Geloof ik niks van, dat zal haar lever haar wel wijsmakenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Die inkomsten die Ellen laat zien.
Dat kan toch niet serieus zijn? 16.000 euro!!
Hoe dan?
Welkom bij Kyra...quote:Op maandag 2 maart 2026 23:05 schreef Lynnyl het volgende:
Ik snap haar stories niet zo goed. Ze begint met 'baby naar bed brengen', deelt daarna een update van klussen in huis, om vervolgens ongelofelijk bang te zijn haar kwijt te raken. Maar ze ligt toch niet in het ziekenhuis? Is dit dan haar eigen angst die haar zo van de wap brengt, of is dit weer de Kyra die om aandacht, hartjes en likes vraagt?
Natuurlijk niet. Ze doet alsof haar cursussen fantastisch zijn, dat al veel mensen het hebben gekocht en dat jij FOMO krijgt.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Hoe dan?
Het volgende op de agenda is zeker zuurdesem bakken?quote:
Ik vond het filmpje om het restaurant ook erg ongemakkelijk. Camera klaarzetten; kijk ons het eens leuk hebben terwijl.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:11 schreef Lynnyl het volgende:
MW: iemand loopt dus achter hen aan om te filmen dat ze van beste vrienden naar lovers zijn gegaan. Hoe gaat dat dan? Wil je ons even een stukje filmen dat we heppiepeppie naar de auto lopen?
Mijn samsung meet ook geen stappen als ik op mijn loopband de stang vast hou 🤣 loopband ik een uur en heb ik 230 stappen gezet 👍quote:Op maandag 2 maart 2026 17:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat gek. Die van mij telt alles. Geen Garmin trouwens.
Beide vermoed ikquote:Op maandag 2 maart 2026 23:05 schreef Lynnyl het volgende:
Ik snap haar stories niet zo goed. Ze begint met 'baby naar bed brengen', deelt daarna een update van klussen in huis, om vervolgens ongelofelijk bang te zijn haar kwijt te raken. Maar ze ligt toch niet in het ziekenhuis? Is dit dan haar eigen angst die haar zo van de wap brengt, of is dit weer de Kyra die om aandacht, hartjes en likes vraagt?
Nee aan de ene kant geloof ik het ook niet, aan de andere kant weet ik wel dat er een grote markt is voor semi spiritueel geneuzel. En mensen daar flink voor betalen.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Hoe dan?
Ik ging even spieken en inderdaad, het is gewoon een 5 haha! Die outfit van vandaag die ze deelt ook... Degelijkheid ten top. Ze lijkt wel 50!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:06 schreef Rimboequeen het volgende:
Kyra gaat weer op de oude voet door, overdreven drama posten, continu het huis veranderen.
Ik keek even bij Wiline, dat is een vreemde hoor. Ze heeft een reel gemaakt over de aanstaande verjaardag van haar zoontje en heeft een opblaas 2 gevonden in de kringloop en laat die zien. Zou ze echt niet zien dat het een omgekeerde 5 is? Wellicht is ze niet helemaal snuffel? Ze is zooooo vreemd.
Ik vind haar iets triestigs hebben. Ze gebruikt insta om haar oliebusiness van YL te promoten, en om een beetje zichtbaar te zijn post ze haar outfit of the day en dat ze haar keukenkastje aflapt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:06 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik keek even bij Wiline, dat is een vreemde hoor. Ze heeft een reel gemaakt over de aanstaande verjaardag van haar zoontje en heeft een opblaas 2 gevonden in de kringloop en laat die zien. Zou ze echt niet zien dat het een omgekeerde 5 is? Wellicht is ze niet helemaal snuffel? Ze is zooooo vreemd.
.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:34 schreef Harper het volgende:
Die losse takken bij Geerts op de oprit. Volgens mij doen ze het erom. Vorig jaar hetzelfde volgens mij.
Hoe moeilijk is het om ze even bij elkaar te binden zodat ze niet over een paar dagen door de hele wijk verspreid liggen?
Idd hoezo zit je pakjes uit te pakken?? Je moet toch juist inpakken??? En Wat moet je in godesnaam met een eierschaal??quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:56 schreef Mirp het volgende:
In plaats van pakketjes uitpakken kan Sanneke beter dozen gaan inpakken.
Dat is handig om gevulde eitjes op te leggen, je weet wel die ze kant en klaar koopt bij de AH. En leuk voor Pasen. Ongelooflijk om je hiermee bezig te houden als je over 1,5 week wil verhuizen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd hoezo zit je pakjes uit te pakken?? Je moet toch juist inpakken??? En Wat moet je in godesnaam met een eierschaal??
Ik zat ook met smart te wachten. Het enige wat ze schreef was iets over geen schuldgevoel meer hebben als de kinderen niet bij haar zijn. Geen idee of dat de uitleg was maar als dat het wel was zie ik het verband niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:34 schreef Post-its het volgende:
Mw gaf gisteren in haar eerste storie aan dat ze een paar dagen achter loopt was met plaatsen van stories en dat ze straks zal plaatsen waarom. Ik heb t niet gezien of heb ik iets gemist?
Maar serieus... als ze straks daar op de bank zit heeft ze toch prima tijd om een eierschaal te bestellen? Dat koop je toch niet (sowieso kan deze zin nu stoppen) als je het straks weer in moet pakken om te verhuizen? Of hebben ze zo weinig dat het toch tof is om een extra doos te kunnen vullen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef Mirp het volgende:
[..]
Dat is handig om gevulde eitjes op te leggen, je weet wel die ze kant en klaar koopt bij de AH. En leuk voor Pasen. Ongelooflijk om je hiermee bezig te houden als je over 1,5 week wil verhuizen.
Ze heeft nooit zo’n schaal gehad en nu wel en in het nieuwe huis heeft ze de ruimte ervoor. En dat is dus waar het bij veel mensen, niet alleen bij haar, fout gaat. Er is ruimte en die moet gevuld worden met onnodige spullen. Het zal wel horen bij de tradities die ze wil invoeren voor haar kind: eieren op een schaal i.p.v. op een gewoon bord.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef Mirp het volgende:
[..]
Dat is handig om gevulde eitjes op te leggen, je weet wel die ze kant en klaar koopt bij de AH. En leuk voor Pasen. Ongelooflijk om je hiermee bezig te houden als je over 1,5 week wil verhuizen.
Maar snap jij dan niet hoe belangrijk het is om door onbekenden gefeliciteerd te worden? En als dat onder de post gebeurt zijn er misschien wel meer onbekenden die dat ook gaan doen. Dus nog meer frlicitaties🎉 Het is weer eens iets anders dan geld sparen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Judith vindt het wel heel belangrijk dat men op het juiste moment op de juiste plek feliciteert zeg
Waar gaat dat over als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:38 schreef Overrozen14 het volgende:
Echt bizar die aflevering van egbert over de Bellingas. Zo erg ook voor die kinderen. Zo schadelijk. Ben benieuwd over 20 jaar.
Zodat haar account meer/beter zichtbaar wordt en ze weer een paar van haar (vaders) excel bestand kan slijten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Judith vindt het wel heel belangrijk dat men op het juiste moment op de juiste plek feliciteert zeg
Haha ik dacht bij eierschaal ook aan de buitenkant van een ei 😂.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
Lekker dan, nu ben ik door jullie geinfluenced om Sanneke haar eierschaal te gaan bekijken. Bij eierschaal dacht ik aan de schaal van een ei. En ik ken eierdopjes, maar een eierschaal? Pak gewoon een bord. Maar ik zet m’n eitjes dan ook niet op insta dus hoef geen fancy schaal. De spanning stijgt hoor.
Echt, prioriteiten hoor 🤦♀aan de zooi in huis te zien heeft ze nog niet veel ingepaktquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:34 schreef Moppie1982 het volgende:
Gelukkig heeft Sanneke een eierschaal, zou toch wat zijn als ze die niet al had
Of bind het in elk geval even samen dat het niet zo in de weg ligtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Am.. ik snap niet dat je zondag/maandag takken op de oprit gooi omdat donderdag het grof vuil komt 🤔 knip het klein en gooi het in de groenbak...
Maar vervolgens iedere dag tig filmpjes "donderdag komt het grof vuil" kijk die zooi eens in de weg liggen .... gooi het dan aan de kant en leg het woensdag avond allemaal op de oprit 🤷 ik vind dit echt raar 🤣 en het hysterische filmpje van Sam die de noodradio van de action promoot 🤷 why?
Sowieso, bestel pas dingen als je verhuisd bent, scheelt weer spullen om over te huizenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd hoezo zit je pakjes uit te pakken?? Je moet toch juist inpakken??? En Wat moet je in godesnaam met een eierschaal??
Sanneke heeft vast een linkjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft nooit zo’n schaal gehad en nu wel en in het nieuwe huis heeft ze de ruimte ervoor. En dat is dus waar het bij veel mensen, niet alleen bij haar, fout gaat. Er is ruimte en die moet gevuld worden met onnodige spullen. Het zal wel horen bij de tradities die ze wil invoeren voor haar kind: eieren op een schaal i.p.v. op een gewoon bord.
*overweegt nu een eierschaal te kopen want ook ik heb dat in mijn leven nog nooit gehad én ik heb er wél de ruimte voor.
Of laat het op het nieuwe adres bezorgen. Of beter: koop het niet. Koop spullen die je nodig hebt, echt nodig hebt. Niet omdat je er 5 minuten blij van wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso, bestel pas dingen als je verhuisd bent, scheelt weer spullen om over te huizen
Bedoelen ze niet gewoon last-minutequote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:24 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes zijn op de bonnefooi in Oeganda. Van begin tot eind is er iemand mee die hen begeleid. Maar het is echt op de bonnefooi want ze hadden de hotels niet vantevoren geboekt. Als ik het zo lees is het juist een reis die bijna van minuut tot minuut is gepland. Helemaal prima
als je dat prettige manier van vakantie houden vindt. Maar om dan te zeggen dat het op de bonnefooi is slaat nergens op. Vind je dat dan interessant en stoer klinken of heb je geen idee wat het woord betekent. Als Pabo juffrouw.
En een drukke dag? Wassen en was vouwen... Wou dat dat mijn taken van vandaag warenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo dbm heeft nieuwe testjes geregeld voor vriendinnie nu ze het ene niet heeft mag ze op voor de volgende!! Wat een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |