En het schoon te maken vieze vloerkleed gaat ook op de eettafel. Want buiten in de tuin heeft ze geen goed licht om haar stories te maken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:26 schreef Kaascroissantje het volgende:
Hoe dweilt AM dan, die slingert die dweil alle kanten op en loopt vervolgens zelf over het net gedweilde stuk. Kan nooit echt schoon worden zo..
O kak dat had ik gisteravond nog gedaan... nu heb ik niets te doen (ofzo)quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
En een drukke dag? Wassen en was vouwen... Wou dat dat mijn taken van vandaag waren
Ook Sanneke op Threads; “We gaan verhuizen dus willen zo min mogelijk spullen en zoveel mogelijk geld. 😍”quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso, bestel pas dingen als je verhuisd bent, scheelt weer spullen om over te huizen
Brrrr! Ik ben niet gauw vies van dingen maar dit is echt heel erg vies. Hopelijk heeft ze de tafel weer schoongemaakt daarna (en ik durf het te betwijfelen eigenlijk).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het schoon te maken vieze vloerkleed gaat ook op de eettafel.
Ik heb geen Threads maar in welke context kan ik dit lezen? Vraagt ze daar ook om geld?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:32 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ook Sanneke op Threads; “We gaan verhuizen dus willen zo min mogelijk spullen en zoveel mogelijk geld. 😍”
Je hoeft iig niets anders dan friet frikadel en koek in huis te halen 👌👍 fruit en groente halen ze uit potjes vitaminequote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:39 schreef WinnieWana het volgende:
Hvk die reclame maakt voor vitamine supplementen.
Heb ik dan meer of minder kans om 1.5 week de griep te krijgen?
Ze verwijst in die thread naar haar vinted account, dus hoopt zo veel spullen te verkopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen Threads maar in welke context kan ik dit lezen? Vraagt ze daar ook om geld?
He jammer, dan maar leren leven zonder eierbord.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke heeft mij geblokkeerd en anoniem werken de linkjes niet. Helaas😩
Ze had natuurlijk geen griep he, het was de schimmelziektequote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:39 schreef WinnieWana het volgende:
Hvk die reclame maakt voor vitamine supplementen.
Heb ik dan meer of minder kans om 1.5 week de griep te krijgen?
Bijzonder, haar brein kon het wel aan om een eierschaal te zoeken (ik wist niet eens dat die dingen bestaan), maar van lampen zoeken krijgt ze weer een inzinking. Ze schooit gewoon weer om een samenwerking. En ze hadden toch nog lampen. Ze was vorige week nog bij Kwantum, daar hebben ze ook lampen zat, maar toen was haar brein natuurlijk nog overspannen van het zoeken naar onnodige, dure glazen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Allemaal even tijd maken om Sanneke te helpen met het vinden van lampen.
Haar brein kan het niet meer aan.
Dat snappen wij wel toch? *ugh*
Ik denk iemand van de woningbouw, die gaven aan dat het verkleuring is namelijk en HVK zegt schimmel. Ik ben erg benieuwd…quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:39 schreef Jenn1806 het volgende:
Is HVK die muur nu zelf aan het witten of zou er iemand via de woningbouw bezig zijn?
Is al ruim 50 jaar gelukt. Zal de rest van mijn leven ook nog wel lukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
He jammer, dan maar leren leven zonder eierbord.
Ze had toch nog lampen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Allemaal even tijd maken om Sanneke te helpen met het vinden van lampen.
Haar brein kan het niet meer aan.
Dat snappen wij wel toch? *ugh*
Ja, maar ze zoekt weer spul wat aan allerlei eisen moet voldoen. En dat mag, maar zoek lekker zelf, of koop het gewoon nieuw. Onee, dat geld is alweer uitgegeven aan nutteloze zooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze had toch nog lampen?
Voor marktplaats en Vinted hoef je geen Rocket science gestudeerd te hebben lijkt mij. Moet lukken Sanneke. Even je best doen. Wellicht het budget iets verruimen. Soms lukt voor een dubbeltje op de eerste rang niet.
Dit inderdaad. Bespaar jezelf de moeite en koop het nieuw. Koop i.p.v. een elektrische dweil lampen van je cadeaubonnen en dweil nog een tijdje met een goedkope dweil. Is echt nog nooit iemand dood aan gegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, maar ze zoekt weer spul wat aan allerlei eisen moet voldoen. En dat mag, maar zoek lekker zelf, of koop het gewoon nieuw. Onee, dat geld is alweer uitgegeven aan nutteloze zooi.
Sanneke heeft het te druk met haar chillende puber.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:42 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik denk dat Sanneke helemaal niets gaat inpakken. Als de verhuisdatum dichterbij komt, moet ze gok ik ineens aanwezig zijn zijn het nieuwe huis om alles in te richten. Lees mensen te commanderen waar ze haar spullen moeten neerzetten...
Ze mag eindelijk na 37 jaar een keer wat zelf beslissen. Dus stouwt ze het huis vol met zooi. Liever zooi dan geld.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Bespaar jezelf de moeite en koop het nieuw. Koop i.p.v. een elektrische dweil lampen van je cadeaubonnen en dweil nog een tijdje met een goedkope dweil. Is echt nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ze heeft haar felbegeerde eierschaal en glazen met kersjes maar nog steeds is haar kooplust niet verzadigd. Ik snap daar echt helemaal niks van.
Ik ben benieuwd hoe zij reageert als M straks écht gaan peuter puberen. Ik denk oprecht dat ze dat niet aan kan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke heeft het te druk met haar chillende puber.
Zij deed nog zo stoer, dat ze baby heb en niet zwaar vond en dat iedereen haar onnodig bang maakte.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zij reageert als M straks écht gaan peuter puberen. Ik denk oprecht dat ze dat niet aan kan.
Ja daarom. En hij is zo te zien ook wel relaxt, maar of dat zo blijft?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zij deed nog zo stoer, dat ze baby heb en niet zwaar vond en dat iedereen haar onnodig bang maakte.
Als ik haar was zo ik gaan voor een robotstofzuiger met dweilfuntie. Nog handigerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Bespaar jezelf de moeite en koop het nieuw. Koop i.p.v. een elektrische dweil lampen van je cadeaubonnen en dweil nog een tijdje met een goedkope dweil. Is echt nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ze heeft haar felbegeerde eierschaal en glazen met kersjes maar nog steeds is haar kooplust niet verzadigd. Ik snap daar echt helemaal niks van.
Ik geloof daar bij haar vrij weinig van. En volgende maand is ze ineens weer failliet.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Die inkomsten die Ellen laat zien.
Dat kan toch niet serieus zijn? 16.000 euro!!
Hoe dan?
Weet je wel hoeveel moeite dat haar kost. Ze dweilt nooit, misschien moet Dion dat na zijn werk nog een keer doen. Met of zonder elektrische dweil.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zij reageert als M straks écht gaan peuter puberen. Ik denk oprecht dat ze dat niet aan kan.
Je kan een stuk of 3 berichten lezen door te googlen op Threads en haar (insta)naam. Dan moet je linksboven in het venster, boven de ‘ervaar de threads ervaring ofzo’ op het kruisje klikken. Staat in het grijze vlak, beetje onzichtbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen Threads maar in welke context kan ik dit lezen? Vraagt ze daar ook om geld?
Een relaxte baby zegt niets weet ik uit ervaring. Onze zoon was echt een heel relaxte en makkelijke baby, maar wel ondernemend binnen z'n mogelijkheden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:53 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja daarom. En hij is zo te zien ook wel relaxt, maar of dat zo blijft?
Ja nou dit inderdaad, ik ben heel benieuwd. Nu accepteert hij ook nog alles, maar dat zal niet zo blijven denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Een relaxte baby zegt niets weet ik uit ervaring. Onze zoon was echt een heel relaxte en makkelijke baby, maar wel ondernemend binnen z'n mogelijkheden.
Toen hij eenmaal kon tijgeren, kruipen en zelfstandig rechtop kon zitten werd het minder relaxt. Toen kwam daar al snel lopen en klimmen bij. De grijze haren kwamen toen in rap tempo door bij mij, net als de nodige hartverzakkingen. Daarna lekkere driftbuien en bijna non-stop ouwehoeren. Inmiddels lekker bijdehand, grote monden thuis en flink obstinaat. Ik wens Sanne een fijne wedstrijd 🤭
Nou zeker. Naast een eierschaal, heeft ze misschien ook nog wel een ouderwetse fondue pan nodig met van die spiesjes op een spiritus brandertje. En een fluitketel, lekker retro. Misschien zo'n grote houten vork en lepel voor aan de muur. Oeh, en een flessenlikker zo'n ding op een stokje om restjes vla uit het pak te krijgen! Prioriteiten!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:21 schreef Maretakje het volgende:
Die eierschaal van Sanne, ik heb even gekeken nav hier is echt onwijs handig hoor!!
100 jaar geleden hadden wij er thuis ook één. Ik had zo’n moeder die alle onzin moest hebben. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.
Als je nu gaat verhuizen is het uiteraard wel een must have.
Door Sanneke kwam ik tot het besef dat ik heeel wat spulletjes mis in mijn leven: elektrische dweil, eier schaal, tig jaar oude make-up, negativiteit etcquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:21 schreef Maretakje het volgende:
Die eierschaal van Sanne, ik heb even gekeken nav hier is echt onwijs handig hoor!!
100 jaar geleden hadden wij er thuis ook één. Ik had zo’n moeder die alle onzin moest hebben. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.
Als je nu gaat verhuizen is het uiteraard wel een must have.
Van wat ik tot nu toe heb gezien van haar zoon mag ze in haar handen knijpen. Zo rustig en bedeesd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Mirp het volgende:
[..]
En Annemarie is in mijn ogen niet veel beter! Ik ben in shock van de ‘lotje, wil je even iets vertellen over de kleren die je hebt gekregen?’ die ik net gezien heb. Wauw, echt wauw… Maar hoe kunnen wij nou denken dat onze meest ervaren influencer haar kinderen nog inzet voor geldelijk gewin?!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef Mirp het volgende:
Ik heb net ook die aflevering over de Bellinga's gezien, ik heb er geen woorden voor.
Ik denk niet dat iemand je daar perse op aankijktquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef Spezi het volgende:
Ik durf nu niet te bekennen wat er in m’n kast staat… Ooit eens van m’n moeder gekregen. En ja ik gebruik hem ook met Pasen enzo, en ik ben rond S. haar leeftijd haha. Ik vind het gezellig staan en doet me denken aan vroeger thuis 🙈
Heb die video over de Bellinga’s ook gezien. Wat een bijzondere figuren. Bij deze krijgt m’n dochter een kijkverbod. Wat verwachten die ouders over een aantal jaar van die kinderen. De oudste zal toch (bijna) middelbare school leeftijd hebben. De periode om lekker vrienden te maken en je te ontwikkelen zonder 24/7 je ouders om je heen.
Als je peuter 15 maanden is en nu net op de bank klimt mag ze ook wel zeggen dat ze het niet zwaar vindt. Even wachten tot hij de wereld gaat verkennen, dan zal ze in beweging moeten komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zij deed nog zo stoer, dat ze baby heb en niet zwaar vond en dat iedereen haar onnodig bang maakte.
Ga ik proberen, dank je!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je kan een stuk of 3 berichten lezen door te googlen op Threads en haar (insta)naam. Dan moet je linksboven in het venster, boven de ‘ervaar de threads ervaring ofzo’ op het kruisje klikken. Staat in het grijze vlak, beetje onzichtbaar.
Dan kun je kiezen voor het tabje ‘Threads’ of ‘antwoorden’
Zo ook voor DBM
Dus zonder aan te melden/de app te gebruiken.
Annemarie volg ik niet meer, kijk nog maar af en toe (anoniem), maar die is inderdaad geen haar beter. Walgelijk vind ik het.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:11 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En Annemarie is in mijn ogen niet veel beter! Ik ben in shock van de ‘lotje, wil je even iets vertellen over de kleren die je hebt gekregen?’ die ik net gezien heb. Wauw, echt wauw… Maar hoe kunnen wij nou denken dat onze meest ervaren influencer haar kinderen nog inzet voor geldelijk gewin?!
Maar de grote vraag, en ik denk dat daar bij de meesten van ons de verbazing zit: zou dit je prio zijn terwijl je midden in een verhuizing zit en zegt dat je geen geld hebt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef Spezi het volgende:
Ik durf nu niet te bekennen wat er in m’n kast staat… Ooit eens van m’n moeder gekregen. En ja ik gebruik hem ook met Pasen enzo, en ik ben rond S. haar leeftijd haha. Ik vind het gezellig staan en doet me denken aan vroeger thuis 🙈
Heb die video over de Bellinga’s ook gezien. Wat een bijzondere figuren. Bij deze krijgt m’n dochter een kijkverbod. Wat verwachten die ouders over een aantal jaar van die kinderen. De oudste zal toch (bijna) middelbare school leeftijd hebben. De periode om lekker vrienden te maken en je te ontwikkelen zonder 24/7 je ouders om je heen.
Ze vroeg laatst al tips voor een robotstofzuiger. Die ziet de bui al hangen met haar huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als ik haar was zo ik gaan voor een robotstofzuiger met dweilfuntie. Nog handiger
En dat L ook de telefoon in haar knuisten gedrukt krijgt, zodat ze live kan vloggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:11 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En Annemarie is in mijn ogen niet veel beter! Ik ben in shock van de ‘L, wil je even iets vertellen over de kleren die je hebt gekregen?’ die ik net gezien heb. Wauw, echt wauw… Maar hoe kunnen wij nou denken dat onze meest ervaren influencer haar kinderen nog inzet voor geldelijk gewin?!
Ohw.. maar die flessenlikker vind ik best handig 🙈. Net als m’n grapefruit-mesje!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou zeker. Naast een eierschaal, heeft ze misschien ook nog wel een ouderwetse fondue pan nodig met van die spiesjes op een spiritus brandertje. En een fluitketel, lekker retro. Misschien zo'n grote houten vork en lepel voor aan de muur. Oeh, en een flessenlikker zo'n ding op een stokje om restjes vla uit het pak te krijgen! Prioriteiten!
Spill the juice!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Was me gevoel over Sjaak toch goed, zie Reality
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |