bijdehand, grote monden thuis en flink obstinaat. Ik wens Sanne een fijne wedstrijd 🤭
Ja nou dit inderdaad, ik ben heel benieuwd. Nu accepteert hij ook nog alles, maar dat zal niet zo blijven denk ik.
pi_220248045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:21 schreef Maretakje het volgende:
Die eierschaal van Sanne, ik heb even gekeken nav hier is echt onwijs handig hoor!!

100 jaar geleden hadden wij er thuis ook één. Ik had zo’n moeder die alle onzin moest hebben. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.

Nou zeker. Naast een eierschaal, heeft ze misschien ook nog wel een ouderwetse fondue pan nodig met van die spiesjes op een spiritus brandertje. En een fluitketel, lekker retro. Misschien zo'n grote houten vork en lepel voor aan de muur. Oeh, en een flessenlikker zo'n ding op een stokje om restjes vla uit het pak te krijgen! Prioriteiten!
pi_220248049
quote:

Door Sanneke kwam ik tot het besef dat ik heeel wat spulletjes mis in mijn leven: elektrische dweil, eier schaal, tig jaar oude make-up, negativiteit etc
pi_220248051
Ik durf nu niet te bekennen wat er in m’n kast staat… Ooit eens van m’n moeder gekregen. En ja ik gebruik hem ook met Pasen enzo, en ik ben rond S. haar leeftijd haha. Ik vind het gezellig staan en doet me denken aan vroeger thuis 🙈

Heb die video over de Bellinga’s ook gezien. Wat een bijzondere figuren. Bij deze krijgt m’n dochter een kijkverbod. Wat verwachten die ouders over een aantal jaar van die kinderen. De oudste zal toch (bijna) middelbare school leeftijd hebben. De periode om lekker vrienden te maken en je te ontwikkelen zonder 24/7 je ouders om je heen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Spezi op 03-03-2026 16:32:44 (Aanvulling ) ]
pi_220248081
Ik heb net ook die aflevering over de Bellinga's gezien, ik heb er geen woorden voor.
pi_220248452
quote:

[..]
Van wat ik tot nu toe heb gezien van haar zoon mag ze in haar handen knijpen. Zo rustig en bedeesd.
pi_220248525
quote:
88s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef Mirp het volgende:
Ik heb net ook die aflevering over de Bellinga's gezien, ik heb er geen woorden voor.
En Annemarie is in mijn ogen niet veel beter! Ik ben in shock van de ‘lotje, wil je even iets vertellen over de kleren die je hebt gekregen?’ die ik net gezien heb. Wauw, echt wauw… Maar hoe kunnen wij nou denken dat onze meest ervaren influencer haar kinderen nog inzet voor geldelijk gewin?!
pi_220248546
Was me gevoel over Sjaak toch goed, zie Reality
pi_220248552
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef Spezi het volgende:
Ik durf nu niet te bekennen wat er in m’n kast staat… Ooit eens van m’n moeder gekregen. En ja ik gebruik hem ook met Pasen enzo, en ik ben rond S. haar leeftijd haha. Ik vind het gezellig staan en doet me denken aan vroeger thuis 🙈

Heb die video over de Bellinga’s ook gezien. Wat een bijzondere figuren. Bij deze krijgt m’n dochter een kijkverbod. Wat verwachten die ouders over een aantal jaar van die kinderen. De oudste zal toch (bijna) middelbare school leeftijd hebben. De periode om lekker vrienden te maken en je te ontwikkelen zonder 24/7 je ouders om je heen.
Ik denk niet dat iemand je daar perse op aankijkt :D
Maar Sanneke heeft haar prioriteiten gewoon niet zo heel lekker op een rijtje…
pi_220248559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Als je peuter 15 maanden is en nu net op de bank klimt mag ze ook wel zeggen dat ze het niet zwaar vindt. Even wachten tot hij de wereld gaat verkennen, dan zal ze in beweging moeten komen.
pi_220248562
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je kan een stuk of 3 berichten lezen door te googlen op Threads en haar (insta)naam. Dan moet je linksboven in het venster, boven de ‘ervaar de threads ervaring ofzo’ op het kruisje klikken. Staat in het grijze vlak, beetje onzichtbaar.

Dan kun je kiezen voor het tabje ‘Threads’ of ‘antwoorden’

Zo ook voor DBM

Dus zonder aan te melden/de app te gebruiken.
Ga ik proberen, dank je!
pi_220248585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En Annemarie is in mijn ogen niet veel beter! Ik ben in shock van de ‘lotje, wil je even iets vertellen over de kleren die je hebt gekregen?’ die ik net gezien heb. Wauw, echt wauw… Maar hoe kunnen wij nou denken dat onze meest ervaren influencer haar kinderen nog inzet voor geldelijk gewin?!
Annemarie volg ik niet meer, kijk nog maar af en toe (anoniem), maar die is inderdaad geen haar beter. Walgelijk vind ik het.
pi_220248587
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef Spezi het volgende:

Maar de grote vraag, en ik denk dat daar bij de meesten van ons de verbazing zit: zou dit je prio zijn terwijl je midden in een verhuizing zit en zegt dat je geen geld hebt?
pi_220248611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:57 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Als ik haar was zo ik gaan voor een robotstofzuiger met dweilfuntie. Nog handiger
Ze vroeg laatst al tips voor een robotstofzuiger. Die ziet de bui al hangen met haar huis.
pi_220248653
quote:

[..]
En Annemarie is in mijn ogen niet veel beter! Ik ben in shock van de ‘L, wil je even iets vertellen over de kleren die je hebt gekregen?’ die ik net gezien heb. Wauw, echt wauw… Maar hoe kunnen wij nou denken dat onze meest ervaren influencer haar kinderen nog inzet voor geldelijk gewin?!
En dat L ook de telefoon in haar knuisten gedrukt krijgt, zodat ze live kan vloggen.

Dat mens is knettergek en kent geen schaamte.
pi_220248802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou zeker. Naast een eierschaal, heeft ze misschien ook nog wel een ouderwetse fondue pan nodig met van die spiesjes op een spiritus brandertje. En een fluitketel, lekker retro. Misschien zo'n grote houten vork en lepel voor aan de muur. Oeh, en een flessenlikker zo'n ding op een stokje om restjes vla uit het pak te krijgen! Prioriteiten!
Ohw.. maar die flessenlikker vind ik best handig 🙈. Net als m’n grapefruit-mesje!
pi_220248850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Spill the juice!!!
pi_220248870
Zit Dion nu alleen te eten aan tafel terwijl Sanneke met Mijan op de bang tv zit te kijken? Gezellig
pi_220248881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:55 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Spill the juice!!!
Er is geen juice. Hij zegt alleen dat Koen een huis huurt met 4 slaapkamers en verder geeft ie wat vage toespelingen zonder concreet te worden. Maar volgens hem deelt Jacqueline hier en daar wat sneertjes uit. Verder wordt het niet onderbouwd.

Toevoeging: De story is alweer verwijderd.
pi_220248899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:55 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Spill the juice!!!
Dat er dus mensen zijn die op het internet gaan speuren naar huizen op basis van een foto van Koen, en dat aan RealityFBI doorgeven. Gaat het echt zo ver? En dan eindigt hij met zo'n 'ik weet iets wat jullie (nog) niet weten'... Hij lijkt geen fan van Sjaak. De soap gaat in ieder geval weer even door...
pi_220248921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat er dus mensen zijn die op het internet gaan speuren naar huizen op basis van een foto van Koen, en dat aan RealityFBI doorgeven. Gaat het echt zo ver? En dan eindigt hij met zo'n 'ik weet iets wat jullie (nog) niet weten'... Hij lijkt geen fan van Sjaak. De soap gaat in ieder geval weer even door...
Volgens mij zoekt hij dit zelf op.
pi_220248931
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:58 schreef Cyan het volgende:

[..]
Er is geen juice. Hij zegt alleen dat Koen een huis huurt met 4 slaapkamers en verder geeft ie wat vage toespelingen zonder concreet te worden. Maar volgens hem deelt Jacqueline hier en daar wat sneertjes uit. Verder wordt het niet onderbouwd.

Toevoeging: De story is alweer verwijderd.
Zo snel is de juice dus weer opgedweild, hij verwijdert snel de laatste story :)
pi_220248946
quote:

[..]
Ik durf erop te zweren dat Annemarie daar geen kwaad inziet en 'niet haar kind inzet voor geld' omdat ... tromgeroffel ... we hier kunnen zien dat ze het gevraagd heeft en dat L. het vrijwillig verteld.

Echt hoor, zo denkt ze en zo gelooft ze het zelf.
pi_220248958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Het zou mij niet verbazen als ze gaan samenwonen. Maar dat zou betekenen dat de kinderen wéér slaapkamers moeten delen. Ik snap echt wel dat er weinig huizen zijn met 8 slaapkamers maar persoonlijk zou ik het niet doen. En ik kan het mij ook niet voorstellen dat ze dat zouden doen. Maar goed, ik kon mij destijds ook niet voorstellen dat de kinderen zo snel overal in meegesleept werden.

Ik zie de stories trouwens nog.
pi_220248960
Het dagverslag van Sofie weer vol foto's met wat ze eten. Je bent misschien één keer van je leven in de jungle, en dan heeft een friet/patat-foto, net als die pizza-foto's je prio. Ik denk dat ze blij is dat ze morgen weer naar huis mag. Zetten we in dat ze op vrijdag weer iets met lieve vrienden of met Jan gaat doen?
pi_220248963
Was niks nieuws aan toch. Koen heeft een eigen huis straks en logisch meer slaapkamers want ook zijn kinderen zijn paar dagen per week bij hem

[ Bericht 18% gewijzigd door Loveischocolala op 03-03-2026 18:10:01 (Toevoeging) ]
pi_220248982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen als ze gaan samenwonen. Maar dat zou betekenen dat de kinderen wéér slaapkamers moeten delen. Ik snap echt wel dat er weinig huizen zijn met 8 slaapkamers maar persoonlijk zou ik het niet doen.
4 slaapkamers: dat betekent weer dat als dat zo is, er 7 kinderen bij elkaar op de kamer moeten. En weer verhuizen, terwijl de kinderen van Sjaak nu dichtbij school en hun vader wonen. De Bollen-kinderen moeten sowieso hun verhuisdozen inpakken, maar hoop voor de andere 3 dat zij op hun eigen (ook weer tijdelijke) plek blijven.
pi_220248983
En dat gepluk van die paardenbloem (Annemarie uiteraard). Laat gewoon staan!! Het is het eerste voedsel voor net wakker wordende insecten. Elk jaar is me dit een doorn in het oog.

En dan zeg ik maar niets over de wijn in de zuurkoolschotel.
pi_220248994
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:09 schreef Loveischocolala het volgende:
Was niks nieuws aan toch. Koen heeft een eigen huis straks en logisch meer slaapkamers want ook zijn kinderen zijn paar dagen per week bij hem
Het is RealityFBI die het vuurtje opstookt nu en speculeert... en zijn laatste story verwijderd heeft.
pi_220249061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:49 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ohw.. maar die flessenlikker vind ik best handig 🙈. Net als m’n grapefruit-mesje!
Zeker! Was vast een van de eerste dingen die je aanschafte toen je een woning kreeg.
pi_220249082
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker! Was vast een van de eerste dingen die je aanschafte toen je een woning kreeg.
In die tijd spaarde je thuiswonend je uitzet nog bij elkaar, maar geloof niet dat die daar al tussen zat 😂
pi_220249090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:12 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
4 slaapkamers: dat betekent weer dat als dat zo is, er 7 kinderen bij elkaar op de kamer moeten. En weer verhuizen, terwijl de kinderen van Sjaak nu dichtbij school en hun vader wonen. De Bollen-kinderen moeten sowieso hun verhuisdozen inpakken, maar hoop voor de andere 3 dat zij op hun eigen (ook weer tijdelijke) plek blijven.
Ja het gesleep met die kinderen is ongekend. Kunnen ze nog zoveel poen en mooie huizen hebben, dat is echt ontzettend vervelend voor de kinderen (understatement)
pi_220249115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:12 schreef Shuri het volgende:
En dat gepluk van die paardenbloem (Annemarie uiteraard). Laat gewoon staan!! Het is het eerste voedsel voor net wakker wordende insecten. Elk jaar is me dit een doorn in het oog.

En dan zeg ik maar niets over de wijn in de zuurkoolschotel.
Ja het is weer bijna tijd voor ee jaarlijkse paardenbloemslinger
pi_220249119
Sanneke zit de hele dag in pyjama. Wat zonde op zo'n mooie dag.
pi_220249142
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:30 schreef WinnieWana het volgende:
Vast te druk om kleren aan te trekken.
Dat inpakken is niet niks met een kind 24/7 om je heen!
pi_220249175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het is weer bijna tijd voor ee jaarlijkse paardenbloemslinger
Kan ff privé niet op je reageren maar doe dat zsm
pi_220249207
Waarom zegt realityfbi niks concreets dan? Dat is toch het hele idee van die site? Juice delen? Hij lijkt ook altijd mcw te beschermen ofzo, verifiëren hoe of wat.

Hup sensatie! Knal eruit wat je weet, je bent een juicechannel geen mediator.
pi_220249268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar de grote vraag, en ik denk dat daar bij de meesten van ons de verbazing zit: zou dit je prio zijn terwijl je midden in een verhuizing zit en zegt dat je geen geld hebt?
Zeker! Niet! ;-) Was ook maar een grapje omdat ik hem wel heb. Maar nee was niet iets waar ik s nachts van wakker lag dat die nog miste in m’n nieuwe huis.

Maar goed sowieso liggen de prioriteiten daar wat bijzonder. Zo heeft ze een vriendin van mij geblokkeerd omdat ik hier wat heb geschreven 😂 ze dacht dat zij dat schreef.
En hopelijk vandaag wel met haar binnenkind buiten geweest want heerlijk weer zeg!
pi_220249309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:08 schreef Lynnyl het volgende:
Het dagverslag van Sofie weer vol foto's met wat ze eten. Je bent misschien één keer van je leven in de jungle, en dan heeft een friet/patat-foto, net als die pizza-foto's je prio. Ik denk dat ze blij is dat ze morgen weer naar huis mag. Zetten we in dat ze op vrijdag weer iets met lieve vrienden of met Jan gaat doen?
Ik denk zelfs donderdagavond wel al weg. Omdat ze dat lang geleden al hadden afgesproken. Was laatst na carnaval of vakantie ook zo. Die willen echt niet bij hun kinderen thuis zijn.
pi_220249348
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:30 schreef WinnieWana het volgende:
Ik was ook verbaasd dat ze vanochtend zei dat ze nog moest douchen. Dat kan toch voordat Dion naar z’n werk gaat? Ik stond altijd een half uur eerder op dan mijn kinderen, was ik klaar voor de dag.
pi_220249413
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik was ook verbaasd dat ze vanochtend zei dat ze nog moest douchen. Dat kan toch voordat Dion naar z’n werk gaat? Ik stond altijd een half uur eerder op dan mijn kinderen, was ik klaar voor de dag.
Ja zelfde is als DBM zegt dat ze zo'n drukke dag heeft, ze moest namelijk douchen, ontbijten, stofzuigen en de was vouwen. Dan denk ik van mens dat heb ik voor 9u al gedaan allemaal en nog veel meer.. ze is gezond genoeg om te powerliften dan tellen douchen en eten echt niet mee als activiteit
pi_220249431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:54 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ik denk zelfs donderdagavond wel al weg. Omdat ze dat lang geleden al hadden afgesproken. Was laatst na carnaval of vakantie ook zo. Die willen echt niet bij hun kinderen thuis zijn.
Nee dat is wel helder inmiddels en andersom zijn die vakanties/uitstapjes van hun ook helemaal niet leuk voor de kinderen (winkelen/vreten/zuipen in 35 graden) dat de kinderen ook niet met hun mee lijken te willen
pi_220249483
Lot heeft maat 116. Jet heeft maat 140.

Letten kinderkledingshops even op?! Graag de juiste maat sturen naar de skeere mammavan. Mijn hemel, wat profiteert zij maximaal van alles en iedereen.
Ze willen over 3 jaar hun hypotheek aflossen en daar wordt alles voor ingezet. Zelfs geloofwaardigheid en respect.
pi_220249498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die heeft zeker niet gedoucht hoor vandaag.
pi_220249548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Die heeft zeker niet gedoucht hoor vandaag.
Zou ze nog in haar pyjama zitten?
pi_220249552
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:43 schreef Tweetheelepels het volgende:
Waarom zegt realityfbi niks concreets dan? Dat is toch het hele idee van die site? Juice delen? Hij lijkt ook altijd mcw te beschermen ofzo, verifiëren hoe of wat.

Hup sensatie! Knal eruit wat je weet, je bent een juicechannel geen mediator.
Hij heeft inmiddels nog meer stories verwijderd. Dus of het was geen juice, of het mag (nog) niet naar buiten komen en is hij teruggefloten.
pi_220249576
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee dat is wel helder inmiddels en andersom zijn die vakanties/uitstapjes van hun ook helemaal niet leuk voor de kinderen (winkelen/vreten/zuipen in 35 graden) dat de kinderen ook niet met hun mee lijken te willen
Die twee jongsten 'mogen' straks weer mee naar Spanje, waar Madelief dan een aanhangsel is want als er al aandacht is, dan is het voor junior. Zouden opa en oma ook komen om op de pubers te passen, of moeten die zichzelf redden met Eline als taxi en kok?
pi_220249581
Wat een bijzonder huishouden is het ook; Sanneke met kind voor de tv en Dion zit in z’n uppie aan tafel te eten. Tradities willen voor je kind maar gezamenlijk aan tafel eten is blijkbaar al teveel.
pi_220249624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:23 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Die twee jongsten 'mogen' straks weer mee naar Spanje, waar Madelief dan een aanhangsel is want als er al aandacht is, dan is het voor junior. Zouden opa en oma ook komen om op de pubers te passen, of moeten die zichzelf redden met Eline als taxi en kok?
Over een paar dagen vertrekken ze al weer naar Spanje met de 2 jongsten. Madelief wilde in februari al niet meer mee. Dat is toen niet doorgegaan omdat ze toen de de Oegandareis maakten ipv in januari. Nu dus in maart moet ze wel mee, zelfs vrij van school hiervoor wat belachelijk is. Denk dat opa en oma misschien even een weekje niet willen oppassen?
pi_220249641
Ik zit nog eens naar de stories van AM te kijken bij de lunch vanmiddag. Die blik van Juul naar Jet... Ik heb altijd al wat medelijden met Jet, maar dit bevestigt wat ik daar wel vaker zie. En zouden de buren nu ook weten dat S&S hun schoolspullen niet hebben opgeruimd? Dan ga je als moeder met de voordeur open hysterisch roepen omdat er spullen op de grond liggen. Dat stond vast niet in de planner...
pi_220249644
Sanneke wil graag een samenwerking met de lampenwinkel. Snap ik wel. Die winkel heeft al een hoop fluflu's voorzien van licht. Dus wil Sanneke dat ook.

Die lamp met 3 bollen kost 42,95.
Sorry, maar dat kan ze toch wel nieuw kopen?
pi_220249660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:30 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Over een paar dagen vertrekken ze al weer naar Spanje met de 2 jongsten. Madelief wilde in februari al niet meer mee. Dat is toen niet doorgegaan omdat ze toen de de Oegandareis maakten ipv in januari. Nu dus in maart moet ze wel mee, zelfs vrij van school hiervoor wat belachelijk is. Denk dat opa en oma misschien even een weekje niet willen oppassen?
Dan mag ze de hele tijd haar broertje entertainen. En dan lezen we in het dagverslag dat de de kinderen zo leuk hebben gespeeld. Nadat ze eerst bij Rosas, de Churro-tent of Corte Ingles zijn geweest... want de kinderen mochten kiezen :Y
pi_220249662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil graag een samenwerking met de lampenwinkel. Snap ik wel. Die winkel heeft al een hoop fluflu's voorzien van licht. Dus wil Sanneke dat ook.
Die lampen zijn niet duur. (42,95) Maar niet weten of daar budget voor is maar wel budget hebben voor kersen glazen en een eierbord....
pi_220249669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou ze nog in haar pyjama zitten?
Wat zou ze anders moeten doen? Niet naar buiten, want ze heeft een binnen kind. Niet klussen, want ze is zoals ze zelf zegt er motorisch niet voor gemaakt.
Ze heeft het lef om haar volgers zelfs aan het werk te zetten 😂
pi_220249672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:35 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die lampen zijn niet duur. (42,95) Maar niet weten of daar budget voor is maar wel budget hebben voor kersen glazen en een eierbord....
Hahaha, ik heb de prijs net toegevoegd aan mijn post. Vergeet ook de tompoezen van de bakker niet. Die van haar moest met banketbakkersroom. AH was te min.
pi_220249683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:
Ik zit nog eens naar de stories van AM te kijken bij de lunch vanmiddag. Die blik van Juul naar Jet... Ik heb altijd al wat medelijden met Jet, maar dit bevestigt wat ik daar wel vaker zie. En zouden de buren nu ook weten dat S&S hun schoolspullen niet hebben opgeruimd? Dan ga je als moeder met de voordeur open hysterisch roepen omdat er spullen op de grond liggen. Dat stond vast niet in de planner...
Wat bedoel je precies?
pi_220249696
Wat mij opviel aan de stories van AM vandaag is dat tot 2x toe de meiden stoppen met praten zodra ze doorhebben dat AM weer staat te filmen. Vreselijk om altijd zo op je hoede te moeten zijn.
pi_220249700
Marketingvrouw die meer dan een ton aan schadevergoeding heeft geëist... en maar iets meer dan 6.000 euro toegewezen kreeg. Gewoon als fluflu even een ton eisen, serieus???
pi_220249712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hahaha, ik heb de prijs net toegevoegd aan mijn post. Vergeet ook de tompoezen van de bakker niet. Die van haar moest met banketbakkersroom. AH was te min.
Bi-zar deze meid.
Ik zag een post bij haar moeder, die dan nu echt haar huis gaat verkopen. Sanneke zal vast azen op deel van het geld. Ik zie ook voor mij dat Sanneke zo’n dochter is die boos wordt op haar moeder, omdat ze haar erfenis op zou maken ipv dat haar moeder mag genieten van haar eigen verdiende geld.
pi_220249723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat mij opviel aan de stories van AM vandaag is dat tot 2x toe de meiden stoppen met praten zodra ze doorhebben dat AM weer staat te filmen. Vreselijk om altijd zo op je hoede te moeten zijn.
Ik zag dat ook in de gang toen die spullen daar lagen. Ik kon niet verstaan wat S nou zei en ik had geen om het voor een 3e keer aan te klikken en dan dat gegil van AM weer aan te moeten horen.
Maar het was duidelijk dat ze wilde dat AM stopte met filmen.
pi_220249730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies?
Ik zie Juul wel vaker heel naar tegen Jet doen. Nu was het een story waarbij AM ook ineens ophield met filmen. Het draait daar altijd om Lot, en Juul gaat daar in mee. Zo sneu voor Jet.
pi_220249794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:40 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Bi-zar deze meid.
Ik zag een post bij haar moeder, die dan nu echt haar huis gaat verkopen. Sanneke zal vast azen op deel van het geld. Ik zie ook voor mij dat Sanneke zo’n dochter is die boos wordt op haar moeder, omdat ze haar erfenis op zou maken ipv dat haar moeder mag genieten van haar eigen verdiende geld.
Ik weet niet wie haar moeder is maar het zou me niks verbazen als Sanneke er gewoon vanuit gaat dat ze geld krijgt.
pi_220249883
Marketingvrouw staat er ook goed op bij realityfbi
pi_220250061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:20 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Hij heeft inmiddels nog meer stories verwijderd. Dus of het was geen juice, of het mag (nog) niet naar buiten komen en is hij teruggefloten.
Staat er nog gewoon hoor
pi_220250095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:41 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik zie Juul wel vaker heel naar tegen Jet doen. Nu was het een story waarbij AM ook ineens ophield met filmen. Het draait daar altijd om Lot, en Juul gaat daar in mee. Zo sneu voor Jet.
Anderzijds staan ze wel duidelijk voor de camera die dansjes te doen. Net zoals Julia en Esmee dat doen. Daar lijken ze de camera noet echt te ontduiken ik denk dan altijd: hoe kijken klasgenoten hier naar. Mijn dochter heeft een oud klasgenoot die zich nogal prominent op social media laat zien. Die krijgt bakken kritiek over zich heen.
pi_220250147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Staat er nog gewoon hoor
Nee hoor. De stories met informatie over het huis en de verwijzing naar het samenwonen zijn weg.
pi_220250154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik weet niet wie haar moeder is maar het zou me niks verbazen als Sanneke er gewoon vanuit gaat dat ze geld krijgt.
- dit lijkt me niet de bedoeling -

[ Bericht 4% gewijzigd door Deisyy op 03-03-2026 20:25:48 ]
pi_220250187
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Staat er nog gewoon hoor
Er zijn een aantal stories weg, hij had er eerst nog meer staan. En dat vind ik bijzonder, dat doet hij vaak alleen als hij teruggefloten wordt (om wat voor reden dan ook...)
pi_220250197
quote:

[..]
Zooo die ogen van juul
pi_220250207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Er zijn een aantal stories weg, hij had er eerst nog meer staan. En dat vind ik bijzonder, dat doet hij vaak alleen als hij teruggefloten wordt (om wat voor reden dan ook...)
Of als ie tot de conclusie komt dat zijn insinuaties niet kloppen.
pi_220250214
quote:

[..]
Ik zie Juul zelden wèl aardig doen. Ze lijkt op haar moeder, die heeft ook zo'n snauwende manier van contact maken. Zal wel de gangbare houding zijn daar in huis. Itt Guus, dat lijkt mij zo'n zachtaardige jongen.
pi_220250227
Sanneke die heen en weer rijden veel tijd vindt kosten.. ook Sanneke die onnodig gaat shoppen tijdens een verbouwing.
Ze kunnen toch ook een bus huren, hoe gaan ze dat straks doen dan met verhuizen. Ook weer leuren voor een verhuisbedrijf.

Laat Dion lekker heen en weer rijden, heeft hij ook even alleen tijd in de auto, ipv dat iemand naast hem continue loopt te tetteren in zijn oor.
pi_220250274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ik zie Juul zelden wèl aardig doen. Ze lijkt op haar moeder, die heeft ook zo'n snauwende manier van contact maken. Zal wel de gangbare houding zijn daar in huis. Itt Guus, dat lijkt mij zo'n zachtaardige jongen.
Ja ook toen Jet trots haar zwemdiploma wilde laten zien, zo'n pesterige reactie dat was echt sneu
pi_220250291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Anderzijds staan ze wel duidelijk voor de camera die dansjes te doen. Net zoals Julia en Esmee dat doen. Daar lijken ze de camera noet echt te ontduiken ik denk dan altijd: hoe kijken klasgenoten hier naar. Mijn dochter heeft een oud klasgenoot die zich nogal prominent op social media laat zien. Die krijgt bakken kritiek over zich heen.
Ja maar AM is zo'n goede moeder want ze leert haar kinderen dat ze zich moeten omringen met eensgezinde mensen die hetzelfde denken als jij. AM gaat er waarschijnlijk dus gewoon vanuit dat die meiden daar geen last van hebben want ze zijn door haar opgevoed. Je maakt mij niet wijs dat de kinderen Geerts nooit een onvertogen woord horen over wat er allemaal online te vinden is en dat het ze precies niks doet.
pi_220250302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Zooo die ogen van juul
Echt hè!
pi_220250311
Ah Sanneke, gelukkig kost het andere mensen geen tijd, geld en energie. Echt mafklapper.
pi_220250361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nee hoor. De stories met informatie over het huis en de verwijzing naar het samenwonen zijn weg.
Ik heb Reality FBI een berichtje gestuurd dat J heeft laten weten dat ze niet gaan samenwonen. Wellicht dat het daarom is verwijderd
pi_220250391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef Cyan het volgende:

[..]
Oh echt? Zag ze net nog, naja prima sowieso huizen niet delen
pi_220250405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:17 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Echt hè!
Welke story is dat? Ik zie het ff niet
pi_220250494
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

En ik had er een en heb het weer weggedaan.
pi_220250498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Welke story is dat? Ik zie het ff niet
Die van 8 uur geleden. De story nadat Jet naar binnen loopt (en dan Lot) en net voor dat bord soep.
pi_220250684
De extensions van Tien vind ik mooi!
pi_220250765
Hoezo weet Sanneke niet hoeveel geld ze overhoudt voor het nieuwe huis?
Je weet toch wat je budget is en je maakt een lijst van de nodige dingen. En anders heeft Dion dat overzicht wel toch? Toch? :'( Maar wel kersenglazen kopen.
Ik wist trouwens niet dat ze die eierschaal had gekocht dacht naïef dat ze eindelijk de keuken aan het opruimen en inpakken was :D
pi_220250813
Rekenwonder Judith heeft jarenlang gedacht dat haar zoon 18 is op het moment dat haar inkomen op haar 65e wegvalt.
Toen ik dat las dacht ik direct: klopt niet. Maar Judith moest er door haar zus op gewezen worden🙄
pi_220250895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En ik had er een en heb het weer weggedaan.
Maar tradities!!!
pi_220250953
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar tradities!!!
Kastvulling🤪
pi_220250996
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Mwa ik herkende het huis ook. Als je de regio kent, en een funda gekkie bent dan hoef je niet zo heel ingewikkeld op zoek te gaan naar iets. Overigens compleet overdreven dat ze daar ‘wel met z’n tweeen moeten wonen ivm de riante woning’.
pi_220250998
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:43 schreef WinnieWana het volgende:
Hoezo weet Sanneke niet hoeveel geld ze overhoudt voor het nieuwe huis?
Je weet toch wat je budget is en je maakt een lijst van de nodige dingen. En anders heeft Dion dat overzicht wel toch? Toch? :'( Maar wel kersenglazen kopen.
Ik wist trouwens niet dat ze die eierschaal had gekocht dacht naïef dat ze eindelijk de keuken aan het opruimen en inpakken was :D
Sanneke niet hoor. Die blijft zooi kopen totdat het niet meer kan om er vervolgens achter te komen dat ze haar geld anders/beter had moeten besteden.
pi_220251007
Ik vraag me wel af hoeveel stappen Sanneke vandaag heeft gezet volgens haar smartwatch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had beter kunnen vragen voor een cadeaubon van Bol, IKEA of lamp & licht ipv een smartwatch. Maar wie ben ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonneke1983 op 03-03-2026 21:36:48 ]
pi_220251090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef Loveischocolala het volgende:
MCW heeft haar post geliked. Misschien een idee om ook weer eens iets aan haar haar te laten doen.
pi_220251122
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke niet hoor. Die blijft zooi kopen totdat het niet meer kan om er vervolgens achter te komen dat ze haar geld anders/beter had moeten besteden.
Want niemand heeft haar gezegd dat er afvalstoffenheffing komt, en waterschapsbelasting. Ook geen misselijke bedragen.
pi_220251160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Want niemand heeft haar gezegd dat er afvalstoffenheffing komt, en waterschapsbelasting. Ook geen misselijke bedragen.
En in de buurt van winkels wonen lijkt me ook gevaarlijk😬
pi_220251194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat een bijzonder huishouden is het ook; Sanneke met kind voor de tv en Dion zit in z’n uppie aan tafel te eten. Tradities willen voor je kind maar gezamenlijk aan tafel eten is blijkbaar al teveel.
En nog met z’n rug naar hun toe, is toch raar en ongezellig? Snap het niet
pi_220251287
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
En nog met z’n rug naar hun toe, is toch raar en ongezellig? Snap het niet
De rest van de tafel ligt vol zooi. Dit was vast het enige vrije plekje.
Maar het is hier al vaker gezegd: hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 03-03-2026 21:43:39 ]
pi_220251469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Saar en Suus zijn pubers maar die hebben toch lang niet duidelijk dat alles wat ze doen door zo veel mensen bekeken wordt? Ik zie het als een mag ik dit op insta zetten? Ja mam dat mag...maar mam heeft bijna 100.000 volgers en geen 40 voor de familie ofzo
pi_220251486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind het eigenlijk nooit écht mooi, maar deze zijn wel veel mooier dan die van KC ja.
En begrijpelijk ook wel, dat als je haar zo lijdt van de stress dat je daar even verandering in wil.
pi_220251507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Mwa ik herkende het huis ook. Als je de regio kent, en een funda gekkie bent dan hoef je niet zo heel ingewikkeld op zoek te gaan naar iets. Overigens compleet overdreven dat ze daar ‘wel met z’n tweeen moeten wonen ivm de riante woning’.
Sowieso, want zonder JvP heeft hij al een gezin van 5 _O-
pi_220252203
quote:

Echt ja. Heerlijk en perfect voor de lekkerste kant en klare gevulde eitjes die met Pasen en Kerst in de Appie te vinden zijn. Of zou ze er een aantal gratis gekrast hebben?

Mijn god wat een prioritering. Lego rekje en eierschalen... Vast en zeker de lamp bij elkaar. Een smartwatch om haar 600 stappen per dag te meten..

En vervolgens weer een zielig bericht over niet weten wat over te houden. Te bizar en onnozel voor woorden.

Als ze over tien dagen wil verhuizen vraag ik me oprecht af of ze al wat ingepakt heeft.. of weggepleurd.
pi_220252261
Janneke gaat met vloerstalen naar het oude huis om daar te kijken. Andere vloer waar de stalen op liggen, ander licht. Blijkbaar wil ze een vloer die op de oude lijkt.
Sowieso zou ik in het nieuwe huis de stalen op een andere ondergrond leggen. Nu leggen ze de stalen op de oranje plavuizen, dat ziet er sowieso heel anders uit.
pi_220252284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Spijker op zijn kop!
pi_220252642
MCW die op naaldhakken naast Tim door Amsterdam struint en daarna thuis met de kindjes op krukken loopt vanwege de kapotte knie.
pi_220252680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:
MCW die op naaldhakken naast Tim door Amsterdam struint en daarna thuis met de kindjes op krukken loopt vanwege de kapotte knie.
Niet normaal. En ook die Steve Madden shoot op hakken (daar was vast wel een ander model voor). En zodra de kinderen er zijn op krukken.
pi_220252687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:
Door jullie verhalen hier ben ik ook eens af en toe gaan kijken bij haar, maar ik vind het allemaal nep wat ze maakt op instagrAm .
Ze wil dat je haar geweldig vindt , nou als ik haar zie dan denk ik onecht
pi_220252702
Staat Closetvanval nou in dat niemendalletje in het openbaar in een kinderboerderij?
pi_220252920
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 00:15 schreef Snaky het volgende:
Staat Closetvanval nou in dat niemendalletje in het openbaar in een kinderboerderij?
Ja maar.

Het is geen kinderboerderij. Het is op Bonaire!
pi_220252924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 00:15 schreef Snaky het volgende:
Zo kleedt zij zich veel vaker, zal ze (of haar man) leuk vinden 🤣 (ik niet maar daar gaat het niet om he? 😋)
pi_220253100
Milou is weer terug met elke dag een gejatte reel.
pi_220253161
MCW en Timmie gingen gratis kleding halen bij Ot en Sien. Voor zes kinderen. Timmie lijkt nu dus officieel fluflu te zijn. Welkom Timmie!

De dochter van MCW moet haar fiets even delen totdat er twee zijn van hetzelfde formaat.
En vanaf de picknicktafel keken MCW en Timmie naar ‘onze’ kinderen. Ik ga er vanuit dat de kinderen van Timmie er waren. Hopelijk blijven die buiten beeld.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 04-03-2026 07:46:38 ]
pi_220253254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Overduidelijk een fan van Mies ( terwijl hij zegt neutraal te zijn) Maar dat snap ik niet, want Mies heeft hem destijds ook om de tuin geleid. Terwijl hij er zo trots op was dat ze hem berichtte en flink afgaf op dat andere juice kanaal. Terwijl die gewoon gelijk hadden.
pi_220253432
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW en Timmie gingen gratis kleding halen bij Ot en Sien. Voor zes kinderen. Timmie lijkt nu dus officieel fluflu te zijn. Welkom Timmie!

De dochter van MCW moet haar fiets even delen totdat er twee zijn van hetzelfde formaat.
En vanaf de picknicktafel keken MCW en Timmie naar ‘onze’ kinderen. Ik ga er vanuit dat de kinderen van Timmie er waren. Hopelijk blijven die buiten beeld.
Dat laatste hoop ik ook. Misschien dat zijn (verstandige?) ex ervoor gaat liggen
pi_220253543
Ik heb me deels door de podcast geworsteld. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand die haar hele leven in Nederland heeft gewoond, zo slecht Nederlands spreekt doordat ze Engels spreekt met haar man. Ze zegt overal 'so' tussen, verdraait woorden en uitdrukkingen. Het komt op mij heel gemaakt over. Verder blijft Iris prikken, ook dat ze naar Brabant zou komen om in te grijpen met een stormram of zoiets. Ze is ergens heel boos over, maar het mag niet verteld worden en daarom blijft ze sneren uitdelen.
Het beeld van Jacqueline en Koen in de auto vind ik echt heel triest. Zij heeft de hoofdprijs binnen maar hij heeft het over zijn grote jeugdliefde. Ik vind dat Michelle toch respectvoller over hen praat dan.
'Papa en zijn vriendin, papa en Sjaak, er wordt veel van ze gehouden'.

Michelle legt het er wel heel dik bovenop dat de plaats van Koen volledig is overgenomen door Tim in dat kleffe filmpje buiten.
pi_220253572
Sanneke baalt dat Mijan nu op de bank kan klimmen want dan zit hij de hele dag aan haar geplakt.

Nou misschien moet je dan eens vam de bank afkomen Sanneke.
pi_220253598
De kinderen van AM moeten de takken maar even samenbinden. Want AM is te druk met boodschappen en de badkamer onderdompelen met water.
pi_220253635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:50 schreef Miepje77 het volgende:
De kinderen van AM moeten de takken maar even samenbinden. Want AM is te druk met boodschappen en de badkamer onderdompelen met water.
kan iemand mij uitleggen waarom die takken niet meteen zijn gebundeld door MG of AM toen ze toch daar neergegooid werden? En hoezo ligt het daar een week en fiets je er continu over heen? Aan de andere kant die takken zijn het mooiste dat op de oprit te vinden is dus wat dat betreft ligt het er prima .
pi_220253743
Die post over het plannen is allemaal AI-gegenereerd. En de reacties van AM zijn ook zo AI _O- _O- _O-

Maar goed, ze heeft weer wat engagement. En dat is goed voor de zichtbaarheid.
pi_220253751
Sofie en Jan als vanouds weer een foto met drank op FB. Wat zullen ze het meest hebben gemist: het stevig drinken thuis of hun kindjes? Ik heb een vermoeden maar dat hou ik maar voor me.
pi_220253761
Met al die gekochte volgers heeft AM de 100.000 volgers gehaald. Je ziet dat ze per dag rond de 200 en sommige dagen 400 koopt.
Daarvoor zag je elke dag de teller naar beneden gaan.
Wat een leeg bestaan heb je dan..
pi_220253933
ik denk oprecht dat AM het grootste gedeelte van de volgers heeft gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')